ویپ شاپ نتایج مالی سه ماهه سوم حسابرسی نشده 2020 را گزارش می کند

گوانگژو ، چین، 13 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Vipshop Holdings Limited (NYSE: VIPS) ، پیشرو خرده فروشی آنلاین تخفیف برای مارک ها در چین (“Vipshop” یا “شرکت”) ، امروز نتایج مالی حسابرسی نشده خود را برای سه ماهه سوم اعلام کرد 30 سپتامبر 2020.

نکات برجسته سه ماهه سوم سال 2020

  • درآمد خالص کل برای سه ماهه سوم سال 2020 با 18.2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 23.2 میلیارد RMB (3.4 میلیارد دلار آمریکا) از جانب 19.6 میلیارد RMB در دوره سال قبل
  • GMV[1] برای سه ماهه سوم سال 2020 نسبت به سال گذشته 21٪ افزایش یافته است 38.3 میلیارد RMB از جانب 31.7 میلیارد RMB در دوره سال قبل
  • سود ناخالص برای سه ماهه سوم سال 2020 با 15.3 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 4.9 میلیارد RMB (718.9 میلیون دلار آمریکا) از جانب 4.2 میلیارد RMB در دوره سال قبل
  • درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران ویپ شاپ برای سه ماهه سوم سال 2020 با 42.1 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 1.2 میلیارد RMB (183.3 میلیون دلار آمریکا) از جانب 875.5 میلیون RMB در دوره سال قبل
  • درآمد خالص غیر GAAP مربوط به سهامداران Vipshop[2] برای سه ماهه سوم سال 2020 با 15.2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 4/1 میلیارد RMB (204.1 میلیون دلار آمریکا) از جانب 1.2 میلیارد RMB در دوره سال قبل
  • تعداد مشتریان فعال[3] برای سه ماهه سوم سال 2020 با 36 درصد افزایش سالانه به 43.4 میلیون نفر از 32.0 میلیون نفر در دوره قبل رسیده است.
  • کل سفارشات[4] برای سه ماهه سوم سال 2020 با 35 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 172.8 میلیون از 127.6 میلیون در دوره سال قبل رسیده است.

آقای. اریک شن، رئیس و مدیر اجرایی Vipshop ، اظهار داشت ، “ما سه ماهه سوم سال 2020 را با نتایج قوی مالی و عملیاتی به پایان رساندیم. در طی سه ماهه ، تعداد مشتریان فعال ما با 36٪ افزایش نسبت به سال به 43.4 میلیون نفر از 32.0 میلیون نفر در سال رسیده است. مهمتر از همه ، مشتریان فعلی و مشتریان جدید حفظ ماه آینده را نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهبود بخشیده اند. خوشحالیم که مشتریان ارزش پیشنهادهای متمایز ما را تشخیص می دهند ، به ویژه در دسته های اصلی مرتبط با پوشاک. ما اطمینان داریم که روندهای مثبت در جذب مشتری و حفظ آن به رشد و سودآوری ما ادامه می دهد. با نگاه به آینده ، ما همچنان در ارائه ارزش به مشتریان خود ، ارائه تجربه برتر مشتری و تهیه دقیق انواع مختلف با تخفیف عمیق ، بیشتر تمرکز می کنیم ما برای به دست آوردن سهم در چین تخفیف در بازار خرده فروشی. “

آقای. دونگائو یانگ، مدیر ارشد مالی ویپ شاپ ، در ادامه اظهار داشت ، “در سه ماهه سوم سال 2020 ، ما رشد بالایی را همراه با سودآوری خوب تحقق بخشیدیم که ناشی از عملکرد قوی در جذب مشتری جدید و حفظ مشتری موجود است. کل GMV ما برای سه ماهه افزایش یافته است 21 درصد از سال به 38.3 میلیارد از 31.7 میلیارد در دوره قبل ، و GMV برای گروه های اصلی مرتبط با پوشاک ما با 29 درصد افزایش نسبت به سال حتی سریعتر رشد کرد. با ادامه کار ، ما همچنان به بهبود توانایی تجارت خود تمرکز خواهیم کرد و ارائه تجربه خرید متمایز در مقایسه با سیستم عامل های بازار ، ارائه بازده سهامدار ثابت با گذشت زمان. “

نتایج مالی سه ماهه سوم 2020

درآمد

درآمد کل خالص سه ماهه سوم سال 2020 نسبت به سال گذشته 18.2 درصد افزایش داشته است 23.2 میلیارد RMB (3.4 میلیارد دلار آمریکا) از جانب 19.6 میلیارد RMB در دوره سال قبل ، در درجه اول تحت تأثیر رشد تعداد کل مشتریان فعال است.

سود ناخالص

سود ناخالص برای سه ماهه سوم سال 2020 نسبت به سال گذشته 15.3 درصد افزایش یافته است 4.9 میلیارد RMB (718.9 میلیون دلار آمریکا) از جانب 4.4 میلیارد RMB در دوره سال قبل حاشیه ناخالص برای سه ماهه سوم سال 2020 21.1 درصد بود ، در حالیکه در دوره سال قبل 21.6 درصد بود.

هزینه های اجرایی

کل هزینه های عملیاتی سه ماهه سوم سال 2020 بوده است 3.9 میلیارد RMB (576.3 میلیون دلار آمریکا) ، در مقایسه با 3،4 میلیارد RMB در دوره سال قبل به عنوان درصدی از کل درآمد خالص ، کل هزینه های عملیاتی سه ماهه سوم سال 2020 از 16.3 درصد در دوره قبل به 16.9 درصد کاهش یافته است.

