Hissho Sushi مبتکر برجسته با Frito-Lay به همکاری می پردازد تا از اولین Cheetos® Flamin ‘Hot® Sushi Roll رونمایی کند

در حالی که سرآشپزهای سوشی ویژه آموزش دیده Hissho با تهدید سه برابر Spicy Krab ، میان وعده های خرد شده Cheetos® Flamin ‘Hot® و آب نمک مایو و روغن داغ ، مشتاقان گرما را در هر لقمه تجربه خواهند کرد. آووکادو ، پنیر خامه ای و خیار – با این مواد آتشین همراه است.

گفت: “این افتخار برای Hissho Sushi است که با مارک های شاخصی مانند Frito-Lay و Cheetos همکاری می کند تا تجربه سوشی مصرف کنندگان ما را به سطح بالاتری برساند.” دن بیم، مدیر عامل شرکت Hissho Sushi. “ما همچنین می دانیم که مشتریان شرکای خرده فروشی ما نوآوری جدید و معتبری را طلب می کنند – از مادران در حال رفتن به خانه شام ​​خانه خود را به خانه می آورند یا دانشجوی معمولی کالج مشتاق یک ماجراجویی غذایی جدید است. Cheetos® Flamin ‘Hot® Roll این خواسته ها را کاملا تحویل می دهد. “

با وجود فرصت های فزاینده پیرامون غذاهای آماده ، و افزایش رقابت برای ارائه گزینه های چنگ زدن و اختراع راحت تر ، آشپزهای ابتکاری Hissho و Frito-Lay دور هم جمع شدند و آفرینشی را ساختند که خارج از روال فکر می کند! عطر و طعم بسته بندی شده رول سوشی Cheetos® Flamin ‘Hot® یک میان وعده نمادین آمریکایی می گیرد و آن را با سنت ژاپنی جفت می کند.

اخبار مرتبط  عصبی بودن ، استرس احساسات برتر احساس شده توسط خریداران درون فروشگاهی

وی گفت: “ما از فرصتی که با Hissho Sushi کار می کنیم بسیار هیجان زده هستیم و به طرفداران خود چرخش منحصر به فردی را در طعم هایی که آنها دوست دارند و می خواهیم ، ارائه می دهیم.” Chas Cahn، Sr. مدیر بازاریابی Frito Lay Foodservice Innovation. “سوشی ممتاز و دست ساز Hissho همراه با تنقلات Cheetos® Flamin ‘Hot® ما واقعاً یک تجربه منحصر به فرد را ارائه می دهد که آتش سوشی و Cheetos را به همراه خواهد داشت® عاشقانی مثل قبل. “

درباره HISSHO SUSHI
Hissho Sushi ، دفتر مرکزی آن در شارلوت NC، دومین حق رای دادن به سوشی در کشور است و به طور منظم برای رشد سال به سال خود توسط شارلوت بیزنس ژورنال Fast 50 ، توسط شرکت 5000 به عنوان یکی از سریعترین رشد خصوصی شرکت های خصوصی در آمریکا شناخته شده است ، گرانت تورنتون NC 100 و مدیر عامل هوشمند Future 40 ، در میان دیگران. هیشو در سال 1998 تاسیس شد و به بیش از 1100 مکان در 42 ایالت رشد کرد. Hissho Sushi از طریق تجارت خود آرزو دارد که زندگی را غنی کند و به همه برای بزرگ بودن و انجام کارهای خوب القا کند.

اخبار مرتبط  استیو گبهارد و جان تراموتولو از شرکت پوشاک ، RSVLTS ، به عنوان برنده جایزه کارآفرین سال® 2020 نیوجرسی توسط EY معرفی شدند

درباره CHEETOS
Cheetos یکی از مارک های بسیاری است که Frito-Lay آمریکای شمالی را تشکیل می دهد ، بخش غذاهای مناسب 17 میلیارد دلاری PepsiCo ، Inc (Nasdaq:
PEP) ، که دفتر مرکزی آن در خرید ، نیویورک است. درباره وب سایت شرکت Frito-Lay بیشتر بدانید ، http://www.fritolay.com/، وبلاگ Snack Chat ، http://www.snacks.com/ و در توییتر http://www.twitter.com/fritolay.

درباره پپسیکو
محصولات پپسی کو بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان توسط مشتریان لذت می برند. پپسی کو در سال 2018 بیش از 64 میلیارد دلار درآمد خالص بدست آورده است ، که توسط یک مجموعه مکمل غذایی و آشامیدنی شامل Frito-Lay ، Gatorade ، Pepsi-Cola ، Quaker و Tropicana حاصل می شود. سبد محصولات پپسی کو شامل طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های لذت بخش است ، از جمله 22 مارک تجاری که تخمین زده می شود بیش از 1 میلیارد دلار از فروش خرده فروشی سالانه داشته باشد. راهنمایی PepsiCo چشم انداز ما برای دستیابی به یک رهبر جهانی در غذاهای مناسب و نوشیدنی ها با برنده شدن با هدف است. “برنده شدن با هدف” نشان دهنده جاه طلبی ما برای پیروزی پایدار در بازار و جاسازی هدف در همه جنبه های تجارت است. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.pepsico.com.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor برای دوش گرفتن راحت تر و راحت تر دوش دوش جدیدی را توسعه می دهد (CTK-2308)

تماس با رسانه:
کتی پارکر
[email protected]
704-989-1597

منبع Hissho Sushi؛ پپسی کو