Hornitos® Tequila اعلام کرد “صندوق شات” برای توانمند سازی نسل امروز شاتکرها

شیکاگو، 12 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Hornitos® Tequila ، یک مارک برتر تکیلا که معتقد است هیچ چیز بزرگی بدون فرصتی پیش نمی آید ، امروز “The Shot Fund” ، یک پلت فرم سرمایه گذاری چند ساله ، اختصاص داده شده به توانمندسازی کارآفرینان خلاق و عکسبرداری از مشاغل دنباله دار در شغل آنها به عنوان بخشی از “The Shot Fund” ، Hornitos Tequila متعهد می شود تا به توسعه حرفه ای و موفقیت خلاقان متنوع و تأثیرگذار در سال 2020 و بعد از آن بپردازد.

“از زمان بنیانگذار ما دون فرانسیسکو Hornitos Tequila را به عنوان Reposado در سال 1950 معرفی کرد و خود را به عنوان یک مبتکر در صنعت تکیلا تاسیس کرد ، ما این فرصت را پیدا کرده ایم که برای بهبود تکیلا شانس بکشیم. ” رشیدی هوداری، مدیرعامل تکیلا در Beam Suntory. “این روحیه تحریک کننده مرز به عنوان نیروی محرکه” صندوق شات “است ، اقدامی که بودجه لازم برای ادامه فشار دادن پاکت و شکستن موانع در حوزه خود را برای کسانی که ذهنیت انقلابی ما دارند ، فراهم می کند.”

گروه تحلیلی “The Shot Fund” که با حمایت Hornitos Tequila گام برمی دارد ، شامل خلاقانی است که طیف وسیعی از فرهنگ ها و صنایع را نشان می دهند ، از جمله:

  • دکتر وو: دکتر وو ، هنرمند تحسین شده مشهور خال کوبی ، دکتر وو پس از مشاهده نیاز برآورده نشده محصولات آگاهانه ساخته شده در بازار ، به ویژه برای محصولات تازه آغشته ، خط مراقبت از پوست خود را تصور کرد. با حمایت مالی و مشارکت راه اندازی Hornitos Tequila ، دکتر وو اولین خط تولید محصولات مراقبت شخصی خود را از PROJECTWOO ، نام تجاری جدید سبک زندگی خود ، در اوایل سال جاری آغاز کرد و با وجود چالش های همه گیر COVID-19 ، ستایش فوق العاده ای را تحسین کرد.
  • لوردس ویلاگومیزان: لورد ویلاگومز ، هنرمند تجسمی مکزیکی ، شغل خود را به عنوان طراح گرافیک ترک کرد تا به دنبال علاقه خود برای خلق هنر با الهام از فرهنگ مکزیکی خود باشد. در سال 2020 ، هورنیتوس تکیلا به لوردز کمک کرد کار خود را گسترش دهد ایالات متحده با قرار دادن آن در بسته بندی Hornitos Tequila Limited Release Artist Edition 2020 این برند. هورنیتوس تکیلا با توجه به کارهای هنری خود به عنوان بخشی از یک جشن ، به گسترش بستر لوردس ادامه داد دیا دی los Muertos فعال سازی در کانال اینستاگرام مارک تجاری و با همکاری دوم بسته بندی در سال 2021 برگزار شد.
  • بایگانی سیاه: Black Archivist ، کمپینی توسط عکاس پل اکتاویوس ، قدرت روایت سیاه را به نمایش می گذارد و بر نیاز هنرمندان سیاه پوست به بیان داستان های جامعه خود از طریق عکاسی تأکید می کند. برای فعال کردن بایگانی مشکی ، Hornitos Tequila در راه اندازی این سرمایه گذاری جدید سرمایه گذاری کرد و مأموریت این سازمان را در زمینه تهیه دوربین به عکاسان سیاهپوست بیشتر کرد.
  • جون گری، بنیانگذار گتو گاسترو: بازتعریف تقاطع های مد ، موسیقی ، فیلم و هنرهای تجسمی با استفاده از غذا به عنوان جرقه ای برای گفتگوهای بزرگتر پیرامون فراگیری ، نژاد و توانمند سازی اقتصادی ، بنیانگذار گتو گاسترو جون گری قرار است یک پلت فرم جدید و نوآورانه کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده را برای رونمایی از آن راه اندازی کند دسامبر 2020. هدف گری با بودجه Hornitos Tequila برای راه اندازی فعالیت جدید خود ، ایجاد سیستم های غذایی عادلانه است که موانع عرضه و دسترسی سنتی را از بین ببرد.
  • دیگو هوئرتا: تگزاسمبتنی بر عکاس و فیلمساز مکزیکی دیگو هوئرتا با فیلمبرداری شلیک کرد چاروس و اسکاراموزاس، مستندی شامل توصیفات زن و مرد مشتاق به مکزیک ورزش ملی ، شارریا ، یک رویداد رقابتی شبیه به rodeos. با شروع امسال و ادامه آن در طول سال 2021 ، Hornitos Tequila منابع مالی مورد نیاز برای تمدید تولید فیلم را فراهم می کند ، چاروس و اسکاراموزاس یک پروژه دو ملیتی که اتحاد بین مکزیک و ایالات متحده، که برای اولین بار در سال 2021 آماده می شود.