  • هزینه های انجام برای سه ماهه سوم سال 2020 بود 1.6 میلیارد RMB (238.5 میلیون دلار آمریکا) ، در مقایسه با 1.6 میلیارد RMB در دوره سال قبل به عنوان درصدی از کل درآمد خالص ، هزینه های تحقق سه ماهه سوم سال 2020 از 7/1 درصد نسبت به 1/8 درصد در دوره سال قبل کاهش یافته است که دلیل اصلی آن تغییر توافق لجستیکی تحقق است.
  • هزینه های بازاریابی برای سه ماهه سوم سال 2020 بود 1.1 میلیارد RMB (167.8 میلیون دلار آمریکا) ، در مقایسه با 721.3 میلیون RMB در دوره سال قبل به عنوان درصدی از کل درآمد خالص ، هزینه های بازاریابی برای سه ماهه سوم سال 2020 4.9٪ در مقایسه با 3.7٪ در دوره سال قبل بوده است که دلیل اصلی آن افزایش سرمایه گذاری برای جذب مشتری است.
  • هزینه های فناوری و محتوا برای سه ماهه سوم سال 2020 به کاهش یافت 305.1 میلیون RMB (44.9 میلیون دلار آمریکا) از جانب 400000000 RMB در دوره سال قبل به عنوان درصدی از کل درآمد خالص ، هزینه های فناوری و محتوا برای سه ماهه سوم سال 2020 از 1.3 درصد در دوره سال قبل به 1.3 درصد کاهش یافته است.
  • مخارج عمومی و اجرایی برای سه ماهه سوم سال 2020 بود 848.6 میلیون RMB (125.0 میلیون دلار آمریکا) ، در مقایسه با 681.6 میلیون RMB در دوره سال قبل به عنوان درصدی از کل درآمد خالص ، هزینه های عمومی و اداری سه ماهه سوم سال 2020 3.7٪ بود ، در حالیکه در دوره سال قبل 3.5٪ بود.

درآمد از عملکردها

درآمد حاصل از عملیات سه ماهه سوم سال 2020 نسبت به سال گذشته 6.7 درصد افزایش داشته است 1.2 میلیارد RMB (183.8 میلیون دلار آمریکا) از جانب 1.2 میلیارد RMB در دوره سال قبل حاشیه عملیاتی برای سه ماهه سوم سال 2020 5.4 درصد بود ، در حالی که در دوره سال قبل 6.0 درصد بود.

درآمد غیر GAAP حاصل از عملیات[5] برای سه ماهه سوم سال 2020 ، که هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از خریدهای تجاری را شامل نمی شود ، سالانه 8.0 درصد افزایش به 5/1 میلیارد RMB (218.9 میلیون دلار آمریکا) از جانب 4/1 میلیارد RMB در دوره سال قبل حاشیه درآمد عملیاتی غیر GAAP[6] برای سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با 7.0 درصد در دوره سال قبل ، 6.4 درصد بود.

درآمد خالص

درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop برای سه ماهه سوم سال 2020 با 42.1 درصد افزایش نسبت به سال گذشته 1.2 میلیارد RMB (183.3 میلیون دلار آمریکا) از جانب 875.5 میلیون RMB در دوره سال قبل حاشیه خالص قابل انتساب به سهامداران ویپ شاپ برای سه ماهه سوم سال 2020 از 5.4 درصد در دوره قبل به 5.4 درصد افزایش یافت. درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop در هر ADS رقیق شده[7] برای سه ماهه سوم سال 2020 به افزایش یافت RMB1.80 (0.27 دلار آمریکا) از جانب RMB1.30 در دوره سال قبل

درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop برای سه ماهه سوم سال 2020 ، که شامل (i) هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام ، (ii) استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از خریدهای تجاری ، (iii) اثر مالیاتی استهلاک دارایی های نامشهود در نتیجه حاصل از مشاغل تجاری ، (IV) سود سرمایه گذاری و ارزیابی مجدد سرمایه گذاریها به استثنای سود سهام ، (v) تأثیر مالیات سود سرمایه گذاری و تجدید ارزیابی سرمایه گذاریها به استثنای سود سهام و (vi) سهم ضرر در سرمایه گذاری مشارکتهای محدود که به عنوان روش سهامداری حساب می شود سرمایه گذاران ، سالانه 15.2 درصد افزایش یافته است 4/1 میلیارد RMB (204.1 میلیون دلار آمریکا) از جانب 1.2 میلیارد RMB در دوره سال قبل حاشیه خالص غیر GAAP مربوط به سهامداران Vipshop[8] برای سه ماهه سوم سال 2020 6.0 درصد بود ، در حالی که در دوره سال قبل 6.1 درصد بود. درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop با هر ADS رقیق شده[9] برای سه ماهه سوم سال 2020 به افزایش یافت RMB2.01 (0.30 دلار آمریکا) از جانب RMB1.78 در دوره سال قبل

اخبار مرتبط  بازار تجهیزات تناسب اندام خانگی در آمریکای شمالی ، 2020-2025

برای سه ماهه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020، میانگین وزنی تعداد ADS های شرکت مورد استفاده در محاسبه درآمد ناچیز هر ADS 690،834،625 بود.

