RYU Apparel Inc. همکاران با مالک رسانه فرانسوا د گاسپه بوبیان و بزرگنمایی رسانه برای کمپین تعطیلات

کمپین جدید RYU را با 3 میلیون مصرف کننده فعال سبک زندگی در جامعه فعال نسل متصل می کند.

ونکوور ، قبل از میلاد، 17 نوامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت RYU Apparel Inc. (TSXV: RYU) (OTCQB: RYPPF) (FWB: RYAA) (“RYU” یا “شرکت”) ، خالق لباس ورزشی ورزشی برنده جایزه ، اعلام همکاری برای راه اندازی شمال کمپین گسترده آمریکایی برای Generation Active با Zoom Media و François de Gaspé Beaubien.

RYU با استفاده از سیستم عامل های قدرتمند Zoom Media که شامل GymTV در 5150 کلوپ بهداشتی ، موبایل ، ایمیل و رسانه های اجتماعی است ، با 3 میلیون عضو Generation Active ، جامعه ای از افراد که سبک زندگی فعال دارند و به دنبال مشاوره ، انگیزه و مثبت هستند ، در ارتباط خواهد بود. .

این کمپین سراسری همزمان با راه اندازی پرفروش ترین مجموعه Ethos RYU و فصل خرید تعطیلات آینده است. این کمپین با معرفی لباسهای عملکرد RYU به Generation Active و همچنین کمک به ورزشکاران قدرت و سبکهای زندگی فعال از طریق محتوای اصلی و الهام بخش پیرامون تناسب اندام ، سلامتی و مد ، متمرکز خواهد بود.

فرانسوا دو گاسپه Beubien می گوید: “ما در Zoom Media از همکاری با تیم در RYU بسیار هیجان زده هستیم. RYU تمام احترام گذاشتن به خود ، محیط و دیگران است. آنها عملکرد انسانی را امکان پذیر می کنند و به دنبال جذب علاقه مند به تناسب اندام هستند.” “هدف RYU ایجاد راحت ترین و پیشرفته ترین تجهیزات تمرینی در جهان است. لباس آنها در کلاس برای تسهیل ورزشکار در هر یک از ما بهترین است و ما مفتخر هستیم که برتری RYU را به مخاطبان نسل فعال خود برسانیم.”

اخبار مرتبط  InventHelp ارائه آچار طراحی مجدد (MOA-236)

این مشارکت جدید همراه با مشاوره استراتژیک مقام رسانه ای فرانسوا دو گاسپه بوبیان است. فرانسوا به عنوان مشاور RYU و مدیر عامل شرکت فعالیت خواهد کرد چزاره فضاری در مورد فعالیت های رسانه ای و بازاریابی شرکت ، از جمله مشارکت تازه تاسیس آن با Skateboard کانادا و فراتر از آن. در سال 2003 ، فرانسوا Zoom Media ، یک شرکت تبلیغاتی داخلی را خریداری کرد. از زمان مدیر عامل شدن ، این شرکت رشد فوق العاده ای داشته است ، بیش از 35 میلیون عضو تناسب اندام را به صورت دیجیتالی سرگرم کرده و آموزش داده است کانادا، ایالات متحده، و انگلستان.

مدیرعامل RYU به اشتراک گذاشت: “کل تیم ما نه تنها از آغاز این کارزار به موقع و چند وجهی با Zoom Media بلکه برای همکاری با فرانسوا در تمام فعالیت های ما هیجان زده است.” چزاره فضاری. “تیزهوشی ، ارتباطات صنعتی و تعهد وی به مارک تجاری ما فواید باورنکردنی برای مشتریان ، شرکت و همچنین سهامداران ما خواهد بود.”

