Aurify Brands ردپای Le Pain Quotidien را در شهر نیویورک گسترش می دهد

نیویورک، 2 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Aurify Brands ، یک شرکت مهمان نوازی باتجربه با مارک های پیشرو در گروه ها از جمله Le Pain Quotidien ، The Little Beet ، Melt Shop ، Fields Good Chicken و The Little Beet Table ، امروز اعلام کرد که در حال گسترش ردپای Le Pain Quotidien است از طریق برنامه ریزی اضافه شده حداقل 10 مکان رستوران جدید در شهر نیویورک و به دست آوردن کمیساری پیشرفته. معامله از طریق یک فرآیند فروش در موارد 11 فصل مشخص انجام شده است میسون Kayser نهادهایی که Aurify Brands بعنوان پیشنهاد دهنده اصلی پس از توقف فعالیتهای زنجیره ای به دلیل COVID-19 فعالیت می کردند.

“ما معتقد به بزرگی هستیم شهر نیویورک و خوشحالیم که این مکانهای قدرتمند در این بازار مهم را به سبد سهام LPQ خود اضافه می کنیم. ” جان ریگوس، مدیر عامل شرکت Aurify Brands. “این آخرین توسعه سیستم عامل ما نشان دهنده تعهد طولانی مدت ما به بازار داخلی ، صنعت مهمان نوازی و جوامعی است که ما به ویژه در این اوقات بی سابقه خدمت می کنیم. برای ما خوشحال کننده است که مهمانان وفادار ما در سراسر کشور به LPQ بازمی گردند ، و ما انتظار داریم که علاوه بر این از مکان های مکمل در سراسر منهتن با ادامه ساخت این برند با کیفیت در سطح ملی ، مشتری ما بیشتر درگیر خواهد شد. “

اخبار مرتبط  شرکت هولدینگ مارک های هامیلتون سود سه ماهه را اعلام می کند

در ماه ژوئن ، Aurify Brands Le Pain Quotidien را به لیست مارک های برجسته خود اضافه کرد. از آن زمان ، 50 رستوران LPQ برای خدمات دهی به مشتریان جدید و بازگشت در شهرهای منتخب و بازارهای حومه در سراسر 50 رستوران LPQ بازگشایی شده و یا در نظر گرفته شده است. نیویورک، کالیفرنیا، کانتیکت، مریلند، ویرجینیا، منطقه کلمبیا، و فلوریدا. راه اندازی مجدد LPQ توسط Aurify Brands تا به امروز بیش از 600 شغل ایجاد کرده است ، انتظار می رود که 150 نفر دیگر ایجاد شود میسون Kayser مکانها به رستورانهای LPQ تبدیل شده و در اوایل سال 2021 بازگشایی می شوند. هنگامی که فعالیتها با رفع محدودیتهای COVID-19 به ظرفیت کامل خود بازگشتند ، Aurify Brands ایجاد اشتغال کامل 1200 یا بیشتر در کل نمونه کارها LPQ را ایجاد می کند.

اخبار مرتبط  در سراسر جهان صنعت بسته بندی شیر تا سال 2026

کسب قابل ملاحظه ای از همه Maison Kayser’s دارایی های Aurify Brands توسط دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای منطقه جنوبی تأیید شد نیویورک بر 29 اکتبر و امروز بسته شد

Katten Muchin Rosenman LLP به عنوان مشاور حقوقی Aurify Brands خدمت می کرد. CohnReznick LLP به عنوان مشاور مالی خدمت می کرد. و مشاوران املاک و مستغلات RCS به عنوان مشاور املاک در معامله خدمت کردند.

درباره مارک های Aurify
بر اساس شهر نیویورک، Aurify Brands یک گروه مهمان نوازی نسل بعدی است که مارک هایی از جمله Le Pain Quotidien ، The Little Beet ، Melt Shop ، Fields Good Chicken و The Little Beet Table را ایجاد ، رشد و فعالیت می کند. نمونه کارها Aurify Brands شامل بیش از 100 رستوران در این پنج مارک در بازارهای مختلف ، از جمله نیویورک، نیوجرسی، کالیفرنیا، کانتیکت، مریلند، ویرجینیا، منطقه کلمبیا، فلوریدا ، و پنسیلوانیا. مارک های Aurify برای شناسایی نیازهای برآورده نشده بازار که می تواند با مفاهیم اصلی پر شود ، شرکت های موجود با پتانسیل بالای تجاری و ادامه توسعه مفاهیم حق رایانه چند واحدی با ویژگی های برجسته تجاری ، شکل گرفت. مدیران مارک های Aurify بیش از دو دهه تجربه ساخت و راه اندازی رستوران ها دارند ، این امر باعث ایجاد زیرکی در صنعت عمیق و رویکرد اثبات شده برای باز کردن ارزش برند می شود.

اخبار مرتبط  برندهای Elegance با راه اندازی نام های تجاری جدید ، مشارکت های استراتژیک جدید و یک پلت فرم انقلابی مستقیم به مصرف کنندگان ، به رشد خود دامن می زنند.

تماس با رسانه:
Kekst CNC
Sherri L. Toub / نقره آنتال
[email protected] / [email protected]

SOURCE مارک های Aurify