نوآوری در جوایز JNA بدون مرز است

دسته صنعت نوآوری سال ، استفاده از نوآوری را برای افزایش عملکرد تجاری در طول زنجیره تأمین کامل تجارت جواهرات ، از معدن تا بازار ، ابتکارات بازاریابی ، خدمات مشتری ، فناوری و موارد دیگر بررسی و کاوش می کند. امسال ، نه افتخار افتخاری از چین ، کلمبیا ، هند، تایلند، انگلستان و ایالات متحده بر اساس زمینه های نوآوری خود در چهار زیر مجموعه گروه بندی شده اند ، یعنی تعامل مشتری ، تجارت دیجیتال ، بازاریابی و فناوری.

در میان شرکت های لیست کوتاه ، معدن کاران ، تولیدکنندگان ، خرده فروشان ، ارائه دهندگان خدمات و همچنین مجامع عمودی یکپارچه وجود دارد ، از شرکت های تاسیس با بیش از یک قرن سابقه تا شرکت های تازه تاسیس که به تازگی یک ساله شده اند. حتی تعداد تیم ها نیز بسیار متفاوت است ، از یک تیم کوچک با بیش از ده نفر تیم گرفته تا تیم هایی با هزاران پرسنل.

لیست افتخارات دسته نوآوری صنعت در سال:

تعامل مشتری

تجارت دیجیتال

بازار یابی

فن آوری

“اگرچه یک تکه جذابیت جواهرات به جذابیت بصری ، تأثیر لمسی و ارزش ذاتی آن بستگی دارد ، اما راه حلهای ابتکاری برای یک نفر طول می کشد تا بتواند آن را با موفقیت به مخاطبان گسترده تر و متنوع تری بازاریابی کند. اینجاست که افتخارات صنعت نوآوری صنعت در سال اکسل. آنها هوشمندانه دیجیتالی شده اند و از اینترنت اشیا (IoT) بیشترین بهره را می برند تا از رقابت جلوتر بروند. بسیاری از آنها در چهار زمینه تمرکز دارند: مشارکت مشتری ، تجارت دیجیتال ، بازاریابی و فناوری. مشتاقان آینده جوایز ، لطفاً توجه داشته باشید ، “به اشتراک گذاشته شد آلبرت چنگ، مدیرعامل انجمن بازار شمش سنگاپور و یکی از داوران اصلی جوایز JNA.

“بسیار خوشحال کننده است که هم افزایش دسترسی و هم حفظ کیفیت و نوآوری در ورودی های 2020 را شاهد خواهیم بود – بیشتر در یک سال چالش برانگیز. برای من ، این انرژی بی امان یک صنعت سنتی را نشان می دهد که با سازگار شدن در حال پیشرفت است. نیازهای مصرف کننده امروز و تغییر فضای بازرگانی و بازاریابی “، افزود جیمز شجاعتمدیر اجرایی سابق Platinum Guild International که یکی از داوران اصلی جوایز JNA نیز هست.

“علیرغم تفاوت در ماهیت تجاری ، تاریخ و فرهنگ آنها ، این 9 شرکت برجسته همه یک چیز مشترک دارند. همه آنها توانایی به چالش کشیدن وضعیت موجود و فشار بیشتر تفکر خود را برای توسعه راه های ابتکاری و بهبود یافته برای افزایش فعالیت های تجاری خود نشان داده اند. ، و دستیابی به نتایج مثبت. آنها در حقوق خود به دنباله دار تبدیل شده اند. ” بیان شده توسط لتیتیا چو، رئیس و بنیانگذار جوایز JNA در Informa Markets Jewellery.

اخبار مرتبط  iAnthus به روز رسانی در مورد زمان بندی صورت های مالی سالانه و موقت و MD & A را اعلام می کند

دریافت کنندگان دسته صنعت نوآوری سال اعلام شده و به همراه دریافت کنندگان سایر دسته ها در اولین مراسم اعطای جوایز ترکیبی JNA در تاریخ 27 اکتبر 2020.

لطفاً برای دیدن لیست کامل نشان های افتخار و دریافت کنندگان جوایز JNA 2020 به اینجا مراجعه کنید.

