توافقنامه Aseppak و St Croix ABF امضا می کنند که دوره جدیدی را در نوآوری نوشیدنی صهیونیستی ایجاد می کند

لس آنجلس، 2 نوامبر 2020 / PRNewswire / – برخی از چالش هایی که صنایع غذایی و آشامیدنی با آن روبرو هستند موارد اصلی مانند ایمنی ، هزینه و مقیاس پذیری است. در دوره ای از چنین دسترسی گسترده ای برای مصرف کنندگان و شرکت ها به اطلاعات ، چالش های جدید آشکار شده است. این چالش ها به ویژه هنگامی که به دنبال نوآوری هستید ، نیاز به رویکردهای جدید دارند.

اخبار مرتبط  شرکت حمل و نقل برای شرکت در کنفرانس صنایع مجازی Credit Suisse

Aseppak با حل سه دوگانگی مهم صنعت به طور پیوسته در حال تبدیل شدن به یکی از فروشگاه های برتر بوتیک نوآوری برای جهان غذا و نوشیدنی است:

1- ایجاد محصولات در آزمایشگاه یک چیز است. عرضه موفقیت آمیز یک محصول برای عموم محصول دیگری است.

2- بازار نوآوری سریع را می طلبد. سرمایه گذاران به نوآوری بهینه و کارآمد نیاز دارند.

3- مصرف کنندگان مواد جدیدی می خواهند. مارک های تجاری باید در عین رعایت موافقت خود را جبران کنند.

در چنین تعقیبی ، آسپاک با St. Croix ABF ، شرکتی اختصاص داده شده است که به ارائه خدمات بسته بندی نوشیدنی های غیر عتیقه به مارک هایی که می توانند برای نوآوری در بازار امروز انجام دهند ، پیوست.

مجموعه شرکت ها فرایند ساده ای را اجرا کرده اند که راه را برای مارک هایی که به دنبال نوآوری در نوشیدنی های جدید با بالاترین استانداردهای ایمنی مواد غذایی هستند هموار می کند. قابلیت های فعلی شامل کارخانه آزمایشی با اسید بالا و تأسیسات آزمایشگاهی و باز شدن فرآوری و بسته بندی آسپتیک کم اسید تا سه ماهه اول 2021 است.

در عصری که نوآوری لازمه بقا است ، متخصصان باید طرحی تهیه کنند که خطر را به حداقل برسانند و شانس تحقق اهداف مورد نظر را افزایش دهند. برای دهه ها ، متخصصان جهان نوآوری در محصولات ، ارزش های زیادی را به منظور ایجاد ارزش جدید از بین برده اند.

این در بیشتر صنایع طبیعی است ، با این وجود انقلاب فناوری به دلایل مختلف تأثیر مهمی در نوآوری داشته است. یکی از آنها توانایی نوآوری با مشتری ، در زمان واقعی از طریق استفاده از روش ها و مفاهیمی مانند Minimum Viable Products ، نوآوری آزاد و راه اندازی نرم است.

شرکت های معتبر تولید مواد غذایی و آشامیدنی این فرصت را دارند که این مفاهیم را نیز پیاده کنند. بخشی از پاسخ ذهنیت است ، بخشی از پاسخ دسترسی به فناوری است.

دلیل اینکه Aseppak به توسعه منابعی ادامه می دهد که به شرکت ها امکان می دهد مفاهیم را اثبات کرده و فرضیه محصول را در سطوح مختلف تأیید کنند: بهینه سازی فرمول ، مقیاس پذیری ، عملکرد ، ایمنی ، طعم و سلامتی از جمله مهمترین موارد.

برخی از این منابع شامل اعتبار سنجی از بالا ، تست آسپتیک ، اثبات مقیاس پذیری فرمول ، کاوش قالب بسته بندی و بازخورد سریع مصرف کننده و خرده فروش است. از نظر بهینه سازی پروژه های نوآوری یک نقطه شیرین واقعی وجود دارد که اجازه می دهد محصولات بیشتری در زمان کمتری با موفقیت عرضه شوند.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

جی دی ریکو

[email protected]

+13054509998

تصاویر مرتبط

st-croix-abf-in-مشارکت-با. jpg
St Croix ABF با مشارکت Aseppak

لینک های مربوطه

آسپاک

منبع آسپاک