AP Ventures 10 میلیون دلار برای هدف قرار دادن بازار چین در Happay سرمایه گذاری می کند

Happay اولین محصول پرداخت اعتبار با بهره صفر در است چین با “1/4 پیش پرداخت ، چهار دوره بدون بهره و صفر کارمزد”. در ماه آگوست ، هاپی وارد مراکز خرید در سیستم Mixc در شنژن و هانگزو. شنژن و هانگزو یک جمعیت دموکراتیک بزرگتر از مصرف کننده داشته باشید که تمرکز اصلی برای Happay است. مارک Mixc دارای بیش از 50 مرکز خرید در چین، با گردش مالی سالانه بیش از 100 میلیارد RMB. این موفق ترین ، شناخته شده ترین و پیشرفته ترین زنجیره بازار در چین است.

AP Ventures تصمیم به سرمایه گذاری گرفت 10 میلیون دلار در Happay به دنبال موفقیت در راه اندازی اولیه Happay بر اساس معیارهای رشد قوی و کشش آن در بازار.

گفت: “ما این را فرصتی عظیم می دانیم.” هاین وگل، مدیر عامل شرکت AP Ventures. “BNPL در حال رونق است استرالیا و ایالات متحده ، اما بسیاری از راه حل های آفلاین در وجود ندارد چین که شبیه Afterpay است. می بینیم چین به عنوان یک بازار جذاب و از همکاری با Happay بسیار هیجان زده هستند. ”

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor ابزاری برای نصب و راه اندازی میله های عایق بدون چهره (KOC-1350)

Happay با هدف قرار دادن راه حل های فروشگاهی برای مراکز خرید ، راه حلی ایجاد کرده است که می تواند مورد استقبال مراکز خرید ، تجار و مصرف کنندگان قرار گیرد. سهولت استفاده و راه اندازی محلول برای بازرگانان جذاب است و ماهیت آن بدون بهره و بدون هزینه های اولیه آن را به یک راه حل جذاب برای مصرف کنندگان تبدیل می کند.

چن جین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هاپای ، بیش از 20 سال تجربه در صنعت املاک و مستغلات و خرده فروشی دارد و اعضای اصلی تیم تجربه قابل توجهی در این زمینه دارند.

اخبار مرتبط  kathy i Ireland® در سراسر جهان و Trunkettes ، LLC با مجموعه های جدید لباس شنا یک چلپ چلوپ درست کنید

پس از افزایش سرمایه ، Happay به سرعت در حال گسترش مدل تجاری و عملیاتی خود است چین سطح یک شهرها ، از جمله راه اندازی مراکز خرید مهم مانند Shenzhen Mixc World ، شنژن ساحلی ، شنژن KingGlory Plaza ، Mixc One در Xiaoshan در هانگزو، و مرکز لانژو ، بزرگترین مرکز خرید در شمال غربی چین.

در پایان ماه اکتبر ، ظرف دو ماه پس از راه اندازی ، Happay نزدیک به 1000 فروشگاه با آن همکاری می کند. این شرکت با مارک های برجسته بین المللی و داخلی مانند MO & Co ، bebe ، Devialet و غیره همکاری کرده است. در همین حال ، Happay همچنین به طور گسترده تری به بخشهای مجاور از جمله آموزش کودکان ، تناسب اندام ، زیبایی پزشکی ، دندانپزشکی و غیره گسترش یافته است ، از جمله روابط استراتژیک با مارک های زنجیره ای ، مانند Meland و GYMBOREE.

اخبار مرتبط  Namaste از ارسال و ارسال مطالب مجمع عمومی سالانه 2020 خبر می دهد

طبق داده ها ، Happay به بیش از 80٪ فروشگاه های تجاری شریک خود کمک کرده است تا ارزش معاملات مشتری را 30٪ افزایش دهند. 25٪ از فروشگاه هایی که با Happay همکاری کرده اند بیش از 100٪ ارزش معاملات مشتری را دیده اند. نتایج برجسته بازخورد مثبت خرده فروشان و مارک های تجاری را به خود جلب کرده است.

سرعت رشد Happay همراه با اندازه بازار چین با بیش از 1.4 میلیارد نفر تمایل به تکرار موفقیت Afterpay در بازار استرالیا را تقویت کرده است. Happay از آینده خود و چشم انداز Happay در تغییر چشم انداز خرده فروشی هیجان زده است.

SOURCE Happay