افرش 13 میلیون دلار بودجه جدید جمع می كند و از مدیرعامل سابق Ahold USA به عنوان عضو هیئت مدیره جدید استقبال می كند

سانفرانسیسکو، 19 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Afresh ، اولین پلت فرم بهینه سازی مواد غذایی تازه با استفاده از هوش مصنوعی برای مواد غذایی ، امروز اعلام کرد که این شرکت تولید کرده است 13 میلیون دلار در بودجه جدید افرش همچنین از پیشکسوت صنعت مواد غذایی استقبال می کند جیمز مک کان، مدیر عامل شرکت Food Retail Ventures و مدیر عامل سابق Ahold ایالات متحده آمریکا، به عنوان عضوی جدید در هیئت مدیره خود. بودجه جدید تمدید سری A است که به لطف رشد مشتری جدید باعث جلب علاقه سرمایه گذار ورودی شده است. این دوره توسط Food Retail Ventures برگزار شد و سرمایه گذاران موجود Innovation Endeavors ، Maersk Growth و Baseline Ventures نیز به آن پیوستند.

مک كان گفت: “من معتقدم كه فن آوری جدید سفارش كه افرش پیشگام آن بوده است ، به یكی از مهمترین فن آوری های خرده فروشی مواد غذایی تبدیل خواهد شد.” پیشرفت در شادابی ، فروش ، کاهش ، کار و در نتیجه سودآوری ، واقعاً تحول آفرین است و هر فروشگاه مواد غذایی در سراسر جهان – بزرگ و کوچک – باید از Afresh استفاده کنند. من از افزایش حمایت خود از تیم احساس خوشحالی می کنم و مشتاقانه ادامه همکاری با آنها را دنبال می کنم. “

اخبار مرتبط  انتظار می رود بازار جهانی پوشیدنی شرکت های بزرگ در CAGR بیش از 41٪ در دوره 2019-2025 رشد کند

تحقیقات جدید از Afresh پیشرفت هایی را که بقالان هنگام استفاده از Afresh متوجه می شوند نشان می دهد. به طور متوسط ​​فروشگاه هایی که از Afresh استفاده می کنند ، هدر رفتن مواد غذایی را 25٪ یا بیشتر کاهش می دهند. آنها همچنین 2-4٪ رشد درآمد بالایی را مشاهده می کنند و 40٪ یا بیشتر به حاشیه عملکرد تولید خود افزایش می دهند. کارکنانی که از Afresh استفاده می کنند نیز در وقت با ارزش صرفه جویی می کنند. هر یک از اعضای تیم تولیدی که از Afresh استفاده می کند 1-2 ساعت در هفته یا بیشتر صرفه جویی می کند ، که به آنها فرصت بیشتری می دهد تا به مشتریان کمک کرده و محصولات تازه را به بازار عرضه کنند.

“ما با حرکتی باورنکردنی از اوایل مشارکت مشتری و تأیید فن آوری خود ، به سمت 2020 حرکت کردیم. همانطور که همه گیری در اوایل سال جاری آغاز شد ، ما افتخار می کردیم که محصول ما چقدر به ادارات جدید کمک کرده است در این اوقات غیرقابل پیش بینی سازگار شوند.” مت شوارتز، مدیر عامل و بنیانگذار Afresh. “علاوه بر این ، ما شاهد تقاضای زیادی از سوی مشتریان جدید هستیم. بنابراین ، هنگامی که پیشکسوتان صنعت و سرمایه گذاران داخلی به ما مراجعه کردند و از ما پرسیدند که آیا می توانند Afresh را دو برابر کنند ، ما به سرعت گفتیم بله. این سرمایه جدید به ما امکان رشد سریعتر و بزرگتر در سال 2021 ، در نتیجه سرعت بخشیدن به مأموریت ما در زمینه کاهش ضایعات غذا در حالی که غذای تازه و مغذی برای همه قابل دسترسی است. ”

اخبار مرتبط  Ascent® به کسانی که با چالشهای روبرو شده توسط COVID-19 ناشی می شوند کمک می کند و توزیع را گسترش می دهد

افرش طی سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. چندین مشتری عمده استفاده خود را از Afresh افزوده و گسترش داده اند ، و تعداد كارمندان این شركت از 2019 به 2020 دو برابر شده و در سال 2021 دوباره دو برابر خواهد شد. این شركت در ماه های آینده محصول خود را در سایر توابع تازه گسترش خواهد داد و سرانجام از موارد مهم پشتیبانی خواهد كرد. توزیع در سراسر زنجیره تامین ، عملیات فروشگاه و تجارت برای همه دسته های تازه.

اخبار مرتبط  میزان مصرف ، روندها ، رقابت و موارد دیگر

درباره Afresh® Technologies

Afresh Technologies راه حلهای مجهز به I.I را توسعه می دهد که تجارت ، سفارش و عملیات را برای همه بخشهای جدید بهینه می کند. افرش به طور قابل توجهی ضایعات مواد غذایی را کاهش می دهد ، سودآوری شرکای خود را بهبود می بخشد ، و غذای تازه و سالم را در دسترس همه قرار می دهد. سالانه یک سوم کل مواد غذایی دور ریخته می شود و افرش این مشکل عظیم را برطرف می کند ، که منجر به ضررهای سنگین برای مواد غذایی و تأثیرات قابل توجهی بر محیط زیست می شود. Afresh یک شرکت نوپای سری A است که در آن مستقر است سانفرانسیسکو که در سال 2017 توسط تاسیس شد مت شوارتز، ناتان فنر، و ولدیمیر کولشوف. اطلاعات بیشتر در www.afresh.com.

SOURCE Afresh Technologies

لینک های مربوطه

afreshtechnologies.com