ترازنامه و جریان نقدی

از همان زمان 30 سپتامبر 2020، این شرکت دارای وجه نقد و معادل نقدی و وجه نقد محدود بود 9.6 میلیارد RMB (1.4 میلیارد دلار آمریکا) و سرمایه گذاری های کوتاه مدت از 4.9 میلیارد RMB (728.7 میلیون دلار آمریکا)

برای سه ماهه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020، خالص وجه نقد حاصل از فعالیتهای عملیاتی بود 1.2 میلیارد RMB (177.1 میلیون دلار آمریکا) ، و جریان نقدی رایگان[10]، اندازه گیری نقدینگی غیر GAAP ، به شرح زیر بود:

برای سه ماه به پایان رسید


30 سپتامبر 2019

RMB’000

30 سپتامبر 2020

RMB’000

30 سپتامبر 2020

000 دلار آمریکا

خالص وجه حاصل از فعالیتهای عملیاتی

2،067،480

1،202،504

177،110

افزودن: تأثیر خالص ناشی از تأمین مالی اینترنت
فعالیت ها[11]

(1،837،974)

(178،412)

(26،277)

کمتر: هزینه های سرمایه ای

(1،094،668)

(627،434)

(92،411)

وجه نقد رایگان (خروج) / ورودی

(865،162)

396658

58،422



برای عقب دوازده ماه به پایان رسید


30 سپتامبر 2019

RMB’000

30 سپتامبر 2020

RMB’000

30 سپتامبر 2020

000 دلار آمریکا

خالص وجه حاصل از فعالیتهای عملیاتی

12،053،995

10،684،651

1،573،679

افزودن: تأثیر خالص ناشی از تأمین مالی اینترنت
فعالیت ها[11]

(3،239،772)

(2،367،857)

(348،748)

کمتر: هزینه های سرمایه ای

(4،040،032)

(2،907،965)

(428،297)

ورودی نقدی رایگان

4،774،191

5،408،829

796،634

توسعه اخیر

آقای. دیوید کوئی جانشین آقای خواهد شد دونگائو یانگ به عنوان مدیر ارشد جدید مالی شرکت ، امروز موثر است و آقای دونگائو یانگ به عنوان مدیر غیر اجرایی به هیئت مدیره شرکت پیوسته است.

بررسی داخلی

که در مه 2020، کمیسیون مستقل مبارزه با فساد هنگ کنگ (“ICAC”) دو شخص را به جرم ارتشا commercial تجاری در ارتباط با ادعای ارتکاب رفتار مربوط به دوره 2013 تا 2016 متهم کرد. این دو فرد با نهادهایی در ارتباط بودند که با شرکت معامله تجاری داشته اند در مدت زمان مراجعه اگرچه نه شرکت و نه هیچ یک از کارکنان شرکت در این پرونده شرکت کننده نیستند و یا به هیچ تخلفی متهم نشده اند ، اما این شرکت از گزارش های رسانه ای ذکر شده در رابطه با این پرونده از شرکت اطلاع دارد.

با احتیاط فراوان ، شرکت یک نظارت داخلی را تحت نظارت کمیته حسابرسی مستقل شرکت در هیئت مدیره انجام داد. بررسی داخلی در محدوده توافق شده اخیراً به پایان رسیده است و یافته های مهم را کشف نکرد. با این حال ، مناطق خاصی برای بهبود با توجه به روند خرید ما مشخص شد. با روحیه بهبود مستمر ، ما تغییرات خاصی را برای افزایش فرایندها در این زمینه اعمال کرده ایم.

این شرکت به نظارت بر توسعه پرونده ICAC ادامه می دهد ، اما در صورت وجود نمی تواند زمان ، نتیجه یا پیامد آن را از جمله تأثیر آن بر شرکت پیش بینی کند.

چشم انداز تجارت

برای سه ماهه چهارم سال 2020 ، شرکت انتظار دارد کل درآمد خالص آن بین باشد 33.7 میلیارد RMB و 35.2 میلیارد RMB، نشان دهنده نرخ رشد سال به سال تقریباً 15 تا 20 درصد است. این پیش بینی ها نمای کنونی و مقدماتی شرکت در مورد بازار و شرایط عملیاتی است که قابل تغییر است.

قیمت ارز

تجارت شرکت در درجه اول در انجام می شود چین و اکثریت قابل توجه درآمد تولید شده در رنمینبی رقم می خورد. این اطلاعیه شامل تبدیل ارز Renminbi به دلار آمریکا فقط برای راحتی خواننده است. در غیر این صورت که موارد دیگری ذکر شده باشد ، همه ترجمه ها از Renminbi به دلار آمریکا با نرخ RMB6.7896 به 1.00 دلار آمریکا، نرخ خرید ظهر موثر در 30 سپتامبر 2020 همانطور که در گزارش آماری H.10 هیئت مدیره فدرال رزرو آمده است. هیچ نمایندگی وجود ندارد که مبالغ Renminbi با این نرخ به دلار آمریکا تبدیل شده باشد ، یا می تواند تبدیل شود ، محقق شود یا تسویه شود 30 سپتامبر 2020، یا به هر نرخ دیگری

اطلاعات تماس کنفرانسی

این شرکت یک کنفرانس تلفنی برگزار خواهد کرد جمعه ، 13 نوامبر 2020 در 7:30 صبح به وقت شرقی یا 8:30 بعد از ظهر پکن تایم برای بحث در مورد نتایج مالی و عملکرد عملیاتی آن برای سه ماهه سوم سال 2020.

