Nestlé US مسیر دستیابی به آینده ای پایدار را تسریع می کند ، پروژه های جدید و تعهدات تجاری را در سفر خود به Net Zero اعلام می کند

وی گفت: “ما در تلاشیم تا آینده ای پایدارتر داشته باشیم ، به سوی سیاره ای سالم تر ، جامعه ای قوی تر و اقتصادی پررونق.” استیو پریسلی، رئیس و مدیر عامل شرکت نستله ایالات متحده آمریکا. “به همین دلیل ما در حال کار بر روی کارهای موجود خود هستیم تا اهداف بلند پروازانه ای را ایجاد کنیم که یک تغییر واقعی ایجاد کنند ، و به همین دلیل ما همچنان به دنبال راه های جدید و ابتکاری برای دستیابی به آنها در بازار خود هستیم.”

به عنوان بخشی از تلاش جهانی ، این شرکت تعهدات و پروژه های جدیدی را در ایالات متحده ، بزرگترین بازار نستله ، برای سرعت بخشیدن به مسیر خود به سوی آینده ای پایدار و انتشار صفر خالص اعلام کرد. این شرکت در حال تجدید تصور از جنبه های تجاری خود در ایالات متحده است ، از موادی که استفاده می کند ، تا بسته بندی که مواد غذایی و نوشیدنی های آن را ایمن نگه می دارد ، تا نحوه ساخت و حمل محصولات خود. این در حالی است که همچنان مشتریان خود را به وجد می آورد و تجارت را گسترش می دهد.

بی طرفی کربن مارک
چندین مارک برجسته نستله در ایالات متحده تعهدات جدیدی را برای دستیابی به خنثی شدن کربن اعلام کردند:

  • غذاهای شیرین زمین ، یک مبتکر برنده جایزه مبتنی بر گیاه ، امروز متعهد می شود که تا سال 2025 به خنثی سازی کربن دست یابد.
  • باغ زندگی® ، مارک شماره 1 در صنعت محصولات طبیعی ، متعهد می شود تا سال 2022 به خنثی سازی کربن دست یابد.

مارک های معروف بین المللی فروخته شده در ایالات متحده اخیراً تعهدات مشابهی را اعلام کرده اند:

  • Perrier® ، S.Pellegrino® و Acqua Panna® قرار است تا سال 2022 به خنثی شدن کربن برسند.
  • هر فنجان قهوه نسپرسو تا سال 2022 کربن خنثی خواهد بود.

مارک های تجاری با سرمایه گذاری در ترکیبی از انرژی های تجدید پذیر ، بسته بندی و پیشرفت های عملیاتی و پروژه های جبران کننده با کیفیت بالا ، به خنثی شدن کربن دست پیدا می کنند.

اخبار مرتبط  خرده فروشی و مهمان نوازی بررسی تأثیر COVID-19

ساخت ، عملیات و تدارکات

  • نستله انتظار دارد انتقال 800 سایت خود را در 187 کشوری که در آن کار می کند تا پنج سال آینده به صورت 100٪ برق تجدید پذیر انجام دهد.
  • نستله از طرح آزمایشی ناوگان آزمایشی رونمایی کرد برای آزمایش استفاده از کامیون های الکتریکی در یک مسیر کوتاه 20 مایل در اوهایو. حمل و نقل 17 درصد از تولید گازهای گلخانه ای فعلی نستله در ایالات متحده را تشکیل می دهد. بنابراین ، تبدیل حمل و نقل ناوگان به وسایل نقلیه الکتریکی به طور قابل توجهی باعث کاهش مصرف سوخت فسیلی نستله و انتشار کل کربن می شود ، در نتیجه سفر را برای دستیابی به انتشار خالص انتشار گازهای گلخانه ای پیش می برد.

عناصر

  • نستله در حال همکاری با متخصصان و تامین کنندگان صنعت برای کاهش ردپای کربن از بیشترین مواد تشعشعی: لبنیات و گوشت گاو است. این شرکت اخیراً اولین شریک سازمانی بود که به ابتکار Net Zero پیوست ، تلاشی گسترده در صنعت که نقشی اساسی در کمک به لبنیات ایالات متحده برای پیشرفت در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و پیشرفت های چشمگیر در مصرف آب از مزرعه به مزرعه از طریق نوآورانه ایفا می کند. فن آوری ها و روش ها نستله همچنین با شرکای زنجیره تأمین و دامداران گاو در حال کار برای کمک به مقیاس اقدامات مرتع احیا در مناطق بزرگ شمال دشت در مونتانا.

بسته بندی
نستله همچنان در تلاش خود برای ایجاد 100٪ بسته بندی خود تا سال 2025 قابل استفاده مجدد یا قابل بازیافت است ، که به طور قابل توجهی اثر انتشار گازهای گلخانه ای آن را کاهش می دهد.

