LINE و Rakuten به عنوان دو افزایش دهنده برتر در 50 برند برتر با ارزش 2021 BrandZ ژاپن پیشرو هستند.

توکیو، 5 نوامبر 2020 / PRNewswire / – تویوتا جایگاه خود را به عنوان با ارزش ترین مارک در حفظ کرده است ژاپن، افزایش قدرت خود را در گروه اتومبیل های کلیدی در BrandZ دومTM 50 رتبه برتر با ارزش ترین مارک های ژاپنی توسط WPP و Kantar. ارائه دهنده مخابرات NTT1 (20.3 میلیارد دلار) با رشد 1٪ در ارزش نام تجاری دوم باقی می ماند سونی (12.0 میلیارد دلار) با 3٪ صعود به مقام سوم رسیده است.

تویوتاچشمگیر است 28.4 میلیارد دلار از نظر ارزش مارک ، اندکی افت (2٪) از سال 2020 را نشان می دهد ، اما در پس زمینه 10٪ سقوط برای کل گروه ، قدرت و مقاومت برند تویوتا را نشان می دهد. با 5 مارک برجسته ، 24٪ از ارزش کل رتبه بندی در اتومبیل ها به دست می آید.

در حالی که ارزش کلی این رتبه بندی 9٪ کاهش یافته و به 202.9 میلیارد دلار، در سرگرمی و فن آوری برندگان بودند. گروه سرگرمی برنده بزرگ ، 19٪ افزایش بود ، زیرا مصرف کنندگان با وجود برخی از کمترین محدودیت های قفل در جهان ، فعالیت های اجتماعی در خانه را انتخاب کردند.

نینتندو (شماره 8 ، 8.6 میلیارد دلار) به عنوان یک اخلالگر و مبتکر برجسته در رتبه بندی برجسته شد. بازی هایی مانند “Ring Fit Adventure” ، “Animal Crossing” و “Pokémon Sword and Shield” به تقاضای بیش از حد کنسول کمک کردند. این برند با طیف وسیعی از بازی ها که تقاضای فعالیت بدنی ، تعامل اجتماعی و فرار از استرس فاصله اجتماعی را برآورده می کند ، مطابق با نیازهای مشتریان است.

بستر ارتباطی خط (شماره 13 ، 4.3 میلیارد دلار) با 34٪ افزایش سریعترین بالابرنده بود. این به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ژاپنی و کاربران فعال LINE News تبدیل شده است ، میزان پیامک ، میزان استفاده از تمبر و میزان تماس درون برنامه ای در حین قفل به طور قابل توجهی افزایش یافته است. دولت حتی با انجام نظرسنجی های بهداشتی و برنامه های مشاوره آنلاین بهداشت از آن به عنوان ابزاری برای جلب مخاطبان جوانتر استفاده كرد.

همه گیری نیز سرعت گرفته است ژاپنی ها انتقال به دیجیتال علیرغم اینکه یک بازار فن آوری پیشرفته است ، نرخ تجارت الکترونیکی قبلاً کم بوده است ، اما اکنون تغییر کرده است و شرکت ها سرمایه گذاری زیادی می کنند. ژاپنی ها خرده فروش آنلاین پیشرو راکوتن (شماره 23 ، 2.5 میلیارد دلار) یکی از بزرگترین ذی نفعان بود ، که ارزش تجاری آن 22٪ افزایش یافته است و این رشد 7.65٪ در تجارت الکترونیکی است.2 در سال 2019

به همین ترتیب ، خرده فروش نیتوری (شماره 26 ، 1.9 میلیارد دلار) منابع فعالانه و کارآمدی را در تجارت الکترونیکی متمرکز کرده و به افزایش خریدهای آنلاین بیش از 40٪ کمک می کند.

اخبار مرتبط  رستوران مارک های بین المللی اعلامیه دریافت ارز را برای 6.7 میلیون واحد B با مشارکت محدود قابل تبادل اعلام کرد

سه مارک جدید به 50 برند برتر پیوستند: زنجیره داروخانه های پیشرو ولسیا (1.1 میلیارد دلار) جدیدترین رتبه در 36 سال است. زنجیره خرده فروشی رنگارنگ تخفیف دون کیوجوت (1.0 میلیارد دلار) از شماره 37 فاصله دارد. مارک قهوه کنسرو شده گرجستان (953 میلیون دلار) – زیرمجموعه شرکت کوکاکولا که از زمان آغاز فعالیت خود در 1975 به نوشیدنی ژاپنی تبدیل شده است – امسال با شماره 41 وارد لیست می شود.

موفقیت یعنی متفاوت و قابل اعتماد بودن

تقسیم خطوط موفقیت و شکست تفاوت و اعتماد است. مارک هایی که از نظر ارزش رشد می کردند به طور متوسط ​​هشت امتیاز بیشتر برای “متفاوت” کسب کردند – معیاری برای میزان مصرف کنندگان از یک برند برای جایگزینی چیزی منحصر به فرد – در مقایسه با ارزش هایی که از ارزش آنها کاسته می شود.

