رستوران برندهای بین المللی شرکت گزارش نتایج سه ماهه اول سال 2020

RBI برنامه های حمایتی را برای صاحبان رستوران ها و اعضای تیم ایجاد می کند که تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند

پاسخ به بحران COVID-19 شامل پیشرفت سریع سیستم عامل های دیجیتال است

POPEYES® 32 درصد رشد قابل توجهی در سطح سیستم را به همراه 32 درصد با هدایت ساندویچ مرغ ارائه می دهد

RBI موقعیت نقدینگی قوی را بیشتر می کند 2.5 میلیارد دلار با افزودن 500 میلیون دلار از یادداشتهای وام های اول در آوریل

تورنتو، 1 مه 2020 / PRNewswire / – رستوران برندهای بین المللی (TSX / NYSE: QSR ، TSX: QSP) امروز گزارش نتایج مالی برای سه ماهه اول به پایان رسید 31 مارس 2020.

خوزه سیلی، مدیر اجرایی رستوران برند بین المللی رستوران (“RBI”) اظهار داشت: “من در طول روزهای ابتدایی بحران COVID-19 به تمام خانواده RBI بسیار افتخار می کنم. تیم های ما اقدامات متفکرانه و فوری را برای محافظت و خدمت انجام داده اند. میهمانان و صاحبان رستوران های ما در غلبه بر چالش هایی که همه ما با آن روبرو هستیم ، مقاومت بالایی نشان داده اند. به ویژه ، ما با صاحبان رستوران های خود بسیار نزدیک همکاری کرده ایم تا به آنها و اعضای تیمشان برای کمک به این بحران جهانی کمک کنیم.

“ما خوشبخت هستیم که در بسیاری از رستوران های ما گزینه های رانندگی ، گشت و گذار ، سفارش موبایل و پرداخت ، کرایه و تحویل را در اختیار شما قرار داده ایم که به ما این امکان را داده است که برای میلیون ها مهمان که مجبور به تغییر هستند انتخابی ایمن ، مطمئن و راحت باشد. کارهای روزمره ما و یا ماندن در خانه در این مواقع خارق العاده است. کارهایی که تیم های فن آوری ما طی دو سال گذشته انجام داده اند به ما اجازه می دهد تا به سرعت پیشرفت های ارزشمندی در وفاداری ، CRM و سیستم عامل های تلفن همراه خود داشته باشیم که در نهایت باعث بهبود درگیری میهمانان و تمایز نمادین می شوند. مارک ها ، “ادامه داد Cil.

وی گفت: “ما در صنعت ما در موقعیتی از قدرت قرار گرفتیم. 2020 همه RBI در مواجهه با بحران COVID-19 تجمع کرده ایم و از طریق قدرت برندهای ما ، تعهد صاحبان رستوران ها ، تعهد اعضای تیمشان و مقاومت در برابر از تیم های مارک تجاری ما ، من اطمینان دارم که ما 2020 را به عنوان یک سازمان قوی تر از آغاز سال ، به پایان می رسانیم. “

نکات برجسته عملیاتی

سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،


سال 2020


2019


(ناظر)

رشد فروش در کل سیستم






TH


(9.9)٪



0.5٪

BK


(3.0)٪



8.2٪

PLK


32.3٪



6.8٪

تلفیقی


0.0٪



6.4٪

فروش در کل سیستم (به میلیون دلار آمریکا)






TH

$

1،382


$

1،547

BK

$

4،999


$

5،289

PLK

$

1،258


$

955

تلفیقی

$

7،639


$

7،791

رشد خالص رستوران






TH


1.2٪



1.9٪

BK


5.8٪



5.7٪

PLK


6.9٪



6.6٪

تلفیقی


5.0٪



5.1٪

تعداد رستورانهای سیستم در انتهای دوره






TH


4،925



4،866

BK


18،848



17،823

PLK


3،336



3،120

تلفیقی


27،109



25،809

فروش قابل مقایسه






TH


(10.3)٪



(0.6)٪

BK


(3.7)٪



2.2٪

PLK


26.2٪



0.6٪


توجه: رشد و فروش کل سیستم و فروش قابل مقایسه با آن بر اساس ارز ثابت محاسبه می شود و شامل فروش در رستوران های فرانشیز و رستوران های متعلق به شرکت می شود. فروش گسترده در سیستم از طریق فروش در رستوران های حق رای دادن انجام می شود ، زیرا تقریباً 100٪ رستوران های فعلی با حق رای دادن هستند. ما فروش فرنچایز را به عنوان درآمد ثبت نمی کنیم. با این حال ، درآمد حق رای دادن ما شامل حق الوکاله مبتنی بر درصدی از فروش حق رای دادن است. علاوه بر این ، اگر یک رستوران برای بخش قابل توجهی از یک ماه تعطیل باشد ، رستوران از محاسبه فروش قابل مقایسه ماهانه خارج می شود.

نکات برجسته مالی تلفیقی


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،

(به جز میلیون دلار آمریکا به استثناء داده های هر سهم)

سال 2020


2019


(ناظر)

درآمد کل

$

1225


$

1،266

درآمد خالص قابل انتساب برای سهامداران مشترک و بهره های غیرکنترلی

$

224


$

246

سود در هر سهم رقیق شده است

$

0.48


$

0.53





تنظیم EBITDA(1)

$

189


$

237

BK تنظیم EBITDA(1)

$

200


$

222

PLK تنظیم EBITDA(1)

$

55


$

41

تنظیم EBITDA(2)

$

444


$

500





درآمد خالص تعدیل شده(2)

$

227


$

255

سود رقیق شده تنظیم شده در هر سهم(2)

$

0.48


$

0.55








از 31 مارس ،


سال 2020


2019


(ناظر)

جریان نقدی رایگان LTM(2)

$

1،382


$

1،346

بدهی خالص

$

10،852


$

11،364

اهرم خالص(2)


4.8 برابر



5.1 برابر



(1)

تنظیم EBITDA ، BK Adjusted EBITDA و PLK Adjusted EBITDA اقدامات ما برای سودآوری بخش است.

