افتخارات جوایز JNA در دنیای خرده فروشی همه کانال می درخشند

آنها از نظر تجربه تجاری که ارائه می دهند کاملاً متفاوت است ، آنها به طور مداوم رویکرد خود را در خرده فروشی همه کانال اصلاح می کنند – اثبات اینکه دستیابی به تعالی تجربه مشتری یک سفر بی پایان است.

شانگهای Zbird Co Ltd (Zbird) از چین در سال 2002 به عنوان خرده فروش الماس آنلاین آغاز به کار کرد و پیشگام مدل تجاری آنلاین و آفلاین برای فروش جواهرات بود. Zbird با داشتن مراکز تجربه در سراسر کشور ، از قدرت فن آوری برای پیشبرد نام تجاری خود استفاده می کند ، که آخرین مورد آن بود آوریل 2020 راه اندازی برنامه Zbird Wedding Ring Master – خدماتی که به مشتریان امکان می دهد انگشترهای خود را بصورت آنلاین طراحی کنند.

خرده فروشان سنتی نیز کانال های دیجیتالی مختلفی را برای برقراری ارتباط با مشتریان و افزایش فروش در پیش گرفتند. منابع لوک فوک (بین المللی) محدود هنگ کنگ دارای شبکه ای از 2،117 نقطه فروش در سراسر جهان است و در حال گسترش رد پای خود به صورت آنلاین ، در درجه اول در است چین. این شرکت امسال با Alipay همکاری کرد و به آن امکان دسترسی 223 میلیون نفر و جذب 150 میلیون مشتری آنلاین را داد. همچنین در تبلیغ سالگرد خود Xiaohongshu 11 میلیون کلیک را ضبط کرد.

خرده فروشان پیشرو در بازارهای مربوطه خود ، DOJI Gold & Gems Group JSC (DOJI) از ویتنام و جواهرات ضامنی (ضامنی) از امارات متحده عربی سیستم عامل های فروش آنلاین خود را به حداکثر برسانند تا میزان کاهش بازدید در فروشگاه های فیزیکی آنها جبران شود. DOJI حمل و نقل رایگان را برای فروش مستقیم جریان ارائه می دهد و به مشتریان امکان می دهد راحت در خانه خرید کنند. ضامنی کاتالوگ های دیجیتالی را راه اندازی کرد و استفاده از رسانه های اجتماعی را برای ارتباط با مشتریان افزایش داد.

هند جواهرات کاشی ، که قاطعانه معتقد است ارتباط انسانی همان چیزی است که تجارب فروشگاهی را منحصر به فرد می کند ، استفاده از برنامه های مجازی برای اتصالات جواهرات را در مواردی که بهداشت و ایمنی در اولویت اول است ، افزایش می دهد. جواهرفروش همچنین برای به حداقل رساندن فعل و انفعالات فیزیکی ، طراحی زنده آنلاین را ارائه داد. ویدیوی پروتکل های ایمنی کاشی نیز به همین ترتیب بیش از 140،000 بازدید در سیستم عامل های مختلف به دست آورد و این حضور قدرتمند آن در دنیای دیجیتال را ثابت می کند.

اخبار مرتبط  Kavalan نسخه محدود "سری هنرمند" را راه اندازی کرد

بر اساس ایالات متحده، با دفاتر در هنگ کنگ، جیپور ، نیویورک و دبی، Color Jewels Inc یک تولید کننده سنگ قیمتی و جواهرات است که جواهرات طراحی ، عمده فروشی و صادراتی را از طریق فروشگاه های سطح بالای مستقل و شبکه های خرید تلویزیون به فروش می رساند. Color Jewels با دیدن پتانسیل فروش آنلاین جواهرات با ارزش ، نام تجاری Cirari را راه اندازی کرد. برای جلب توجه مصرف کنندگان جوان ، تولید کننده از قدرت رسانه های اجتماعی و تأثیرگذاران استفاده کرد.

جوایز JNA که توسط جواهرات Informa Markets Jewellery در سال 2012 تاسیس شده است ، بدون در نظر گرفتن مقیاس فعالیت تجاری ، منطقه تخصصی و موقعیت جغرافیایی ، از شرکت ها و افرادی که از نوآوری ، بهترین شیوه های تجارت و تعالی حمایت می کنند ، تقدیر می کند. در مجموع 32 نشان افتخار از هفت بخش در سال 2020 انتخاب شده است. برای مشاهده لیست دریافت کنندگان و افتخارات امسال ، اینجا را کلیک کنید.

