اندازه بازار کفش های تاکتیکی ارزش 2.37 میلیارد دلار تا سال 2027

سانفرانسیسکو، 11 نوامبر 2020 / PRNewswire / – پیش بینی اندازه بازار کفش تاکتیکی جهانی برای رسیدن به 2.37 میلیارد دلار تا سال 2027، طبق گزارش جدید Grand View Research ، Inc ، با CAGR 5.1٪ از سال 2020 تا 2027 کفش های تاکتیکی معمولاً از نظر وزن در مقایسه با کفش های معمولی سنگین ترند و مورد استفاده علاقه مندان به ورزش شخصی ، چترباز ، ایمنی عمومی و ورزش های ماجراجویی قرار می گیرند.

با این حال ، افزایش نوآوری در فن آوری در طراحی یکی از جنبه های مهم تقاضای کفش تاکتیکی بوده است. به عنوان مثال ، در ژانویه 2018، TBL Licensing LLC چکمه های تاکتیکی FlyRoam را راه اندازی کرد که با مواد چرمی بادوام و فناوری سیستم انرژی Aerocore ساخته شده است که از طراحی آیرودینامیکی و چکمه های تاکتیکی فوق العاده سبک و بالشتک پیشرفته برخوردار است.

کفش های تاکتیکی در مقایسه با سایر چکمه های سنتی ، از جمله انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر لغزش ، بالاتنه مقاوم و تنفس ، مزایای زیادی را در اختیار فرد می گذارند ، که جریان هوا را برای خنک نگه داشتن پا در حین انجام تمرینات سخت تقویت می کند. بیشتر کفش های تاکتیکی از کفی و زیره تقویت شده برخوردار هستند که بالشتک ، کشش و انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و دارای یک راند انگشت است که برای محافظت بیشتر بر روی قسمت بیرونی انگشت کفش می پیچد.

پیشنهادهای اصلی گزارش:

  • آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود که از سال 2020 تا 2027 با سریعترین CAGR 5.4٪ گسترش یابد. انتظار می رود کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی و ترجیح روزافزون کفش های تاکتیکی توسط پرسنل اجرای قانون ، بازار را در منطقه هدایت کند
  • انتظار می رود بخش آنلاین سریعترین رشد را در طول دوره پیش بینی داشته باشد. افزایش در دسترس بودن تعداد زیادی کفش تاکتیکی مارک های مختلف با قیمت رقابتی در سیستم عامل های خرده فروشی الکترونیکی یکی از دلایل اصلی رشد بخش است.
  • کفش های تاکتیکی مزایای اضافی دیگری را هنگام انجام فعالیت های بدنی شدید فراهم می کند ، مانند راحتی ، بالشتک اضافی ، قابلیت تنفس و مقاومت در برابر لغزش برای حفظ اطمینان از قرار گرفتن روی چربی یخ یا مایعات نرم.
اخبار مرتبط  خیلی زیاد داغ است یا سعی می کنید خیلی خسته شوید؟ پخت و پز همبرگر ایستاده برخی از علاقه مندی های فصلی ، بنابراین شما می توانید گرما در تابستان امسال!

گزارش تحقیق 80 صفحه ای را با ToC در مورد “گزارش بازار کفش های تاکتیکی ، گزارش تجزیه و تحلیل سهم و روندها بر اساس محصول (چکمه ، کفش) ، کانال توزیع (آفلاین ، آنلاین) ، بر اساس پیش بینی های منطقه و بخش ، 2020 – 2027” در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/tactical-footoot-market

بیماری همه گیر Covid-19 بر فروش کفش های تاکتیکی تأثیر منفی گذاشته است زیرا مردم بیشتر بر رفتار خرید خود متمرکز شده اند و از خرید لباس و کفش گران قیمت خودداری می کنند. شرایط فروش قفل و اختلال در زنجیره تأمین به شدت بر بازار کفش کامل تأثیر گذاشته است. طبق گزارش انجمن نساجی ، پوشاک ، چرم و کفش اروپا (TCLF) ، اختلال در زنجیره های تأمین و تعطیلی خرده فروشی ها به دلیل بیماری همه گیر Covid-19 باعث بی ثباتی کامل این صنایع شده است. این میزان فروش به طرز چشمگیری کاهش یافته و منجر به انقباض شدید درآمد و ناراحتی مالی در بین شرکت ها شده است.

