HKTDC پلت فرم منابع آنلاین را به روز می کند

بنیامین چائو، معاون مدیر اجرایی HKTDC ، گفت: “بیماری همه گیر COVID-19 منجر به لغو یا برنامه ریزی تقریباً 4000 مواجهه فیزیکی در سراسر جهان شد.[1]، تأثیر بر مشاغل در برآورد ارزش 296 دلار بیلیون[2]. در همین زمان ، شرکت ها از این فرصت استفاده کرده و روش های متداول کار را به چالش می کشند و کانال های جدید تأمین و منابع بازاریابی را ایجاد می کنند. همه گیری ، منابع تأمین بسیاری از شرکت ها را تغییر داده و تحول در زنجیره تأمین جهانی را تسریع می کند. “

آ یافتن منابع استراتژیک هوشمند فرصت های تجاری جهانی را باز می کند

به عنوان یک پیشگام در یافتن منابع دیجیتال ، HKTDC اولین پلت فرم بازاریابی را ارائه داد کسب و کار به کسب و کار در مقیاس بزرگ (B2B) هنگ کنگ، hktdc.com Sourcing ، در سال 2000. تاکنون ، این پلتفرم بیش از 130،000 تامین کننده و 2 میلیون خریدار را گرد هم آورده است که با پشتیبانی از 50 دفتر جهانی HKTDC ، سالانه 24 میلیون ارتباط تجاری را تسهیل می کند.

HKTDC برای کمک به خریداران و تأمین کنندگان در سراسر جهان در یافتن شرکای جدید و معاملات تجاری امن در این شرایط دشوار ، نسخه قابل توجهی را برای سیستم عامل خود به پایان رسانده است hktdc.com. “کاربران متوجه طراحی به روز شده و همچنین ویژگیهای آسان برای استفاده می شوند که تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند. یافتن منابع هوشمند در هر زمان و هر مکان. ما از فناوری های جدیدی مانند این استفاده می کنیم هوش مصنوعی (AI) و فراگیری ماشین چائو گفت:

اخبار مرتبط  چهارمین دوره هفته خلاقیت Tiradentes در مورد هنر ، طراحی و فرهنگ در برنامه های مجازی با شرکت نام های بزرگ برزیلی بحث می کند

برای تقویت بیشتر اطمینان خریدار ، سرویس احراز هویت شخص ثالث به تأمین کنندگان اجازه می دهد تا اعتبار خود را برجسته کنند. “ای سیستم احراز هویت فروشنده جدید شهرت و عملکرد شرکتها را در دسته های طلا ، نقره و برنز طبقه بندی می کند. سابقه شرکت شرکت ها در رویدادهای HKTDC و زمان آخرین به روزرسانی آنها نیز ارائه می شود که به عنوان مرجعی برای خریدارانی که به دنبال مناسب ترین تأمین کنندگان هستند ، است. “

یکی دیگر از ویژگی های جدید صفحه محتوا است NewsBites، چی آخرین روند خرید و محصولات محبوب را ارائه می دهد و اعلان ها را از طریق کانال های مختلف رسانه ای آنلاین برای دسترسی خریداران به صفحات تأمین کننده مربوطه در سیستم عامل ارسال می کند.

هفته منبع پاییز | آنلاین دوشنبه آینده شروع می شود

به دنبال موفقیت قبلی هفته های تأمین تابستان | انلاین شو امسال ، که چندین نمایشگاه فیزیکی را به قالب آنلاین مهاجرت کرده است ، HKTDC در حال برگزاری است هفته منبع پاییزه | برخط هفته آینده تحت عنوان “جهانی جدید فراتر از حالت عادی جدید متصل” ، که 2600 تامین کننده از 33 کشور و منطقه را گرد هم آورده است. در این نمایشگاه تامین کنندگان 11 بخش – از جمله وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی ، روشنایی ، روشنایی در فضای باز ، فناوری سازگار با محیط زیست ، هدایا و هدایا ، اسباب بازی ها ، محصولات کودک ، لوازم التحریر ، دستگاه های نوری ، ساعت مچی و ساعت دیواری – ارائه خواهند شد. پلت فرم منبع تامین ساده که در آن خریداران می توانند برای سال بعد دوباره پر کنند. اطلاعات دقیق در مورد غرفه داران و محصولات آنها را می توان در hktdc.com بارگذاری کرد تا به خریداران کمک کند شرکای تجاری جدید خود را شناسایی کنند.

