Cameo مشارکت با (RED) را برای مبارزه با ایدز و COVID-19 در روز جهانی ایدز و # دادن سه شنبه گسترش می دهد

نیویورک، 1 دسامبر 2020 / PRNewswire / – این روز جهانی ایدز ، کامئو، بستری که طرفداران را قادر می سازد تا با استعدادهای مورد علاقه خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند ، دومین سال همکاری خود را با (RED) برای مبارزه با ایدز و امسال نیز COVID-19 ، به عنوان بخشی از مبارزات Shopathon (RED) آغاز می کند. بر 1 دسامبرخیابان، که هم روز جهانی ایدز و هم # سه شنبه دادن است ، 100٪ از درآمد خالص Cameo از Cameos رزرو شده در آن روز به (RED) اهدا می شود.

یک گروه ستاره ای از مشاهیر از جمله مادلین کلاین، Selenis Leyva ، Javier Muñoz ، Lecrae ، فیبی رابینسون، جیسون جنوا ، لئونا لوئیس، آلیسیا راینر، آنتونی رپ، جک فالاهی و سرآشپزها لامار مور ، دومینیک آنسل و اندرو زیمرن، در میان دیگران ، 100 درصد سخاوتمندانه از هر فریاد خریداری شده در طول مبارزات را اهدا خواهد کرد. Cameo کمک هزینه اضافی برای هر (RED) رزرو Cameo در بین 2-6 دسامبرهفتم.

تمام پول جمع آوری شده برای مقابله با ایدز و همچنین COVID-19 به صندوق جهانی می رود ، که با ادامه روند مبارزه در برابر ایدز ، در سراسر جهان تهدید به خنثی سازی موفقیت سخت مبارزه با ایدز است. بنیاد بیل و ملیندا گیتس همچنین سخاوتمندانه با تمام پول اهدا شده توسط Cameo ، حداکثر تا 100000 دلار.

Cameo در روز جهانی ایدز سایت خود (RED) را تغییر می دهد و دسته های ویژه ای را برای افراد مشهور شرکت می کند. یک نماد (RED) طرفداران را به لیستی از استعدادهای شرکت کننده در فعال سازی (RED) در طول زندگی کمپین هدایت می کند.

اخبار مرتبط  در چشم انداز بازار پس از COVID ، پیش بینی می شود که بازار مکمل های پروبیوتیکی با CAGR بیش از 6٪ در دوره 2019-2025 رشد کند.

کاربرانی که مایل به خرید Cameo هستند به سادگی استعداد مورد نظر خود را انتخاب کرده و فرم درخواست را با دستورالعمل های عمومی پر می کنند (به عنوان مثال: “لطفا برای دوست من Kris کریسمس مبارک آرزو کنید!”). ویدئوی تکمیل شده چند روز بعد با صندوق ورودی خریدار وارد می شود ، با یک پیام شخصی که به زبان و شخصیت شخص استعداد ، مخاطب را با نام وی خطاب می کند. فرستنده می تواند فیلم را فوراً با گیرنده به اشتراک بگذارد تا همزمان با تولد ، تعطیلات یا سایر رویدادهای مرتبط با پیام باشد.

مدیرعامل Cameo گفت: “همکاری ما با (RED) فرصتی عالی برای جامعه ستارگان ما فراهم می کند تا از پلت فرم Cameo برای کمک به نجات جان انسانها در مبارزه جهانی با ایدز استفاده کنند.” استیون گالانیس. “فیلم های Cameo خریداری شده در روز جهانی ایدز تأثیر مضاعفی خواهند داشت: آنها ضمن جمع آوری پول برای شایسته ترین هدف ، گیرنده را به وجد می آورند.”

اخبار مرتبط  WhistlePig و Moët Hennessy همکاری بین المللی را اعلام کردند

علاقه مندان می توانند Cameos (RED) خود را از طریق برنامه Cameo یا www.cameo.com.

درباره (RED)
(RED) نام خود را گرفت زیرا این رنگ اضطراری است. در سال 2006 ، (RED) برای مشارکت مشاغل و افراد در یکی از بزرگترین موارد اضطراری بهداشت ، بیماری همه گیر ایدز ، تأسیس شد. امروز ، در حالی که COVID-19 تهدید به خنثی کردن پیشرفت مبارزه با ایدز است ، (RED) با مشارکت با شاخص ترین مارک های جهان برای تولید پول برای صندوق جهانی جهانی از مبارزه با دو بیماری همه گیر کشنده ، ایدز و COVID-19 حمایت می کند. کالاها و تجارب مارک دار (RED) (RED) شرکا شامل: Alessi ، Amazon ، Apple ، Balmain ، Bank of America ، Beats by Dr. Dre ، Calm ، Claro ، Durex ، eos ، Girl Skateboards ، لویی ویتون، Montblanc ، Mophie ، NetJets ، NTWRK ، Primark ، Salesforce ، Starbucks ، Telcel ، Therabody ، U-Mask و Vespa. (RED) حامیان عبارتند از: مرک و روشه.

تا به امروز ، (RED) تولید کرده است 650 میلیون دلار برای صندوق جهانی برای حمایت از کمکهای مالی HIV / AIDS در درجه اول در eSwatini ، غنا، کنیا، لسوتو، رواندا، آفریقای جنوبی، تانزانیا و زامبیا. 100 درصد این پول برای کار در زمین است – هزینه ای اضافی گرفته نمی شود. صندوق های جهانی کمک مالی (RED) 180 میلیون نفر را تحت تأثیر خدمات پیشگیری ، درمان ، مشاوره ، آزمایش HIV و مراقبت قرار داده است. امروزه ، پول (RED) برای حمایت از این برنامه ها و همچنین تلاش برای کاهش تأثیر COVID-19 بر خدمات بهداشتی مهم برای آسیب پذیرترین افراد جهان همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط  دو عطر و طعم چای دم کرده و چای با سبد چرخان دم چرخ Curtis® دم چای یخ زده

درباره کامئو
Cameo سرویس اصلی است که مشتریان را قادر می سازد با ده ها هزار استعداد در قالب پیام های ویدئویی شخصی ، تماس های بزرگنمایی مستقیم و پیام های مستقیم ارتباط برقرار کنند. در مدت بیش از سه سال ، این شرکت بیش از 1 میلیون درخواست از پیام های تولد و موفقیت را به دعوت نامه های جشن عروسی ، پیشنهادات ازدواج ، جنسیت نوزاد و موارد دیگر برای طرفداران در سراسر جهان برآورده کرده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.cameo.com مراجعه کنید.

منبع Cameo

لینک های مربوطه

https://www.cameo.com