خرده فروش مستقل از طریق اقدامات مبتکرانه و همدلانه ، از ایجاد سیستم های پنوماتیک بدون تماس تا نمایشگرهای PPE هنرمندانه و کار با افراد غیرانتفاعی محلی ، در COVID Times رونق می یابد. Mix در حال تبدیل شدن به کسب و کار کوچک جمعه سیاه روشن است.

SCARSDALE ، نیویورک، 27 نوامبر 2020 / PRNewswire / – نوآوری در فن آوری ، همدلی و سرمایه گذاری در راههای مقابله با بحران COVID برای مشتریان ، به جواهرات D’Errico کمک می کند تا علاوه بر زنده ماندن بلکه پیشرفت در محیطی که هزاران کسب و کار دیگر را نابود می کند ، و به طور موثر در برابر آن رقابت کنند. فروش عظیم جمعه سیاه.

ریچارد دی اریکو ، بنیانگذار و صاحب جواهرات D’Errico از اسکاردیل ، نیویورک. در ماه ها از آغاز بحران ، D’Errico سرمایه گذاری گسترده ای در همه موارد از فناوری گرفته تا حمایت جامعه انجام داده بود. از جمله این موارد می توان به ایجاد یکی از پیشرفته ترین سیستم های مشتری بدون تماس در پرچمدار این شرکت اشاره کرد اسکاردیل فروشگاه. با بیش از 35 سال فعالیت ، جواهرات D’Errico دارای دو فروشگاه ، یکی در است اسکاردیل و دیگری در کوه کیسکو ، نیویورک. کوه کیسکو فروشگاه همچنین دسترسی بدون تماس دارد.

در لحظه ای الهام ، د اركو دریافت كه سیستم حمل و نقل پنوماتیك مورد اعتماد بانك ها و سیستم های مالی می تواند به همان اندازه برای جواهرات كار كند. او یک خدمه ساختمانی را به زمین آورد و پیوندهای تصویری و صوتی ، لوله های پنوماتیک و یک ساختار پشتیبانی گسترده درست درب ورودی فروشگاه اصلی خود داشت. مشتریان می توانند بدون اینکه اتومبیل خود را ترک کنند ، در آن جا بکشند ، گنجینه های خود را رها کنند و آنها را تحویل بگیرند. آنها حتي مي توانند كانيستر پنوماتيك را با چرخش هاي راضي كننده و رانش در لوله هاي پلاستيكي شفاف مشاهده و بشنوند.

نمایشگرهای PPE که به همان اندازه کارهای هنری هستند ، به همان اندازه انتخاب مفید مواد ، با استقبال بسیاری از مشتریانی که وارد فروشگاه می شوند ، می شوند. پذیرش تغییر به جای مقاومت در برابر آن ، در دنیای امروز بسیار مهم است. طلا و جواهر D’Errico در سال های اخیر بیش از دوازده جایزه قابل توجه برای همه چیز از انتقال خرد خرد جواهرات تا پرورش استعدادهای جوان کسب کرده است. توانایی این شرکت در ادامه کار خود دروس مختلفی را برای کسب و کارها به همراه دارد.

در این زمان پرتنش و دشوار ، D’Errico همچنین همکاری نزدیک با گروه های جامعه محلی دارد. وقتی همکار فروش است جیلیان مک دانل از زمان قفل کردنش برای ایجاد ماسک های خیره کننده و دست ساز استفاده کرد ، جواهرات D’Errico با 800 دلار او تولید و اهدا کرده بود 1600 دلار به شربت خانه غذا بین ادیان Mount Kisco. “می گوید:” از کمک فوق العاده شما متشکرم. ” روبرتا هوروویتز، مدیر شربتخانه.

برای ایجاد زمینه برای آینده ، جواهرات D’Errico ، به دنبال دستورالعمل های دقیق CDC ، اخیراً میزبان گروهی از اعضای 11-14 ساله باشگاه پسران و دختران از وستچستر شمالی بنابراین آنها می توانند در مورد موضوعاتی مانند چاپ سه بعدی در دنیای واقعی اطلاعات کسب کنند. مدیرعامل فصل آلیزا اوزر می گوید: “ما از داشتن این همکاری بسیار هیجان زده ایم و بسیار متشکریم.”

جواهرات D’Errico به دلیل اقدامات پرانرژی خود ، در هفته 50 طرح جواهرات عروس سفارشی انجام می دهد. این کمی نسبت به قبل کاهش یافته ، اما در حال افزایش است. این یکی از معدود جواهرسازانی است که در آمریکا دارای چاپگر سه بعدی است. ریچارد می گوید: “من به مردم می گویم مشتری های شما را باز کنند ، تبلیغ کنند ، تبلیغ کنند و راحت باشند. این دنیای جدیدی است و شما باید با گذشت زمان تغییر کنید.”

تصاویر اضافی را می توانید در لینک های Dropbox زیر پیدا کنید:
تصاویر سیستم بدون تماس جواهرات D’Errico:
https://www.dropbox.com/sh/xm79a8km0mbti70/AAATfVimRZEF2uG6p2HnXbJNa؟dl=0
تصاویر کلی از خلاقیت های جواهرات D’Errico:
https://www.dropbox.com/sh/ze5rp31yvvhxg0w/AAA61vQMWuNMG79nyRvCXskOa؟dl=0
مقالاتی در مورد جواهرات D’Errico:
https://www.dropbox.com/sh/7xaav3pgdkfdcf1/AABcgWmx57sKRHVYRnCgE6iia؟dl=0

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با Richard D’Errico در تماس بگیرید [email protected] یا با شماره 917-805-4184 تماس بگیرید یا پیامک کنید. وی طبق دستورالعمل های CDC برای مصاحبه حضوری در دسترس است. می توانید با خانم Horowitz در تماس بگیرید [email protected] آدرس ایمیل Mrs.Ozer است [email protected]

تماس با رسانه:
تونی سیدمان
914.334.1626
[email protected]

SOURCE D’Errico جواهرات

اخبار مرتبط  Home Depot جلسات سهامداران سالانه خود را تقریباً برگزار می کند