همه شرکت کنندگان که می خواهند به کنفرانس تلفنی بپیوندند باید با استفاده از پیوند ارائه شده در زیر ، از قبل ثبت نام کنند. پس از اتمام پیش ثبت نام ، شرکت کنندگان شماره های شماره گیری ، کد عبور و یک شناسه ثبت نام کننده منحصر به فرد دریافت می کنند. برای پیوستن به کنفرانس ، کافی است شماره تقویم دعوت شده را پس از پیش ثبت نام شماره گیری کنید ، کد عبور را وارد کنید و PIN خود را وارد کنید ، و بلافاصله به کنفرانس خواهید پیوست.

بازپخش از طریق قابل دسترسی خواهد بود 21 نوامبر 2020 با شماره گیری شماره های زیر:

ایالات متحده رایگان است:

+ 1-855-452-5696

بین المللی:

+ 61-2-8199-0299

شناسه کنفرانس:

# 5476014

پخش مستقیم و بایگانی شده تماس تلفنی کنفرانس نیز در وب سایت روابط سرمایه گذاران این شرکت در http://ir.vip.com.

درباره Vipshop Holdings Limited

Vipshop Holdings Limited خرده فروش پیشرو تخفیف آنلاین برای مارک ها در است چین. ویپ شاپ محصولات مارک دار با کیفیت و محبوب را در سراسر کشور به مشتریان ارائه می دهد چین با تخفیف قابل توجه به قیمت های خرده فروشی. از آنجا که در سال تاسیس شد آگوست 2008، این شرکت به سرعت یک پایگاه قابل توجه و رو به رشد از مشتریان و شرکای تجاری ایجاد کرده است. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.vip.com.

بیانیه بندر امن

این اطلاعیه حاوی جملات آینده نگر است. این اظهارات تحت بندهای “بندر امن” قانون اصلاح دعوی در دادخواست اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده در سال 1995 بیان شده است. این اظهارات آینده نگر را می توان با اصطلاحاتی مانند “اراده” ، “انتظار می رود” ، “پیش بینی” ، “آینده” شناسایی کرد “قصد دارد” ، “برنامه ریزی می کند” ، “معتقد است” ، “تخمین می زند” و جملات مشابه. از جمله ، چشم انداز تجارت و نقل قول های مدیریت در این اطلاعیه و همچنین برنامه های استراتژیک و عملیاتی ویپ شاپ ، حاوی گزاره های آینده نگر است. ویپ شاپ همچنین ممکن است در گزارش های دوره ای خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (“SEC”) ، در گزارش سالانه خود به سهامداران ، در اطلاعیه های مطبوعاتی و سایر مطالب مکتوب و در بیانیه های شفاهی اظهارات خود را به صورت کتبی یا شفاهی ارائه دهد. افسران ، مدیران یا کارمندان اشخاص ثالث. گزاره هایی که واقعیت های تاریخی نیستند ، از جمله اظهاراتی درباره اعتقادات و انتظارات ویپ شاپ ، گزاره هایی آینده نگرانه هستند. اظهارات رو به جلو شامل خطرات و عدم قطعیت های ذاتی است. تعدادی از عوامل می توانند نتایج واقعی را با نتایج موجود در هر بیانیه آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشند ، از جمله موارد زیر را محدود می کند: اهداف و استراتژی های ویپ شاپ. توسعه تجاری آینده ویپ شاپ ، نتایج عملیات و شرایط مالی ؛ رشد مورد انتظار در بازار خرده فروشی تخفیف آنلاین در چین؛ توانایی ویپ شاپ در جذب مشتری و شرکای تجاری و ارتقا further بیشتر شناخت برند خود. انتظارات ویپ شاپ در مورد تقاضا و پذیرش بازار محصولات و خدمات فروش فلش. رقابت در صنعت خرده فروشی تخفیف. تأثیر بالقوه COVID-19 بر فعالیت های تجاری Vipshop و اقتصاد در چین و جاهای دیگر به طور کلی نوسانات در شرایط عمومی اقتصادی و تجاری در چین و مفروضات اساسی یا مربوط به هر یک از موارد فوق. اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر خطرات در پرونده های Vipshop با SEC گنجانده شده است. تمام اطلاعات ارائه شده در این اطلاعیه مطبوعاتی از تاریخ انتشار این اطلاعیه مطبوعاتی است و ویپ شاپ هیچ تعهدی را در مورد به روزرسانی هر بیانیه آینده نگر متعهد نمی شود ، مگر در مواردی كه طبق قانون قابل اجرا است.

استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP

اطلاعات مالی تلفیقی متراکم از صورتهای مالی تلفیقی میان دوره ای فشرده حسابرسی نشده شرکت که مطابق با اصول حسابداری به طور کلی پذیرفته شده در ایالات متحده آمریکا (“GAAP ایالات متحده”) ، با این تفاوت که صورتهای تلفیقی مقایسه ای درآمد و جریانهای نقدی برای دوره ارائه شده و افشای تفصیلی پاورقی مورد نیاز کدگذاری 270 استانداردهای حسابداری ، گزارش موقت (“ASC270”) حذف شده است. Vipshop از درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop ، درآمد خالص غیر GAAP مربوط به سهامداران Vipshop به ازای هر ADS رقیق شده ، درآمد غیر GAAP حاصل از عملیات ، حاشیه درآمد عملیاتی غیر GAAP ، حاشیه خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop و جریان نقدی رایگان ، که هر یک از آنها یک اقدام مالی غیر GAAP است. درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop ، درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop است به استثنای (i) هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام ، (ii) استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از خریدهای تجاری ، (iii) اثر مالیاتی استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از جمع آوری مشاغل ، (iv) سود سرمایه گذاری و ارزیابی مجدد سرمایه گذاریها به استثنای سود سهام ، (v) تأثیر مالیات سود سرمایه گذاری و تجدید ارزیابی سرمایه گذاریها به استثنای سود سهام و (vi) سهم ضرر در سرمایه گذاری مشارکت های محدود که به عنوان سرمایه گذاران به روش سرمایه گذاری حساب می شود . درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop به ازای هر ADS رقیق شده با استفاده از درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop محاسبه می شود بر تعداد متوسط ​​وزنی ADS رقیق مانده برای محاسبه سودهای ریز هر ADS. درآمد غیر GAAP حاصل از عملیات ، درآمد حاصل از عملیات است به استثنای هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از تملک های تجاری. حاشیه درآمد عملیاتی غیر GAAP ، درآمد غیر GAAP حاصل از عملیات به عنوان درصدی از کل درآمد خالص است. حاشیه خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop ، درآمد خالص غیر GAAP مربوط به سهامداران Vipshop به عنوان درصدی از کل درآمد خالص است. جریان نقدی رایگان ، خالص وجه نقد ناشی از فعالیتهای عملیاتی است که تأثیر فعالیتهای تأمین مالی اینترنت و هزینه های کمتری را که شامل خرید و سپرده اموال و تجهیزات و حقوق استفاده از زمین و خرید دارایی های دیگر است ، برمی گرداند. تأثیر فعالیت های تأمین مالی اینترنت که به جریان نقدی آزاد اضافه یا کسر می شود ، حاوی تغییر در مانده محصولات مالی است که در درجه اول تأمین مالی مصرف کننده و تأمین مالی تأمین کننده است که شرکت به مشتریان و تأمین کنندگان ارائه می دهد. شرکت معتقد است که تجزیه و تحلیل و حذف جداگانه از تأثیر غیر نقدی (الف) خسارت مبتنی بر سهام ، (ب) استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از خریدهای تجاری ، (ج) سود سرمایه گذاری و ارزیابی مجدد سرمایه گذاری ها به استثنای سود سهام ، و (د) ) سهم ضرر در سرمایه گذاری مشارکت های محدود که به عنوان سرمایه گذاران روش سهام حساب می شود ، به وضوح بخشهای تشکیل دهنده عملکرد آن افزوده است. این شرکت این اقدامات مالی غیر GAAP را همراه با اقدامات مالی GAAP بررسی می کند تا درک بهتری از عملکرد عملیاتی آن بدست آورد. این برنامه از اقدامات مالی غیر GAAP برای برنامه ریزی ، پیش بینی و اندازه گیری نتایج در برابر پیش بینی استفاده می کند. این شرکت معتقد است که اقدامات مالی غیر GAAP اطلاعات تکمیلی مفیدی برای سرمایه گذاران و تحلیلگران برای ارزیابی عملکرد عملیاتی آن بدون تأثیر (1) هزینه های جبران خسارت غیرنقدی است ، (2) استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از تملک های تجاری ، (3) سود سرمایه گذاری و ارزیابی مجدد سرمایه گذاری ها به استثنای سود سهام ، و (4) سهم ضرر در سرمایه گذاری مشارکت های محدود که به عنوان سرمایه گذاران روش سهام عدالت محاسبه می شود. جریان نقدی رایگان شرکت را قادر می سازد تا نقدینگی و جریان نقدی را با در نظر گرفتن تأثیر فعالیت های تأمین مالی اینترنت و منابع مالی مورد نیاز برای گسترش زیرساخت های تحقق و بستر فناوری ارزیابی کند. هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و استهلاک دارایی های نامشهود هزینه های تکراری قابل توجهی در تجارت آن بوده و خواهد بود. با این حال ، استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP دارای محدودیت های اساسی به عنوان یک ابزار تحلیلی است. یکی از محدودیت های استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP این است که این اقدامات شامل تمام مواردی نیستند که بر درآمد خالص شرکت برای دوره تأثیر می گذارند. بعلاوه ، از آنجا که اقدامات مالی غیر GAAP توسط همه شركتها به همان روش اندازه گیری نمی شود ، ممكن است قابل مقایسه با سایر اقدامات مشابه عنوان مورد استفاده سایر شركتها نباشد. یکی از محدودیت های کلیدی جریان نقدی آزاد این است که جریان نقدی باقیمانده موجود برای هزینه های اختیاری را نشان نمی دهد.

ارائه این اقدامات مالی غیر GAAP در نظر گرفته نشده است که به تنهایی از اطلاعات مالی تهیه شده و مطابق با GAAP ایالات متحده ارائه شود یا جایگزین آنها شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اقدامات مالی غیر GAAP ، لطفاً به جدول عنوان “آشتی های محدود Vipshop Holding با نتایج GAAP و غیر GAAP” در پایان این نسخه مراجعه کنید.