  • نستله ایالات متحده آمریکا در حال تبدیل 100 port از نمونه کارهای خامه ای خود ، از جمله Coffee mate® و Coffee mate® bliss طبیعی به بطری های کاملاً قابل بازیافت تا سال 2022 است. این به دنبال راه اندازی کریمر Starbucks® در یک بطری کاملا قابل بازیافت در سال 2019 و این باعث می شود که بازیافت برای مصرف کننده آسان تر باشد زیرا کل بطری ، از جمله کلاهک ، بدن و آستین را می توان با هم بازیافت. شیشه و آستین جمع کن 100٪ PET است که با جوهرها و مواد سازگار با بازیافت ساخته شده و توسط انجمن بازیافت پلاستیک شناخته شده است. با این حرکت ، جفت قهوه اولین مارک عمده کرم ساز است که متعهد به استفاده از آستین جمع کننده کاملاً قابل بازیافت برای بطری های PET در ایالات متحده است.
  • Nestlé® Toll House® اکنون در حال تحویل خمیر جدید شیرینی شکلاتی با اندازه Bite در خرده فروشی های منتخب در یک کیسه پلاستیکی انعطاف پذیر کاملاً قابل بازیافت ، از جمله زیپ است. این بسته را می توان از طریق سطل های جمع آوری فروشگاه های موجود در بسیاری از اعضای خرده فروشی How2Recy بازیافت کرد.
اخبار مرتبط  گزارش جدید با 33 نکته راهنمایی درباره مدیریت دایره IT

این تلاش ها بیش از یک دهه پیشرفت و سرمایه گذاری برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه پایداری نستله است. به عنوان مثال ، تا پایان سال 2020 ، 100٪ تأسیسات تولیدی نستله در ایالات متحده به زباله صفر برای دفع دست می یابند ، و از جلوگیری از ارسال تقریباً 300000 تن زباله به محل دفن زباله در سال جلوگیری می کنند. Nestlé Purina PetCare با سازمان های حفاظت از كشاورزان و كشاورزان آمریكا مشاركت دارد تا به اجرای روشهای پایدار مانند كشاورزی احیا كننده كه باعث بهبود سلامت خاک ، محافظت از تنوع زیستی و تقویت تولید كلی می شود ، كمك كند. Gerber با استفاده از روشهای Clean Field Farming while ضمن کار برای کاهش تأثیر بسته بندی ، همچنان به تولید مواد با کیفیت بالا که کودک و کره زمین را تغذیه می کنند ، می پردازد. علاوه بر این ، نستله به معرفی محصولات جدید پروتئینی بدون گوشت و گیاهی با مارک های معروف خانگی خود ، مانند غذاهای شیرین زمین ، قهوه جوش bl سعادت طبیعی و کریمرهای Starbucks®، Stouffer’s ، آشپزی زندگی Life و دی جیورنو.

اخبار مرتبط  سیگنال های پیش بینی فصل طوفان "بسیار فعال" صاحبان خانه نیاز به آماده سازی اولیه دارند زیرا Generac ادامه مشاوره های مجازی

از طریق سرمایه گذاری و حمایت ، نستله همچنین باعث ایجاد تغییر در آن سوی دیوارهای خود می شود. با اخیر آن 30 میلیون دلار با سرمایه گذاری در صندوق رهبری حلقه بسته ، این شرکت در حال ارتقا infrastructure زیرساخت های بازیافت ایالات متحده و دسترسی مطمئن به پلاستیک های بازیافتی با درجه مواد غذایی است. نستله همچنین به دفاع از سیاست های فدرال و ایالتی که زیرساخت ها و مشوق های انرژی تجدیدپذیر را گسترش می دهد ، ادامه می دهد و با لایحه هایی که مانع گسترش انرژی های تجدیدپذیر می شوند ، مبارزه می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد نقشه راه و اهداف ایالات متحده که در بالا ذکر شد ، می توانید در https: //www.Nestléusa.com/.

نستله در ایالات متحده
نستله در ایالات متحده متعهد به باز کردن قفل غذا برای بالا بردن کیفیت زندگی برای همه ، امروز و نسل های بعدی است. ما با تمرکز بر دسته های با رشد بالا ، از جمله مراقبت از حیوانات خانگی ، آب بطری ، قهوه ، سلامت مصرف کننده و تغذیه نوزادان و ارائه مارک های مورد علاقه مردم ، سبد محصولات خود را تغییر می دهیم. نستله در ایالات متحده با تقریباً 36000 کارمند در 34 ایالت ، مجموعه گسترده ای از محصولات غذایی و آشامیدنی را برای مردم و حیوانات خانگی آنها در طول زندگی ارائه می دهد. نستله در ایالات متحده از هفت شغل اصلی تشکیل شده است: نستله ایالات متحده آمریکا، Nestlé Waters آمریکای شمالی ، Nestlé Nutrition ، Nestlé Professional ، Nespresso ، Nestlé Health Science و Nestlé Purina PetCare Company. ایالات متحده بزرگترین بازار نستله S.A با فروش محصولات ترکیبی از 29 میلیارد دلار. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید Nestléusa.com یا Facebook.com/NestléUSA.

منبع نستله ایالات متحده آمریکا

لینک های مربوطه

http://www.nestleusa.com