BrandZ Rank رتبه بندی خرده فروشی درخشش در کانون توجه بر روی برندهایی که در مقابل تأثیرات Coronavirus مقاوم هستند

لندن، 30 آوریل 2020 / PRNewswire / – سومین BrandZ سالانه رتبه بندی برتر برندهای خرده‌فروشی برتر جهانی که امروز توسط WPP و Kantar رونمایی شد ، نشان می دهد که ارزش 75 مارک خرده فروشی برتر جهان 12٪ افزایش یافته است 1.5 تریلیون دلار در سال گذشته. این گزارش با همکاری کنگره جهانی خرده فروشی ها راه اندازی شده است.

این گزارش نشانه هایی از مارک هایی را نشان می دهد که به احتمال زیاد در بازار پس از koronavirus پیروز می شوند و از داده های ارزیابی استفاده می کنند که شامل عملکرد قیمت سهام است. آوریل 2020 تا تأثیر COVID-19 را نشان دهد. این شرکت همچنین نقش محوری بخش خرده فروشی را در اقتصاد جهانی به همراه دارد زیرا مارک ها در هنگام مواجهه با تغییرات اساسی در تجارت و عرضه و تقاضا و توانایی تجارت محدود ، به تغییر رفتار مشتری می پردازند.

BrandZ تنها رتبه بندی ارزیابی مارک تجاری است که می تواند تجزیه و تحلیل عملکرد مالی خرده فروشان را با نظرات میلیون ها مشتری در نظر گرفته شده در بیش از 51 بازار در سراسر جهان ترکیب کند. داده های تاریخی BrandZ تأیید می کند که پس از بحران مالی سال 2008 ، مارک های دارای قوی ترین ارزش برند 9 بار سریعتر بهبود یافتند.

“بحران کروناویروس نقش اساسی را که خرده فروشی در زندگی روزمره ما و کل اقتصاد جهانی ایفا می کند ، تأکید می کند ؛ ما شاهد نمونه های قهرمانانه ای از شرکت های خرده فروشی هستیم که برای رفع نیاز مصرف کننده قدم می گذارند و جهان را روشن می کنند. در حالی که این یک حرکت سریع است. این گزارش به ما اجازه می دهد تا مشاغلی را نشان دهیم که با سرمایه گذاری در تبدیل شدن به یک برند قدرتمند ، توانایی تحمل شوک فعلی را دارند. بیست و دو سال تجزیه و تحلیل داده های BrandZ به طور مداوم تأیید می کند که مارک های قوی به کسب و کار خود کمک می کنند تا زنده بمانند. زمان های آشفته ، “گفت دیوید راثمدیر عامل شرکت فروشگاه WPP EMEA و آسیا و رئیس BrandZ.

گزارش خرده‌فروشی BrandZ22020 نشان از اقداماتی که برندهای خرده‌فروشی و ابتکاری در خرده فروشی دارند برای تغییر در زندگی افراد محصور در خانه خود و مجبور به تغییر عادات خود دارند ، برجسته است. تجربه و داده ها نشان می دهد مارک هایی که در طول بحران ، دید خود را به روشی مناسب و حساس حفظ می کنند ، برای بهبود سریع تر جای خود را می گیرند.

خرده فروشان برتر در رده بندی 2020 نشان دهنده مقیاس و وسعت فعالیت ساخت مارک های متفاوت و برجسته برای مصرف کنندگان در عصر coronavirus است: آمازون (شماره 1 ، 415.9 میلیارد دلار) تقاضا را مدیریت می کند و سرعت تحویل آن را برای اولویت بندی محصولات کلیدی کاهش می دهد. علی بابا (شماره 2 ، 152.5 میلیارد دلار) شرکت تابعه علی ابر از تخصص هوش مصنوعی خود برای کمک به پزشکان در استفاده کرد چین به طور قابل توجهی زمان تشخیص coronavirus را کوتاه کنید. لویی ویتون (شماره 5 ، 51.8 میلیارد دلارشركت مادر LVMH فقط 72 ساعت طول كشيد تا خطوط توليد خود را براي ساخت دستگاه ضدعفوني كننده دست بسازد. و مارک تجارت الکترونیکی چینی جی دی (شماره 13 ، 25.5 میلیارد دلار) تجهیزات پزشکی و مواد غذایی را با استفاده از شبکه توزیع گسترده آن تحویل داده است.