(2)

تعدیل EBITDA ، درآمد خالص تعدیل شده و سود رقیق شده تعدیل شده در هر سهم ، جریان نقدی آزاد LTM و خالص اهرم اقدامات مالی غیر GAAP هستند. لطفا برای جزئیات بیشتر به “اقدامات مالی غیر GAAP” مراجعه کنید.

تغییر بیش از یک سال در کل درآمدها بر اساس GAAP در درجه اول با کاهش فروش گسترده سیستم در TH و BK و کاهش فروش زنجیره تأمین انجام می شود که تا حدودی با افزایش فروش گسترده سیستم در PLK جبران می شود. حرکات FX بر پایه GAAP به کاهش سالانه کل درآمد افزوده است.

کاهش درآمدهای خالص قابل انتساب برای سهامداران عادی و بهره های غیرکنترلی در سه ماهه اول در درجه اول با کاهش در درآمد بخش TH و BK همراه بود ، که بخشی از آن با افزایش درآمد بخش PLK ، کاهش در هزینه و کاهش مالیات بر درآمد جبران می شود. هزینه.

تغییر در طول سال در EBITDA تنظیم همانطور که گزارش شده و بر اساس ارگانیک انجام می شود ، در درجه اول با کاهش TH و BK Adjusted EBITDA انجام می شود ، که با افزایش PLK تنظیم EBITDA به طور جزئی جبران می شود.

با پیشرفت این سه ماهه ، همه گیر جهانی COVID-19 شروع به تحت تأثیر عملکرد و عملکرد فروش سه مارک ما کرد ، ابتدا در آسیا، و سپس در سراسر جهان نتایج Q1 ما آشکارا تحت تأثیر COVID-19 علی رغم قدرت و تخصص مشاغل متنوع جهانی که به سرعت به بحران پاسخ داده اند ، تأثیر پذیرفته است.

که در آمریکای شمالیدر واقع ، تمام رستورانهای ما از پایان سه ماهه باز بودند. در اروپا، خاورمیانه و آفریقا همچنین آمریکای لاتینتقریباً نیمی از رستوران های ما به دلیل COVID-19 از پایان سه ماه به طور موقت بسته شدند. که در آسیا و اقیانوسیه تقریباً 20٪ رستورانهای ما به دلیل COVID-19 از پایان سه ماهه ، به طور موقت بسته شدند.

در صورت مجوز ، بسیاری از رستوران های ما با حالت های محدود سرویس مشغول تهیه غذا از طریق کانال هایی مانند رانندگی ، تحویل و بیرون بردن هستند.

در حالی که ما نمی دانیم تأثیر آینده COVID-19 در تجارت ما چه خواهد بود یا وقتی تجارت ما به فعالیتهای عادی باز خواهد گشت ، انتظار داریم که تأثیر قابل توجهی از COVID-19 در نتایج سه ماهه اول ما در Q2 نسبت به آنچه در کل ما بوده است. نتایج سه ماهه در Q1.

نتایج بخش TH


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،

(به میلیون دلار آمریکا)

سال 2020


2019


(ناظر)

رشد فروش در کل سیستم


(9.9)٪



0.5٪

فروش گسترده در سیستم

$

1،382


$

1،547

فروش قابل مقایسه


(10.3)٪



(0.6)٪







رشد خالص رستوران


1.2٪



1.9٪

تعداد رستورانهای سیستم در انتهای دوره


4،925



4،866







حراجی

$

465


$

483

حق رای دادن و درآمد املاک

$

234


$

266

درآمد کل

$

699


$

749







هزینه فروش

$

366


$

372

حق رای دادن و هزینه های املاک

$

84


$

87

بخش SG&A

$

87


$

82

استهلاک بخش و استهلاک

$

26


$

26

تنظیم EBITDA(1) (3)

$

189


$

237



(3)

THB تعدیل شده EBITDA شامل 2 میلیون دلار و 3 میلیون دلار توزیع نقدی است که از سرمایه گذاری روش سهام برای سه ماه منتهی به 31 مارس ، 2020 و 2019 دریافت شده است.

برای سه ماهه اول سال 2020 ، کاهش در رشد فروش در کل سیستم در درجه اول توسط فروش قابل مقایسه از (10.3) drive ، از جمله کانادا فروش قابل مقایسه (10.8)٪ ، تا حدودی با رشد خالص رستوران 1.2٪ جبران می شود. گسترش جهانی COVID-19 در ماه مارس تأثیر معنی داری بر عملکرد فروش در این سه ماه داشت. در دو هفته گذشته مارس شاهد کاهش قابل مقایسه فروش روزانه به طور متوسط ​​درصدی در اواسط دهه چهل بودیم ، اما فروش قابل مقایسه روزانه اکنون در پایان سی آورده سال منفی براساس درصد از پایان آوریل کاهش یافته است.

تغییر بیش از یک سال در کل درآمد در GAAP و بر اساس ارگانیک در درجه اول با کاهش فروش در کل سیستم انجام شد ، که در ماه مارس متمرکز بود. این کاهش همچنین توسط حرکات FX بر اساس GAAP هدایت می شد.

تغییر سالانه در تنظیم EBITDA همانطور که گزارش شد و بر اساس ارگانیک انجام شد ، در درجه اول با کاهش فروش گسترده در سیستم هدایت می شد. این کاهش همچنین توسط حرکات FX بر اساس گزارش هدایت می شد.

نتایج بخش BK


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،

(به میلیون دلار آمریکا)

سال 2020


2019


(ناظر)

رشد فروش در کل سیستم


(3.0)٪



8.2٪

فروش گسترده در سیستم

$

4،999


$

5،289

فروش قابل مقایسه


(3.7)٪



2.2٪







رشد خالص رستوران


5.8٪



5.7٪

تعداد رستورانهای سیستم در انتهای دوره


18،848



17،823







حراجی

$

17


$

19

حق رای دادن و درآمد املاک

$

371


$

392

درآمد کل

$

388


$

411







هزینه فروش

$

17


$

18

حق رای دادن و هزینه های املاک

$

39


$

43

بخش SG&A

$

145


$

141

استهلاک بخش و استهلاک

$

12


$

13

تنظیم EBITDA(1) (4)

$

200


$

222



(4)

BK Adjusted EBITDA شامل 1 میلیون دلار توزیع وجه نقدی است که از سهم سرمایه گذاری در روش عدالت دریافتی برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 دریافت شده است. برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 مبالغ قابل توجهی دریافت نشده است.