[1] “ارزش کالای ناخالص (GMV)” به عنوان ارزش کل Renminbi تمام محصولات و خدمات فروخته شده از طریق تجارت آنلاین فروش شرکت ، بستر بازار آنلاین ، فروشگاه های آفلاین و فروشگاه های شان شان در طول دوره مربوطه ، از جمله از طریق وب سایت های شرکت و برنامه های تلفن همراه ، وب سایت های شخص ثالث و برنامه های تلفن همراه ، فروشگاه های آفلاین Vipshop و فروشگاه های آفلاین Vipmaxx و همچنین فروشگاه های Shan Shan Shan که توسط شرکت یا بازرگانان شخص ثالث آن انجام شده است ، صرف نظر از اینکه کالا تحویل داده شده یا تحویل داده نشده است . GMV شامل هزینه حمل و نقل است که توسط خریداران به فروشندگان پرداخت می شود. برای ملاحظات محتاطانه ، اگر محصولات سفارشات مربوطه قبل از ارسال و لغو شود ، محصولات یا خدمات را به فروش نمی رساند و فقط شامل سفارشاتی است که از انبارهای شرکت یا فروشندگان شخص ثالث خارج شده است.

[2] درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop یک اقدام مالی غیر GAAP است که به عنوان درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop است به استثنای (i) هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام ، (ii) استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از خریدهای تجاری ، ( iii) اثر مالیاتی استهلاک داراییهای نامشهود ناشی از تصرفات تجاری ، (iv) سود سرمایه گذاری و تجدید ارزیابی سرمایه گذاریها به استثنای سود سهام ، (v) اثر مالیاتی سود سرمایه گذاری و تجدید ارزیابی سرمایه گذاریها به استثنای سود سهام و (vi) سهم ضرر در سرمایه گذاری از مشارکت های محدود که به عنوان سرمایه گذاران روش سهام عدالت محاسبه می شود.

[3] “مشتری فعال” به عنوان اعضای ثبت شده ای تعریف می شود که حداقل یک بار در دوره مربوطه از مشاغل فروش آنلاین شرکت یا سیستم عامل های بازار آنلاین شرکت خریداری کرده باشند.

[4] “کل سفارشات” به کل تعداد سفارشات انجام شده در دوره مربوطه ، شامل سفارشات محصولات و خدمات فروخته شده از طریق تجارت آنلاین شرکت و سیستم عامل های بازار آنلاین شرکت (به استثنای ، برای جلوگیری از تردید ، سفارشات از طرف فروشگاه ها و فروشگاه های آفلاین شرکت) ، خالص سفارشات برگشتی.

[5] درآمد غیر GAAP از عملیات یک اقدام مالی غیر GAAP است که به عنوان درآمد حاصل از عملیات به استثنای هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و استهلاک دارایی های نامشهود ناشی از خریدهای تجاری تعریف می شود.

[6] حاشیه درآمد عملیاتی غیر GAAP یک اقدام مالی غیر GAAP است که به عنوان درآمد غیر GAAP حاصل از عملیات به عنوان درصدی از کل درآمد خالص تعریف می شود.

[7] “ADS” به معنای سهم سپرده گذاری آمریکایی است که هر یک نشان دهنده 0.2 سهم عادی کلاس A است.

[8] حاشیه خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران ویپ شاپ یک اقدام مالی غیر GAAP است که به عنوان در آمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران ویپشاپ به عنوان درصدی از کل درآمد خالص تعریف می شود.

[9] درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop در ازای هر ADS رقیق ، اقدام مالی غیر GAAP است که به عنوان درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به سهامداران Vipshop تعریف می شود، تقسیم بر تعداد متوسط ​​وزنی ADS رقیق شده باقیمانده برای محاسبه درآمد رقیق شده در هر ADS.

[10] جریان نقدی رایگان یک اقدام مالی غیر GAAP است ، که به عنوان پول نقد خالص از فعالیت های عملیاتی (استفاده شده) تعریف می شود که تأثیر فعالیت های تأمین مالی اینترنت و هزینه های سرمایه کمتر را شامل می شود ، که شامل خرید و سپرده اموال و تجهیزات و حقوق استفاده از زمین است. ، و خرید دارایی های دیگر.

[11] تأثیر خالص ناشی از فعالیت های تأمین مالی اینترنت ، جریان خالص وجهی مربوط به محصولات مالی شرکت است که در درجه اول تأمین مالی مصرف کننده و تأمین مالی تأمین کننده است که شرکت در اختیار مشتریان و تأمین کنندگان خود قرار می دهد.

منابع Vipshop محدود

صورتهای تلفیقی متراکم و بدون حسابرسی از درآمد و درآمد جامع

(در هزاران ، به جز داده های اشتراک و هر سهم)



سه ماه به پایان رسید


30 سپتامبر 2019

30 سپتامبر 2020

30 سپتامبر 2020


RMB’000

RMB’000

000 دلار





درآمد محصول

18،477،421

22،161،443

3،264،028

سایر درآمدها(1)

1،135،559

1،018،583

150،021

کل درآمد خالص

19،612،980

23،180،026

3،414،049

هزینه درآمد

(15،378،956)

(18،299،063)

(2،695،161)

سود ناخالص

4،234،024

4،880،963

718،888

هزینه های اجرایی:




هزینه های انجام(2)

(1،579،981)

(1،619،487)

(238،525)

هزینه های بازاریابی

(721،334)

(1،139،484)

(167،828)