اخبار مرتبط  اندازه بازار استخراج مرکبات تا سال 2027 ارزش 7.8 میلیارد دلار است

شرکت پوشاک ورزشی لولونمون (شماره 25 ، 9،7 میلیارد دلار) 40٪ رشد كرد و به بالاترین مقام بلند رتبه تبدیل شد. فعالیت فعلی شامل ارائه برنامه های آموزش آنلاین ، یک تاکتیک هدفمند در زمینه بازاریابی برای پیشگویی از آن است که به تصویب رسیده است آدیداس (شماره 18 ، 14.8 میلیارد دلار)

در غیر این صورت ، سریعترین رده افزایش در بازار خرده فروشی خالص است زیرا فروشگاه های مواد غذایی با افزایش سهام مردم ، شاهد افزایش تقاضا هستند. با کمال تعجب ، مارک های بومی دیجیتال نمره بسیار خوبی کسب کردند – آمازون ، جی دی و علی بابا به ترتیب 32٪ ، 24٪ و 16٪ افزایش داشتند – اما جانبازان خرده فروشی فیزیکی همچنین توانایی خود را برای سازگاری با یک محیط آنلاین آنلاین نشان دادند. کاستو (شماره 11) 28.7 میلیارد دلار) 35٪ رشد كرد ، هدف (شماره 23 ، 10.6 میلیارد دلار) 27 درصد افزایش یافت ، والمارت (شماره 8 ، 45.8 میلیارد دلار) 24٪ افزایش یافته و باشگاه سام (شماره 36 ، 6.8 میلیارد دلار) 19٪ افزایش یافت.

خرده فروشان هوشمند همچنین در برابر وسوسه برای کاهش سرمایه گذاری در تبلیغات ، در حال آموختن دروس هستند چین جایی که مارک هایی که “تاریک” شده اند در تلاش برای اتصال مجدد در مراحل اولیه بهبودی هستند زیرا مصرف کنندگان برای افرادی که به طور فعال حمایت از آنها را انتخاب می کنند ، دوباره به هم وصل شدند. بازاریابی با توجه به اینکه افراد محدود به ماندن در خانه هستند ، تطبیق می یابد و صدای صدا به همان اندازه رسانه مهم است.

گراهام استاپلورستمدیر استراتژی جهانی برای BrandZ در Kantar گفت: “ارزش نام تجاری فقط با عملکرد مالی مشخص نمی شود بلکه شهرت در نگاه مصرف کنندگان نیز تعیین می شود. چگونگی رفتار خرده فروشان اکنون از نظر کمک به مردم در اثر بحران و همچنین کسانی که با کارمندان خود رفتار می کنند و از دستورالعمل های دولت و بهداشت پیروی می کنند ، برای بقاء آنها مهم است. کسانی که به طور جدی ارتباط و سودمندی خود را نشان داده اند و به این ترتیب که زندگی مصرف کنندگان شروع به بازگشت به حالت عادی می کنند ، ادامه خواهند داد. برای تقویت روابط مشتری چه در مرحله بهبودی و چه در طولانی مدت ، بهترین موقعیت را داشته باشید. “

اخبار مرتبط  Corbion فعالیتهای میکرو جلبک خود را با قرارهای استراتژیک گسترش می دهد

10 برند برتر خرده فروشی BrandZ Top 1020

رتبه 2020

نام تجاری

ارزش نام تجاری 2020 (میلیارد دلار)

دسته بندی

رتبه 2019

1

آمازون

415.9

خرده فروشی

1

2

علی بابا

152.5

خرده فروشی

2

3

مک دونالد

129.3

فست فود

3

4

انبار خانه

57.6

خرده فروشی

4

5

لویی ویتون

51.8

لوکس

6

6

نایک

50.0

پوشاک

5

7

استارباکس

47.8

فست فود

7

8

والمارت

45.8

خرده فروشی

9

9

شانل

36.1

لوکس

8

10

هرمس

33.0

لوکس

10

نکات برجسته در رتبه بندی خرده فروشی BrandZ امسال شامل موارد زیر است:

  • قوی ترین قوی تر شد: 10 مارک برتر در این رده بندی از بقیه بخشها پیشی گرفتند و میانگین رشد ارزش تجاری آنها 16.4٪ را نشان داد. آمازون رشد می بیند که 27٪ از کل ارزش برند برتر 75 75 را به خود اختصاص می دهد در حالی که عملکرد قوی توسط 10 مارک برتر دیگر مانند Alibaba نشان می دهد که مارک های قوی می توانند کارهای بیشتری نسبت به کسب کسب کنند. آنها می توانند آنچه ممکن است تعریف کنند.
  • رهبران بخش همچنان به سلطه خود ادامه دادند: مک دونالد (شماره 3، 129.3 میلیارد دلار) تاکنون با ارزش ترین مارک فست فود در جهان است ، اگرچه دیگران از رشد سریع برخوردار بودند ، به لطف تحویل و نوآوری های دیگر خدمات مانند پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی در درایوهای مختلف و مشارکت های تحویل در پشت سفارشات افزایشی. لویی ویتون با ارزش ترین مارک لوکس ، با فروشگاه جدید پرچمداران جهانی است سئول و مشارکت خلاق با هنرمندان اصلی در حالی که نایک (شماره 6 ، 50.0 میلیارد دلار) رده پوشاک را با تجارت الکترونیکی ، سفارشی سازی محصول و همکاری های محرک فروش قوی رهبری می کند.
  • پنج ورودی جدید: سه مارک ژاپنی در رتبه بندی امسال اولین حضور خود را دارند. فروشگاه اینترنتی مد زوزوتون (شماره 52 ، 4.5 میلیارد دلار) ، شبکه خرده فروشی Aeon (شماره 64 ، 2.9 میلیارد دلار) ، و شرکت داستان راحت مرکز خرید خانوادگی (شماره 75 ، 2.4 میلیارد دلار) چین بستر تجارت الکترونیک پینودوو (شماره 26 ، 9،4 میلیارد دلار) بعد از موفقیت مدل خرید گروهی آنلاین خود ، بالاترین ورودی جدید است. اسلحه زنجیره سخت افزاری از استرالیا (شماره 69 ، 2.7 میلیارد دلار) چهارمین ورودی جدید است.