دکتر وو ، هنرمند خال کوبی و عضو گفت: “ما قرار بود اولین محصول خود را در ابتدای سال 2020 روانه بازار کنیم و مانند بسیاری از شرکت های نوپا در سراسر جهان ، با عدم اطمینان زیادی در مورد آینده شرکت خود مواجه شویم. کلاس افتتاحیه Hornitos Tequila “The Shot Fund”. “با حمایت Hornitos Tequila ، ما توانستیم در این مناطق ناشناخته پیمایش کنیم و در حالی که تلاش می کنیم برای جامعه خود خیر و صلاح داشته باشیم ، متمرکز باقی بمانیم. مشارکت آنها نقش اساسی در تبدیل این ایده به واقعیت داشت زیرا ما رسماً در این ماجراجویی جدید شروع کردیم. “

هورنیتوس تکیلا دیگران را ترغیب می کند که از قلب و احساسات خود پیروی کنند ، دقیقاً مانند آنچه که من تصمیم گرفتم به عنوان یک هنرمند تمام وقت کار کنم ، “گفت لوردس ویلاگومز ، هنرمند تجسمی مکزیکی و عضو کلاس افتتاحیه” The Shot Fund “هورنیتوس تکیلا “انجام کاری که دوست دارید انجام دهید بسیار مهم است و من افتخار می کنم که با برندی همکاری می کنم که به افرادی مانند من الهام می گیرد تا رویاهای خود را دنبال کنند.”

“The Shot Fund” با الهام از سابقه شات گرفتن خود هورنیتوس تکیلا به عنوان یک مارک تکیلا ، همراه با سابقه خود در زمینه ایجاد امکان ایجاد تغییر از همه قشرها ، از جمله خالقان ، هنرمندان ، کارآفرینان مشتاق ، صاحبان مشاغل و طرفداران این برند . این مورد بیشتر توسط کمپین “A Shot Worth Taking” مارک برجسته شده است ، که به طرفداران الهام بخشیده است تا مرزهای خود را بردارند و از بدو ورود به سال 2017 در دستیابی به چیزی بزرگ شانس بگیرند.

در طول سال 2020 و بعد از آن ، طرفداران این فرصت را خواهند داشت که با کارآفرینان خلاق شرکت شده در کلاس “The Shot Fund” در اینستاگرام Hornitos Tequila شرکت کنند ، توییتر و فیس بوک برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Hornitos Tequila و تلاش های شگفت انگیز آن ، به سایت www.hornitostequila.com مراجعه کنید.

درباره هورنیتوس® تکیلا

Hornitos® Tequila سابقه سنت شکنی دارد و به سال 1950 از زمان تأسیس آن برمی گردد دون فرانسیسکو این برند را به احترام روز استقلال مکزیک راه اندازی کرد. خانواده تكیلاس هورنیتوس نگهداری می شود دون فرانسیسکو میراث زنده ، با استفاده از همان استانداردهای بالا برای پرورش بهترین و خوش طعم ترین آگاوها ، قالب آنها را به تکیلا های برتر تبدیل می کند که همه می توانند لذت ببرند. او روح مشهور را با Reposado مقاوم به گاو کوهی به اوج خود رساند ، برای ایجاد یک Plata متبلور ، قوانین را زیر پا گذاشت ، از استانداردهای تکیلا فراتر رفت و یک Añejo فوق العاده صاف و معطر ساخت و مرزهای نوآوری تکیلا را با بشکه ویسکی پیر کرد هورنیتوس® بشکه سیاه® تکیلا و هورنیتوس کریستالینو.

70 سال بعد ، Hornitos از طریق کمپین “یک شات ارزش برداشتن” همان طرز تفکر مرز را به طرفداران خود القا می کند که موارد خارق العاده ای را که می تواند در صورت تمایل افراد به یک فرصت رخ دهد برجسته می کند. از زمان اکران “A Shot Worth Taking” در سال 2017 ، Hornitos به هواداران این قدرت را داده است که عکس خود را بگیرند و بودجه و فرصت هایی را برای تحقق بخشیدن به آرزوهایشان فراهم می کند.

مسئولانه بنوشید. هورنیتوس® تکیلا ، 40٪ alc./vol. ©2020 شرکت واردات سوزا تکیلا ، شیکاگو ، ایالت IL
تمام علائم تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشند.

SOURCE Hornitos Tequila

لینک های مربوطه

https://www.hornitostequila.com


اخبار مرتبط  Global Market Insights، Inc. گفت: بازار یوبیوتیک تا سال 2026 از 6.8 میلیارد دلار عبور خواهد کرد.