خانه طلایی فروش جمعه سیاه را با همراهی طلای پاییز 2020 اعلام می کند

لس آنجلس، 29 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گلد هاوس ، مجموعه غیرانتفاعی رهبران فرهنگی جزیره آسیا و اقیانوس آرام در پشت جنبش های پیشگام مانند Gold Open ، فروش Gold Rush خود را برای پاییز 2020 اعلام کرد – شامل مجموعه ای از معاملات مدت زمان محدود که از 27 نوامبر (جمعه سیاه) ساعت 9 صبح ET/6 صبح PT به 1 دسامبر ساعت 9 صبح ET/6 صبح PT.

این فروش آنلاین پنج روزه تخفیف ها و محصولات انحصاری از 17 مارک محبوب جزیره آسیا و اقیانوس آرام را به نمایش می گذارد – “طلا طلایی” برای حمایت از بنیان گذاران و مدیران عامل آسیایی برای مصرف کنندگان. “از زمان مراسم افتتاحیه خرید ما یک سال پیش ، فروش دو ساله Gold Rush به اثری برای هر دو شرکت در حال ظهور و تاسیس تحت هدایت آسیا تبدیل شده است. از کومبوچای حباب دار (Health-Ade) تا کیف های دستی لوکس (Senreve) ، ما یک متولی شدیم و پلت فرم تقویت این مارک ها ، اغلب وقتی که در سفرهای کشف مشتری خود به نقاط بحرانی عطف برخورد می کنند ، ” مگان روان، مدیر عامل Gold Rush.

خریداران آنلاین کالاهایی را کشف می کنند که دامنه وسیعی از صنایع را شامل می شود ، از جمله:

  • غذا / نوشیدنی: AshaPops ، Eggloo ، بستنی Humphry Slocombe ، Omsom ، میان وعده حیاط مدرسه ، Wildwonder
  • پوشاک / لوازم جانبی: فلفل ، هزار
  • سلامتی / سلامتی: روان ، سلامت توانا
  • زیبایی / نظافت: لوازم آرایشی Avarelle ، Blackwood For Men ، OPTE
  • سبک زندگی: LARQ ، بیرونی
  • فناوری: اتوماسیون آلیاژ ، LivMote

Gold Rush یک شتاب دهنده برای آینده دارترین شرکتهای آسیایی برای دستیابی به مشارکت ، مشاوره و جامعه است – که در پاسخ به گزارش هاروارد بیزینس ریویو مبنی بر اینکه آسیایی ها کمترین احتمال را دارند که از نظر جمعیتی ارتقا پیدا کند و به مدیریت ارتقا پیدا کنند. “ما می توانیم منتظر یک صندلی در میز باشیم یا میز خود را بسازیم. Gold Rush با عدم حضور نماینده جزیره آسیا و اقیانوس آرام در مجموعه های C آمریکا مقابله می کند و قهرمانان نسل جدید رهبرانی است که تأثیر یکپارچه جامعه ما را بر جامعه نشان می دهد ، “بینگ چن ، رئیس و بنیانگذار گلد هاوس اظهار داشت.

دو بار در سال ، دو گروه از بنیانگذاران آسیایی برای شرکت در یک برنامه 12 هفته ای انتخاب می شوند که شامل مشاوره 1: 1 از رهبران صنعت و سرمایه گذاران ، یک برنامه درسی متمرکز بر رشد است که توسط مشاوران مشهور جهان ارائه می شود و یک روابط عمومی حرفه ای رایگان و بسته بازاریابی که با فروش امضای Gold Rush به اوج خود می رسد.

این گروه Gold Rush نماینده گروهی است که توسط یک شورای داوری و مشاوره همه ستاره متشکل از دنباله دارهای شاخص مانند میشل لی (مدیر مسئول مجله Allure) ، پرابال گورونگ (طراح مد)، کوین لین (بنیانگذار Twitch) ، ویکی تسای (بنیانگذار تاتچا) ، و شبنم ونسا (بنیانگذار Health-Ade Kombucha). “بنیان یک جامعه قوی نیاز به حمایت متقابل مداوم اعضای خود دارد: ارسال آسانسور به پایین ، باز کردن درها و هدایت یکدیگر از پله ها. هر مشاور یک متخصص ، مربی و مربی است که به رشد آینده داران آسیا اختصاص داده است بنیانگذاران و جامعه ، به طور کلی ، “می گوید: میکوهو چن ، مدیر مشاغل طلایی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش Gold Rush آغاز می شود 27 نوامبر، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قضات ، مشاوران ، بنیانگذاران و محصولات: به سایت www.GoldRush.Market مراجعه کنید. در مورد goldhouse و مشاغل اضافی در goldhouse.org اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تماس با رسانه: [email protected]

پرونده های مرتبط

طلا عجله سقوط اطلاعیه مطبوعاتی 2020.docx

طلا عجله سقوط 2020 Talking Points & Assets.docx

تصاویر مرتبط

gold-rush-fall-2020-cohort.png
طلا عجله سقوط گروه کوهورت 2020
بنیانگذاران و مدیران عامل

لینک های مربوطه

کیت رسانه

بنیانگذار فیلم چالش

ویدیو مرتبط

http://www.youtube.com/watch؟v=ScFfacNTohQ

SOURCE خانه طلایی

اخبار مرتبط  iHerb قول می دهد 100 میلیون دلار در روسیه سرمایه گذاری کند تا بتواند بهتر به جوامع روسیه خدمت کند