جوایز JNA 2020 توسط Headline Partners Chow Tai Fook Jewellery Group و Shanghai Diamond Exchange ، در کنار Partners Partners KGK Group و Guangdong Land پشتیبانی می شود (شنژن) محدود.

برای اطلاعات بیشتر ، به http://www.JNAawards.com/ مراجعه کنید یا تماس بگیرید:
بازاریابی جوایز JNA
بازارهای اطلاعات
+852 2516-2184
[email protected]

یادداشت ها برای ویراستاران:

1. درباره شریک تیتر

1.1 گروه جواهرات Chow Tai Fook Limited (www.ctfjewellerygroup.com)

Chow Tai Fook Jewellery Group Limited (“گروه” ؛ کد سهام SEHK: 1929) در هیئت مدیره اصلی بورس سهام فهرست شد هنگ کنگ که در دسامبر 2011. چشم انداز این گروه تبدیل شدن به معتبرترین گروه جواهرات در جهان است.

مارک نمادین “CHOW TAI FOOK” این گروه در سال 1929 تاسیس شد ، به دلیل اعتبار و اصالت بسیار شناخته شده است و به دلیل طراحی ، کیفیت و ارزش محصول مشهور است. تعهد دیرینه به نوآوری و صنعت دستیابی به موفقیت گروه ، همراه با برند خرده فروشی برجسته آن کمک کرده و در میراث غنی 90 ساله خود تجسم یافته است. زیربنای این موفقیت ارزشهای اصلی دیرینه “اخلاص است ابدیت “.

استراتژی تمایز گروه با در نظر گرفتن یک تجربه سفارشی برای سبک های مختلف زندگی و شخصیت ها و همچنین مراحل مختلف زندگی مشتریان ، بخشهای متنوعی از مشتری را درگیر می کند. سبد نام تجاری گروه با ارائه طیف گسترده ای از محصولات ، خدمات و کانال ها ، از برند شاخص CHOW TAI FOOK ، با تجارب خرده فروشی شامل ARTRIUM و JEWELRIA ، و مارک های تجاری دیگر از جمله HEARTS ON FIRE ، ENZO ، SOINLOVE و MONOLOGUE تشکیل شده است.

اخبار مرتبط  Clorox برای ارائه در کنفرانس های آینده Bernstein، Morgan Stanley

تعهد این گروه به رشد پایدار در مشتری مداری و استراتژی های خود متمرکز شده است ، که برای ارتقا innovation نوآوری طولانی مدت در تجارت ، مردم و فرهنگ اعمال می شود. دارایی دیگری که زیربنای رشد پایدار است ، یک مدل تجاری پیچیده و چابک است. این گروه با پرورش تعالی و گسترش فرصتها در کل زنجیره ارزش به جوامع و شرکای صنعت در سراسر جهان از این گروه پشتیبانی می کند.

با یک شبکه گسترده خرده فروشی در چین بزرگتر، ژاپن، کشور کره، جنوب شرقی آسیا و ایالات متحده، و تجارت سریع الکترونیکی ، گروه در حال اجرای استراتژی های موثر آنلاین به آفلاین (“O2O”) برای موفقیت در فضای خرده فروشی کانال های امروزی است.

1.2 صرافی الماس شانگهای (www.cnsde.com)

بورس الماس شانگهای (SDE) که توسط شورای دولتی مجاز است ، تنها نهاد مبادله الماس در است چین؛ و محل فروش معاملات منصفانه و مطمئن را تحت نظارت دقیق نمایندگی های الماس فراهم می کند. همچنین از سیاست مالیاتی مطلوبی برخوردار است و مطابق با بهترین روشهای بین المللی صنعت الماس اداره می شود.

SDE در سال 2000 تاسیس شد ، یک سازمان عضویت غیرانتفاعی ، خودتنظیم و عضو فدراسیون جهانی بورس های الماس است.