درک قوی از اعتماد همچنین به بخشهایی که در طی همه گیری آسیب دیده اند کمک کرده است. این یک سال سخت برای کل صنعت خدمات مسافرتی بود (کاهش 34 درصدی) ANA (شماره 28 ، 1.9 میلیارد دلار) مارک هواپیمایی در 50 شرکت برتر بود که در این گروه حداقل (27٪) کاهش یافت. می ماند ژاپنی ها قابل اعتماد ترین مارک با شرکت تدارکات ، حمل و نقل یاماتو (شماره 32 ، 1.6 میلیارد دلار) ، نزدیک پشت

ANA با ارائه سه م essentialلفه اساسی اعتماد به نام تجاری ، یکپارچگی ، شناسایی و گنجاندن رشد کرد. در طی همه گیری ، “قول مراقبت ملی ANA” ، ابتکاری برای اطمینان از تعهد مسافران در تعهد خود به استانداردهای جدید ایمنی و آسایش در شرایط عادی جدید ، در عین حال ارائه محتوای مارک های آموزشی و سرگرم کننده برای ارتباط با مخاطبان در خانه ، راه اندازی شد.

“رتبه بندی BrandZ ما به وضوح انعطاف پذیری مارک های قدرتمند را در مواقع بحرانی نشان می دهد. علی رغم اینکه ویروس کرونا ویروس جهانی به صنعت خودرو ضربه سختی وارد کرده است ، عملکرد تویوتا بسیار کمتر از رقبای آن تحت تأثیر قرار گرفته است. ژاپن؛ دستاوردهای ارزش مارک تجاری آن را تقویت کرده است. به همین ترتیب ، مارک قدرتمند ANA از ارزش خود در بخشی که بی رحمانه مورد حمله قرار گرفته است ، محافظت کرده است. ” دیوید روت، رئیس BrandZ.

برندهای برتر BrandZ 15 با ارزش ترین برندهای ژاپنی 2021

رتبه 2021

نام تجاری

دسته بندی

ارزش مارک 2021 ($ M USD)

1

تویوتا

ماشین ها

28،388

2

NTT

ارائه دهندگان مخابرات

20،274

3

سونی

فن آوری

11993

4

بانک نرم

ارائه دهندگان مخابرات

10،628

5

هوندا

ماشین ها

9،974

6

اوه

ارائه دهندگان مخابرات

8،660

7

نیسان

ماشین ها

8658

8

نینتندو

سرگرمی

8،588

9

یونیکلو

پوشاک

8،217

10

7-یازده

خرده فروشی

8،059

11

شیسیدو

مراقبت شخصی

6،210

12

کانن

فن آوری

4،944

13

خط

فن آوری

4253

14

میتسوبیشی UFJ

بانک ها

4،056

15

شرکت بانکی Sumitomo Mitsui

بانک ها

3،353

سایر نکات مهم دیگر عبارتند از:

اخبار مرتبط  کارگران انبار مواد غذایی ضروری و رانندگان کامیون نیاز به مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه دارند تا زنجیره تأمین مواد غذایی در حال حرکت باشد

تاخیر در المپیک یک فرصت بزرگ برای سال 2021 است: بازی های المپیک با برنامه ریزی مجدد می تواند به مارک های ژاپنی فرصت بیشتری برای لمس جهان بدهد. توکیو 2021 می تواند نمادی از امید ، انعطاف پذیری ، ابتکار و همراهی برای جهانی باشد که از بیماری همه گیر ویروس کرونا تشکیل شده است. مارک های ژاپنی غالباً در بازاریابی خود بر مزایای عملکردی نسبت به پیام های احساسی تأکید کرده اند – اما با تماشای جهانیان ، “هاله المپیک” می تواند فرصت مناسبی برای تمرکز بر احساسات مثبت انسانی باشد.

عملکرد دسته بندی مختلط: چهار دسته در 50 برند برتر BrandZ ژاپن با افزایش سالانه روبرو شده اند: سرگرمی (19٪) ، مراقبت شخصی (7٪) ، مراقبت در منزل (5٪) و ارائه دهندگان مخابرات (3٪). به طور تصادفی ، هر چهار این مقوله ها نیز در محیط خانه حضور پررنگی دارند. اتومبیل ها (-10٪) ، خرده فروشی (-9٪) و فناوری (-8٪) همگی از نظر اندازه با 9٪ کاهش ارزش کلی برای کل 50 نمونه کار برتر ، کاهش داشتند.

