با Kephi ، مارک جدید پایدار که تعریف مجدد اصول لوکس را ارائه می دهد ، آشنا شوید

لندن، 6 دسامبر 2020 / PRNewswire / – با توجه به اینکه مد به عنوان یکی از آلاینده ترین صنایع در جهان است ، اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مصرف کنندگان و مارک ها تأکید زیادی بر نحوه تولید محصولات ، محل تهیه آنها و کیفیت پایدار مواد آن دارند.

اخبار مرتبط  شرکت آبیاری Conserva برنامه های رشد سریع و همکاری جدید با Franchise FastLane را برای افزایش گسترش خود در سراسر ایالات متحده اعلام کرد.

تخمین زده می شود که 85٪ از تمام پارچه ها در محل دفن زباله به سر می برند در حالی که شستن برخی از انواع لباس ها هزاران بیت مواد شیمیایی پلاستیکی و سمی را به اقیانوس می فرستد. نیازی به مصرف آب و انرژی ، هزینه های انسانی و تعداد بیشماری از مسائل دیگر نیست.

این احساس ناخوشایند رو به رشد در مورد راه اندازی صنعت مد تا حد زیادی انگیزه راه اندازی برچسب مد Kephi بود. بنیانگذاران آن نه تنها ضرورت رسیدگی به عدم وجود شفافیت ، اخلاق و احترام به محیط زیست را دیدند بلکه می خواستند لباس های کاملاً معنی دار ایجاد کنند که به جهانیان یادآوری کند که “همه ما در آینده جمعی خود نقش فعالی داریم”.

Kephi به قدرت تغییر شکل لباس و اینکه چگونه می تواند ذهنیت فرد را تغییر دهد اعتقاد دارد. به همین دلیل است که اتخاذ رویکرد جدید در لباس پوشیدن آگاهانه می تواند بر احساس افراد ، رفاه آنها تأثیر مثبت بگذارد و تأثیر عمیق و پایداری را در هر جنبه از زندگی فرد ایجاد کند.

به همین دلیل ، مارک تجاری با در نظر گرفتن تأثیرات زیست محیطی خود با استفاده از مواد با ثبات منابع مانند پارچه های بازیافتی و پنبه های ارگانیک ، هر لباسی را توسعه می دهد. علاوه بر این ، Kephi اطمینان حاصل می کند که تولید مسئولانه انجام می شود و عوامل اخلاقی مانند دستمزد و شرایط کار ایمن برای افرادی که قطعه را تولید می کنند ، به دقت در نظر گرفته می شود.

Kephi بر روی ملزومات کمد ساخته شده با دقت ، مانند لباس های ورزشی ، تی شرت ها ، جین های رنگ شده دستی و بلیزرهای برش خورده در یک پالت رنگ خنثی تمرکز می کند که مجموعه های پوشاک مردانه و زنانه را با سبکی خنک ارائه می دهد که جذابیتی بی انتها و لوکس دارد.

اما بیش از ایجاد لباس پایدار ، Kephi می خواهد بر مأموریت بزرگتر خود برای ایجاد و ترویج یک ذهنیت مثبت که در نهایت منجر به ایجاد تغییرات بزرگ سازنده می شود ، تأکید کند. جای تعجب نیست که بنیانگذاران آن از کلمه یونانی “kefi” – که معمولاً به شادی ، شور و شادی اشاره دارد – برای نامگذاری نام تجاری خود الهام گرفته اند.

اما این روحیه دلگرم کننده که مارک تجاری را برجسته می کند نه تنها به عنوان یک مفهوم انتزاعی وجود دارد: پیام های مثبت و الهام بخش به معنای واقعی کلمه گلدوزی می شوند و روی لباس چاپ می شوند ، وقتی که صحبت از طراحی و اصالت می شود ، به تفکر کفی در خارج از جعبه می افزایند.

در واقع ، Kephi قصد دارد صدایی برای کسانی باشد که شجاع هستند ، کسانی که از نشان دادن علاقه خود به زندگی نمی ترسند و جرات کار سخت برای رسیدن به اهداف را دارند.

بنیانگذاران می خواهند هر قطعه بیش از یک لباس عالی باشد که دوام داشته باشد ، آنها می خواهند این وسیله به عنوان ابزاری برای توانمندسازی افرادی که می خواهند معنی ایجاد کنند و اقدامات مثبت را در زندگی خود و دیگران ایجاد کنند ، باشد.

تماس با رسانه:

شرکت: Kephi
پست الکترونیک: [email protected]
اینستاگرام: https://www.instagram.com/kephiclothing
وب سایت: https://kephiclothing.com
تلفن: +442039662169
آدرس: 71-75 ، خیابان شلتون ، کاونت گاردن ، لندن، WC2H 9JQ

تصاویر مرتبط

image1.jpg

منبع Kephi