افزایش هزینه های تنقلات زیتون در سراسر جهان

DUBLIN، 1 مه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “رشد بازار چیپس سیب زمینی ، روند و پیش بینی (2020-2025)” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی تراشه های سیب زمینی شاهد CAGR 4.4٪ در دوره پیش بینی شده ، 2020-2025 باشد.

تنوع محصول ، ترکیبی از طعم های میان وعده های منطقه ای ، تغییر شیوه زندگی مصرف کننده و رشد در کانال های توزیع از عوامل اصلی افزایش فروش تراشه های سیب زمینی در سراسر جهان است.

معرفی گزینه های سالم تر مانند تراشه های کم چرب و کم سدیم در بازارهای نوظهور همچنین بر رشد بازار چیپس سیب زمینی تأثیر می گذارد.

با این حال ، بسیاری از جایگزین های تراشه سیب زمینی در بازار وجود دارد ، و این می تواند یک تهدید بزرگ باشد و احتمالاً در دوره پیش بینی رشد بازار را تا حدودی مختل کند.

روندهای اصلی بازار

افزایش هزینه های میان وعده های بامزه

با توجه به تغییر سبک زندگی ، مصرف کنندگان نه تنها به دنبال گزینه های غذایی آسان هستند بلکه به دنبال گزینه های میان وعده های معتبر و طبیعی با ویژگی های سلامتی و سلامتی هستند که این امر بر هزینه سرانه در محصولات میان وعده های بی نظیر از جمله چیپس سیب زمینی تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، سرانه مصرف محصولات فراورده های شور در کشورهای در حال توسعه مانند هند و چین و با افزایش درآمد یکبار مصرف در کشورها پشتیبانی می شود.

اخبار مرتبط  رالفز گرسنگی صفر را جشن می گیرد | دستاوردهای صفر زباله در ماه اقدام گرسنگی

طبق گفته Defra ، متوسط ​​هزینه برای هر نفر در هر هفته در میان وعده های غذایی سیب زمینی و سیب زمینی در انگلیس با رشد 2.55٪ در دوره زمانی 2009 تا 2016 افزایش یافته است که از رشد بازار حمایت می کند. اروپا منطقه در اقتصادهای پیشرفته ، مصرف کنندگان در حال تجارت و صرف هزینه های بیشتر برای انواع پرمصرف و سالم انواع وعده های معطر هستند ، در حالی که مصرف کنندگان در کشورهای نوظهور از جمله برزیل، چین و هندمعمولاً گزینه های میان وعده خود را بر اساس در دسترس بودن محصول و آزمایش قرار دهید.

افزایش تقاضا و تولید تراشه سیب زمینی در کشورهای در حال توسعه

انتظار می رود کشورهای در حال توسعه بازار جهانی تراشه های سیب زمینی را در طول دوره پیش بینی شده هدایت کنند. پیش از این ، مصرف چیپس سیب زمینی عمدتاً محدود به کشورهای غربی بود. با این حال ، با روند نوظهور غربی شدن الگوهای مصرف مواد غذایی علاوه بر رشد اقتصادی ، افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​و افزایش شهرنشینی ، پیش بینی می شود مصرف تراشه سیب زمینی در کشورهای در حال توسعه با سرعت قابل توجهی رشد کند.

موروور ، با افزایش توسعه زیرساخت ها از قبیل ایستگاه مترو ، سالن های سینما ، فرودگاه و … ، انتظار می رود تقاضا در کشورهای در حال توسعه به ویژه در کشور افزایش یابد هند و چین. همچنین مجموعه های تولید تراشه های سازمان یافته نیز در این کشورهای در حال توسعه افزایش می یابد که تراشه های سیب زمینی ارزان تری را در مقایسه با بازیکنان چند ملیتی و رد شده ارائه می دهند.

اخبار مرتبط  مرکز راه حل بهداشت هوای داخلی ترکیبی از خبرگان از رهبران صنعت برای کمک به کاهش انتشار ویروسی به عنوان جهان دوباره باز می شود

چشم انداز رقابتی

انتظار می رود که بازار جهانی چیپس سیب زمینی با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات میان وعده در آینده بسیار رقابتی باشد. این بازار در درجه اول تحت سلطه کشورهای آمریکای شمالی و اروپایی است ، به دلیل فرهنگ مستقر در خوردن چیپس به عنوان میان وعده در باس معمولی. Moroever ، چین و هند در حال افزایش تقاضا برای چیپس سیب زمینی هستیم ، بنابراین بر افزایش پذیرش همان در نسبت های بزرگ می افزاید.

پیش بینی می شود که رقابت در این بازار به دلیل افزایش صنعتی شدن ، افزایش محصول ، نوآوری های مواد مغذی و ساخت داخل خانه چیپس سیب زمینی در سالهای آینده بیشتر شود. برخی از بازیکنان اصلی در بازار جهانی چیپس سیب زمینی عبارتند از: PepsiCo ، شرکت Kellogg ، Herr Foods Inc. و Calbee، Inc.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی

1.1 مطالعه تحویل

1.2 مفروضات مطالعه

1.3 دامنه مطالعه

2 روش شناسي تحقيق

3 خلاصه اجرائی

4 دینامیک بازار

4.1 درایور بازار

4.2 محدودیت بازار

4.3 تجزیه و تحلیل نیروهای پنج پورتر

5 تفکیک بازار

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor راهی برای تأثیر غذاهای فصلی (ALL-1981) ایجاد می کند

5.1 توسط طعم

5.1.1 ساده / شور

5.1.2 طعم دار

5.2 براساس نوع

5.2.1 پخته شده

5.2.2 سرخ شده

5.3 توسط کانال توزیع

5.3.1 سوپر مارکت / هایپرمارکت

5.3.2 فروشگاه های راحتی

5.3.3 فروشگاه های تخصصی

5.3.4 فروشگاه های خرده فروشی آنلاین

5.3.5 کانال توزیع دیگر

جغرافیای 5.4

5.4.1 آمریکای شمالی

5.4.2 اروپا

5.4.3 آسیا و اقیانوسیه

5.4.4 آمریکای جنوبی

5.4.5 خاورمیانه و آفریقا

6 منظره رقابتی

6.1 فعال ترین شرکت ها

6.2 بیشتر استراتژی های پذیرفته شده

6.3 تجزیه و تحلیل سهم بازار

6.4 پروفایل شرکت

6.4.1 چیپس سیب زمینی Burts Ltd.

6.4.2 Calbee، Inc.

6.4.3 PepsiCo ، Inc

6.4.4 Utz Quality Foods، LLC.

6.4.5 کتری مواد غذایی ، شرکت

6.4.6 چیپس سیب زمینی دریاچه های بزرگ

6.4.7 KG Lorenz Bahlsen Snack-World GmbH & Co.

6.4.8 Intersnack Group GmbH & Co. KG

6.4.9 Herr Foods Inc.

6.4.10 شرکت Kellogg

7 فرصت بازار و معاملات آینده

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش مراجعه کنید

https://www.researchandmarkets.com/r/q2u9hx

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com