راهنمای CUB برای کمک به مصرف کنندگان در کاهش هزینه های تلویزیون

شیکاگو، 13 نوامبر 2020 / PRNewswire / – به عنوان بخشی از تلاش خود برای کمک به مصرف کنندگان در کاهش هزینه های خود در طی همه گیری ، هیئت مدیره خدمات شهروندان (CUB) از ایلینوی “راهنمای کاهش هزینه های تلویزیون” خود را در سال 2020 منتشر کرده است.

بازدید این فرم سفارش برای به دست آوردن یک نسخه رایگان و مناسب چاپگر از انتشار 19 صفحه ای ، که اطلاعات به روز شده در مورد چگونگی کاهش صورتحساب کابل متورم – یا قطع کامل سیم را به روز کرده است.

راهنمای CUB گزینه های مصرف کنندگان در بازار فعلی را شرح می دهد ، استراتژی هایی را برای مذاکره با یک ارائه دهنده کابل ارائه می دهد ، و گزینه های خدمات کابل قطع را به طور کامل توضیح می دهد.

اخبار مرتبط  گاوصندوق JUDY به عنوان یکی از چیزهای مورد علاقه اپرا در این سال انتخاب شده است

مدیر ارتباطات CUB گفت: “یکی از رایج ترین شکایات CUB در مورد هزینه خدمات تلویزیون کابلی است.” جیم چیلسن جمعه گفت. “تلویزیون یک سرویس کلیدی برای مردم در طول همه گیر است و ما می دانیم که مردم نگران کاهش هزینه های خود هستند. برای مشتریانی که از قبض کابل خود ناامید شده اند و گزینه های دیگری را برای تلویزیون سنتی در نظر می گیرند ، امیدواریم که این راهنما به آنها کمک کند کنترل تلویزیون خود را کنترل کنند. هزینه ها ، خواه با کابل بمانند یا سیم را قطع کنند. “

اخبار مرتبط  کانابینوئیدهای جهانی کلی آن بورتمن را به عنوان مدیرعامل معرفی می کند ، نقطه عطفی در صنعت کنف CBD به عنوان یک زن برای هدایت شرکت توزیع جهانی کانابینوئید در آینده انتخاب می شود

این راهنما نکاتی در مورد نحوه قطع قبض کابل ، خلاصه شارژهای معمول کابل و خلاصه کردن خدمات پخش جریانی محبوب ارائه می دهد. این گزینه شامل گزینه های احتمالی برای کاهش هزینه های تلویزیون و یک صفحه کار برای کمک به انجام ریاضیات در مورد ارزان ترین برنامه ممکن برای پاسخگویی به تنظیمات برگزیده مشاهده یک خانوار است.

این سومین نسخه از راهنما است. CUB بیش از 100 منبع را بررسی کرد تا نکاتی را برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب بهترین گزینه برای خدمات تلویزیونی خود پیدا کند. برای دریافت نسخه الکترونیکی “راهنمای CUB برای کاهش هزینه های تلویزیون” از طریق ایمیل ، بازدید کنید این فرم سفارش

اخبار مرتبط  Tishman Speyer ، توسعه دهنده املاک و مستغلات ، در زمینه تلاش در سطح شهر برای بهبود تهویه هوا در مدارس ، تخصص فنی خود را وام می دهد

CUB که توسط قانونگذار ایلینوی ایجاد شد ، در سال 1984 درهای خود را باز کرد تا منافع مشتریان اقامتی و مشاغل کوچک را نمایندگی کند. از آن زمان ، این صرفه جویی در مصرف کنندگان بیش از 20 میلیارد دلار با کمک به جلوگیری از افزایش نرخ و اطمینان از بازپرداخت. برای اطلاعات بیشتر ، با شماره تلفن مصرف کننده CUB تماس بگیرید ، 1-800-669-5556، یا از وب سایت برنده جایزه آن ، www.CitizensUtilityBoard.org دیدن کنید.

SOURCE Citizen Utility Board

لینک های مربوطه

http://www.citizensutilityboard.org