اخبار مرتبط  مواد غذایی برگ افرا به روزرسانی COVID-19 را در گیاه Brandon ارائه می دهد

نمایشگاه آنلاین بستر مکاتبات تجاری را ارائه می دهد Click2Match با استفاده از هوش مصنوعی. این پلتفرم علاوه بر گردهم آوردن خریداران و تامین کنندگان ، شامل جلسات برنامه ریزی ، کنفرانس های ویدیویی ، گفتگوی زنده و تبادل مخاطب نیز می باشد.

هفته منبع پاییز | برخط بیش از 20 وبینار در مرکز اطلاعاتی در چهار سری اصلی – SmartTech ، شیوه زندگی ، ملزومات تجاری و Green و پایداری – با بیش از 100 شخصیت بینش در مورد آخرین روندها را به اشتراک می گذارند.

پلت فرم Omnichannel برای ایجاد فرصت های تجاری بیشتر

با نگاه به آینده ، آقای چائو گفت كه HKTDC به ایجاد خدمات آنلاین خود برای ایجاد فرصت های تجاری بیشتر برای خریداران و تأمین كنندگان جهانی ادامه خواهد داد. وی افزود که در آینده ، نمایشگاه های فیزیکی و سیستم عامل های آنلاین نیاز به ادغام و تکمیل یکدیگر دارند. “حتی وقتی نمایشگاه های فیزیکی از سر گرفته شود ، HKTDC به سازماندهی خود ادامه خواهد داد یافتن منابع موضوعات منظم آنلاین که چرخه های مختلف خرید را در بخشهای مختلف ارائه می دهند. این باعث ایجاد یک تجربه طولانی مدت در معرض قرار گرفتن و استفاده کامل از مزایای O2O خواهد شد. “

اخبار مرتبط  Arhaus to Debut New Concept Store در کارمل ، کالیفرنیا

سایت های

hktdc.com منبع: http://sourcing.hktdc.com
هفته منبع پاییز | آنلاین: http://asw.hktdc.com

بارگیری عکس: https://bit.ly/2GvzAFM

درباره HKTDC

شورای توسعه تجارت هنگ کنگ (HKTDC) یک نهاد قانونی است که در سال 1966 برای ارتقا، ، کمک و توسعه تجارت در هنگ کنگ. با 50 دفتر در سراسر جهان ، از جمله 13 دفتر در چین سرزمین اصلی ، HKTDC تبلیغ می کند هنگ کنگ به عنوان یک مرکز سرمایه گذاری و تجارت جهانی دو طرفه. HKTDC نمایشگاه های بین المللی ، کنفرانس ها و مأموریت های تجاری را برای ایجاد فرصت های تجاری برای شرکت ها ، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) در بازارهای قاره و بین المللی ترتیب می دهد. HKTDC همچنین از طریق انتشارات تجاری ، گزارش های تحقیقاتی و کانال های خبری دیجیتال ، بینش به روز بازار و اطلاعات مربوط به محصولات را ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: www.hktdc.com/aboutus/tc. ما را در Weibo دنبال کنید: @ HKTDC @ HKTDCLifestyle @ HKTDCBusiness ، WeChatHKTDC یا در صفحه ما در Facebook ، Youku و YouTube مشترک شوید.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1333054/HKTDC_ADH_4796.jpg
آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1333148/hktdc_Logo.jpg

SOURCE شورای توسعه تجارت هنگ کنگ

منبع شورای توسعه تجارت هنگ کنگ