Neiman Marcus جادوی تعطیلات را با خدمات هدیه سازی شخصی جدید برای 2020 گسترش می دهد

دالاس، 19 نوامبر 2020 / PRNewswire / – برای فصل تعطیلات سال 2020 ، نیمان مارکوس مجموعه ای از خدمات نوآورانه را متناسب با نیازهای خرید مشتری در این سال بی سابقه ایجاد کرده است.

نیمان مارکوس ، متخصص هدایای کوراتیو ، ابزارهای مختلف و خدمات شخصی را برای جشن سحر و جادو فصل معرفی کرده و به مشتریان کمک می کند تا هدیه مناسب را برای هر کس در لیست خود پیدا کنند. در زمان تغییرات بسیار زیاد ، نیمان مارکوس همچنان یک منبع ثابت برای آنچه مشتریان همیشه در طول فصل تعطیلات دوست داشته اند باقی مانده است. از تجربه های منحصر به فرد مجازی و فروشگاهی تا خدمات هدیه سازی شخصی ، نیمان مارکوس راحتی ، لمس شخصی و جادوی تعطیلات را فراهم می کند.

وی گفت: “امسال مشتریان ما به دنبال راه های ابتکاری و معنی دار برای تجربه جادو و عشق در فصل تعطیلات چه در فروشگاه و چه به صورت دیجیتالی هستند.” مارجون ذبیحی، مدیر تجربه نام تجاری و رویدادهای ویژه Neiman Marcus. “نیمان مارکوس خدمات و تجارب متفکرانه ، شخصی و فوق العاده هدایا را طراحی کرده است تا نیازهای مشتریان ما را در هر کجا و هر زمان که خرید می کنند برآورده کند.”

مشاور هدیه مجازی و هدیه یاب
نیمان مارکوس از این فرصت استقبال کرده است و از طریق پیشنهادات دیجیتالی بسیار شخصی که روح تعطیلات را زنده نگه می دارد ، تجارب هدیه لوکس را به مشتریان ارائه می دهد.

از مشتریان دعوت می شود تا با بهره گیری از یک ظاهر طراحی مجازی و خدمات دربان دیجیتال ، این فصل را درخشان کنند. امسال دانشمند مشاوران هدیه مجازی در حال ایستادن هستند تا به مشتریان کمک کنند حدس و گمان خود را از هدیه دادن در تعطیلات جدا کنند ، خواه به دنبال مجموعه ای متشکل برای انتخاب یا چند هدیه منحصر به فرد و منحصر به فرد باشند. مشتریان می توانند مسابقه کوتاه Gift Advisor را با یک متخصص که پس از آن از طریق متن ، پیام مستقیم ، ایمیل یا تماس تلفنی با پیشنهادات هدیه متناسب با نیاز مشتری در دسترس خواهد بود ، برای خرید آنلاین یا فروشگاه در اختیار شما قرار دهند.

اخبار مرتبط  مدیر عاملان پیشرو تولید نوشیدنی های الکلی برای حمایت از کافه ها ، کافه ها و رستوران ها به نیروهای خود پیوسته اند

برای مشتریانی که می خواهند سفر هدیه تعطیلات خود را آغاز کنند و مطمئن نیستند از کجا شروع کنند ، نیمان مارکوس’ مسابقه هدیه یاب می تواند لیستی از پیشنهادات شخصی را ارائه دهد. موجود در نیمان مارکوس’ وب سایت ، مشتریان به چند س aboutال درمورد اینکه برای چه کسی خرید می کنند و چقدر می خواهند قبل از دریافت انتخاب هدایای انتخابی و دستکاری شده پاسخ دهند ، پاسخ می دهند. مسابقه را می توان هر چند بار که لازم باشد برای یافتن هدیه مناسب برای همه افراد در لیست خود ، از خانواده نزدیک گرفته تا معلم فرزندشان ، همسایه و همه افراد درمیان ، برگزار کرد.

سانتا مجازی و حاشیه
بازدید از بابانوئل برای بسیاری از خانواده ها یک رسم سالانه است. نیمان مارکوس همچنان متعهد است که با استقبال از سنت های جدید از طریق روش های خاص و ایمن و دور از دسترس اجتماعی برای دیدن سانتا ، تجربه های شاد تعطیلات را به مشتریان ارائه دهد. نیمان مارکوس در حال راه اندازی هر دو مفهوم Virtual و Curbside Santa است – گزینه های مناسب و مناسبی برای بازدید از Santa در فروشگاه های این تعطیلات.