“50 رتبه برتر امسال از ژاپنی ها با ارزش ترین مارک ها به آن استراتژی های تجاری و بازاریابی که به مقاومت در برابر چالش های کلان ، حتی یک بیماری همه گیر جهانی کمک کرده اند ، می درخشد. اساس اعتماد ، ذاتی جامعه ماست ، اکنون از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا مصرف کنندگان با عدم اطمینان بی سابقه ای روبرو می شوند. ثانیا ، “تفاوت” ، یعنی ایستادن برای چیزی منحصر به فرد ، و تعهد تزلزل ناپذیر برخی ارزش ها و احساسات در هر کاری که برند انجام می دهد ، به ایجاد انعطاف پذیری و بازگشت سرمایه بیشتر از صرف دنباله روی برجستگی کمک می کند. در برخی موارد ، این حتی امکان اخذ حق بیمه را فراهم می کند. ” شیشیر وارما، مدیر عامل ، بخش بینش ، ژاپن در کانتار.

50 رتبه بندی و گزارش برتر BrandZ با ارزش ترین مارک های ژاپنی با تجزیه و تحلیل گسترده به صورت آنلاین در دسترس است اینجا و از طریق BrandZ.com همچنین می توانید از طریق برنامه BrandZ، ، که بارگیری آن برای Apple IOS و همه دستگاه های Android از رایگان است ، می توانید به گزارش ها ، رتبه بندی ها ، نمودارها ، مقالات و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. http://www.brandz.com/mobile یا با جستجوی BrandZ در فروشگاه های برنامه iTunes یا Google Play.

درباره BrandZ Most 50 رتبه بندی با ارزش ترین مارک های ژاپنی

به سفارش WPP و Kantar ، ارزیابی پشت 50 برند برتر و ارزشمند ژاپنی توسط BrandZ توسط متخصصان تحقیقات ارزش سهام برند Kantar انجام شد. این آینه روش برای محاسبه رتبه بندی سالانه BrandZ Most 100 با ارزش ترین مارک جهانی است که اکنون در پانزدهمین سال است. این رتبه بندی ترکیبی از داده های دقیق تجزیه و تحلیل دقیق بازار بلومبرگ با بینش گسترده مصرف کننده از بیش از 3.8 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان است ، که بیش از 17801 مارک مختلف را در بیش از 51 بازار پوشش می دهد – از جمله نظرات بیش از 88000 مصرف کننده در سراسر جهان ژاپن حدود بیش از 570 مارک تجاری.

اخبار مرتبط  WD Lab Grown Diamonds تیم رهبری ارشد را گسترش می دهد ، برای رشد آماده می شود

BrandZ Top 50 دقیق ترین و قوی ترین رتبه بندی مارک های ژاپنی موجود است و مارک های دارای رتبه بندی همه این معیارهای واجد شرایط بودن را دارند:

– نام تجاری در منشا گرفته است ژاپن و اطلاعات مالی به صورت عمومی در دسترس است (شرکتی که در بورس اوراق بهادار ذکر شده است یا وقتی بخش قابل توجهی از مشاغل متعلق به شرکتی است که در بورس اوراق بهادار ثبت شده است

یا

– این مارک متعلق به شرکتی است که در بورس سهام ژاپن فهرست شده است و حداقل 50 درصد از درآمد خود را در سال تولید می کند ژاپن

– مارک های بانکی حداقل 20 درصد درآمد از خرده فروشی بانکی به دست می آورند

مجموعه BrandZTM رتبه بندی و گزارش های ارزیابی برند در حال حاضر شامل می شود استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، آمریکای لاتین (آرژانتین، برزیل، شیلی، کلمبیا، مکزیک، پرو) ، هلند، آفریقای جنوبی، اسپانیا، امارات و KSA ، انگلیس و ایالات متحده. از BrandZ از طریق https://www.kantar.com/marketplace/solutions/brand-insights به مجموعه گزارش های سفارشی و بسته های داده دسترسی پیدا کنید

درباره کانتار

کانتار برجسته ترین شرکت مشاوره و بینش مبتنی بر شواهد در جهان است. ما درک کاملی ، منحصر به فرد و گردشی از نحوه تفکر ، احساس و عملکرد مردم داریم. در سطح جهانی و محلی در بیش از 90 بازار. با ترکیب تخصص عمیق مردم ، منابع داده ها و معیارهای ما ، تجزیه و تحلیل و فن آوری نوآورانه ، به مشتریان خود کمک می کنیم مردم را درک کنند و رشد را تحریک کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.kantar.com مراجعه کنید

درباره WPP

WPP یک شرکت تحول خلاق است. ما از قدرت خلاقیت برای ایجاد آینده های بهتر برای مردم ، مشتریان و جوامع خود استفاده می کنیم. برای اطلاعات بیشتر ، به www.wpp.com مراجعه کنید

1 ارزیابی برند برای NTT شامل NTT DoCoMo است

2 منبع: وزارت اقتصاد ، تجارت و صنعت

منبع کانتار