UNIQLO برای اولین بار “نمایشگاه هنر و علم زندگی” را در نمایشگاه واردات چین به نمایش می گذارد

هنر و علم زندگی بزرگترین نمایشگاه در گروه کالاهای مشتری در CIIE با مساحت 1500 متر مربع بود. فضای نمایشگاهی با عنوان “موزه فردا” نوآوری و فناوری های موجود در محصولات افسانه ای UNIQLO ، ساختاری که با آن لباس های با کیفیت بالا ایجاد می شود ، ابتکارات پایداری و اولین ارائه عمومی مجموعه “+ J” آینده با همکاری افسانه طراح جیل ساندر.

UNIQLO با شرکت در آتی “Double 11” یا “فروش روز مجردها” ، بزرگترین جشنواره خرید آنلاین جهان ، یکپارچه سازی آنلاین و آفلاین خود را به نمایش گذاشت و مشتریان را به یک نمایشگاه آنلاین همزمان در فروشگاه گل سرسبد دیجیتال UNIQLO دعوت کرد. بازدید از “موزه فردا”.

جالین وو، مدیر اجرایی گروه خرده فروشی سریع و مدیر ارشد بازاریابی از UNIQLO در منطقه چین ، اظهار داشت: “UNIQLO خوشحال است که در خدمت مصرف کنندگان است چین و در سراسر جهان از طریق سیستم عامل CIIE هنر و علم زندگی و نوآوریهای مربوط به محصولات و خدمات خود را ارائه دهد. ما امیدواریم که با مشارکت ما بتوانیم در آینده زندگی بهتر و سبک زندگی جدیدی را برای مردم در هر نقطه فراهم کنیم. UNIQLO در مورد بازار چین و مصرف کنندگان در آینده اطمینان دارد. این شرکت قصد دارد حضور خود را در شهرهای طبقه بندی شده پایین تر در چین بسط دادن. “

“موزه فردا” بیش از 300 رسانه ملی و بین المللی و بیش از 200000 بازدید کننده را به خود جلب کرد که می خواستند نمایشگاه را تجربه کنند و با فن آوری محصولات پشت سر بگذارند.

یک نماینده رسانه گفت که او فناوری Ultra Light Down را برای اولین بار دید و با آزمایش های انجام شده با فناوری های AIRism و HEATTECH ، متوجه شد که چه تعداد نوآوری از علم و طراحی در واقع به یک لباس وارد می شود ، به طوری که افراد می توانند از بین آنها یک کارآمد و راحت را انتخاب کنند. و برنامه های شیک زندگی داشته باشید.

“غرفه UNIQLO بسیار بزرگ و چشمگیر بود. باورش سخت است که UNIQLO هنگام حضور در این نمایش چنین عملکرد قدرتمندی را از خود نشان داد. چه کاپشن های فوق العاده سبک و چه تجهیزات آزمایشگاهی مختلف ، تعهد و توجه برند به جزئیات همیشه قابل توجه بود. ” شانگهای.

“موزه فردا” با لباس فردا سبک زندگی آینده را القا می کند

اخبار مرتبط  میزان تمیز کردن الکل تا سال 2025 به 715.4 میلیون دلار برسد تا شاهد افزایش استفاده برای نظافت و ضد عفونی سالن های عملیاتی و ICU باشد.

اولین نمایشگاه عمومی مجموعه “+ J” جهان برای پاییز و زمستان 2020 نیز در CIIE قابل مشاهده بود سیزدهم. نوامبر در فروشگاه های UNIQLO و بصورت آنلاین. برای این مجموعه ، UNIQLO دوباره در نظر گرفته است جیل ساندر با هم کار کردند ، سبک معمول مدرن آنها به این مجموعه فوق العاده زنانه و مردانه سرازیر شده است.