برای راهی جادویی برای ارائه لیست خواسته ها در سال جاری ، مشتریان می توانند یک نفر را رزرو کنند بازدید سانتا مجازی برای یک تماس ویدیویی شخصی با اهدا کننده نهایی خود ، با شروع قرارها 27 نوامبر. مشتریان یک ویدیوی از بازدید مجازی همراه با یک زیور آلات یادبود برای گنجاندن حافظه دریافت می کنند. به عنوان بخشی از این تجربه دیجیتالی و با روحیه دادن ، از مشتریان دعوت می کنیم که به باشگاه های دختران و پسران آمریکا کمک مالی کنند.

اخبار مرتبط  بازار جهانی لبنیات بازار تجزیه و تحلیل بازار جهانی 2020 ، با بازیکنان کلیدی Arla Foods ، Danone ، شرکت Dean Foods ، Nestle و Unilever NV

نیمان مارکوس برای افزودن برخی از شادی های تعطیلات به روز شلوغ خرید شما ، ارائه می دهد سانتا حاشیه، یک راه حل منحصر به فرد برای جلوگیری از اشتیاق مشتری به منظور بازدید از سنت نیک. هر شنبه ، از جمعه سیاه تا کریسمس ، سانتا خودش همه سفارشات وانت حاشیه را تحویل می دهد.

تجارب ایمن در فروشگاه
مطابق با تمام دستورالعمل های CDC و ایالتی ، فروشگاه های Neiman Marcus دارای انواع مختلفی از تجربیات منحصر به فرد در تعطیلات در فروشگاه ها هستند که به مشتریان کمک می کنند تا لحظات به یاد ماندنی تعطیلات را ایجاد کنند.

  • سالن هدیه دادن برای تعطیلات به مشتریان مکانی ارائه می دهد که جادوی بخشیدن از طریق کالاهای متشکل از کالاها برای تجارب خرید سریع با همکاران ، جان می گیرد.
  • سالن فاصله اجتماعی به مشتریان و دوستانشان اجازه می دهد تا خرید کنند ، جادوی فصل را جشن بگیرند و هنگام تماشای یکی از نیمان مارکوس’ رویدادهای تعطیلات مجازی که در طول ماه های نوامبر و دسامبر برگزار می شود و در آن شخصی از طراحان و کارشناسان تعطیلات ظاهر می شوند.
  • اتاق قرار ملاقات هدیه مجازی یک اتاق تعطیلات فصلی با نور دلپذیر و دکور برای همکاران ارائه می دهد تا میزبان قرارهای مجازی برای مشتریانی باشد که به دنبال یک همکار معتمد می گردند تا گزینه های مناسبت های آینده خود را برای تعطیلات ، میزبانی موارد ضروری و پیشنهادات هدیه انتخاب کنند ، اما ترجیح می دهند وارد فروشگاه نشوند. اتاق قرار ملاقات های هدیه مجازی به مشتریان این امکان را می دهد تا جادوی فروشگاه Neiman Marcus را هنگامی که همه از لیست خرید خود چک می کنند ، تجربه کنند.
اخبار مرتبط  موقعیت های رهبری شرکت های هاروارد برای رشد بیشتر

درباره نیمان مارکوس
نیمان مارکوس یک است دالاسخرده فروش لوکس مبتنی بر مشتری ، دسترسی مشتریان به مارک های منحصر به فرد و در حال ظهور ، خدمات پیش بینی شده و تجارب منحصر به فرد از سال 1907 را فراهم می کند. هر روز ، نیمان مارکوس به طور دیجیتالی با مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار می کند در حالی که آنها را با تجربیات استثنایی در سراسر حضور 38 فروشگاه فیزیکی در ایالات متحده از آنها لذت می برد از ناهار خوری دلپذیر و خدمات زیبایی دلپذیر برای تجارب سفارش شده و محصولات منحصر به فرد ، چیزی برای همه وجود دارد. نیمان مارکوس بخشی از گروه نیمان مارکوس ، مقصد برتر مد و کالاهای لوکس ، خدمات برتر و تجربه خرده فروشی بالا برای بیش از یک قرن است. امروزه 9000 همکار در موفقیت مارک های NMG سهیم هستند: نیمان مارکوس ، برگدورف گودمن ، آخرین تماس و هورچوو. برای مطلع شدن از آخرین اخبار و رویدادهای رخ داده در نیمان مارکوس ، به www.neimanmarcus.com مراجعه کنید یا مارک تجاری را در اینستاگرام ، فیس بوک ، یوتیوب و توییتر.

اطلاعات بیشتر:
http://www.NeimanMarcus.com/c/NM/NM-Services-cat59720737

دارایی های:
https://neimanmarcus.box.com/s/1lwmwjai82t4dqf5ebq7z7eshu6s7s

منبع Neiman Marcus Holding Company، Inc.