بر اساس این محصول ، بخش چکمه های تاکتیکی بازار را هدایت کرد و 68.5 درصد از درآمد جهانی را در سال 2019 به خود اختصاص داد. تولید کنندگان مشهور کفش مانند آدیداس AG و Under Armour ، Inc چکمه های تاکتیکی نوآورانه با ویژگی های پیشرفته ارائه کرده اند ، که دارای باعث رشد بخش شده است. به عنوان مثال ، در ژوئن 2019، آدیداس از راه اندازی یک بوت تاکتیکی با الهام از ارتش به نام GSG9.2 Boot خبر داد. صندوق عقب از قسمت بالای چرم دانه ای ساخته شده است که در برابر آب مقاوم است و از ویژگی ADITUFF برخوردار است و در برابر سایش در انگشت پا مقاومت بالایی دارد. چکمه های تاکتیکی توسط متخصصین اجرای قانون members اعضای خدمات نظامی ، پرسنل امنیتی خصوصی و عمومی و مشتاقان ماجراجویی که به دنبال محافظت از شن و ماسه ، گل ، آب ‚زمین سخت و سایر خطرات روی زمین هستند بسیار ترجیح داده می شوند.

اخبار مرتبط  نویسنده مطبوعات Loyola پدر ویلیام بیرن اسقف اسقف اسرائیل

از طریق کانال توزیع ، بخش آفلاین بر بازار تسلط داشت و 76.7٪ از سهم درآمد جهانی را در سال 2019 به خود اختصاص داد. تأیید فیزیکی و بررسی دوام کفش از جمله دلایل برجسته رشد بخش است. کفش های تاکتیکی نسبت به کفش های دیگر نسبتاً گران ترند و دارای ویژگی های خاصی هستند که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند و به همین دلیل مصرف کنندگان پس از بررسی دقیق ساخت کفش ، ترجیح می دهند این محصولات را خریداری کنند. علاوه بر این ، طیف گسترده ای از محصولات و تخفیف های فصلی و کلیدی از استراتژی های اصلی انتخاب اینگونه فروشگاه های کانال آفلاین برای افزایش درآمد و فروش در هر فروشگاه است.

آمریکای شمالی بازار کفش های تاکتیکی را تحت سلطه خود درآورده و 38.7٪ از درآمد جهانی را در سال 2019 به خود اختصاص داده است. رشد در بازار با حضور پررنگ بسیاری از تولیدکنندگان ، از جمله Adidas AG ، 5.11 Tactical و Maelstrom Footwear ، همراه با یک رشد خوب تامین می شود. زنجیره تأمین در منطقه.

Grand View Research بازار کفش تاکتیکی جهانی را بر اساس محصول ، کانال توزیع و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز محصول کفش تاکتیکی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز کانال توزیع کفش تاکتیکی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز منطقه ای کفش تاکتیکی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • مرکزی & آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه & آفریقا
  • لیست بازیکنان اصلی بازار کفش تاکتیکی
    • Under Armour، Inc.
    • 5.11
    • شرکت لاکروزی کفش
    • Wolverine World Wide
    • شرکت VF
    • چکمه های مگنوم
    • کفش Maelstrom
    • آدیداس AG
    • شرکت بوت بلویل
اخبار مرتبط  نمایشگاه کانتون از نسخه جهانی 127 خود که از 15 ژوئن برگزار می شود ، استقبال مشتریان جهانی خواهد کرد

گزارشات تحقیق بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنعت پوشاک ، کفش و لوازم جانبی، توسط Grand View Research:

  • Luxury Watch Market– رشد روزافزون استفاده از ساعتهای لوکس به عنوان نمادی از وضعیت در میان بزرگسالان ، عامل اصلی در ایجاد بازار است.
  • بازار لباس شنا – این محصول از استفاده کننده در برابر آب کلر در استخرها و آب دریا که حاوی نمک هایی است که می تواند باعث جوش های پوستی شود ، محافظت می کند.
  • بازار کالاهای چرمی – رشد بازار عمدتا تحت تأثیر رشد درآمد یکبار مصرف ، بهبود سطح زندگی ، تغییر روند مد و رشد گردشگری داخلی و بین المللی است.

دسترسی به گراند ویو قطب نما، BI ما پایگاه داده تحقیقات بازار بصری متشکل از 10،000 گزارش را فعال کرده است

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیق و مشاوره بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی همزمان و سفارشی و خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، این شرکت شامل بیش از 425 تحلیلگر و مشاور است که هر ساله بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به پایگاه داده گسترده خود اضافه می کند. این گزارش ها تجزیه و تحلیل عمیق 46 صنعت در 25 کشور مهم جهان را ارائه می دهد. Grand View Research با کمک یک پلت فرم هوشمندانه تعامل بازار ، به شرکتهای Fortune 500 و موسسات مشهور دانشگاهی کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کرده و فرصتهای پیش رو را بسنجند.

مخاطب:

شری جیمز
متخصص فروش شرکت ها ، ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research، Inc.