نرخ رشد تعدیل شده نشان می دهد خریدهای جمعه سیاه در واقع 23٪ و دوشنبه سایبری 44٪ کاهش یافته است.
“نتایج اولیه جمعه سیاه آمازون و دوشنبه سایبری پیچیده است. از نظر خام ، حجم خرید جمعه سیاه نسبت به سال گذشته و دوشنبه سایبری کاهش یافته بود. با این حال ، اگر اعداد را برای تغییر منحصر به فرد تجارت دیجیتال تنظیم کنیم. با تجربه در سال 2020 ، هر دو روز نتوانستند “لیفت” خریدی را که از تاریخ سیاه سیاه و دوشنبه سایبر مشاهده کرده ایم ، ایجاد کنند. ” – گرگ مالن، VP Solutions در SimilarWeb
دسته بندی های برتر
برخلاف Prime Day ، که دسته های برتر خریداری شده یک روز “متوسط” خرید در آمازون را نشان می دهد ، Black Friday و Cyber Monday تقاضای بیشتری برای اسباب بازی ها و بازی ها
خریداران برای بچه های خود این گروه را به جمع پنج گروه برتر تبدیل کردند (به استثنای این موارد) مواد غذایی و مواد غذایی) ، با نرخ رشد 7 درصدی در جمعه سیاه سالانه ؛ با این حال ، نرخ رشد در دوشنبه سایبری پایدار نبود.
یک موضوع پایدار در سراسر همه گیر گرایش به مصرف کنندگان برای خرید خانه هایشان است. ابزارها و بهبود خانه و پاسیو ، چمن و باغ دو دسته هستند که در طول سال 2020 رشد چشمگیری داشته اند. هر دو دسته رشد دو رقمی در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دارند.
در نگاه اول ، ممکن است کمی تعجب آور باشد که کاهش در آن را ببینید بازی های ویدیویی با توجه به راه اندازی Xbox Series X و Playstation 5 ، تقاضای زیاد و موجودی کم منجر به افزایش بازدید محصولات در طول تعطیلات شد ، اما خریدها کاهش یافت ، زیرا آمازون (و دیگران) برای نگه داشتن کنسول ها در انبار تلاش می کنند .
محصولات برتر
قدرت صفحه اصلی در این واقعیت برجسته می شود که محصولات با مارک آمازون پنج جمعه از ده اسلات برتر جمعه سیاه و هشت مورد را در دوشنبه سایبری کنترل می کنند. این روند مطابق با روز نخست ماه اکتبر است که محصولات مارک آمازون هشت محصول از ده و نیم برتر از پنجاه محصول برتر را کنترل می کردند.
یک تمایز عمده بین این دو رویداد ، حجم خرید است – ASIN های همپوشانی در پرایم دی 2-4 برابر بیشتر از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خریداری می شوند. این نشان می دهد که مصرف کنندگان در Prime Day با خیال راحت تری با خرید دستگاه های مارک آمازون خود روبرو می شوند و به طور بالقوه جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ویترین بهتری برای کالاهای دم بلند در بازار آمازون است.
برای ادامه پوشش SimilarWeb در فصل خرید تعطیلات 2020 در چندین رسانه ، صنعت و دسته بندی محصولات ، به اینجا مراجعه کنید https://www.sembleweb.com/corp/2020-holiday-shopping/.
همه نام های محصول و شرکت علائم تجاری ™ یا ثبت شده® دارندگان مربوطه هستند. استفاده از آنها به معنای وابستگی یا تایید آنها نیست. بینش های SimilarWeb برآورد و برون یابی براساس اطلاعات به دست آمده از اشخاص ثالث است. SimilarWeb در قبال صحت یا هرگونه حذف داده های آن مسئولیتی ندارد.
درباره SimilarWeb:
میلیون ها نفر به عنوان قابل اعتمادترین بستر برای درک رفتار آنلاین ، برای تقویت دانش خود از دنیای دیجیتال ، روزانه به بینش های تخمینی SimilarWeb اعتماد می کنند. ما با درک اینکه چرا اتفاقات در اکوسیستم دیجیتال رخ می دهد ، به هر کسی – از فرد کنجکاو تا رهبر تجارت شرکت – تصمیم می گیریم هوشمندانه تصمیم بگیریم.
منبع SimilarWeb
لینک های مربوطه
وب سایت مشابه