صنعت گرمکن حوله در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 2 نوامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی گرم کننده حوله – پیش بینی های سال های 2020 تا 2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی گرم کننده حوله در ارزیابی می شود 554.678 میلیون دلار آمریکا برای سال 2019 با رشد CAGR 6.42٪ به اندازه بازار رسیده است 805.717 میلیون دلار آمریکا تا سال 2025

گرمکن حوله ای یا رادیاتور حوله ای یک حوله گرم حوله ای است که به گونه ای طراحی شده است که جلوه ای تزئینی به دستشویی می دهد و عملکرد اصلی گرم کردن حوله های آویزان بر روی آنها را دارد. این دستگاه ها برای گرم کردن و همچنین خشک کردن حوله ها همراه با دادن دمای مناسب به محیط سرویس بهداشتی مناسب هستند. انتظار می رود بازار گرمکن های حوله ای در طی 5 سال آینده رشد مطلوبی را نشان دهد ، به این دلیل که شهرنشینی سریع و رشد جمعیت طبقه متوسط ​​در اقتصادهای نوظهور جهان منجر به ظهور ساخت و سازهای مسکونی شده است. . علاوه بر این ، بازسازی خانه در حال رشد در بسیاری از نقاط جهان و طغیان در پذیرش زیرساخت های مسکن مدرن ، فرصت های رشد تجارت را برای تولید کنندگان طی پنج سال آینده بیشتر گسترش داده است. از آنجا که حوله های مرطوب دارای تعدادی میکروب است ، تمرکز مردم به سمت بهداشت و بهداشت بیشتر شده است. این ، به نوبه خود ، بر تقاضای گرمکن حوله ای برای کاربردهای مسکونی نیز تأثیر مثبت می گذارد ، در نتیجه نقش مهمی در شکل گیری رشد بازار طی پنج سال آینده دارد.

بازار جهانی گرمکن حوله بر اساس نوع تقسیم شده است. بر اساس نوع ، بازار به عنوان الکتریکی و هیدروونیک تقسیم شده است. با استفاده از برنامه ، تقسیم بندی بر اساس مسکونی و تجاری انجام می شود. با کانال توزیع ، بازار به صورت آنلاین و آفلاین تقسیم می شود. از نظر جغرافیایی ، تقسیم بندی بازار به تقسیم شده است آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، و آسیا و اقیانوسیه.

گرمکن حوله برقی برای داشتن سهم قابل توجهی

گرمکن های حوله ای در دو نوع وجود دارند: الکتریکی و هیدروونیکی. هر دو نوع گرمکن حوله عملکردی یکسان دارند که خشک یا گرم کردن حوله است. اما تفاوت در روشهای گرمایش وجود دارد. گرمکن های حوله ای برقی یا ریل های برج با برق متصل می شوند و به سادگی به محل اتصال برق متصل می شوند. پیش بینی می شود نوع گرمکن برج برقی سهم عمده ای از بازار را در اختیار داشته باشد و انتظار می رود در طول 5 سال آینده غالب باقی بماند. عامل اصلی مکمل سهم قابل توجهی از این بخش شامل پذیرش پررنگ گرمکن حوله برقی در بخش تجاری به دلیل این واقعیت است که اکثر فضاهای تجاری فضای کافی برای سیستم های گرمایش مرکزی ندارند که بیشتر منجر به افزایش تقاضا برای سیستم های الکتریکی می شود ، این ، به نوبه خود ، بر رشد این بخش در پنج سال آینده تأثیر مثبت دارد.

اخبار مرتبط  چونگ کینگ یوبئی چین غربی باعث می شود فرد احساس کند در خانه است و با دنیای خارج ارتباط دارد

علاوه بر این ، بازیگران بازار نیز به شکل سرمایه گذاری تحقیق و توسعه و عرضه محصولات جدید مشارکت می کنند که بیشتر نشان می دهد بازار در طی 5 سال آینده شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود. به عنوان مثال ، در اکتبر 2018، WarmlyYours ، یکی از رهبران سیستم های گرمایشی مستقر در ایالات متحده آمریکا خبر از راه اندازی طیف جدیدی از گرمکن حوله های برقی ، به عنوان مثال ، مجموعه جهان وطنی داد. این شرکت با هدف ارائه دامنه ای با طیف وسیعی از انواع منحصر به فرد و مدل های مختلف با اشکال ، اندازه ها و مواد متناسب با نیازهای هر فرد ، با هدف استفاده از نیازهای رو به رشد مصرف کننده در مورد واحدهای مسکونی جدید و همچنین برای اهداف بازسازی استفاده کرد.

