هنر و علم زندگی

با مساحت 1500 متر مربع ، چای هنر و علم زندگی بزرگترین فضای نمایشگاه CIIE به محصولات مصرفی اختصاص داشت. این فضا که موزه فردا نامیده می شود ، نوآوری و فناوری های محصولات شاخص UNIQLO ، ساخت لباس های با کیفیت بالا و همچنین ابتکارات پایداری را به نمایش می گذارد. علاوه بر این ، نمایشگاه اولین نگاه اجمالی به مجموعه جدید + J را که با همکاری سبک سبک افسانه ای جیل ساندر طراحی شده است ، به مردم ارائه داد.

در آماده سازی برای Double 11 یا Singles ‘Day Sales ، بزرگترین جشنواره خرید آنلاین جهان ، UNIQLO همچنین از مشتریان دعوت کرد تا از طریق یک نمایشگاه آنلاین که از فروشگاه قابل دسترسی است ، از موزه فردا بازدید کنند. پرچمدار دیجیتالی UNIQLO.

جالین وو ، مدیر گروه در خرده فروشی سریع و رئیس بازاریابی UNIQLO چین بزرگ ، گفت: “UNIQLO از ارائه نمایشگاه خوشحال است هنر و علم زندگی و همچنین نوآوری محصولات و خدمات آن به مصرف کنندگان در چین و بقیه جهان. ما امیدواریم که مشارکت ما منجر به زندگی بهتر و مدهای جدید در سراسر جهان شود. UNIQLO کاملاً به چشم اندازها و مصرف کنندگان بازار چین اطمینان دارد و این شرکت قصد دارد به گسترش حضور خود در شهرهای سطح پایین چین ادامه دهد. “

بیش از 300 رسانه محلی و خارجی و بیش از 200000 بازدید کننده موزه فردا را کاوش کردند تا در مورد فن آوری محصولات UNIQLO اطلاعات بیشتری کسب کنند.

به گفته یک نماینده رسانه که برای اولین بار فناوری محدوده Ultra Light را کشف کرد ، آزمایشات انجام شده پیرامون فناوریهای AIRism و HEATTECH به وی نشان داد که هر لباس حاوی تعداد زیادی نوآوری علمی و ابتدایی برای کمک به مردم است. با کارایی ، راحتی و ظرافت بیشتری آزادانه از یک موقعیت به موقعیت دیگر بروید.

“غرفه UNIQLO بسیار بزرگ و چشمگیر بود. باور اینکه UNIQLO برای اولین بار در این نمایشگاه چنین موفقیتی را ترتیب داده دشوار است. از کتهای غول پیکر محدوده Ultra Light گرفته تا دستگاههای آزمایشگاهی مختلف ، همه عناصر غرفه تعهد و توجه برند را به جزئیات برانگیخته است. شانگهای.

موزه فردا ، الهام بخش از زندگی و مد فردا

بازدیدکنندگان از CIIE همچنین در اولین نمایشگاه عمومی جهانی مجموعه + J پاییز / زمستان 2020 حضور داشتند که اقلام آن از 13 نوامبر در فروشگاه های UNIQLO و به صورت آنلاین به فروش می رسد. این مجموعه نشانه تجدید حیات همکاری بین UNIQLO و خانم Sander است که سبک مدرن معروف او را به این خط استثنایی برای زنان و مردان می آورد.

اخبار مرتبط  دعوت به روز بازار سرمایه مجازی AAK AB

آویزان از سقف ، کتهای عظیم الجثه از محدوده Ultra Light از بازدیدکنندگان موزه فردا استقبال کردند. پوشش های موجود در این پارچه از پارچه الیاف بسیار ریز ، بادوام و سبک ساخته شده اند که برای از بین بردن پر شدن پرها تحت درمان قرار می گیرند. ترکیبی از گرما و سبک بودن ، کت ها آنقدر جمع و جور هستند که به راحتی جمع می شوند و در کیسه خود ذخیره می شوند.

