اولین نمایشگاه UNIQLO در نمایشگاه واردات چین با هنر و علم LifeWear

با 1500 متر مربع هنر و علم زندگی این بزرگترین فضای نمایشگاهی در گروه کالاها برای مشتریان CIIE بود. این فضا که به “موزه فردا” معروف است ، نوآوری و فناوری های موجود در محصولات برجسته UNIQLO ، صنایع دستی ایجاد لباس با کیفیت بالا ، ابتکارات پایداری و همچنین اولین نمایشگاه عمومی نمایشگاه را به نمایش می گذارد. مجموعه بعدی + J با همکاری طراح افسانه ای جیل سندر.

همچنین ، با برگزاری Double 11 یا Singles ‘Day Sales ، بزرگترین جشنواره خرید آنلاین جهان ، UNIQLO ادغام یکپارچه خود را بصورت آنلاین و آفلاین با دعوت از مشتریان برای بازدید از موزه فردا از طریق نمایشگاه به نمایش گذاشت. به طور همزمان در فروشگاه گل سرسبد دیجیتال UNIQLO.

جالین وو، مدیر عامل گروه خرده فروشی سریع و رئیس بازاریابی برای UNIQLO چین بزرگ ، گفت ، “UNIQLO خوشحال است که هنر و علم زندگی و نوآوری های آن در محصولات و خدمات به مصرف کنندگان در چین، و در سراسر جهان ، از طریق بستر CIIE. ما امیدواریم که با مشارکت ما بتوانیم زندگی آینده بهتر و سبک زندگی جدیدی را برای مردم در هر نقطه از زندگی القا کنیم. UNIQLO پر از اعتماد به نفس در مورد بازار چین و مصرف کنندگان در حال پیشرفت است ، و این شرکت قصد دارد بیشتر ریشه های خود را در شهرهای سطح پایین در چین

موزه فردا بیش از 300 رسانه ملی و خارجی و همچنین بیش از 200000 بازدید کننده را به تجربه نمایشگاه و درک فن آوری محصولات جلب کرده است.

یک نماینده رسانه گفت که برای اولین بار فناوری پشت Ultra Light Down را دید و از طریق آزمایشات فن آوری با AIRism و HEATTECH ، متوجه شد که چه تعداد نوآوری در علم و طراحی در واقع به یک لباس تبدیل می شود. که به مردم اجازه می دهد آزادانه بین سناریوهای مختلف زندگی به روشی کارآمدتر ، راحت و ظریف جابجا شوند.

“غرفه UNIQLO بسیار بزرگ و چشمگیر بود. باورش سخت است که UNIQLO برای اولین بار چنین نمایش خارق العاده ای را در نمایشگاه به نمایش گذاشت. چه کت های غول پیکر Ultra Light Down باشد و چه دستگاه های آزمایشگاهی مختلف ، می توانید فداکاری را احساس کنید. و توجه نام تجاری به جزئیات ، “گفت یانگ از شانگهای.

موزه فردا با لباس های فردا از سبک زندگی آینده الهام گرفت

اخبار مرتبط  Yili به 5 رتبه برتر جهانی در گزارش جهانی 20 لبنیات Rabobank 2020 رسیده و جایگاه # 1 را در میان تولیدکنندگان لبنیات آسیایی تقویت می کند

CIIE همچنین شاهد اولین نمایشگاه عمومی جهانی مجموعه + J پاییز / زمستان 2020 بود که از 13 نوامبر در فروشگاههای UNIQLO و بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود. این مجموعه بازگشت همکاری UNIQLO با خانم سندر است که سبک مدرن وی را به این خط استثنایی برای زنان و مردان وارد می کند.

درود به بازدید کنندگان از موزه فردا نسخه های عظیم جلیقه های Ultra Light Down بودند که در هوا آویزان بودند. ژاکت های Ultra Light Down واقعی که در UNIQLO به فروش می رسند از پارچه ای ساخته شده از الیاف بسیار ریز با دوام و سبک برخوردار هستند که برای از بین بردن گلوله ها ، با ترکیب گرما و سبک بودن ، در عین حال به اندازه کافی جمع و جور هستند و به راحتی جمع می شوند و در یک کیف متصل قرار می گیرند.

موزه فردا با به نمایش گذاشتن پیشنهادات لباس زیر UNIQLO ، سه آزمایش برای نشان دادن نحوه تنظیم عملکردهای مختلف AIRism هوای زیر لباس ، آزاد کردن گرما و رطوبت برای ایجاد خشکی راحت ارائه داد. ایستگاه دیگری از فناوری گرمایش زیستی موجود در لباس زیر HEATTECH که از ابتدای تأسیس آن در سال 2003 در سراسر جهان محبوب است ، برجسته شد.

با نمایش عمومی ماشین بافندگی با استفاده از فناوری WHOLEGARMENT در چین برای اولین بار ، UNIQLO هنر بافتنی سه بعدی انقلابی بدون درز را به نمایش گذاشت ، کاملا متناسب با بدن و تجربه جدیدی از پوشیدن راحتی ظریف را به ارمغان آورد. این فضا همچنین دارای یک آزمایشگاه BLOCKTECH است ، جایی که آزمایشات به وضوح عملکرد ضد باد ، ضد آب و قابل تنفس را برای آب و برق با تکنولوژی بالا نشان می دهد ، محافظت راحت در برابر سرما.

با ارائه انواع فرهنگ اصیل پاپ و گرافیک هنری از سراسر جهان ، به افراد اجازه می دهد تا فردیت خود را بیان کنند ، UT ها (تی شرت های UNIQLO) نیز به عنوان نقطه کانونی تأثیرات فرهنگی و خلاقانه جهان در موزه فردا به نمایش در آمد. . در نمایشگاه استودیوی شاهکار UNIQLO ، UNIQLO کیفیت ایجاد شده از طریق ساخت مداوم ، برش تصفیه شده و انتخاب پارچه ، که ارزش لباس را تعیین می کند ، برجسته کرد.