جوایز JNA 2020 توسط Headline Partners Chow Tai Fook Jewellery Group و Shanghai Diamond Exchange ، همراه با Honored Partners KGK Group و Guangdong Land پشتیبانی می شود (شنژن) شرکت آموزشی ویبولیتین

جوایز JNA ، که از سال 2012 توسط Informa Markets Jewellery برگزار می شود ، یکی از برنامه های بسیار خوب جوایز تجاری برای صنعت بین المللی جواهرات و سنگ های قیمتی است. این تلاش می کند تا با شناخت و تکریم افراد و شرکت هایی که این فضایل را نشان داده اند – صرف نظر از اندازه و مقیاس فعالیت آنها ، زمینه های تخصصی و مناطق جغرافیایی که آنها خدمت می کنند – نوآوری و بهترین شیوه های تجاری را تشویق کند.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید http://www.JNAawards.com/ یا تماس بگیرید:
بازاریابی جوایز JNA
بازارهای اطلاعات
+852 2516-2184
[email protected]

یادداشت ها برای ویراستاران:

1. درباره شریک تیتر
1.1 گروه جواهرات Chow Tai Fook Limited (www.ctfjewellerygroup.com)

Chow Tai Fook Jewellery Group Limited (“گروه” ؛ کد سهام SEHK: 1929) در هیئت مدیره اصلی بورس سهام فهرست شد هنگ کنگ که در دسامبر 2011. چشم انداز این گروه تبدیل شدن به معتبرترین گروه جواهرات در جهان است.

مارک نمادین “CHOW TAI FOOK” این گروه در سال 1929 تاسیس شد ، به دلیل اعتبار و اصالت بسیار شناخته شده است و به دلیل طراحی ، کیفیت و ارزش محصول مشهور است. تعهد دیرینه نوآوری و صنعت دستیابی به موفقیت این گروه ، همراه با برند خرده فروشی برجسته آن ، کمک کرده و در میراث غنی 90 ساله آن تجسم یافته است. زیربنای این موفقیت ارزشهای اصلی دیرینه “اخلاص • ابدیت” ما هستند.

استراتژی تمایز گروه با در نظر گرفتن یک تجربه سفارشی برای سبک زندگی و شخصیت های مختلف و همچنین مراحل مختلف زندگی مشتریان ، بخشهای متنوعی از مشتری را درگیر می کند. سبد نام تجاری گروه با ارائه طیف گسترده ای از محصولات ، خدمات و کانال ها ، از برند شاخص CHOW TAI FOOK ، با تجارب خرده فروشی شامل ARTRIUM و JEWELRIA ، و مارک های تجاری دیگر از جمله HEARTS ON FIRE ، ENZO ، SOINLOVE و MONOLOGUE تشکیل شده است.

اخبار مرتبط  اندازه بازار سس پاستا تا سال 2027 ارزش 17.33 میلیارد دلار است

تعهد این گروه به رشد پایدار در مشتری مداری و استراتژی های خود متمرکز شده است ، که برای ارتقا innovation نوآوری طولانی مدت در تجارت ، مردم و فرهنگ اعمال می شود. دارایی دیگری که زیربنای رشد پایدار است ، یک مدل تجاری پیچیده و چابک است. این گروه با پرورش تعالی و گسترش فرصتها در کل زنجیره ارزش به جوامع و شرکای صنعت در سراسر جهان از این گروه پشتیبانی می کند.

با یک شبکه گسترده خرده فروشی در چین بزرگتر، ژاپن، کشور کره، جنوب شرقی آسیا و ایالات متحده، و تجارت سریع الکترونیکی ، این گروه استراتژیهای م strategiesثر آنلاین به آفلاین (“O2O”) را برای موفقیت در فضای خرده فروشی کانالهای امروزی اجرا می کند.

1.2 صرافی الماس شانگهای (www.cnsde.com)

بورس الماس شانگهای (SDE) که توسط شورای دولتی مجاز است ، تنها نهاد تبادل الماس در است چین؛ و فروشندگان الماس را تحت نظارت دقیق یک محل معامله عادلانه و ایمن فراهم می کند. همچنین از سیاست مالیاتی مطلوبی برخوردار است و مطابق با بهترین روشهای بین المللی صنعت الماس اداره می شود.

SDE در سال 2000 تأسیس شد ، یک سازمان عضو غیرانتفاعی و خودتنظیم و عضو فدراسیون جهانی بورس الماس است.