هزینه های فناوری و محتوا

(400،677)

(305،106)

(44،937)

مخارج عمومی و اجرایی

(681،568)

(848،594)

(124،984)

کل هزینه های عملیاتی

(3،383،560)

(3،912،671)

(576،274)

سایر درآمد عملیاتی

318943

279،820

41،213

درآمد حاصل از عملیات

1،169،407

1،248،112

183،827

سود سرمایه گذاری و ارزیابی مجدد سرمایه گذاری ها

(31،636)

186،596

27،483

کاهش ارزش سرمایه گذاری

(83،616)

هزینه بهره

(27،087)

(4،623)

(681)

درآمد بهره

34،448

112،286

16،538

سود (ضرر) ارزی

44938

(96،558)

(14،221)

درآمد قبل از هزینه مالیات بر درآمد و سهم سود (زیان) سرمایه سهام روش سرمایه گذاری

1،106،454

1،445،813

212،946

هزینه های مالیات بر درآمد

(212،463)

(247،757)

(36،491)

سهم سود (زیان) سرمایه گذاران روش سهام عدالت

(12،393)

53،598

7،894

درآمد خالص

881،598

1،251،654

184،349

سود خالص قابل انتساب به منافع غیر کنترل کننده

(6،124)

(7255)

(1069)

درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران ویپ شاپ

875،474

1،244،399

183،280





سهام استفاده شده در محاسبه سود هر سهم(3):




تعداد متوسط ​​وزنی سهام عادی کلاس A و کلاس B:




–پایه ای

133،689،150

135،372،361

135،372،361

– رقیق شده

135،057،876

138،166،925

138،166،925





سود خالص هر سهم عادی کلاس A و کلاس B




درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop – پایه

6.55

9.19

1.35

درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop – رقیق شده

6.48

9.01

1.33





سود خالص هر ADS (1 سهم عادی برابر است با 5 ADS)




درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop – پایه

31/1

84/1

0.27

درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران Vipshop – رقیق شده

1.30

1.80

0.27


(1) سایر درآمدها در وهله اول شامل درآمد حاصل از خدمات تدارکات شخص ثالث ، ارتقا product محصول و تبلیغات آنلاین ، هزینه های دریافتی است
به بازرگانان شخص ثالث که شرکت دسترسی پلت فرم را برای فروش محصولات خود ، درآمد سود از اعتبار خرد و
خدمات تأمین مالی مصرف کننده ، خدمات موجودی و مدیریت انبار به برخی از تأمین کنندگان و درآمد اجاره از شان
فروشگاه های شان.

(2) هزینه های تحقق شامل هزینه های حمل و نقل و حمل و نقل است که در سه ماه 1.0 میلیارد و 1،1 میلیارد RMB بوده است
دوره ها به ترتیب 30 سپتامبر 2019 و 30 سپتامبر 2020 پایان یافتند.

(3) سرمایه سهام مجاز با هر کلاس A مجدداً طبقه بندی و مجدداً به سهام عادی کلاس A و سهام عادی کلاس B طبقه بندی می شود
هر سهم عادی دارای یک رأی و هر سهم عادی کلاس B دارای حق رأی ده در همه مواردی که مشمول آن هستند می باشد
رأی سهامدار.






سه ماه به پایان رسید


30 سپتامبر 2019

30 سپتامبر 2020

30 سپتامبر 2020


RMB’000

RMB’000

000 دلار

هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام شامل هزینه های عملیاتی می شود
به شرح زیر است:




هزینه های انجام

31676

24،341

3،585

هزینه های بازاریابی

11،500

4405

649

هزینه های فناوری و محتوا

61،780

42،033

6،191

مخارج عمومی و اجرایی

101،693

161،502

23،787

جمع

206،649

232،281

34،212





منابع Vipshop محدود

ترازنامه های تلفیقی فشرده بدون حسابرسی

(در هزاران ، به جز داده های اشتراک و هر اشتراک)