اخبار مرتبط  A.JAFFE به افتخار کارولین کوهن از آویز یادبودی رونمایی کرد

علاوه بر این ، تلاش های نوآوری جهانی UNIQLO و توسعه پایدار نیز با استفاده از قدرت لباس برای محافظت از زمین و مراقبت از مردم و جوامع به نمایش گذاشته شد. CIIE همچنین اولین BlueCycle را در جهان به ثبت رساند ، نام تجاری جدیدی از فناوری صرفه جویی در مصرف آب UNIQLO است که مصرف آب به میزان قابل توجهی را در فرآیند تولید جین امکان پذیر می کند. این فناوری از مرکز نوآوری شلوار جین این شرکت ، تاسیس شده در لس آنجلس در سال 2016 ، بخشی از یک نمایشگاه بزرگتر بود که تاریخچه و تکامل شلوار جین UNIQLO و شش نوع پارچه جین UNIQLO را برجسته می کند.

نمایشگاه LifeWear فراتر از CIIE

خرده فروشی سریع متعهد می شود به شماره یک شرکت مصرف کننده خرده فروشی دیجیتال در جهان تبدیل شود. با توجه به این نکته ، UNIQLO همچنان با درک نیازهای مشتریان خود و ادغام توابع آنلاین و آفلاین ، اطلاعات را به محصولات تبدیل می کند تا تجربه خرید بی نقص را به مشتریان ارائه دهد. در طول CIIE ، از مشتریان همچنین دعوت شد تا از طریق یک نمایشگاه آنلاین همزمان در ابر از طریق فروشگاه گل سرسبد دیجیتال UNIQLO ، از موزه فردا بازدید کنند و یک تجربه مجازی نزدیک به هنر و علم زندگی از طریق 10 منطقه نمایشگاهی نوآورانه.

تصاویر و فیلم های نمایشگاه “موزه فردا” برای دانلود در اینجا موجود است.

درباره UNIQLO LifeWear

لباسی که از ارزش سادگی ، کیفیت و طول عمر ژاپنی حاصل می شود. LifeWear که متناسب با آن لحظه و برای هر دوره طراحی شده است ، با چنان ظرافت مدرنی ساخته شده است که به عناصر سازنده سبک هر فردی تبدیل می شود. یک پیراهن کامل که همیشه کاملتر می شود. ساده ترین طراحی ، متفکرترین و مدرن ترین جزئیات را پنهان می کند. بهترین در پارچه و پارچه ساخته شده است تا مقرون به صرفه و در دسترس همه باشد. LifeWear لباسی است که دائماً در حال نوآوری است ، گرمای بیشتر ، سبک تر ، طراحی بهتر و راحتی بهتر را در زندگی مردم به ارمغان می آورد.

اخبار مرتبط  صنعت مواد غذایی منجمد در سراسر جهان تا سال 2027

درباره UNIQLO و خرده فروشی سریع

UNIQLO نام تجاری Fast Retailing Co. ، Ltd. ، یک شرکت هلدینگ خرده فروشی پیشرو ژاپنی با مقرهای جهانی است توکیو، ژاپن UNIQLO بزرگترین از بین هشت مارک در گروه خرده فروشی سریع است ، برند دیگر GU ، تئوری ، هلموت لنگ، PLST (Plus T) ، Comptoir des Cotonniers ، Princessetam.tam و J Brand. با فروش جهانی تقریبی 2.0088 تریلیون ین برای سال مالی 2020 منتهی به 31 آگوست 2020 (19.06 میلیارد دلار آمریکا ، محاسبه شده در ین با استفاده از نرخ پایان اوت 2020 1 دلار با 105.4 ین) ، خرده فروشی سریع یکی از بزرگترین شرکتهای خرده فروشی در جهان است و یونیکلو خرده فروش پیشرو ژاپن است.

UNIQLO به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تثبیت جایگاه خود به عنوان یک مارک جهانی ، فروشگاه های بزرگ خود را در برخی از شهرها و مکانهای برجسته جهان ادامه می دهد. امروزه این شرکت بیش از 2200 فروشگاه در 25 بازار از جمله ژاپن دارد. بازارهای دیگر استرالیا ، بلژیک ، کانادا ، چین سرزمین اصلی ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ایتالیا ، مالزی ، هلند ، فیلیپین ، روسیه ، سنگاپور ، کره جنوبی، اسپانیا ، سوئد ، تایوان ، تایلند ، انگلستان ، ایالات متحده و ویتنام. علاوه بر این ، UNIQLO یک تجارت اجتماعی در سال 2007 تاسیس کرد بنگلادش همراه با بانک Grameen در سال 2010 ، و امروز چندین فروشگاه Grameen-UNIQLO در وجود دارد داکا.

با بیانیه شرکت متعهد به تغییر لباس ، تغییر خرد متعارف و تغییر جهان ، Fast Retailing به ایجاد لباس های عالی با ارزش جدید و منحصر به فرد برای غنی سازی زندگی مردم در همه جا اختصاص یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد UNIQLO و خرده فروشی سریع ، به www.uniqlo.com و www.fastretailing.com مراجعه کنید.

ویدیو – https://mma.prnewswire.com/media/1331151/video.mp4
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1331031/UNIQLO_CIIE_Lifewear.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1331032/UNIQLO_CIIE_Lifewear_ULD.jpg

لینک های مربوطه

http://www.uniqlo.com/

منبع UNIQLO