با بازدید از موزه فردا نمونه های عظیمی از کت های فوق العاده سبک Ultra Light که در هوا آویزان شده اند مورد استقبال قرار گرفتند. کت های مناسب Ultra Light Down از UNIQLO از الیاف بسیار ریز با دوام و سبک ساخته شده اند که برای جلوگیری از جمع شدن تحت درمان قرار می گیرند آنها گرما و سبکی را با هم ترکیب می کنند و آنقدر جمع و جور هستند که به راحتی می توان آنها را در یک کیف همراه قرار داد.

“موزه فردا” نیز لباس زیر را از UNIQLO ارائه داد و با سه آزمایش نشان داد که چگونه عملکردهای مختلف AIRism هوا را در زیر لباس تنظیم می کند و گرما و رطوبت را آزاد می کند تا از خشکی مطبوع اطمینان حاصل کند. در ایستگاه دیگری ، Bio -تكنولوژی گرمایش در لباسهای زیر HEATTECH كه از زمان معرفی در سال 2003 تاكنون از موفقیت جهانی برخوردار است.

UNIQLO برای اولین بار در چین یک ماشین بافندگی که از فناوری WHOLEGARMENT استفاده می کند و هنر انقلابی بافندگی سه بعدی بدون درز را ارائه می دهد که کاملاً متناسب با بدن است و تجربه جدیدی از پوشیدن را با راحتی شیک ارائه می دهد. همچنین یک آزمایشگاه BLOCKTECH در این اتاق وجود داشت که در آن آزمایشاتی روی عملکرد باد ، ضد آب و تنفس لباس های با فن آوری بالا در فضای باز ، که محافظت راحت در برابر سرما را ارائه می دهد ، نشان داده شد.

“UTs” (تی شرت های UNIQLO) با چاپی از فرهنگ پاپ معتبر و گرافیک هنری از سراسر جهان برای فردیت خاص نیز در “موزه فردا” به نمایش گذاشته شد و هدف آن بیان تأثیرات فرهنگ و خلاقیت از سراسر جهان بود. در نمایشگر استودیوی شاهکار UNIQLO ، UNIQLO کیفیتی را که از طریق ساخت مداوم ، برش تصفیه شده و انتخاب پارچه ایجاد می شود ، روشن کرد و ارزش لباس را تعریف می کند.

اخبار مرتبط  SangSom کمپین "The Portfunlio" را برای حمایت از هنرمندان تایلندی در شرایط COVID-19 آغاز می کند

علاوه بر این ، تلاش های جهانی UNIQLO برای توسعه پایدار و نوآوری ، که در آن بیانگر لباس برای از زمین محافظت کنید و برای رفاه حال مردم و جوامع استفاده می شود. CIIE همچنین اولین بار BlueCycle را نشان داد ، مارک تجاری جدید فناوری منحصر به فرد صرفه جویی در مصرف آب در UNIQLO ، که مصرف آب را به میزان قابل توجهی در روند تولید شلوار جین امکان پذیر می کند. این فناوری 2016 که در لس آنجلس “مرکز نوآوری شلوار جین” این شرکت که توسط این شرکت تاسیس شد ، بخشی از یک نمایشگاه بزرگتر بود که تاریخچه و توسعه شلوار جین UNIQLO و شش پارچه جین UNIQLO مختلف را روشن می کند.

LifeWear در خارج از CIIE

Fast Retailing قصد دارد تا به عنوان پیشروترین شرکت خرده فروشی دیجیتال در جهان شناخته شود. با توجه به این نکته ، UNIQLO همچنان با تمرکز بر نیازهای مشتری و ادغام توابع آنلاین و آفلاین ، اطلاعات را به محصولات تبدیل می کند تا تجربه خرید یکپارچه را به مشتریان ارائه دهد. به عنوان بخشی از CIIE ، همچنین از مشتریان برای بازدید از “موزه فردا” در یک نمایشگاه آنلاین آنلاین در ابر از طریق فروشگاه گل سرسبد دیجیتال UNIQLO و هنر و علم زندگی تا 10 حوزه نمایشگاهی نوآورانه خود را تجربه کند.

