مطالعه بی حد و حصر خرده فروشان مشروبات الکلی مستقل برای افزایش چشم انداز تعطیلات ، انتظارات عالی برای ارواح مکزیکی و نقش های بنیادی جدید برای تجارت الکترونیکی و تحویل

بوستون، 3 دسامبر 2020 / PRNewswire / – مبهوت، اولین و بزرگترین بازار تجارت الکترونیکی الکل در کشور ، امروز دومین نظارت سالانه خود را در این کشور منتشر کرد آمریکای شمالی صاحبان و مدیران فروشگاه های مستقل الکل ، نگاهی عمیق به تجربه و انتظارات خرده فروشان مشروبات الکلی که در یک محیط COVID-19 فعالیت می کنند ، ارائه می دهند. این مطالعه نشان داد که تقریبا نیمی از خرده فروشان پیش بینی می کنند فروش این فصل تعطیلات به طور قابل توجهی بالاتر باشد ، 78٪ از پاسخ دهندگان گزارش می دهند که فروش آنلاین بیشتر از ماه مارس انجام شده است ، و Mezcal جهش می کند مانند ویسکی های ایرلندی و ژاپنی در انتظار رشد برای سال آینده.

این مطالعه در یک زمان تحول برای خرده فروشی الکل ، تجارت الکترونیکی ، تحویل و خود دریلی انجام می شود. فروش در سیستم عامل آن ، که خریداران نوشیدنی بزرگسال را به خرده فروشان محلی برای خرید و تحویل در کمتر از 60 دقیقه متصل می کند ، رشد 350 درصدی را نسبت به سال گذشته حفظ کرده است. در همین حال ، تعداد خرده فروشان دریزلی از ژانویه تاکنون از کمی بیش از 2000 به بیش از 4000 مکان افزایش یافته است.

در میان یافته های کلیدی:

  • فروش بیشتر پایدار بوده و سفارش آنلاین از خرید در فروشگاه پیشی می گیرد. 70٪ از خرده فروشان مستقل در نظرسنجی از زمان گسترش COVID-19 فروش بیشتری را در فروشگاه تجربه کرده اند ، در حالی که 78٪ شاهد فروش آنلاین بوده اند. علاوه بر این در حالی که تقریبا نیمی از خرده فروشان گزارش کرده اند که فروش آنلاین کمتر از 5٪ از کل فروش آنها قبل از COVID-19 بوده است ، 56٪ گفتند که فروش آنلاین به 11٪ یا بیشتر از کل فروش پس از COVID-19 رشد کرده است – با سهم قابل توجهی گزارش می دهد که فروش آنلاین اکنون 30٪ یا بیشتر از کل فروش را تشکیل می دهد.
  • چشم اندازی خوش بین برای تعطیلات. انتظار می رود روند فروش مثبت تا فصل خرید در تعطیلات ادامه داشته باشد. 63٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند كه فروش حداقل با Q4 معمول مطابقت داشته باشد و 44٪ پیش بینی می كنند كه فروش آنها به طور قابل توجهی بالاتر از دوره های مشابه قابل مقایسه باشد.
  • تهدید تحویل مواد غذایی شتاب بیشتری می یابد. از خدمات تحویل مواد غذایی به عنوان سریعترین نگرانی رقابتی خرده فروشان مشروبات الکلی نام بردند ، از سال گذشته تقریباً 30 درصد جهش کرد و به طور مطلق ، از خرده فروشان آنلاین شراب پیشی گرفت.
  • بخش صنایع دستی در حال ظهور ممکن است به رشد سخت ذوب کننده کمک کند. همانطور که White Claw و Truly رهبری گروه خود را تثبیت می کنند ، تقریباً یک سوم خرده فروشان به دنبال تولید سریع صنایع دستی هستند تا دسته سلتسر سخت را رونق ببخشند. با آوردن کوکتل های نوشیدنی آماده برای بحث در مورد اختلال ، انتظار می رود که رهبر اولیه High Noon مسیر رشد خود را حفظ کند ، زیرا 51٪ از خرده فروشان قصد دارند در سال آینده فضای بیشتری به آن بدهند.
  • چشم انداز روشن برای ارواح مکزیکی. انتظار داشته باشید که تکیلا و مزکال در سال 2021 و بعد از آن فضای بیشتری را در قفسه اشغال کنند. تکیلا قهرمان بوربن 2019 را به دست آورد تا مقام اول را در پیش بینی رشد موجودی خرده فروشان برای ارواح کسب کند. در همین حال ، Mezcal در میان دسته های نوظهوری که خرده فروشان انتظار دارند سهام بیشتری در سال آینده داشته باشد ، فقط کوکتل های Tequila ، Seltzer سخت و RTD را پشت سر گذاشت. میدان های فروش با Drizly ، جایی که رشد سهم Mezcal 57٪ نسبت به سال گذشته رشد کرده است.

مدیر عامل گروه Cory Rellas Drizly گفت: “ناگفته نماند که سال 2020 یک سال بی سابقه بود. ما خوشبختانه نقشی در کمک به همکاران خرده فروشی خود در ادامه خدمات رسانی به مصرف کنندگان در این زمان ها بازی کردیم و در بسیاری از موارد ، واقعاً تجارت خود را رشد می دهیم.” و Drizly از بنیانگذاران “این خرده فروشان دارای صندلی ردیف اول برای تمام اتفاقات صنعت الكل نوشیدنی هستند و نبض قابل توجهی در مورد آینده آن دارند. تجارب آنها در سال جاری و انتظارات برای سال 2021 اساس این گزارش سالانه خرده فروشان را تشکیل می دهد ، و فشارسنج معنی داری برای آنچه آمدن.”

روش: Drizly یک مطالعه عمیق بر روی بیش از 500 بزرگسال انجام داد که در طی آن فروشگاه های مشروبات الکلی مستقل را مدیریت یا صاحب آن هستند اکتبر 2020، از جمله خرده فروشان در بستر Drizly و خارج از آن.

درباره دریزلی
درزلی است آمریکای شمالی بزرگترین بازار الكل تجارت الكترونیكی و بهترین راه برای خرید آبجو ، شراب و مشروبات الكلی. Drizly با سرعت و سهولت تحویل و تحویل در صورت تقاضا ، با خرده فروشان در بیش از 1400 شهر همکاری می کند تا به مصرف کنندگان با سن قانونی نوشیدن ، انتخاب بی نظیر و تجربه خرید شفاف و شخصی را ارائه دهد. با پشتیبانی سرمایه گذاران نهادی در سطح جهانی ، دریزلی با خرده فروشان شریک می شود تا قفسه های خود را به صورت آنلاین بیاورد ، به آنها کمک می کند تا به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنند ، از بینش های کلیدی بازار و مشتری استفاده کنند و تجارت خود را برای رشد فروش متنوع کنند.

Drizly به تازگی راه اندازی شده است بینش BevAlc اطلاعات و بینش هایی در مورد صنعت مشروبات الکلی و بخش تجارت الکترونیکی آن که به سرعت در حال رشد است فراهم می کند. این پلت فرم هر هفته دو بار با پیش بینی های دسته بندی و روند بازار ، بینش تازه مصرف کننده و مشاوره ای که به منظور کمک به رشد خرده فروشان نوشیدنی های بزرگسال ، به روز شده است ، به روز می شود.

منبع Drizly

اخبار مرتبط  بازار جهانی نشاسته ذرت (2020 تا 2026)