Urban Outfitters مشارکت با CB4 را به همه فروشگاه ها برای تقویت فروشگاه های همکار با هوش مصنوعی گسترش می دهد

نیویورک، 29 اکتبر 2020 / PRNewswire / – پس از یک خلبان موفق ، Urban Outfitters CB4 AI را به 200 فروشگاه آمریکای شمالی در سراسر زنجیره خود عرضه می کند. همکاران فروشگاه اوربان از راه حل AI CB4 برای کشف محصولات خاص با تقاضای محلی زیاد که توانایی بالقوه فروش خود را برآورده نمی کنند استفاده می کنند – تیم های فروشگاه را وادار به موقعیت بهتر محصولات می کند و یا تنظیمات دیگری را برای بهبود خرید محصول انجام می دهد.

گفت: “CB4 برای اقدام به فروشنده فروشگاه یا بالاترین سطح تصمیم گیرنده بصری نیاز ندارد.” کیت اسپیرگل، COO از Outfitters شهری. “این توصیه ها مستقیم است و افراد در سطوح مختلف می توانند بیشترین فرصت ها را در کمترین زمان تشخیص دهند که بسیار مفید بوده است.”

اخبار مرتبط  دانلود فیلم ایرانی و خارجی رایگان

فرصت های بهبود شامل تکمیل محصولات باقیمانده در انبار ، حل موجودی خارج از سهام ، اصلاح خطاهای بلیط و قیمت گذاری و هر چیز دیگری است که خریداران را در یافتن و خرید آسان آنچه می خواهند دشوار می کند. الگوریتم CB4 فقط توصیه هایی را برای محصولاتی با تقاضای محلی بسیار بالا ارائه می دهد ، به این معنی که هر بار که یک تیم فروشگاهی اقدام می کند ، بالاترین ROI ممکن را از زمانی که صرف می کنند دریافت می کند.

یونی بنشول ، مدیر عامل CB4 گفت: “در کار با خرده فروشان پوشاک ، ما یاد گرفته ایم که تیم های فروشگاهی هر روز تصمیمات بی شماری می گیرند.” “CB4 AI به همکاران فروشگاه کمک می کند تا اقدامات ساده ای را انجام دهند که فروش را افزایش می دهد ، خواه این اطمینان حاصل شود که رنگ خاصی به صورت برجسته بر روی زمین قرار گرفته است یا چیزی را لایه لایه نشده است تا بهتر دیده شود.”

اخبار مرتبط  شرکت آب پریمو نتایج سه ماهه اول سال 2020 را اعلام کرد

همانطور که خرده فروشان فروشگاه ها را دوباره باز می کنند ، با ابزارهای گزارشگری که به داده های تاریخی متکی هستند ، داده هایی را که از پنجره بیرون می رود در هنگام یک رویداد قو سیاه مانند COVID-19 ، در منطقه ثبت نشده جستجو می کنند. در این محیط ، فناوری CB4 که از داده های تاریخی استفاده نمی کند و بینش عملی را مستقیماً از سیستم POS خرده فروشان جلب می کند ، خرده فروشان را برنده کرده است.

معضل دیگری که خرده فروشان با آن روبرو هستند: کار بیشتر در سطح فروشگاه همراه با چالش های کار مرتبط با بیماری همه گیر است. بسیاری از کارمندان خزنده شغل جدیدی پیدا کرده اند و جایگزین های کم تجربه تری کفش هایشان را پر کرده اند. خرده فروشان از CB4 AI برای کمک به همکاران فروشگاه تازه کار در گرفتن چیزهایی که ممکن است به طور معمول از دست بدهند استفاده می کنند.

اخبار مرتبط  24 اکتبر روز بازیافت ترموستات عطارد است

Urban Outfitters طی چند ماه اخیر در تصویب CB4 به Lidl ، Eroski و Kum & Go پیوست. خرده فروشان برتر مواد غذایی ، راحتی ، تخصص و پوشاک ، که بیش از 18000 فروشگاه را به طور مشترک اداره می کنند ، از CB4 برای بهبود تجربه مشتری و فروش خالص جدید استفاده می کنند.

مخاطب: متیو مک آلیستر، 1-347-819-1900 ، [email protected]

منبع CB4

لینک های مربوطه

http://www.cb4.com