برای سه ماهه اول سال 2020 ، کاهش رشد فروش در کل سیستم با کاهش فروش قابل مقایسه (3.7) درصد همراه بود ، از جمله کاهش فروش قابل مقایسه ایالات متحده (6.5) درصد ، که بخشی از آن با رشد خالص رستوران 5.8 جبران می شود. ٪ گسترش جهانی COVID-19 در ماه مارس تأثیر ویژه ای بر عملکرد فروش در سه ماهه داشت. در دو هفته گذشته ماه مارس شاهد کاهش قابل مقایسه فروش روزانه به طور متوسط ​​به میزان درصد در دهه سی بودیم ، اما فروش قابل مقایسه روزانه در پایان ماه آوریل در حال حاضر در نوجوانان منفی براساس درصد است.

اخبار مرتبط  غول پیکر از افتتاح فروشگاه جدید در شهرستان فیرفاکس ، VA

تغییر بیش از یک سال در کل درآمد در GAAP و بر اساس ارگانیک در درجه اول با کاهش فروش در کل سیستم انجام شد ، که در ماه مارس متمرکز بود. براساس GAAP ، حرکات FX منجر به کاهش بیشتر شد.

تغییر سالانه در تنظیم EBITDA همانطور که گزارش شد و بر اساس ارگانیک انجام شد ، در درجه اول با کاهش فروش گسترده در سیستم هدایت می شد. این کاهش همچنین توسط حرکات FX بر اساس گزارش هدایت می شد.

نتایج بخش PLK


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،

(به میلیون دلار آمریکا)

سال 2020


2019


(ناظر)

رشد فروش در کل سیستم


32.3٪



6.8٪

فروش گسترده در سیستم

$

1،258


$

955

فروش قابل مقایسه


26.2٪



0.6٪







رشد خالص رستوران


6.9٪



6.6٪

تعداد رستورانهای سیستم در انتهای دوره


3،336



3،120







حراجی

$

21


$

20

حق رای دادن و درآمد املاک

$

117


$

86

درآمد کل

$

138


$

106







هزینه فروش

$

16


$

16

حق رای دادن و هزینه های املاک

$

3


$

3

بخش SG&A

$

66


$

49

استهلاک بخش و استهلاک

$

2


$

3

تنظیم EBITDA(1)

$

55


$

41

برای سه ماهه اول سال 2020 ، رشد فروش در سطح سیستم با رشد قابل مقایسه فروش 26.2٪ از جمله رشد فروش قابل مقایسه 29.2٪ ایالات متحده و همچنین رشد خالص رستوران 6.9٪ محور بود. گسترش جهانی COVID-19 در ماه مارس بر عملکرد فروش در این سه ماه تأثیر گذاشت. در دو هفته گذشته مارس شاهد فروش قابل مقایسه روزانه تقریباً مسطح بودیم ، اما فروش قابل مقایسه روزانه از پایان آوریل به سطح قبل از COVID-19 برگشته است.

تغییر سالانه در کل درآمد در GAAP و بر اساس ارگانیک در درجه اول با رشد فروش گسترده در سیستم انجام شد.

تغییر سالانه در تنظیم EBITDA همانطور که گزارش شد و بر اساس ارگانیک انجام شد ، در درجه اول با رشد فروش گسترده در سیستم هدایت می شد.

نقدی و نقدینگی

همانطور که از 31 مارس 2020، کل بدهی بود 13.4 میلیارد دلار، بدهی خالص (کل بدهی کمتر و پول نقد معادل آن 2.5 میلیارد دلار) بود 10.9 میلیارد دلارو اهرم خالص 4.8 برابر بود. مانده حساب نقدی ما در پایان سه ماهه ، تصمیم ما را برای ترقی عمیق همه ما نشان می دهد 1 میلیارد دلار چرخش تسهیلات اعتباری در اواسط ماه مارس به دلیل احتیاط فراوان. این نشان دهنده صدور و درآمدهای نقدی ناشی از آن نیست 500 میلیون دلار از یادداشتهای جدید برای اولین بار در مورد اجاره نامه های جدید ، که ما در آغاز آن به پایان رسید آوریل 2020.

هیئت مدیره RBI سود سهام را اعلام کرده است 0.52 دلار برای هر سهم مشترک و واحد قابل تعویض مشارکت رستوران برندها مشارکت محدود بین المللی برای سه ماهه دوم سال 2020. سود سهام در تاریخ 30 ژوئن 2020 به سهامداران و توزیع کنندگان رکورد در پایان کار در تاریخ 17 ژوئن 2020 پرداخت می شود.

تماس کنفرانس سرمایه گذار

ما یک میزبان کنفرانس سرمایه گذار و پخش وب در آن خواهیم بود ساعت 8:30 بامداد ساعت شرقی جمعه، اول ماه مه 2020 ، برای بررسی نتایج مالی برای سه ماهه اول به پایان رسید 31 مارس 2020. تماس با درآمد از طریق وب سایت روابط سرمایه گذار ما به طور زنده پخش می شود http://investor.rbi.com و پخش مجدد به مدت 30 روز پس از انتشار در دسترس خواهد بود. شماره تماس (877) 317-6711 برای تماس گیرندگان ایالات متحده ، (866) 450-4696 برای تماس گیرندگان کانادایی ، و (412) 317-5475 برای تماس گیرندگان از کشورهای دیگر است.