با این حال ، از سوی دیگر ، پیش بینی می شود که بخش هیدروپونیک رشد چشمگیری را در طول 5 سال آینده نشان دهد. گرمکن های حوله ای هیدروپونیک به سیستم های گرمایش مرکزی متصل می شوند. بخاطر اینکه در کشورهای توسعه یافته اکثر ساختمانهای مسکونی مجهز به سیستمهای گرمایش مرکزی هستند ، از رادیاتورهای حوله هیدروپونیک به ویژه در بخشهای مسکونی استقبال روزافزونی استفاده می شود. بنابراین ، نصب این نوع گرمکن ها در ساختمانهای مسکونی بیشتر به هزینه های عملیاتی آن اضافه نمی کند. این ، به نوبه خود ، بر رشد این بخش در طول دوره پیش بینی تأثیر مثبت دارد. بعلاوه ، این نوع گرمکنها بعنوان دستگاههای کم مصرف بیشتر عمل می کنند زیرا هیچ الکتریسیته ای مصرف نمی کنند که بعنوان یک عامل محرک برای این بخش عمل می کند تا شاهد رشد قابل توجهی در طول دوره پیش بینی باشد.

بخش مسکونی برای نشان دادن رشد سالم

کاربردهای گرمکن حوله ای در هر دو مکان مسکونی و تجاری است. پیش بینی می شود که بخش مسکونی رشد امیدوارکننده ای را تا پایان دوره پیش بینی نشان دهد ، به این دلیل که در اقتصادهای در حال توسعه جهان به سرعت شهرنشینی صورت گرفته است. هند و چین بین دیگران. علاوه بر این ، افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​همراه با بهبود سطح زندگی مردم بیشتر بر رشد این بخش در دوره پیش بینی تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، ساخت و سازهای مسکونی در حال رشد در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در کنار افزایش هزینه ها در بازسازی ساختمان های مسکونی نیز یکی از عوامل اصلی تکمیل کننده رشد بخش مسکونی طی پنج سال آینده است. با این وجود ، تقاضا برای لوازم بهداشتی درجه یک و درجه یک نیز در حال افزایش است ، که بیشتر انگیزه ای برای این بخش فراهم می کند تا شاهد رشد قابل توجهی در طول پنج سال آینده باشیم.

اخبار مرتبط  کالج بوکس ها 10 سال از دانشجویان استنفورد حمایت می کنند

شکل بالا کل هزینه های ساخت و ساز در را نشان می دهد ایالات متحده که بیشتر نشان می دهد ساخت مسکونی رسیده است 550942 میلیون دلار آمریکا توسط سال 2019 از 256،037 میلیون دلار آمریکا در سال 2010. به همین ترتیب ، ساخت و ساز غیر مسکونی رسیده است 814،195 میلیون دلار آمریکا تا سال 2019 از 556،928 میلیون دلار آمریکا در سال 2010.

آفلاین برای داشتن سهم بازار سالم

از طریق کانال توزیع ، بخش آفلاین پیش بینی شده است که طی 5 سال آینده سهم قابل توجهی در بازار داشته باشد. وجود جمعیت قابل توجهی از جمعیت که نسبت به خرید آنلاین محصولات بادوام تمایلی ندارند ، عامل اصلی تقویت رشد این بخش طی پنج سال آینده است. بعلاوه ، حضور تعداد زیادی فروشگاه خرده فروشی بیشتر سهم این بخش را در دوره پیش بینی تکمیل می کند.

با این حال ، انتظار می رود که بخش آنلاین تا پایان دوره پیش بینی رشد سالمی داشته باشد. نفوذ پررونق اینترنت و تلفن های همراه همراه با صنعت تجارت الکترونیکی که در سطح جهانی در حال رشد است منجر به گسترش کانال های توزیع در مناطق دور افتاده بسیاری از کشورها نیز شده است. علاوه بر این ، بازیگران اصلی فعالیت در بازار نیز به سمت توزیع آنلاین کالاها در وب سایت های خود حرکت کرده اند که بیشتر نشان می دهد پتانسیل بخش آنلاین برای پنج سال آینده رشد می کند.