2. درباره شرکای محترم
2.1 گروه KGK (www.kgkgroup.com)

گروه KGK در سال 1905 توسط کسریمال کوتاری و گیسیلال کوتاری از جیپور تاسیس شد (هند) ، برای تجارت سنگهای قیمتی بین هند و برمه. امروزه با حضور جهانی در 15 کشور جهان ، این گروه خصوصی با یکپارچه سازی عمودی به یکی از مارک های برتر در صنعت سنگ های قیمتی و جواهرات تبدیل شده است. KGK یکی از معدود مجتمع هایی است که طیف استخراج ، تهیه ، تولید و توزیع سنگ های قیمتی رنگی ، الماس و جواهرات را برای بیش از یک قرن پوشش داده است. گروه KGK دارای یک تیم مقاوم با 12000 کارمند با فعالیت و دفاتر در داخل است آسیا، شمال و آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا. این گروه با کسب شهرتی بی عیب و نقص در تجارت سنگهای قیمتی ، الماس و جواهرات ، اخیراً به املاک و مستغلات تنوع داده اند.

2.2 گوانگدونگ سرزمین (شنژن) محدود (www.gdland.com.hk)

سرزمین گوانگدونگ (شنژن) محدود (GD Land (شنژن)) یک شرکت تابعه غیر مستقیم از GDH Limited ، بزرگترین مجتمع تجاری از استان گوانگدونگ که در خارج از سرزمین اصلی چین فعالیت می کند. دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ، GD Land (شنژن) شرکت ذکر شده GD Holdings برای تجارت HOPSCA خود است. از سال 1997 در بورس سهام هنگ کنگ محدود با کد سهام: 00124 درج شده است.

اخبار مرتبط  Haier راه حل های کامل اکوسیستم خانه هوشمند را در 128th نمایشگاه کانتون به نمایش می گذارد

GD Land (شنژن) در حال حاضر تعدادی پروژه مجلل در منطقه اقتصادی دلتای رود مروارید شامل باغ گوانگژو ریور ساید ، گوانگژو روئینگجو ، خانه لورل گوانگژو ، پروژه CBD گوانگژو پانیو وانبو ، پروژه شهر جدید گوانگژو ژوجیانگ ، پروژه فوشان نانهایه شون و پروژه شاخص آن ، شنژن GDH شهر.

GDH City ، یک مرکز دیدنی HOPSCA متشکل از ساختمانهای اداری درجه A ، یک مرکز خرید تجربی در اطراف 120،000 متر2، یک خیابان هنری میراث آبجوسازی ، یک فضای همه کاره 37-69 متر2 و ساختمانهای آپارتمانی با کیفیت. واقع در دایره تجاری Shuibei Buxin در شنژن، پیچیده ترین و بزرگترین مرکز تجارت طلا و جواهرات در کشور ، GDH City از دسترسی فوری به منابع طبیعی غنی و شبکه حمل و نقل گسترده برخوردار است. در واقع ، GDH City به فرد اجازه می دهد تا از همه چیزهایی که ارائه می دهد لذت ببرد.

3. در مورد بازارهای اطلاعات (www.informamarkets.com)

بازارهای اطلاعاتی بسترهایی را برای تجارت و نوآوری و رشد صنایع و بازارهای تخصصی ایجاد می کند. ما از طریق نمایشگاه های حضوری ، خدمات دیجیتالی هدفمند و راه حل های عملی عملی ، به شرکت کنندگان بازار در سراسر جهان فرصت تعامل ، تجربه و تجارت می دهیم. ما خریداران و فروشندگان را در بیش از ده مورد عمودی جهانی ، از جمله داروسازی ، غذا ، فناوری پزشکی و زیرساخت ها متصل می کنیم. ما به عنوان پیشروترین شرکت سازنده بازار در جهان ، طیف متنوعی از بازارهای تخصصی را زنده کرده و فرصت ها را باز کرده و به آنها کمک می کنیم تا 365 روز سال را رونق ببخشند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به سایت www.informamarkets.com مراجعه کنید.

4. درباره جواهرات Informa Markets

منابع ، تجربه صنعت ، نفوذ و تمرکز ما به عنوان یک شریک توسط مجموعه جواهرات جهانی ما متشکل از 13 رویداد در 9 شهر مهم ، یک پلت فرم دیجیتال قدرتمند – JewelleryNet ، یک تیم رسانه ای جواهرات اختصاصی و یکی از معتبرترین برنامه های جوایز صنعت افزایش می یابد. – جوایز JNA.

جوایز SOURCE JNA

لینک های مربوطه

http://www.JNAawards.com/