مدل سازگار با محیط زیست ایندیرا اسکات جواهرات موجود در همکاری جدید گروه De Beers ، ReSet Collective را نشان می دهد

پنج طراح زن که علاقه زیادی به الماس طبیعی و تأمین منابع پایدار دارند ، به این کشور سفر کردند بوتسوانا اواخر سال گذشته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت بین گروه De Beers و مردم بوتسوانا، به نام دبسوانا ، در کنار برخی از برنامه های جامعه و حفاظت از پشتیبانی خود ، از عملیات خود بازدید می کند. درحالیکه در بوتسوانا، آنها دیدند که شرکت چطور است برای همیشه لطفا برای با حفاظت از محیط زیست ، حمایت از رشد جوامع ، تسریع برابری فرصت ها و هدایت صنعت الماس در اقدامات اخلاقی.

با الهام از مردم ، حیات وحش ، و مناظر زیبا از بوتسوانا، و همچنین یک تعهد مشترک برای کمک به شکل گیری دنیای بهتر ، هر یک از اعضای این مجموعه یک آویز الماس منحصر به فرد طراحی کردند ، با چهار طرح شامل یک الماس خشن که مستقیماً از بوتسوانا.

خانم اسکات با به کار انداختن این مبارزات ، قطعات موجود در محیط شهری را مدل سازی کرد شهر نیویورک برای تکمیل الماس های خشن بی نظیر ، بافت های متنوع و اشکال معاصر قطعات.

مجموعه آویزهای یک نوع توسط Sotheby’s در یک فروش آنلاین به حراج گذاشته می شود که از 10 تا 10 پیشنهادات مناقصه وجود دارد. 17 دسامبر 2020. تخمین ها از 20000 دلار به 25000 دلار، با 100 درصد قیمت نهایی چکش از هر قطعه به طور مساوی بین دو سازمان خیریه تقسیم شده است [1]: قدم زدن Stones International در بوتسوانا و صندوق دفاع حقوقی NAACP در ایالات متحده.

اخبار مرتبط  نوآوری بنفش به روز رسانی کسب و کار را پیش از مشارکت در بیستمین کنفرانس سالانه رشد مصرف کننده Oppenheimer ارائه می دهد

ایندیرا اسکات گفت: “من از حضور در کارزار جدید ReSet Collective با گروه De Beers بسیار خوشحالم. این مجموعه طراحان زن مستقل برای من بسیار الهام بخش بوده است. هر یک از طراحی های خیره کننده آنها داستان منحصر به فرد خود را در مورد تأثیر مثبت مهم بیان می کند الماس به خلق مردم و حیات وحش کمک می کند بوتسوانا. برای من مهم است که با مارک هایی مطابق با ارزش ها و اعتقادات خودم کار کنم و حمایت De Beers از جوامعی که در آن فعالیت می کند نشان می دهد که می توان هنگام بازپرداخت لباس زیبایی را پوشید. با کسب سود این قطعات به NAACP LDF و Stepping Stones International در بوتسوانا، من خصوصاً افتخار می کنم که درگیر شده ام. “

کولبی شرگالیس، معاون ارشد برند گروه De Beers ، گفت: “ما از کار و اشتیاق ایندیرا الهام گرفته ایم و خوشحالیم که او برای کمک به ما در به اشتراک گذاشتن داستان تأثیر مثبت الماس هایی که بازیابی می کنیم بر مردم و مکانهایی که ایندیرا بلافاصله معنای ویژه قطعات ReSet Collective را فهمید ، و خوشحال است که می دانم او با افتخار آنها را می پوشد ، با دانستن مشارکت آنها.

“میزبانی جید ، جنی ، ژولز ، سارا و زوئی یک امتیاز بود بوتسوانا، جایی که آنها شاهد نقش آفرینی الماس در تأمین آموزش حیاتی ، مراقبت های بهداشتی ، زیرساخت ها و مزایای اجتماعی بودند بوتسوانا مردم. اشتیاق طراحان برای همکاری در مورد این آویزها در حمایت از دو خیریه شایسته الهام گرفته شده از تمایل آنها برای روشن کردن نقش مهمی است که الماس برای جوامعی که در آن یافت می شود و همچنین ایجاد فرصت های بیشتر در ایجاد آنها.