درباره RYU Apparel
RYU Apparel (TSXV: RYU ، OTCQB: RYPPF ، FWB: RYAA) ، یا به دنیای خود احترام بگذارید ، یک برند لباس و لوازم ورزشی شهری برنده جایزه است که برای تناسب اندام ، عملکرد و سبک زندگی زنان و مردان ورزشی طراحی شده است. RYU بدون هیچ گونه مصالحه ای برای تناسب ، راحتی و دوام طراحی شده است تا عملکرد بهینه انسان را تسهیل کند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا از وب سایت RYU به آدرس زیر بازدید کنید: http://ryu.com

اخبار مرتبط  میله های نبرد و 10.40.10. Fitness Hold Tribute Workout به افتخار یازده سپتامبر

درباره رسانه زوم
شرکت زوم مدیا (“زوم مدیا”) GymTV ، بزرگترین شبکه سرگرمی ویدئویی مستقر در سالن ورزشی را که توسط 5،150 کلوپ بهداشتی در سراسر جهان مشترک شده است ، مالک و اداره می کند. ایالات متحده، کانادا، و انگلستان. شبکه GymTV Zoom Media که توسط گروه Kantar اندازه گیری شده است ، بر روی 25750 صفحه نمایش اجرا می شود و به بیش از 35 میلیون مصرف کننده سبک زندگی فعال موسوم به Generation Active می رسد. Zoom Media به مارک ها این امکان را می دهد تا از طریق GymTV ، بیلبوردها ، نمونه گیری ، تلفن همراه ، ایمیل ، وب و رسانه های اجتماعی با Generation Active در سالن بدن سازی ، خانه و خانه در خانه ارتباط برقرار کنند. اطلاعات بیشتر در Zoommedia.com و GenerationActive.com در دسترس است

بیانیه های منتظر نگاه به آینده

نه TSX Venture Exchange Inc. و نه ارائه دهنده خدمات تنظیم مقررات آن (همانطور که این اصطلاح در سیاست های TSX Venture Exchange Inc. تعریف شده است) مسئولیت کافی یا صحت این بیانیه مطبوعاتی را قبول نمی کنند.

این نسخه خبری شامل اطلاعاتی رو به جلو است که شامل خطرات و عدم قطعیت های مختلف در مورد رویدادهای آینده است. این اطلاعات آینده نگر می توانند بدون محدودیت اظهارات مبتنی بر انتظارات فعلی شامل تعدادی از خطرات و عدم اطمینان را شامل شوند و تضمین کننده عملکرد آینده RYU نیستند ، مانند گزاره هایی که: RYU شرایط لازم برای انعقاد توافقنامه های قطعی را برآورده می کند. اهداف ترتیب مشاوره تحقق می یابد ، از جمله قصد انتقال RYU به سودآوری در طی یک دوره دو ساله. و RYU در صورت لزوم و در صورت لزوم تصویب سهامدار را برای هرگونه افزایش در برنامه های جبران خسارت خود به دست خواهد آورد. خطرات و عدم اطمینان زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود نتایج واقعی و برنامه ها و اهداف RYU با آنچه در اطلاعات آینده نگر بیان شده تفاوت اساسی داشته باشد ، از جمله: و پرداخت های تحت توافق نامه های قطعی پیشنهادی را انجام دهید. (ii) عدم توانایی RYU در به دست آوردن هرگونه تأییدیه لازم در رابطه با توافقنامه های پیشنهادی ، از جمله تأییدیه های لازم برای صدور RSU. و (iii) عدم توانایی در تجدید ساختار و تغییر کار خود در صورت لزوم. نتایج واقعی و رویدادهای آینده می توانند از نظر پیش بینی شده در چنین اطلاعاتی تفاوت های اساسی داشته باشند. این گفته ها و کلیه اظهارات آینده نگرانه کتبی و شفاهی مبتنی بر تخمین ها و نظرات مدیریت در تاریخ ارائه آنها است و صریحاً توسط این اعلامیه واجد شرایط هستند. RYU قصد ندارد این گزاره های آینده نگر را به روز کند ، به استثنای قانون مورد نیاز.

اخبار مرتبط  شرکت Harborside اعلام کرد که قصد دارد برخی صورتهای مالی تاریخی را مجدداً تأخیر کند و تأخیر در تشکیل صورتهای مالی سالانه و MD&A

SOURCE RYU Apparel Inc.

لینک های مربوطه

www.ryu.com