“مبتلایان به COVID” در طی شیوع بیماری 9 میلیون کاربر جدید به بازار CBD ایالات متحده اضافه می کنند

شیکاگو، 18 نوامبر 2020 / PRNewswire / – تقریباً از هر چهار مصرف کننده CBD ایالات متحده در شش ماه گذشته شروع به استفاده از CBD کرده اند ، معادل 9 میلیون کاربر جدید ، در حالی که بیش از یک نفر از سه کاربر طولانی مدت CBD (حدود 13.4 میلیون بزرگسال) از حداقل یک نمونه استفاده کرده اند در طی این مدت ، طبق یک تحقیق ملی در مورد مصرف CBD توسط شرکت تحقیقاتی بازار حشیش High Yield Insights ، نوع جدید محصول وجود دارد.

اکتبر 2020 نظرسنجی نگرش ، عادات استفاده و سبک زندگی بیش از 35000 بزرگسال ایالات متحده را منعکس می کند ، از جمله 4200 کاربر فعلی CBD در سطح گروه ، 4000 کاربر سابق و 13،500 نفر که علاقه مند به یادگیری بیشتر یا تلاش برای CBD هستند.

این یافته ها توضیح می دهد که چرا صنعت CBD علیرغم چالشهای اقتصادی گسترده ای که توسط همه گیر در جذب مصرف کنندگان جدید ایجاد شده و کاربران موجود ترجیحات محصولات خود را گسترش می دهند ، همچنان به رونق خود ادامه می دهد:

  • 50٪ از مصرف کنندگان CBD ایالات متحده حداقل یک قالب محصول جدید را در شش ماه گذشته امتحان کرده اند
  • 46٪ از کاربران طولانی مدت CBD در شش ماه گذشته حداقل یک نوع محصول جدید CBD خریداری کرده اند
  • 17٪ از کاربران طولانی مدت CBD از زمان شروع همه گیر شدن ، دو یا چند قالب محصول به رژیم خود اضافه کرده اند
اخبار مرتبط  نمایشگاه زیبایی چین جنوبی منابع قدرتمندی را برای صنعت زیبایی متمرکز می کند

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد تازه واردان CBD از مشخصات متمایزی برخوردار هستند. فرزند خوانده های اخیر به احتمال زیاد زنان هستند که بسیاری از آنها بازنشسته هستند. تقریباً دو سوم از کاربران بازنشسته CBD در 6 ماه قبل از آن به بازار پیوستند اکتبر 2020، و تقریباً 60٪ از مصرف کنندگان جدیدی که از ماه مارس شروع به مصرف CBD کرده اند از صمغ استفاده کرده اند. بعلاوه ، از هر چهار “مبتدی COVID” یكی كه از 6 ماه گذشته تاكنون یك یا دو قالب محصول را امتحان كرده است ، از صمغ ها استفاده كرده است.

وی ادامه داد: “اگرچه تازه واردان سنتی به احتمال زیاد با روغن ها و مواد موضعی وارد بازار می شوند ، اما کاربران جدید CBD از ماه مارس به احتمال زیاد به مکمل هایی مانند لثه ها روی می آورند تا از بلوز همه گیر خود استفاده کنند.” الکساندرا کرلی، مشاور ارشد در Insights با عملکرد بالا.

اخبار مرتبط  رویداد QVC و HSN "The Big Find" در سال 2020 به صورت آنلاین برگزار می شود

با این حال ، تازه واردین CBD با چالش هایی روبرو هستند. دو سوم “COVID آغازین” نشان می دهد که آنها هنوز در تلاشند محصولی را پیدا کنند که بهترین عملکرد را داشته باشد. از آنجا که شرکتهای CBD امیدوارند کاربران جدیدی جذب کنند ، حساسیت قیمت ممکن است فروش را کاهش دهد ، زیرا تنها 13٪ تمایل به پرداخت حق بیمه برای مارکهای تخصصی CBD را گزارش می دهند. سرانجام ، “مبتلایان COVID” نیاز به ادامه تحصیل در مورد استفاده و فواید CBD را نشان می دهند ، زیرا از هر 10 نفر یکی نمی تواند تفاوت بین CBD و THC را تعریف کند و نه تفاوت بین کنف و ماری جوانا را تشخیص می دهد.

اخبار مرتبط  Valvoline برای شرکت در کنفرانس جهانی خرده فروشی گلدمن ساکس در تاریخ 10 سپتامبر

برای اطلاعات بیشتر ، به سایت www.highyieldinsights.com مراجعه کنید.

درباره بینش عملکرد بالا

Insights با عملکرد بالا بحث های مبتنی بر داده را درباره بازار حشیش و مصرف کننده حشیش امروز و فردا تقویت می کند. تیم High Yield ، در چندین زمینه تمرینی ، از زمان شکل گیری در سال 2018 تمرکز واحدی داشته است: بینش هایی که تصمیمات استراتژیک را به جلو سوق می دهد.

Insights با عملکرد بالا توسط پیشکسوتان صنعت از استراتژی برند ، بینش مصرف کننده ، هوش بازار و تجزیه و تحلیل هدایت می شود. با پشتیبانی تیمی از متخصصان تجزیه و تحلیل و تحقیقات ، عملکرد بالا ترکیبی از یک مهارت منحصر به فرد و مهارت عملی است.

با ریشه های عمیق در چندین صنعت مواجه با مصرف کننده ، High Yield Insights ده ها سال تخصص در بازار حشیش پویا و به سرعت در حال تحول به ارمغان آورده است.

تماس با رسانه:

زیپو کوهن

بینش عملکرد بالا

[email protected]

SOURCE بینش عملکرد بالا

لینک های مربوطه

https://www.highyieldinsights.com/