APAC برای نشان دادن رشد سالم

پیش بینی می شود نواحی آمریکای شمالی و همچنین اروپایی سهام قابل توجهی در بازار داشته باشند که دلیل اصلی آن استفاده زودهنگام فناوری همراه با حضور بازیگران اصلی بازار در این مناطق است. بعلاوه ، قدرت خرید بالاتر مردم ، رشد بازار در منطقه را طی 5 سال آینده بیشتر تقویت می کند. با این حال آسیا و اقیانوسیه پیش بینی می شود طی 5 سال آینده منطقه رشد چشمگیری داشته باشد. از مهمترین عوامل تقویت کننده رشد بازار در منطقه APAC می توان به شهرنشینی سریع و بهبود سطح زندگی مردم در درجه اول در اقتصادهای نوظهور منطقه مانند هند، چین، و اندونزی بین دیگران.

بینش رقابتی

بازیگران برجسته / اصلی بازار گرم کننده حوله حوله جهانی شامل Runtal North America، Inc.، PORCELANOSA Group A.I.E.، Apollo Radiators، Stelrad، Radox Radiators Ltd و MYSON در میان دیگران است. بازیگران بازار جهانی گرمکن حوله ای استراتژی های مختلف رشد را برای دستیابی به مزیت رقابتی نسبت به رقبا در این بازار اجرا می کنند. فعالان عمده بازار در بازار همراه با موقعیت رقابتی و استراتژی های نسبی آنها تحت پوشش قرار گرفته اند و در این گزارش به معاملات و سرمایه گذاری های اخیر بازیگران مختلف بازار طی چند سال اخیر نیز اشاره شده است. بخش نمایه های شرکت جزئیات نمای کلی کسب و کار ، عملکرد مالی (شرکت های دولتی) طی چند سال گذشته ، محصولات و خدمات کلیدی ارائه شده به همراه معاملات اخیر و سرمایه گذاری این بازیکنان مهم در بازار جهانی گرمکن حوله را نشان می دهد.

اخبار مرتبط  Hisense به و پاری سن ژرمن همکاری جهانی را اعلام کردند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

1.1 تعریف بازار

1.2 تقسیم بندی بازار

2. روش تحقیق

2.1 داده های تحقیق

2.2. فرضیات

3. خلاصه اجرایی

3.1 نکات برجسته تحقیق

4. دینامیک بازار

4.1 رانندگان بازار

4.2 محدودیت های بازار

4.3 باربران تجزیه و تحلیل پنج نیرو

4.3.1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان

4.3.2. قدرت چانه زنی خریداران

4.3.3. تهدید تازه واردها

4.3.4. تهدید جایگزین ها

4.3.5. رقابت رقابتی در صنعت

4.4 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت

5. تجزیه و تحلیل بازار گرم کننده حوله جهانی ، بر اساس نوع

5.1 مقدمه

5.2 الکترونیکی

5.3 هیدرونیک

6. تجزیه و تحلیل بازار گرم کننده حوله جهانی ، توسط برنامه

6.1 مقدمه

6.2 مسکونی

6.3 تجاری

7. تجزیه و تحلیل بازار گرم کننده حوله جهانی ، توسط کانال توزیع

7.1 مقدمه

7.2 برخط

7.3 آفلاین

8. تجزیه و تحلیل بازار گرم کننده حوله جهانی ، توسط جغرافیا

8.1 مقدمه

8.2 آمریکای شمالی

8.3 آمریکای جنوبی

8.4 اروپا

8.5 خاورمیانه و آفریقا

8.6 آسیا و اقیانوسیه

9. محیط رقابتی و تجزیه و تحلیل

9.1 بازیکنان اصلی و تجزیه و تحلیل استراتژی

9.2 بازیکنان نوظهور و سودآوری بازار

9.3 ادغام ، ادغام ، توافق نامه ها و همکاری ها

9.4 ماتریس رقابت پذیری فروشنده

10. مشخصات شرکت

10.1 Runtal North America، Inc.

10.2 PORCELANOSA Group A.I.E.

10.3 VOGUE (انگلستان) محدود

10.4 پسرم

10.5 رادیاتورهای آپولو

10.6 سنت لارنس

10.7 وسائونارد

10.8 KORADO ، a.s.

10.9 استلراد

10.10 رادیاتور Radox با مسئولیت محدود

10.11 Pitacs محدود

10.12 Zhejiang Homebase Intelligent Technology Co.، Ltd.

10.13. Ragaini Radiatori S.p.a

10.14. Arblu srl

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش مراجعه کنید

https://www.researchandmarkets.com/r/y4v3mh

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com