Freeform با الف های سرحال همراه می شود تا در جشن ’25 روز کریسمس ‘ژاکت های تعطیلات طراحی کنند

طرفداران می توانند از میان “The Yeti” ، “The Frenchie” و “The Cat” به عنوان طلسم تعطیلات خود انتخاب کنند که همگی با شعارهای عجیب و غریب مناسب خود زنده می شوند. انگار که این کافی نیست ، هر ژاکت روی یک ماده بسیار با کیفیت و فوق العاده نرم به همان زیبایی که راحت است گره می خورد.

می گوید: “همکاری Tipsy Elves کاملا مناسب فری فرم است.” دالیا گانز معاون رئیس جمهور ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی دیجیتال و هم افزایی در Freeform ، “ما از همکاری با برندی که تعطیلات را به اندازه ما دوست دارد بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم این ژاکت ها تعطیلات را برای طرفداران سراسر کشور سرگرم کنند.”

“در حالی که امسال ممکن است فصل تعطیلات امسال خیلی متفاوت به نظر برسد ، Tipsy Elves برای طراحی سه ژاکت کریسمس با هر دو مارک 25 روز از کریسمس. ما کمی شوخ طبعی را در ژاکت هایی که مأموریت تجاری Tipsy Elves را در خود جای داده اند ، ادغام کرده ایم و از اینکه با Freeform گرد هم آمده ایم و برای راه اندازی این مجموعه برای فصل تعطیلات سال 2020 هیجان زده هستیم. ” ایوان مندلسون، یکی از بنیانگذاران Tipsy Elves.

اخبار مرتبط  قهوه اسکوتر و شریک زندگی گروه DC حق رای دادن برای بهبود روند وام برای حق رای دادن

ژاکت برای خرید در وب سایت Tipsy Elves به نشانی tipsyrself.com/freeform-sweater در دسترس خواهد بود ، با شروع از 59.95 دلار.

برای اطلاعات بیشتر در مورد 25 روز از کریسمس و برای آرایش کامل فیلم ها ، به سایت www.freeform.com مراجعه کنید.

درباره Freeform
Freeform با یک برنامه نویسی اصلی جسورانه و تعامل اجتماعی همه جانبه به مخاطبان متصل می شود که مکالمه فرهنگی را کمی جلو می برد. به عنوان شبکه تلویزیونی بزرگسالان تلویزیون والت دیزنی ، Freeform با تلاش برای موفقیت در سریال های معتبر و پیشگامانه ای از قبیل “بزرگ تر” ، “نوع پررنگ” ، “مشکل خوب” ، “سرزمین مادری” نیرو و حرکت مخاطبان خود را در تلاش برای پیشرفت کانال می کند. : فورت سالم »و« همه چیز خوب است ». این شبکه همچنین برنامه هایی مانند “31 شب هالووین” ، “شروع به کریسمس” و “25 روز کریسمس” را اجرا می کند.

اخبار مرتبط  شركت هلدینگ برندهای ساحلی همیلتون سهم سه ماهه را اعلام كرد

درباره الف های Tipsy
ماموریت Tipsy Elves ساده است: آنها با ایجاد پوششی که زندگی را سرگرم کننده تر می کند ، لحظات مهم را به خاطراتی تبدیل می کنند که یک عمر طول می کشد. Tipsy Elves پس از حضور در Shark Tank در ABC در سال 2013 سر به فلک کشید و از آن زمان در تعطیلات و کریسمس چندین همکاری تعطیلات داشته و هر تعطیلاتی را در این بین جشن می گیرد. از Taco Bell تا Slim Jim ، Tipsy Elves همچنان با مارک های معتبر این صنعت همکاری می کند و لحظات خارق العاده ای را در طول سال ایجاد می کند. Tipsy Elves امیدوار است که از طریق پوشاک منحصر به فرد و با شوخ طبعی برونگرا را در همه جذب کند. خواه بزرگترین ژاکت کریسمس “زشت” باشد ، یا لباس اسکلت هالووین باشد ، یا شما را برای چهارم ژوئیه بیرون نبرد ، Tipsy Elves برای هر جشن زیر آفتاب چیزی دارد.

اخبار مرتبط  Canon رویداد امنیت داده را شناسایی و آدرس دهی می کند

مخاطب: اشتون استرانکس، [email protected]

منبع Freeform

لینک های مربوطه

http://www.freeform.com