Chartwells K12 از قهرمانان کافه تریا برای ارائه بیش از 35 میلیون وعده غذایی در طول بیماری همه گیر COVID-19 تقدیر می کند

طی 36 ساعت تعطیل شدن مدارس امسال ، تیم های Chartwells تجربه سنتی کافه تریا را به محوطه رانندگی ، تحویل اتوبوس و سایر مکان های وعده غذایی در جوامع سراسر کشور تبدیل کردند. با تمرکز بر روی هر روز شاد و سالم و روزمره ، آنها همچنان به طبخ غذاهایی که بچه ها دوست دارند غذا بخورند و روزهای جالب تم را ترتیب می دهند تا اطمینان حاصل شود که زمان وعده های غذایی یک نقطه روشن در روز کودک است. در حال حاضر ، تیم های Chartwells در 36 ایالت در بیش از 2،000 سایت مشغول غذا هستند.

وی گفت: “آنچه بسیاری از مردم درک نمی کنند این است که قهرمانان ناهار مدرسه کسانی هستند که در حال حاضر فرزندان آمریکایی را تغذیه می کنند. بلیندا اوکلی، مدیرعامل ، Chartwells K12. “از آنجا که آنها خستگی ناپذیر برای پیدا کردن راه هایی برای آوردن وعده های غذایی بحرانی به خانواده ها تلاش می کنند ، قدرت فوق العاده آنها بیش از گذشته می درخشد ، اما این نگرش هر کاری که بخواهد می تواند صادقانه بخشی از DNA آنها باشد.”

اخبار مرتبط  برندهای Elegance با راه اندازی نام های تجاری جدید ، مشارکت های استراتژیک جدید و یک پلت فرم انقلابی مستقیم به مصرف کنندگان ، به رشد خود دامن می زنند.

داستانها و قدردانی از زحمت و فداکاری آنها از ورود جوامع سراسر کشور ادامه می یابد و در این فیلم نمایش داده می شود: https://vimeo.com/412302809

در حال حاضر در 8هفتم سال ، School Lunch Hero Day یک برنامه ملی است که متخصصان تغذیه مدارس را به خاطر کار شگفت انگیزی که انجام می دهند برای اطمینان از دانش آموزان در سراسر کشور به خوبی تغذیه می کنند ، می شناسد. در حال حاضر ، این مهمتر از همیشه است.

با بسته شدن مدارس ، میلیون ها کودک که به برنامه های تغذیه ای مدارس متکی هستند ، می توانستند بدون غذا بمانند. طبق گفته های No Kid Hungry ، از هر 6 کودک در ایالات متحده 1 گرسنگی زندگی می کنند و 6 از 7 کودک گرسنه وقتی مدرسه برگزار نمی شود غذای کافی دریافت نمی کنند.

ارسال یک کمپین لبخند
یکی از الهام بخش ترین چیزها در طول پاسخ COVID شیوه هایی است که اجتماعات برای حمایت از یکدیگر جمع شده اند. برای Chartwells ، این شامل همکاری با هر دو گروه در مدارس و شرکت های گروه Compass Group ، از جمله موریسون لیوینگ است. با اقدامات احتیاطی اضافی در مجامع ارشد موریسون لیوینگ در سراسر کشور ، ساکنان قادر به دریافت بازدیدکننده یا جمع شدن در گروه نیستند. Chartwells K12 از طریق کمپین جدید “ارسال یک لبخند” در حال راهپیمایی کودکان در سراسر کشور برای نوشتن نامه ها و گرفتن عکس برای ارسال لبخند به سالمندان است. با توزیع بسته های “ارسال یک لبخند” در سایت های وانت وعده غذایی Chartwells ، بچه ها می توانند در سفر بعدی خود نامه ها و تصاویر کامل شده خود را برگردانند تا با افراد سالمند از ساحل به ساحل به اشتراک گذاشته شود.

اخبار مرتبط  شرکت ملی گوشت گاو گوشتی TOP Chops Taps Nakia Reigh Kelley به عنوان COO جدید

اوکلی ادامه داد: “همانطور که به دنیای اطراف خود نگاه می کنیم ، هیچ شکی نیست که شرایط متفاوت باشد ، اما مقاومت و فداکاری آنها در مواجهه با شرایط کنونی باعث می شود که همه دلایل بیشتری برای جشن گرفتن قهرمانان اصلی ناهار مدرسه ای ما در سال جاری وجود داشته باشد.” “من می خواهم قهرمانان ما بدانند که آنها نه تنها برای فرزندان ما بلکه برای همه ما مثال می زنند ؛ تلاش های آنها هرگز فراموش نمی شود.”

اخبار مرتبط  تماشای آنلاین و دانلود فیلم خارجی

درباره Chartwells K12
هدف Chartwells K12 اطمینان از این است که دانش آموزان با سرو کردن غذاهایی که بچه ها دوست دارند غذا بخورند و برنامه های ناهار خوری سفارشی ایجاد کنند ، از این که کافه تریا شادتر و سالم تر از آنچه وارد خانه شده اند ترک کنند. Chartwells K12 با بیش از 16000 همکار در 4500 مدرسه ، اعم از موسسات دولتی بزرگ گرفته تا منشورهای کوچک و مدارس خصوصی ، در دهه های غذا ، آموزش و تجربه عملیاتی مستقر در آشپزی ، تغذیه ، سلامتی و استعداد پایداری ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید www.ChartwellsK12.com.

تماس با رسانه
لیزا کلایبون
معاون رئیس جمهور ارتباطات ، Chartwells K12
[email protected]
630-993-7547

SOURCE Chartwells K12

لینک های مربوطه

http://www.chartwellsk12.com