اخبار مرتبط  OPPO قصد دارد سری جدید و جدید این Reno4 را در خاورمیانه در ماه جاری راه اندازی کند

Reset Collective اولین مجموعه مشارکت مداوم تحت پلتفرم جدید ReSet گروه De Beers است. این ابتکار با هدف “تنظیم مجدد” ادراک و روشن کردن سهم مثبت قابل توجهی است که الماس طبیعی برای مردم و مکانهایی که در آن یافت می شود ، با همکاری طراحان طلا و جواهر معتبر و آینده ، که الماس کشف شده توسط دی آبجو را به مجموعه ای از قطعات ، جشن پایداری در بخش.

برای دیدن همه قطعات و محتوای اختصاصی سفر خلاق هر طراح از تجربه او در https://www.debeersgroup.com/campaigns/reset-collective یاdebeersgroup در اینستاگرام دیدن کنید. بوتسوانا تا آویز بی نظیر او ایجاد شود.

درباره Stepping Stones International

Stepping Stones International (SSI) پتانسیل کودکان و جوانان آسیب پذیر را در آن باز می کند بوتسوانا با فراهم آوردن فرصت های پایدار برای خودکفایی ، توانمند سازی آنها برای رسیدن به آرزوهای خود و تبدیل شدن به رهبران جوامع خود کمک های مالی که از طریق ReSet انجام می شود به برنامه ای برای حمایت از مادران جوان با مهارت والدین و آموزش بازگشت به کار توسط SSI هدایت می شود. برای اطلاعات بیشتر ، به www.steppingstonesintl.org مراجعه کنید

اخبار مرتبط  گروه نوشیدنی Geloso جایزه برند Hot Impact را در سال 2019 اعلام کرد و برندگان جوایز برند Hot Hot را برای سومین سال در یک ردیف نام گذاری کردند

درباره صندوق دفاع حقوقی NAACP

صندوق دفاع حقوقی NAACP (LDF) به عنوان اصلی ترین سازمان حقوقی که برای عدالت نژادی در آمریکا می جنگد دیده می شود. این سازمان برای تحقق وعده برابری برای همه آمریکایی ها به دنبال تغییرات ساختاری برای دموکراسی بیشتر ، از بین بردن نابرابری ها و تحقق عدالت نژادی است. برای اطلاعات بیشتر ، به www.naacpldf.org مراجعه کنید

درباره Sotheby’s

Sotheby’s از سال 1744 گردآورندگان را با آثار هنری در سطح جهانی متحد می کند. امروز Sotheby’s دارای یک شبکه جهانی با 80 دفتر در 40 کشور است و در 10 اتاق فروش مختلف از جمله نیویورک، لندن، هنگ کنگ و پاریس. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sothebys.com مراجعه کنید

درباره دگروه آبجو

گروه De Beers در سال 1888 تاسیس شد ، پیشروترین شرکت الماس در جهان با تخصص در زمینه اکتشاف ، استخراج و بازاریابی الماس است. کارمندان گروه De Beers به ​​”ساختن برای همیشه” ، یک رویکرد جامع و یکپارچه برای ایجاد آینده بهتر متعهد هستند – منصفانه تر ، ایمن تر ، تمیزتر و سالم تر ؛ که در آن امنیت ، حقوق بشر و یکپارچگی اخلاقی همچنان مهمترین است؛ و جایی که جوامع رشد می کنند و محیط زیست محافظت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.debeersgroup.com مراجعه کنید.

[1] با پرداخت هزینه های Sotheby علاوه بر قیمت نهایی چکش.

مخاطب:
رنگ بنفش، کارولین باتیستا | [email protected]
رنگ بنفش، ال ساکردوت | [email protected].com

SOURCE گروه آبجو

لینک های مربوطه

http://www.debeersgroup.com