درباره برندهای بین المللی رستوران

Restaurant Brands International Inc. یکی از بزرگترین شرکتهای رستوران با سرویس سریع در جهان است که تقریباً 34 میلیارد دلار فروش سالانه در سراسر سیستم و بیش از 27000 رستوران در بیش از 100 کشور و قلمرو ایالات متحده آمریکا دارد. RBI صاحب سه برند برجسته و نماد برجسته رستوران سرویس سریع جهان – TIM HORTONS® ، BURGER KING® و POPEYES® است. این مارک های مستقلی که بیش از 45 سال در خدمت میهمانان ، فرنچایزها و مجامع مربوطه بوده اند.

بیانیه های رو به جلو

این بیانیه مطبوعاتی حاوی برخی اظهارات و اطلاعات آینده نگر است که منعکس کننده اعتقادات و انتظارات فعلی مدیریت در مورد رویدادهای آینده و عملکرد عملیاتی است و فقط از تاریخ این مقاله صحبت می کند. این اظهارات آینده نگر تضمین کننده عملکرد آینده نیست و شامل تعدادی از خطرات و عدم قطعیت ها می شود. این بیانیه های آینده نگر شامل اظهاراتی در مورد انتظارات ما در مورد تأثیرات همه گیر COVID-19 در نتایج عملیات ، نقدینگی و چشم انداز ما و حق رای دادن ما ، تعامل دیجیتال ، تلاش ما برای کمک به صاحبان رستوران ها در حفظ نقدینگی ، برنده شدن ما است. برنامه ریزی و چشم انداز رشد بلند مدت. عواملی که می توانند نتایج واقعی را از انتظارات RBI متمایز سازند ، در پرونده های RBI با کمیسیون اوراق بهادار و بورس و مراجع نظارتی اوراق بهادار کانادایی ، مانند گزارش های سالانه و سه ماهه آن و گزارش های جاری در فرم 8-K به تفصیل شرح داده شده است. موارد زیر: خطرات مربوط به حوادث غیرمترقبه مانند بیماری همه گیر؛ خطرات مرتبط با زنجیره تأمین؛ خطرات مربوط به مالکیت و اجاره ملک؛ ریسکهای مربوط به ثبات مالی و حقوقی ما و توانایی آنها برای دسترسی و حفظ نقدینگی لازم برای فعالیت در امور تجاری. خطرات مربوط به توانایی RBI در اجرای موفقیت آمیز استراتژی رشد داخلی و بین المللی و خطرات مربوط به عملیات بین المللی آن. خطرات مربوط به توانایی RBI در رقابت داخلی و بین المللی در یک صنعت با شدت رقابت. خطرات مرتبط با فناوری؛ و تغییر در قوانین مالیاتی قابل اجرا یا تفسیرهای آن. به غیر از آنچه طبق قانون اوراق بهادار ایالات متحده یا قوانین اوراق بهادار کانادا لازم است ، ما وظیفه ای برای به روز کردن این بیانیه های آینده نگر نداریم ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادها یا شرایط بعدی ، تغییر در انتظارات یا موارد دیگر باشد.

INC. و خرده فروشی های بین المللی مارک های رستوران
بیانیه های تلفیقی عملیات
(به میلیون ها دلار آمریکا ، به استثناء داده های هر سهم)
(ناظر)


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،


سال 2020


2019

درآمد:

حراجی

$

503


$

522

حق رای دادن و درآمد املاک


722


744

کل درآمد


1225


1،266

هزینه ها و هزینه های عملیاتی:





هزینه فروش


399


406

حق رای دادن و هزینه های املاک


126


133

هزینه های فروش ، عمومی و اداری


325


312

(درآمد) زیان ناشی از سرمایه گذاری های روش سهام


2


(2)

سایر هزینه های عملیاتی (درآمد) ، خالص


(16)


(17)

کل هزینه ها و هزینه های عملیاتی


836


832

درآمد حاصل از عملیات


389


434

هزینه بهره ، خالص


119


132

درآمد قبل از مالیات بر درآمد


270


302

هزینه مالیات بر درآمد


46


56

درآمد خالص


224


246

درآمد خالص مربوط به منافع کنترل نشده


80


111

درآمد خالص مربوط به سهامداران مشترک

$

144


$

135

درآمد هر سهم مشترک





پایه ای

$

0.48


$

0.53

رقیق

$

0.48


$

0.53

وزن متوسط ​​سهام قابل توجه است





پایه ای


299


252

رقیق


469


467

سود سهام نقدی در هر سهم مشترک اعلام شده است

$

0.52


$

0.50

INC. و خرده فروشی های بین المللی مارک های رستوران
ترازنامه های تلفیقی متراکم
(به میلیون ها دلار آمریکا ، به جز داده های اشتراک گذاری)
(ناظر)


همانطور که از


31 مارس 2020


31 دسامبر 2019

دارایی های






دارایی های جاری:




پول نقد و معادل

$

2،498


$

1،533

حساب ها و اسکناس های قابل دریافت ، بدون کمک هزینه 16 و 13 دلار ،
به ترتیب

414


527

موجودی ها ، خالص

85


84

پیش پرداخت و سایر دارایی های جاری

62


52

کل دارایی های جاری

3،059


2،196

دارایی و تجهیزات ، استهلاک انباشته و استهلاک انباشته شده از
به ترتیب 751 دلار و 746 دلار

1،939


2،007

دارایی های اجاره عملیاتی ، خالص

1،115


1،176

داراییهای نامشهود ، خالص

10،085


10،563

حسن نیت

5،376


5،651

سرمایه گذاری خالص در املاک اجاره شده به حق رای دادن

49


48

دارایی های دیگر ، خالص

1،006


719

کل دارایی

$

22،629


$

22،360

مسئولیت ها و ویژگی های سهامداران




بدهیهای جاری:




حساب ها و پیش نویس های قابل پرداخت

$

484


$

644

سایر بدهی های تعهدی

779


790

مسئولیت کارت هدیه

106


168

بخش فعلی بدهی های بلند مدت و اجاره مالی

103


101

کل بدهی های جاری

1،472


1،703

بدهی بلند مدت ، خالص بخش فعلی

12،822


11،759

اجاره مالی ، خالص بخش فعلی

283


288

بدهی های اجاره عملیاتی ، خالص بخش فعلی

1،039


1،089

سایر بدهیها ، خالص

1،774


1698

مالیات بر درآمد معوق ، خالص

1،487


1،564

کل بدهی

18،877


18،101

حقوق صاحبان سهام:




سهام مشترک ، بدون ارزش همگان؛ سهام نامحدود مجاز در 31 مارس ،
2020 و 31 دسامبر 2019؛ 299،767،716 سهم صادر شده و برجسته
در 31 مارس 2020؛ 298،281،081 سهم صادر شده و برجسته در
31 دسامبر 2019

2،537


2،478

سود انباشته

761


775

سایر درآمد کلی (زیان) انباشته

(1،113)


(763)

ارزش سهامداران سهام شرکت رستوران کل برندهای بین المللی

2،185


2،490

علایق غیر قابل کنترل

1،567


1،769

کل سهامداران سهام

3،752


4،259

کل بدهی ها و سهامداران سهامداران

$

22،629


$

22،360

INC. و خرده فروشی های بین المللی مارک های رستوران
بیانیه های تلفیقی جریان های نقدی
(به میلیون ها دلار آمریکا)
(ناظر)

اخبار مرتبط  Webnovel جوایز Spirity Webnovel را بهار سال 2020 راه اندازی می کند تا نویسندگان با استعداد بیشتری را پرورش دهد

سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،


سال 2020


2019

جریان نقدی ناشی از فعالیتهای عملیاتی:

درآمد خالص

$

224


$

246

تنظیمات برای آشتی دادن درآمد خالص با پول نقد خالص ارائه شده توسط عملیاتی
فعالیت ها:




استهلاک و استهلاک

45


47

استهلاک هزینه های تأخیر تأمین مالی و تخفیف صدور بدهی

6


7

(درآمد) زیان ناشی از سرمایه گذاری های روش سهام

2


(2)

(سود) ضرر در تجدید ارزیابی معاملات فرقه خارجی

(8)


(15)

ضرر خالص (سود) در مشتقات

(6)


(20)

هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهام

19


22

مالیات بر درآمد معوق

(31)


38

دیگر

(4)


3

تغییر در دارایی ها و بدهی های جاری ، به استثنای کسب و تملک:




حساب ها و یادداشت های دریافتنی

94


14

موجودی ها و پیش پرداخت ها و سایر دارایی های جاری

(13)


(13)

حساب ها و پیش نویس های قابل پرداخت

(136)


(69)

سایر بدهی های تعهدی و کارت هدیه

(67)


(126)

استقراض مستاجره به حق رای دادن پرداخت می شود

(3)


سایر دارایی ها و بدهی های بلند مدت

14


22

پرداختی خالص توسط فعالیتهای عملیاتی، ارائه شد

136


154

جریان نقدی ناشی از فعالیتهای سرمایه گذاری:




پرداخت ملک و تجهیزات

(19)


(5)

درآمد خالص از دفع دارایی ها ، تعطیلی رستوران ها و تجدید هزینه ها

4


4

تسویه حساب / فروش مشتقات ، خالص

12


11

سایر فعالیتهای سرمایه گذاری ، خالص


1

پول نقد خالص (مورد استفاده برای) ارائه شده توسط فعالیت های سرمایه گذاری

(3)


11

جریان نقدی ناشی از فعالیتهای تأمین مالی:




درآمد حاصل از اعتبار طولی و بدهی بلند مدت است

1،085


بازپرداخت بدهی های بلند مدت و اجاره نامه های مالی

(25)


(23)

پرداخت سود سهام و سهام مشترک و توزیع در واحدهای قابل تعویض مشارکت

(232)


(207)

درآمد حاصل از تمرینات گزینه سهام

30


42

(پرداخت) از مشتقات درآمد حاصل می شود

(2)


5

سایر فعالیتهای تأمین مالی ، خالص

(1)


1

پول نقد خالص تأمین شده توسط (مورد استفاده برای) فعالیتهای تأمین مالی

855


(182)

تأثیر نرخ ارز بر وجه نقد و معادل نقدی

(23)


6

افزایش (کاهش) نقدی و معادل نقدی

965


(11)

نقدی و معادل نقدی در آغاز دوره

1،533


913

نقدی و معادل نقدی در پایان دوره

$

2،498


$

902

افشای جریان نقدی تکمیلی:




سود پرداخت شد

$

104


$

140

مالیات درآمد پرداخت شده است

$

48


$

45

INC. و خرده فروشی های بین المللی مارک های رستوران
اندازه گیری های کلیدی

ما رستوران هایمان را ارزیابی می کنیم و تجارت خود را بر اساس معیارهای عملیاتی زیر ارزیابی می کنیم.

رشد فروش در سطح سیستم به درصد تغییر در فروش در کلیه رستوران های فرنچایز و متعلق به شرکت در یک دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره دارد. فروش قابل مقایسه به درصد تغییر در فروش رستوران ها در یک دوره از مدت مشابه سال قبل برای رستوران هایی که برای TH و BK به مدت 13 ماه یا بیشتر و 17 ماه یا بیشتر برای PLK باز بوده اند ، اشاره دارد. علاوه بر این ، اگر یک رستوران برای بخش قابل توجهی از یک ماه تعطیل باشد ، رستوران از محاسبه فروش قابل مقایسه ماهانه خارج می شود. رشد و فروش کلی سیستم و فروش قابل مقایسه بر اساس مبنای ارزی ثابت اندازه گیری می شود ، بدین معنی که نتایج اثر ترجمه ارز خارجی را حذف می کنند و با ترجمه نتایج سال قبل در نرخ میانگین ماهانه ارز سال جاری محاسبه می شوند. ما معیارهای عامل اصلی را بر اساس مبنای ارزی ثابت تجزیه و تحلیل می کنیم زیرا این امر به شناسایی روندهای اساسی تجارت بدون تحریف از اثرات حرکت ارز کمک می کند.