در بخش لباس راحتی UNIQLO ، موزه فردا سه آزمایش را نشان داد که نشان می دهد چگونه ویژگی های مختلف فن آوری AIRism هوا را کنترل می کند و گرما و رطوبت را برای خشک و خشک نگه داشتن لباس از بین می برد. راحت بخش دیگری از نمایشگاه ، فناوری گرمایش زیستی به کار رفته در لباسهای راحتی HEATTECH را به نمایش گذاشته است ، خطی که از بدو تأسیس در سال 2003 در سراسر جهان مورد علاقه قرار گرفته است.

برای اولین بار در چین ، UNIQLO از یک ماشین بافندگی با فناوری WHOLEGARMENT برای ارائه نمایشی از بافتنی سه بعدی انقلابی بدون درز استفاده کرد. لباس هایی که به این روش ساخته می شوند کاملاً متناسب با اندام پوشنده هستند و تجربه ای جدید از تلفیق راحتی و ظرافت را برای آنها فراهم می کند. در آزمایشگاه BLOCKTECH ، آزمایشات به وضوح ویژگی های ضد باد ، ضد آب و تنفس دامنه را به بازدید کنندگان نشان داده است. لباس بیرونی مدرن و سودمند آن محافظت راحت در برابر سرما را ایجاد می کند.

بخش دیگری از موزه فردا به UTs (تی شرت های UNIQLO) اختصاص داشت ، نقاط واقعی همگرایی تأثیرات فرهنگی و خلاقانه از سراسر جهان. نمایش نمادهای معتبر فرهنگ پاپ یا خلاقیت های گرافیکی از سراسر جهان ، UT به فرد اجازه می دهد تا فردیت خود را بیان کند. در بخش استودیوی شاهکار UNIQLO ، UNIQLO ساخت و تولید مداوم ، برش تصفیه شده و انتخاب دقیق پارچه هایی را ارائه می دهد که کیفیت و ارزش لباس آن را ایجاد می کند.

اخبار مرتبط  زباله های Era Zero اولین شرکت در مناطق DACH و Sacandinavia است که مدل تحویل شیر برای محصولات شخصی را بازیابی می کند Français English Deutsch

علاوه بر این ، نمایشگاه تلاش های جهانی UNIQLO را در توسعه پایدار و نوآوری برجسته کرد. در واقع ، این شرکت از قدرت مد برای تقویت حفاظت از کره زمین و بهبود مراقبت های ارائه شده به افراد و جوامع استفاده می کند. UNIQLO همچنین با استفاده از CIIE از BlueCycle ، مارک جدیدی از فناوری نوآورانه صرفه جویی در مصرف آب خود رونمایی کرد که میزان مصرف آب در ساخت شلوار جین را بسیار کاهش می دهد. این فناوری از مرکز نوآوری جینز ، که در سال 2016 توسط UNIQLO در لس آنجلس تأسیس شد ، علاوه بر شش نوع پارچه ، یکی از عناصر ارائه شده در نمایشگاه بزرگتر اختصاص یافته به تاریخ و تکامل شلوار جین UNIQLO بود. برای ساخت شلوار جین UNIQLO استفاده می شود.

نمایشگاه LifeWear ، فراتر از CIIE

خرده فروشی سریع متعهد می شود که به عنوان اولین شرکت خرده فروشی دیجیتال در جهان برای محصولات مصرفی شناخته شود. با توجه به این نکته ، UNIQLO همچنان از طریق درک نیازهای مشتریان خود ، اطلاعات را به محصولات تبدیل می کند. این شرکت خدمات آنلاین و آفلاین را با هم ترکیب می کند تا تجربه خرید روان را برای مشتریان خود فراهم کند. در طول CIIE ، UNIQLO همچنین از مشتریان خود دعوت کرد تا از طریق یک نمایشگاه آنلاین میزبان ابر ، از موزه فردا بازدید کنند. از فروشگاه گل سرسبد دیجیتال UNIQLO قابل دسترسی است ، این امکان را به مشتریان می دهد که کشف کنند هنر و علم زندگی با کاوش 10 فضای نمایشگاهی نوآورانه بصورت مجازی.

