فرصت های برجسته تجاری در آسیا برای صنعت زیبایی ایتالیا

از 9 تا 13 نوامبر، 153 شرکت ایتالیایی درگیر ، بسیاری از آنها اولین تجربه خود را با ویژگی های بازارهای داخلی دارند آسیا و اقیانوسیه منطقه ، قادر به تعامل با خواهد بود بیش از 10،000 خریدار از 70 کشور: یک ویترین منحصر به فرد برای قابل مشاهده بودن بیش از 500 مارک تجاری و بیش از 6000 محصول با بالاترین کیفیت

شرکتهای انتخاب شده نمایندگی کلیه بخشها را بر عهده خواهند داشت 33 غرفه دار در زنجیره تولید وجود دارد: از فرمولاسیون تا بسته بندی ، از ماشین آلات گرفته تا راه حل های برچسب های خصوصی. هفته دیجیتال Cosmoprof Asia همچنین با توجه ویژه به عطر و لوازم آرایشی ، بخش لوازم آرایشی طبیعی و کانال های حرفه ای برای زیبایی شناسی حرفه ای ، مو و ناخن ، هیئت قابل توجهی از شرکت های محصول نهایی شرکت خواهد کرد.

ساخته شده در ایتالیا لوازم آرایشی روندها را در تمام بازارهای مهم بین المللی حکم می کند و یک مرجع استراتژیک برای شرکت های چند ملیتی ، مارک ها ، پیشاهنگی روند و مدیران تحقیق و توسعه در سراسر جهان است. در واقع صنعت ایتالیا تضمین کننده کیفیت ، ایمنی ، سبک و طراحی است: شرکت های ایتالیایی 55 درصد از آرایش مصرف شده در جهان را تولید می کنند.

اخبار مرتبط  Salvatore Ferragamo با Centric PLM sh حمل می شود

همکاری با ITA و وزارت امور خارجه و همکاری های بین المللی با هدف حمایت از تعالی صنعت آرایشی و بهداشتی ایتالیا در بهترین بازارها انجام می شود. آسیا و اقیانوسیه کشورها به احتمال زیاد در ماه های آینده نقشی اساسی در بهبود اقتصادی بازی می کنند. امروز حضور در نمایندگی ترین شرکت ها برای تأیید رهبری کشورمان در این بخش حیاتی ضروری است.

“در این لحظه خاص تاریخی ، ما نیاز به چشم انداز جدیدی داریم که به سمت نوآوری و دیجیتال باشد – می گوید کارلو فررو، رئیس ITA. – دیجیتال برای کسانی که می خواهند امروز در بازارهای بین المللی ، و بیش از همه در بازارهای شرقی فعالیت کنند ، ضروری می شود. ITA ، به عنوان بخشی از توافق صادرات ، فعالیت های پشتیبانی از شرکت های ما را تقویت کرده و برنامه های ابتکارات ما را در این راستا بازتعریف کرده است. در میان آنها ، من پروژه Fiera Smart 365 را به یاد می آورم که به شما امکان می دهد این رویداد 356 روز در سال زندگی کند. با این ابتکار ، ما در نظر داریم جایگاه Cosmoprof را به عنوان ویترین بین المللی پیشرو در بخش ادغام کنیم. علاوه بر این ، ما با بازارهای زیادی توافق نامه ای امضا کردیم که شرکتهای ایتالیایی را به 59 ابتکار تجارت الکترونیکی و آفلاین به کانالهای توزیع آنلاین در مقیاس بزرگ در 28 کشور جهان برسانیم. علاوه بر این ، البته ، به یک کمپین تبلیغاتی موثر برای نام تجاری ایتالیا. با آگاهی قوی از اینکه کشور ما به عنوان پیشرو در بازارهای بین المللی باز خواهد گشت. “

اخبار مرتبط  اینفوتک ها برای کمک به سریع مشاغل برای ایجاد سریع ارتباطات ایمن برای کارمندان از راه دور ، محاکمه رایگان و دسترسی مبتنی بر ابر به فضای مجازی را ارائه می دهند.

“در چشم انداز تولید ، لوازم آرایشی تولید شده در کشور ما همچنین در خارج از کشور به دلیل کیفیت ، گرایش به نوآوری و توانایی خلاقانه” دانش فنی “ایتالیایی که کل جهان از آن قدردانی می کند ، برجسته هستند – نظرات رناتو آنکوروتی ، رئیس Cosmetica ایتالیا. – این یک اهرم رقابتی است که می تواند در مرحله بازتعریف پارادایم های بازارهای بین المللی مورد بهره برداری قرار گیرد ، به ویژه هنگامی که ارقام اولیه بسته شدن برای سال 2020 بیانگر انقباض 15 درصدی صادرات نسبت به سال 2019 است. محصولات در خارج از مرزهای ملی راهی برای هم افزایی با شرکت ها ، ITA ، موسسات و در کنار شریک تاریخی BolognaFiere است. “

اخبار مرتبط  نظرسنجی جدید در سراسر اتحادیه اروپا می گوید ، شهروندان می خواهند برای از بین بردن آزمایشات حیوانات در اروپا برنامه صحافی كنند

در طی هفته دیجیتال Cosmoprof Asia ، یک کاتالوگ دیجیتال موقت به شرکت های ایتالیایی اختصاص خواهد یافت. غرفه داران همچنین با ارائه پیشنهادات خود به تأثیرگذارترین خریداران و توزیع کنندگان در منطقه ، از پیشرفته ترین ابزارهای ساخت مسابقات که به همین مناسبت تولید شده اند ، بهره خواهند برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، https://digital-week.cosmoprof-asia.com/en-us/Visit/Exhibitor-List-2020/pavilions/Italy را بررسی کنید

SOURCE Cosmoprof Asia