75 با ارزش ترین برندهای خرده فروشی جهانی قرار بود در کنگره جهانی خرده فروشی 2020 (WRC) راه اندازی شود ، در ابتدا برای 28 آوریل برنامه ریزی شده بود و هم اکنون 28-30 اکتبر برگزار می شود. BrandZ به همکاری خود با WRC ادامه می دهد و گزارش خرده فروشی را از طریق یک تجربه دیجیتالی مطرح می کند.

یان مک گریگلرئیس کنگره خرده‌فروشی جهانی اظهار داشت: خرده فروشی در حین قفل شدن کورون ویروس در خط مقدم بوده است و میلیونها کارگر خود را برای خدمت به جوامع خود در معرض خطر قرار داده اند. مارک ها و کارمندانی که امکان ادامه فعالیت جامعه را فراهم کرده اند. این مکان غیرقابل انکار خرده فروشی در سنگ بنای زندگی مردم در سراسر جهان را برجسته می کند. “

اخبار مرتبط  مارکهای مارکی Sur La Table® را بدست می آورند

درباره BrandZبالای 75 رتبه بندی برندهای خرده فروشی با ارزش ترین

ارزیابی پشت BrandZ75 با ارزش ترین برندهای خرده فروشی جهانی توسط Kantar ، که در تحقیقات مربوط به ارزش سهام و ارزش گذاری برند تخصص دارد ، انجام شد. آینه های روش که برای محاسبه سالانه BrandZ استفاده می شودرتبه برتر 100 با ارزش ترین مارک های جهانی ، که اکنون در پانزدهمین سال خود است. با سفارش WPP و Kantar ، این رتبه بندی داده های مالی کاملاً دقیق تجزیه و تحلیل شده از بلومبرگ را با بینش گسترده مصرف کننده از 3.9 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان ، ترکیب می کند و 166،000 مارک مختلف را در بیش از 50 بازار پوشش می دهد. این رتبه بندی مارک هایی را شامل می شود که خرده فروشی ، فست فود ، پوشاک و لوکس هستند. اطلاعات ارزش گذاری ، شامل عملکرد قیمت سهام تا اواسط آوریل ، در تاریخ به پایان رسید 17 آوریل 2020 تا تأثیر بحران COVID-19 را نشان دهد.

برندهای خرده فروشی خرده فروشی BrandZ Top 75 قطعی ترین و قوی ترین رتبه بندی مارک های خرده فروشی موجود است و تنها رتبه بندی ارزش گذاری برند در نظر مصرف کننده استوار است. معیارهای واجد شرایط بودن عبارتند از:

  • این مارک متعلق به یک شرکت بازرگانی عمومی است یا منابع مالی آن در حوزه عمومی منتشر می شود
  • مارک های تکشاخ جدیدترین ارزیابی خود را در دسترس عموم قرار می دهند. (در سالهای قبل فقط شرکت های بازرگانی یا حسابرسی شده واجد شرایط بودند).

مجموعه BrandZ رتبه بندی ها و گزارش های ارزشیابی نام تجاری شامل سالانه 100 جهانی بالا و همچنین رتبه های مربوط به آن است استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، آمریکای لاتین، هلند، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، انگلیس و ایالات متحده.

درباره کانتار

Kantar پیشروترین شرکت بینش و مشاوره در جهان است. ما درک کاملی ، بی نظیر و گرد از نحوه تفکر ، احساس و عملکرد مردم داریم. در سطح جهانی و محلی در بیش از 90 بازار. ما با ترکیب تخصص عمیق مردم ، منابع داده ها و معیارها ، آنالیز و فناوری نوآورانه ما ، به مشتریان خود کمک می کنیم مردم را درک کنید و الهام بخش از رشد.

درباره WPP

WPP یک شرکت تحول خلاق است. ما از قدرت خلاقیت برای ایجاد آینده های بهتر برای مردم ، مشتریان و جوامع خود استفاده می کنیم. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.wpp.com مراجعه کنید.

برای گزارش کامل و تجزیه و تحلیل خرده فروشی BrandZ Top 75 اینجا کلیک کنید

منبع کانتار

پاسخی بگذارید