تصاویر و فیلم ها را از نمایشگاه “موزه فردا” در اینجا بارگیری کنید.

درباره UNIQLO LifeWear

لباس های LifeWear با ارزش های ساده ، با کیفیت و طول عمر ژاپنی عجین شده است. پارچه های بی انتها ، لباس های LifeWear با چنان ظرافت معاصر ساخته شده اند که به عناصر سازنده هر سبک فردی تبدیل می شوند. لباس عالی ، در بهبود مداوم. ساده ترین سبک ها ، پنهان کردن جزئیات فعلی و متفکرانه لباس کاملاً متناسب و ساخته شده از بهترین پارچه که مقرون به صرفه و در دسترس همه است. لباس LifeWear نتیجه نوآوری مداوم است و گرما ، وزن کم ، سبک بیشتر و راحتی بیشتری را در زندگی افراد به ارمغان می آورد.

اخبار مرتبط  Tank Hankook برنامه های Rebate Summer را برای برندهای Hankook و Laufenn اعلام کرد

درباره UNIQLO و خرده فروشی سریع

UNIQLO نام تجاری Fast Retailing Co. ، Ltd. ، یک شرکت هلدینگ خرده فروشی ژاپنی است که دارای دفتر مرکزی در توکیو، در ژاپن. UNIQLO بزرگترین مارک از میان هشت مارک گروه خرده فروشی سریع است ، مارک های دیگر GU ، Theory ، Helmut Lang ، PLST (Plus T) ، Comptoir des Cotonniers ، Princesse tam.tam و J Brand هستند که حدود 2.0088 تریلیون ین تولید کرده است. در طول سال مالی 2020 منتهی به 31 آگوست 2020 (یعنی 19.06 میلیارد دلار ، محاسبه شده در ین با استفاده از نرخ موثر در پایان آگوست 2020: 1 دلار = 105.4 ین) ، خرده فروشی سریع یکی از بزرگترین شرکتهای خرده فروشی پوشاک در جهان و UNIQLO خرده فروش ویژه تخصصی ژاپن است.

UNIQLO به عنوان بخشی از تلاشهای خود برای ایجاد اعتبار خود به عنوان یک مارک واقعی جهانی ، همچنان در برخی از مهمترین شهرها و شهرهای جهان فروشگاه های بزرگ جعبه را باز می کند. این شرکت در حال حاضر بیش از 2200 فروشگاه در 25 بازار از جمله ژاپن دارد. به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است ، بازارهای دیگر آلمان ، استرالیا ، بلژیک ، کانادا، سرزمین اصلی چین ، کره جنوبی ، دانمارک ، اسپانیا ، ایالات متحده ، فرانسه، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، ایتالیا ، مالزی ، هلند ، فیلیپین، انگلستان ، روسیه ، سنگاپور ، سوئد ، تایوان ، تایلند و ویتنام. علاوه بر این ، UNIQLO یک شرکت اجتماعی در سال ایجاد کرد بنگلادش در سال 2010 ، با همکاری بانک گرامین. UNIQLO اکنون چندین فروشگاه Grameen UNIQLO در خود دارد داکا.

Fast Retailing با رعایت بیانیه سازمانی خود ، که تعهد آن را برای تغییر مد مقدماتی ، باورهای غلط و جهان تعریف می کند ، به ایجاد لباس استثنایی که ارزش جدید و منحصر به فردی دارد ، برای غنی سازی زندگی مردم در همه جا اختصاص داده است. . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد UNIQLO و خرده فروشی سریع ، لطفاً به سایتهای www.uniqlo.com و www.fastretailing.com مراجعه کنید.

ویدیو – https://mma.prnewswire.com/media/1331151/video.mp4

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1331031/UNIQLO_CIIE_Lifewear.jpg

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1331032/UNIQLO_CIIE_Lifewear_ULD.jpg

لینک های مربوطه

http://www.uniqlo.com/

منبع UNIQLO