فروش گسترده سیستم نمایانگر فروش در کلیه رستوران های فرنچایز و رستوران های متعلق به شرکت است. ما فروش فرنچایز را به عنوان درآمد ثبت نمی کنیم. با این حال ، درآمد حق رای دادن ما شامل حق الوکاله مبتنی بر درصدی از فروش حق رای دادن است.

رشد خالص رستوران به افزایش خالص شمارش رستوران ها (دهانه های بسته ، بستن بسته های دائمی) در طی یک دوره دوازده ماهه اشاره دارد که بر اساس تعداد رستوران ها در آغاز دوره دوازده ماهه تقسیم شده است.


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،

KPI ها توسط Market

سال 2020


2019


(ناظر)

رشد فروش در کل سیستم






TH – کانادا


(10.4)٪



0.5٪

TH – بقیه جهان


(6.4)٪



0.9٪

TH – جهانی


(9.9)٪



0.5٪







BK – ایالات متحده


(5.0)٪



1.6٪

BK – بقیه جهان


(1.3)٪



14.3٪

BK – جهانی


(3.0)٪



8.2٪







PLK – ایالات متحده


35.9٪



5.5٪

PLK – بقیه جهان


9.2٪



15.7٪

PLK – جهانی


32.3٪



6.8٪







فروش در کل سیستم (به میلیون دلار آمریکا)






TH – کانادا

$

1190


$

1،342

TH – بقیه جهان

$

192


$

205

TH – جهانی

$

1،382


$

1،547







BK – ایالات متحده

$

2،263


$

2،381

BK – بقیه جهان

$

2،736


$

2،908

BK – جهانی

$

4،999


$

5،289







PLK – ایالات متحده

$

1111


$

823

PLK – بقیه جهان

$

140


$

132

PLK – جهانی

$

1،258


$

955







فروش قابل مقایسه






TH – کانادا


(10.8)٪



(0.4)٪

TH – بقیه جهان


(7.1)٪



(2.4)٪

TH – جهانی


(10.3)٪



(0.6)٪







BK – ایالات متحده


(6.5)٪



0.4٪

BK – بقیه جهان


(1.0)٪



3.8٪

BK – جهانی


(3.7)٪



2.2٪







PLK – ایالات متحده


29.2٪



0.4٪

PLK – بقیه جهان


2.4٪



2.0٪

PLK – جهانی


26.2٪



0.6٪


از 31 مارس ،

KPI ها توسط Market

سال 2020


2019


(ناظر)

رشد خالص رستوران




TH – کانادا

0.8٪


1.2٪

TH – بقیه جهان

3.1٪


5.3٪

TH – جهانی

1.2٪


1.9٪





BK – ایالات متحده

0.3٪


0.8٪

BK – بقیه جهان

9.5٪


9.4٪

BK – جهانی

5.8٪


5.7٪





PLK – ایالات متحده

5.8٪


5.4٪

PLK – بقیه جهان

10.4٪


10.6٪

PLK – جهانی

6.9٪


6.6٪





تعداد رستوران ها




TH – کانادا

4،002


3،971

TH – بقیه جهان

923


895

TH – جهانی

4،925


4،866





BK – ایالات متحده

7304


7،280

BK – بقیه جهان

11،544


10،543

BK – جهانی

18،848


17،823





PLK – ایالات متحده

2،494


2،357

PLK – بقیه جهان

842


763

PLK – جهانی

3،336


3،120

INC. و خرده فروشی های بین المللی مارک های رستوران
افشای تکمیلی
(ناظر)

فروش ، هزینه های عمومی و اداری


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،

(به میلیون دلار آمریکا)

سال 2020


2019

بخش SG&A TH(1)

$

87


$

82

بخش SG&A BK(1)

145


141

بخش SG&A PLK(1)

66


49

هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهام و غیر نقدی

21


25

استهلاک و استهلاک(2)

5


5

بازسازی شرکت و هزینه های مشاوره مالیاتی

1


6

هزینه های متمرکز و جابجایی دفتر


4

هزینه های فروش ، عمومی و اداری

$

325


$

312



(1)

بخش SG&A شامل هزینه های فروش بخش ، از جمله هزینه های صندوق تبلیغات ، و هزینه های بخش عمومی و اداری است و هزینه های جبران تشویقی مبتنی بر سهام و غیر نقدی ، استهلاک و استهلاک ، بازسازی شرکت و هزینه های مشاوره مالیاتی و هزینه های متمرکز و جابجایی را حذف نمی کند.



(2)

استهلاک بخش و استهلاک بخش نشان دهنده استهلاک و استهلاک موجود در هزینه مربوط به بخش مربوط به فروش و حق رای بخش مربوطه و هزینه های املاک است. استهلاک و استهلاک موجود در هزینه های فروش ، عمومی و اداری نشان دهنده استهلاک و استهلاک دیگر است.

سایر هزینه های عملیاتی (درآمد) ، خالص


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،

(به میلیون دلار آمریکا)

سال 2020


2019

ضرر خالص (سود) در اختیار دارایی ها ، تعطیلی رستوران ها ، و
refranchisings(3)

$

(2)


$

3

ضرر و زیان خالص (سود) در ارز خارجی(4)

(8)


(15)

دیگر ، خالص

(6)


(5)

سایر هزینه های عملیاتی (درآمد) ، خالص

$

(16)


$

(17)



(3)

ضرر و زیان خالص (سود) در اختیار دارایی ها ، تعطیلی رستوران ها و تجدید هزینه ها نشانگر فروش املاک و سایر هزینه های مربوط به تعطیلی رستوران ها و تجدید هزینه های جدید است. سود و زیان به رسمیت شناخته شده در دوره فعلی ممکن است منعکس کننده برخی از هزینه های مربوط به تعطیلی ها و تجدید هزینه های قبلی است که در دوره های قبلی رخ داده است.



(4)

ضرر و زیان خالص (سود) در ارز خارجی در درجه اول مربوط به ارزیابی مجدد دارایی ها و بدهی های فرقه خارجی است.