31 دسامبر 2019

30 سپتامبر 2020

30 سپتامبر 2020


RMB’000

RMB’000

000 دلار

دارایی های




دارایی های فعلی




پول نقد و معادل

6،573،808

8،883،746

1،308،434

پول توقیف شده

1،145،477

710،755

104683

سرمایه گذاری های کوتاه مدت

3،052،726

4،947،339

728،664

حساب های دریافتنی ، خالص

1،295،766

485151

71،455

مبالغی که از اشخاص وابسته پرداخت می شود

47،964

310،997

45،805

سایر مطالبات و پیش پرداخت ها ، خالص

2،897،893

2،279،640

335،755

مطالبات وام ، خالص

306،115

53،765

7،919

موجودیها

7،708،292

6،420،009

945،565

کل دارایی های جاری

23،028،041

24،091،402

3،548،280

دارایی های غیر جاری




اموال و تجهیزات ، خالص

11،256،810

13،461،309

1،982،637

سپرده های اموال و تجهیزات

101،800

97،979

14،431

حقوق استفاده از زمین ، خالص

5،541،108

5،961،786

878،076

دارایی های نامشهود ، خالص

337،310

354،120

52156

سرمایه گذاری در سرمایه گذاران در روش سهام

3،112،952

1،845،822

271،860

سایر سرمایه گذاری ها

2،002،756

3،023،241

445،275

دارایی های بلند مدت دیگر

608،073

430،753

63،443

مبالغی که از طرف مرتبط غیر جاری است

102000

حسن نیت

236،711

593،662

87،437

دارایی های مالیاتی معوق ، خالص

539،561

630،401

92،848

اجاره عامل دارایی های حق استفاده

1،715،556

1،750،486

257.819

کل دارایی های غیرجاری

25،554،637

28،149،559

4،145،982

کل دارایی

48،582،678

52،240،961

7،694،262





تعهدات و حقوق




تعهدات فعلی




وام های کوتاه مدت

1،093،645

2،035،078

299،735

حسابهای قابل پرداخت

13،792،200

11،421،579

1،682،217

پیشرفت از مشتریان

1،233،165

1،460،246

215،071

هزینه های تعهدی و سایر بدهی های جاری

6،534،575

6،422،737

945،967

مبالغی که به اشخاص مرتبط تعلق می گیرد

532،788

416،184

61،297

درآمد معوق

405،994

334،557

49،275

بدهی های اجاره عملیاتی

333،268

287،160

42،294

کل بدهی های جاری

23،925،635

22،377،541

3،295،856

تعهدات غیر جاری




وام های بلند مدت

64،515

197،858

29،141

بدهی مالیاتی معوق

165،098

421 873

62،135

درآمد معوق – غیرجاری

782،068

1،010،699

148،860

بدهی های اجاره عملیاتی

1،395،665

1،525،825

224،730

سایر بدهی های بلند مدت

57،444

8،461

Total non-current liabilities

2,407,346

3,213,699

473,327

TOTAL LIABILITIES

26,332,981

25,591,240

3,769,183





EQUITY:




Class A ordinary shares (US$0.0001 par value, 483,489,642 shares authorized, and
117,584,362 and 118,954,373 shares issued and outstanding as of December 31,
2019 and September 30,2020, respectively)

76

77

11

Class B ordinary shares (US$0.0001 par value, 16,510,358 shares authorized, and
16,510,358 and 16,510,358 shares issued and outstanding as of December 31, 2019
and September 30,2020, respectively)

11

11

2

Additional paid-in capital

9,959,497

10,658,423

1,569,816

Retained earnings

11,924,228

15,299,602

2,253,388

Accumulated other comprehensive loss

(56,656)

(41,364)

(6,093)

Non-controlling interests

422,541

732,972

107,955

Total shareholders’ equity

22,249,697

26,649,721

3,925,079

TOTAL LIABILITIES AND SHAREHOLDERS’ EQUITY

48,582,678

52,240,961

7,694,262





Vipshop Holdings Limited

Reconciliations of GAAP and Non-GAAP Results






Three Months Ended


September 30, 2019

30 سپتامبر 2020

30 سپتامبر 2020


RMB’000

RMB’000

USD’000

Income from operations

1,169,407

1,248,112

183,827

Share-based compensation expenses

206,649

232,281

34,212

Amortization of intangible assets resulting from business acquisitions

318

5,896

868

Non-GAAP income from operations

1,376,374

1,486,289

218,907









Net income

881,598

1,251,654

184,349

Share-based compensation expenses

206,649

232,281

34,212

Impairment loss in investments

83,616

Investment gain and revaluation of investments excluding dividends

20,895

(84,961)

(12,513)

Share of loss (gain) in investment of limited partnerships that are accounted for as an
equity method investee

33,562

(4,747)

(699)

Tax effect of investment gain and revaluation of investments excluding dividends

(17,516)

(5,810)

(856)

Amortization of intangible assets resulting from business acquisitions

318

5,896

868

Tax effect of amortization of intangible assets resulting from business acquisitions

(79)

(1,474)

(217)

Non-GAAP net income

1,209,043

1,392,839

205,144









Net income attributable to Vipshop’s shareholders

875,474

1,244,399

183,280

Share-based compensation expenses

206,649

232,281

34,212

Impairment loss in investments

83,616

Investment gain and revaluation of investments excluding dividends

20,895

(84,961)

(12,513)

Share of loss (gain) in investment of limited partnerships that are accounted for as an
equity method investee

33,562

(4,747)

(699)

Tax effect of investment gain and revaluation of investments excluding dividends

(17,516)

(5,810)

(856)

Amortization of intangible assets resulting from business acquisitions

308

5,896

868

Tax effect of amortization of intangible assets resulting from business acquisitions

(77)

(1,474)

(217)

Non-GAAP net income attributable to Vipshop’s shareholders

1,202,911

1,385,584

204,075









Shares used in calculating earnings per share:




Weighted average number of Class A and Class B ordinary shares:




–Basic

133,689,150

135,372,361

135,372,361

–Diluted

135,057,876

138,166,925

138,166,925





Non-GAAP net income per Class A and Class B ordinary share




Non-GAAP net income attributable to Vipshop’s shareholders–Basic

9.00

10.24

1.51

Non-GAAP net income attributable to Vipshop’s shareholders–Diluted

8.91

10.03

1.48









Non-GAAP net income per ADS (1 ordinary share equal to 5 ADSs)




Non-GAAP net income attributable to Vipshop’s shareholders–Basic

1.80

2.05

0.30

Non-GAAP net income attributable to Vipshop’s shareholders–Diluted

1.78

2.01

0.30

SOURCE Vipshop Holdings Limited

لینک های مربوطه

www.vip.com

اخبار مرتبط  تاج های گل در سراسر آمریکا برای شروع سری مسابقات مسابقه 5K با مسابقه مجازی در تگزاس