تصاویر و فیلم های نمایشگاه “موزه فردا” موجود است برای بارگیری اینجا در دسترس.

اطلاعات در مورد UNIQLO LifeWear

لباسی که از ارزش های سادگی ، کیفیت و دوام ژاپنی به وجود آمده است. LifeWear معاصر است و ظرافت مدرن آن باعث می شود که این آیتم ها عناصر سازنده سبک کاملاً فردی باشند. پیراهن کاملی که مدام در حال کمال شدن است. ساده ترین طراحی پیچیده ترین و مدرن ترین جزئیات را پنهان می کند. بهترین ها از نظر تناسب و مواد برای همه مقرون به صرفه و قابل دسترسی می شود. لباس LifeWear به طور مداوم در حال توسعه است و افراد را با گرما ، سبکی بیشتر ، راحتی بیشتر و طراحی بهتر لمس می کند.

اخبار مرتبط  انگلستان از یکی از بزرگترین سرمایه گذاریهای صنعت ATM طی یک دهه گذشته سود می برد

اطلاعات در مورد UNIQLO و خرده فروشی سریع

UNIQLO نام تجاری Fast Retailing Co. ، Ltd. ، یک شرکت هلدینگ خرده فروشی پیشرو ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در توکیو ژاپن. UNIQLO بزرگترین از بین هشت مارک در گروه خرده فروشی سریع است. بقیه GU ، نظریه ، هلموت لنگ، PLST (Plus T) ، Comptoir des Cotonniers ، Princesse tam.tam و J Brand. با فروش تقریبی 2.0088 تریلیون ین در سال مالی 2020 منتهی به 31 آگوست 2020 (19.06 میلیارد دلار ، با ین با نرخ آخر ماه آگوست 2020 با 1 دلار = 105.4 ین محاسبه می شود) ، سریع خرده فروشی یکی از بزرگترین خرده فروشان لباس جهان. UNIQLO خرده فروش برجسته ژاپن است.

UNIQLO برای تثبیت جایگاه خود به عنوان یک مارک جهانی همچنان فروشگاه های بزرگ خود را در شهرها و مکانهای مختلف جهان باز می کند. امروز این شرکت دارای بیش از 2200 فروشگاه در 25 بازار است ، از جمله ژاپن. بازارهای دیگر استرالیا ، بلژیک ، کانادا ، سرزمین اصلی چین ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، ایتالیا ، مالزی، هلند ، فیلیپین ، روسیه ، سنگاپور ، کره جنوبی ، اسپانیا ، سوئد ، تایوان، تایلند، انگلستان ، ایالات متحده و ویتنام. علاوه بر این ، UNIQLO در سال 2010 به همراه بانک گرامین یک تجارت اجتماعی در بنگلادش تأسیس کرد. امروز وجود دارد داکا چندین شعبه Grameen UNIQLO.

Fast Retailing متعهد به ایجاد لباس های عالی با ارزش جدید و منحصر به فرد برای غنی سازی زندگی مردم در همه جا است. این شرکت تعهد خود را نسبت به ارزش های جدید در صنعت پوشاک ، برای تغییر فرآیندهای مرسوم و برای بهتر کردن جهان کمی بهتر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد UNIQLO و خرده فروشی سریع ، به اینجا مراجعه کنید www.uniqlo.com و www.fastretailing.com.

بازارهای دیگر استرالیا ، بلژیک ، کانادا ، چین، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، هند ، اندونزی ، ایتالیا ، مالزی، هلند ، فیلیپین ، روسیه ، سنگاپور ، کره جنوبی ، اسپانیا ، سوئد ، تایوان، تایلند، انگلستان ، ایالات متحده و ویتنام.

ویدیو – https://mma.prnewswire.com/media/1331151/video.mp4

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1331031/UNIQLO_CIIE_Lifewear.jpg

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1331032/UNIQLO_CIIE_Lifewear_ULD.jpg

لینک های مربوطه

http://www.uniqlo.com/

منبع UNIQLO