INC. و خرده فروشی های بین المللی مارک های رستوران
اقدامات مالی غیر GAAP
(ناظر)

در زیر ، اقدامات مالی غیر GAAP را تعریف می کنیم ، آشتی هر یک از اقدامات مالی غیر GAAP را با اندازه گیری مالی که به طور مستقیم قابل مقایسه است ، مطابق با اصول حسابداری پذیرفته شده ایالات متحده (“GAAP”) محاسبه شده ، ارائه می دهیم و دلایل اعتقاد ما را مورد بحث قرار می دهیم. این اطلاعات برای مدیریت مفید است و ممکن است برای سرمایه گذاران مفید باشد. این اقدامات دارای معانی استانداردی تحت GAAP نیستند و ممکن است با اقدامات زیرنویس مشابه سایر شرکتهای صنعت ما متفاوت باشد.

اقدامات غیر GAAP

برای تکمیل صورتهای مالی تلفیقی متراکم ارائه شده بر اساس GAAP ، RBI اقدامات مالی غیر GAAP زیر را گزارش می دهد: EBITDA ، تنظیم EBITDA ، LTM Adjusted EBITDA ، تنظیم خالص درآمد ، تعدیل سود رقیق شده برای هر سهم (“تنظیم شده EPS رقیق”) ، ارگانیک رشد درآمد ، رشد ارگانیک تنظیم شده EBITDA ، جریان نقدی آزاد و اهرم خالص. We believe that these non-GAAP measures are useful to investors in assessing our operating performance or liquidity, as it provides them with the same tools that management uses to evaluate our performance or liquidity and is responsive to questions we receive from both investors and analysts. By disclosing these non-GAAP measures, we intend to provide investors with a consistent comparison of our operating results and trends for the periods presented.

اخبار مرتبط  Dermafirm USA & BDMT Global Partner برای راه اندازی رمان زنده "مفهوم فروشگاه در خانه"

EBITDA is defined as earnings (net income or loss) before interest expense, net, (gain) loss on early extinguishment of debt, income tax (benefit) expense, and depreciation and amortization and is used by management to measure operating performance of the business. Adjusted EBITDA is defined as EBITDA excluding the non-cash impact of share-based compensation and non-cash incentive compensation expense and (income) loss from equity method investments, net of cash distributions received from equity method investments, as well as other operating expenses (income), net. Other specifically identified costs associated with non-recurring projects are also excluded from Adjusted EBITDA, including corporate restructuring and tax advisory fees, and office centralization and relocation costs. Adjusted EBITDA is used by management to measure operating performance of the business, excluding these non-cash and other specifically identified items that management believes are not relevant to management’s assessment of operating performance or the performance of an acquired business. Adjusted EBITDA, as defined above, also represents our measure of segment income for each of our three operating segments.

LTM Adjusted EBITDA is defined as Adjusted EBITDA for the last twelve month period to the date reported. LTM Adjusted EBITDA as of 31 مارس 2020 is the sum of the Adjusted EBITDA for the quarters ended 31 مارس 2020، 31 دسامبر 2019، 30 سپتامبر 2019و June 30, 2019, while LTM Adjusted EBITDA as of 31 مارس 2019 is the sum of the Adjusted EBITDA for the quarters ended 31 مارس 2019، December 31, 2018، September 30, 2018 و June 30, 2018.  A reconciliation of Adjusted EBITDA for each of those quarters was included in our press release attached as Exhibit 99 to our Form 8-Ks filed with the SEC on February 10, 2020، October 28, 2019، August 2, 2019.

Adjusted Net Income is defined as net income excluding (i) franchise agreement amortization as a result of acquisition accounting, (ii) amortization of deferred financing costs and debt issuance discount, (iii) loss on early extinguishment of debt and interest expense, which represents non-cash interest expense related to losses reclassified from accumulated comprehensive income (loss) into interest expense in connection with interest rate swaps de-designated in May 2015 و November 2019, (iv) (income) loss from equity method investments, net of cash distributions received from equity method investments, (v) other operating expenses (income), net, and (vi) other specifically identified costs associated with non-recurring projects.

Adjusted Diluted EPS is calculated by dividing Adjusted Net Income by the weighted average diluted shares outstanding of RBI during the reporting period. Adjusted Net Income and Adjusted Diluted EPS are used by management to evaluate the operating performance of the business, excluding certain non-cash and other specifically identified items that management believes are not relevant to management’s assessment of operating performance or the performance of an acquired business.

Net Leverage is defined as net debt (total debt less cash and cash equivalents) divided by LTM Adjusted EBITDA. Net Leverage is a performance measure that we believe provides investors a more complete understanding of our leverage position and borrowing capacity after factoring in cash and cash equivalents that eventually could be used to repay outstanding debt.

Revenue growth and Adjusted EBITDA growth, on an organic basis, are non-GAAP measures that exclude the impact of FX movements. Management believes that organic growth is an important metric for measuring the operating performance of our business as it helps identify underlying business trends, without distortion from the effects of FX movements. We calculate the impact of FX movements by translating prior year results at current year monthly average exchange rates.

Free Cash Flow is the total of Net cash provided by (used for) operating activities minus Payments for property and equipment. Free Cash Flow is a liquidity measure used by management as one factor in determining the amount of cash that is available for working capital needs or other uses of cash, however, it does not represent residual cash flows available for discretionary expenditures.

