درآمد و سود شرکت لبنی غول Yili Up در سه ماهه اول سال 2020

علاوه بر این ، رهبر صنعتی کمک های مالی و لوازم محافظتی برای کمک به شرکای خود در سراسر زنجیره صنعت فراهم کرد.

ییلی همچنین از مدل های جایگزین خرده فروشی ، خرده فروشان آنلاین ، بازاریابی اجتماعی ، تحویل در خانه O2O و فروشگاه های راحت بدون سرنشین استفاده کرد تا از ادامه تأمین تغذیه و سلامت به مصرف کنندگان در حین قفل های COVID-19 اطمینان حاصل کند.

اخبار مرتبط  Habanos، S.A. اولین نمایش جهانی شماره 2 H. Upmann Connossieur را در برلین ارائه داد

پان گانگ ، رئیس و رئیس ییلی ، اهمیت مصرف کنندگان در توسعه آینده یلی را برجسته کرد: “مصرف کنندگان برای رشد تجارت اساسی هستند و هر کاری که انجام می دهیم باید با توجه به مصرف کنندگان باشد.”

ییلی به عنوان یکی از 5 لبنیات برتر جهانی ، در اوایل سال 2020 فرهنگ شرکت خود را ارتقا داد تا استعدادهایی را از کشورهای مختلف با زمینه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای جذب توسعه سالم و طولانی مدت شرکت جذب کند.

اخبار مرتبط  در پرونده های قضایی علیه دادستان ها ، Laerte Codonho ، مالک Dolly ، انتظار دارد پس از دستگیری بی دلیل عدالت برقرار شود

ارزشهای اصلی Yili تعالی ، پاسخگویی ، نوآوری ، برد-برد و احترام است. Yili قصد دارد به معتبرترین تامین کننده جهانی غذای سالم در جهان تبدیل شود.

پیوندهای تصویر پیوندها:

پیوند: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=375622
عنوان: یلی گزارش مالی سه ماهه اول سال 2020 را منتشر کرد

منبع گروه یلی