RESTAURANT BRANDS INTERNATIONAL INC. AND SUBSIDIARIES
اقدامات مالی غیر GAAP
Organic Growth in Revenue and Adjusted EBITDA
سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020
(Unaudited)


Actual


Q1 ’20 vs. Q1 ’19


Impact of FX
Movements


Organic Growth

(in US$ millions)

Q1 ’20


Q1 ’19


$


%


$


$


%

درآمد

















TH

$

699


$

749


$

(50)


(6.8)%


$

(7)


$

(43)


(5.9)%

BK

$

388


$

411


$

(23)


(5.4)%


$

(7)


$

(16)


(3.9)%

PLK

$

138


$

106


$

32


30.3%


$


$

32


30.5%

Total Revenues

$

1,225


$

1,266


$

(41)


(3.3)%


$

(14)


$

(27)


(2.2)%

تنظیم EBITDA
















TH

$

189


$

237


$

(48)


(20.1)%


$

(2)


$

(46)


(19.3)%

BK

$

200


$

222


$

(22)


(10.0)%


$

(6)


$

(16)


(7.4)%

PLK

$

55


$

41


$

14


34.2%


$


$

14


34.8%

تنظیم EBITDA

$

444


$

500


$

(56)


(11.2)%


$

(8)


$

(48)


(9.6)%

The change in Adjusted EBITDA during the three months ended 31 مارس 2020 compared to the three months ended 31 مارس 2019 includes a decrease of $20 million related to the temporary mismatch between advertising fund revenues and expenses which had a negative impact of approximately (4.0)% on the organic Adjusted EBITDA growth rate.

Note: Percentage changes may not recalculate due to rounding.

RESTAURANT BRANDS INTERNATIONAL INC. AND SUBSIDIARIES
Non-GAAP Financial Measures
Reconciliation of EBITDA and Adjusted EBITDA to Net Income
(Unaudited)


Three Months Ended March 31,

(in US$ millions)

سال 2020


2019

Segment income:




TH

$

189


$

237

BK

200


222

PLK

55


41

تنظیم EBITDA

444


500

Share-based compensation and non-cash incentive compensation expense(1)

21


25

Corporate restructuring and tax advisory fees(2)

1


6

Office centralization and relocation costs(3)


4

Impact of equity method investments(4)

4


1

Other operating expenses (income), net

(16)


(17)

EBITDA

434


481

استهلاک و استهلاک

45


47

Income from operations

389


434

Interest expense, net

119


132

هزینه مالیات بر درآمد(5)

46


56

Net income

$

224


$

246

RESTAURANT BRANDS INTERNATIONAL INC. AND SUBSIDIARIES
Non-GAAP Financial Measures
Reconciliation of Net Income to Adjusted Net Income and Adjusted Diluted EPS
(Unaudited)


Three Months Ended March 31,

(in US$ millions, except per share data)

سال 2020


2019

Net income

$

224


$

246

هزینه مالیات بر درآمد(5)

46


56

Income before income taxes

270


302

تنظیمات:




Franchise agreement amortization

8


8

Amortization of deferred financing costs and debt issuance discount

6


7

Interest expense and loss on extinguished debt(6)

8


3

Corporate restructuring and tax advisory fees(2)

1


6

Office centralization and relocation costs(3)


4

Impact of equity method investments(4)

4


1

Other operating expenses (income), net

(16)


(17)

Total adjustments

11


12

Adjusted income before income taxes

281


314

Adjusted income tax expense(5)(7)

54


59

Adjusted net income

$

227


$

255

Adjusted diluted earnings per share

$

0.48


$

0.55

Weighted average diluted shares outstanding

469


467

RESTAURANT BRANDS INTERNATIONAL INC. AND SUBSIDIARIES
اقدامات مالی غیر GAAP
Reconciliation of Net Leverage and Free Cash Flow
(Unaudited)


همانطور که از

(in US$ millions, except ratio)

March 31, 2020


March 31, 2019

Long-term debt, net of current portion

$

12,822


$

11,747

Finance leases, net of current portion

283


287

Current portion of long term debt and finance leases

103


94

Unamortized deferred financing costs and deferred issue discount

142


138

Total debt

13,350


12,266





Cash and cash equivalents

2,498


902

Net debt

10,852


11,364

LTM adjusted EBITDA

2,248


2,214

Net leverage

4.8x


5.1x


Three Months Ended March 31,


Twelve Months Ended
December 31,


Twelve Months Ended
31 مارس

(in US$ millions)

سال 2020


2019


2018


2019


2018


سال 2020


2019

Calculation:

A


ب


C


D


E


A + D – B


B + E – C

Net cash provided by (used for)
operating activities

$

136


$

154


$

(111)


$

1,476


$

1,165


$

1,458


$

1,430

Payments for property and
equipment

(19)


(5)


(7)


(62)


(86)


(76)


(84)

Free cash flow

$

117


$

149


$

(118)


$

1,414


$

1,079


$

1,382


$

1,346

اقدامات مالی غیر GAAP
Footnotes to Reconciliation Tables

(1)

Represents share-based compensation expense associated with equity awards for the periods indicated; also includes the portion of annual non-cash incentive compensation expense that eligible employees elected to receive or are expected to elect to receive as common equity in lieu of their 2019 and 2020 cash bonus, respectively.



(2)

Costs arising primarily from professional advisory and consulting services associated with corporate restructuring initiatives related to the interpretation and implementation of the Tax Cuts and Jobs Act, which was enacted on December 22, 2017, including final, proposed and temporary Treasury regulations proposed between 2018 and 2020.



(3)

In connection with the centralization and relocation of our Canadian and U.S. restaurant support centers to new offices in Toronto, Ontario, and Miami, Florida, respectively, we incurred certain non-operational expenses consisting primarily of duplicate rent expense, moving costs, and relocation-driven compensation expenses.



(4)

Represents (i) (income) loss from equity method investments and (ii) cash distributions received from our equity method investments. Cash distributions received from our equity method investments is included in segment income.



(5)

The effective tax rate was reduced by 0.1% and 4.1% for the three months ended March 31, 2020 and 2019, respectively, and our adjusted effective tax rate was reduced by 0.1% and 3.9% for the three months ended March 31, 2020 and 2019, respectively, as a result of benefits from stock option exercises.



(6)

Represents loss on early extinguishment of debt and interest expense, which represents non-cash interest expense related to losses reclassified from accumulated other comprehensive income (loss) into interest expense in connection with interest rate swaps de-designated in May 2015 and November 2019.



(7)

Adjusted income tax expense includes the tax impact of the non-GAAP adjustments and is calculated using our statutory tax rate in the jurisdiction in which the costs were incurred.

SOURCE Restaurant Brands International Inc.