2. درباره شرکای محترم

2.1 گروه KGK (www.kgkgroup.com)

گروه KGK در سال 1905 توسط کسریمال کوتاری و گیسیلال کوتاری از جیپور تاسیس شد (هند) ، برای تجارت سنگهای قیمتی بین هند و برمه. امروزه با حضور جهانی در 15 کشور جهان ، این گروه خصوصی با یکپارچه سازی عمودی به یکی از مارک های برتر در صنعت سنگ های قیمتی و جواهرات تبدیل شده است. KGK یکی از معدود مجتمع هایی است که طیف استخراج ، تهیه ، تولید و توزیع سنگ های قیمتی رنگی ، الماس و جواهرات را برای بیش از یک قرن پوشش داده است. گروه KGK دارای یک تیم مقاوم با 12000 کارمند با فعالیت و دفاتر در داخل است آسیا، شمال و آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا. این گروه با کسب شهرتی بی عیب و نقص در تجارت سنگهای قیمتی ، الماس و جواهرات ، اخیراً به املاک و مستغلات تنوع داده اند.

2.2 گوانگدونگ سرزمین (شنژن) محدود (www.gdland.com.hk)

سرزمین گوانگدونگ (شنژن) محدود (GD Land (شنژن)) یک شرکت تابعه غیر مستقیم از GDH Limited ، بزرگترین مجتمع تجاری از استان گوانگدونگ که در خارج از سرزمین اصلی چین فعالیت می کند. دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ، GD Land (شنژن) شرکت ذکر شده GD Holdings برای تجارت HOPSCA خود است. از سال 1997 در بورس سهام هنگ کنگ محدود با کد سهام: 00124 درج شده است.

اخبار مرتبط  بنیاد Barilla و Food Tank شما را به این کنفرانس دعوت می کنند: "بازنشانی سیستم غذایی از مزرعه به چنگال

GD Land (شنژن) در حال حاضر دارای تعدادی پروژه مجلل در منطقه اقتصادی دلتا رود مروارید است ، از جمله باغ گوانگژو ریور ساید ، گوانگژو Ruyingju ، خانه لورل گوانگژو ، پروژه CBD گوانگژو پانیو Wanbo ، پروژه شهر جدید گوانگژو ژوجیانگ ، پروژه Foshan Nanhaiheshun و پروژه برجسته آن ، شنژن GDH شهر.

GDH City ، یک HOPSCA شاخص از متشکل از ساختمانهای اداری درجه A ، یک مرکز خرید تجربی با مساحت حدود 120،000 متر مربع ، خیابان هنری میراث آبجوسازی ، فضای متنوع 37-69 متر مربع و ساختمانهای آپارتمانی با کیفیت است. واقع در دایره تجاری Shuibei Buxin در شنژن، پیچیده ترین و بزرگترین مرکز تجارت طلا و جواهرات در کشور ، GDH City از دسترسی فوری به منابع طبیعی غنی و شبکه حمل و نقل گسترده برخوردار است. در واقع ، GDH City به فرد اجازه می دهد تا از تمام آنچه که ارائه می دهد لذت ببرد.

3. درباره بازارهای اطلاعات (www.informamarkets.com)

بازارهای اطلاعاتی بسترهایی را برای تجارت و نوآوری و رشد صنایع و بازارهای تخصصی ایجاد می کند. ما از طریق نمایشگاه های حضوری ، خدمات دیجیتال هدفمند و راه حل های عملی عملی ، به شرکت کنندگان بازار در سراسر جهان فرصت تعامل ، تجربه و تجارت می دهیم. ما خریداران و فروشندگان را در بیش از ده مورد عمودی جهانی ، از جمله داروسازی ، غذا ، فناوری پزشکی و زیرساخت ها متصل می کنیم. ما به عنوان پیشروترین شرکت سازنده بازار در جهان ، طیف متنوعی از بازارهای تخصصی را زنده کرده و فرصت ها را باز کرده و به آنها کمک می کنیم تا 365 روز سال را رونق ببخشند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.informamarkets.com مراجعه کنید.

4. درباره جواهرات Informa Markets

منابع ، تجربه صنعت ، نفوذ و تمرکز ما به عنوان یک شریک توسط مجموعه جواهرات جهانی ما متشکل از 13 رویداد در 9 شهر مهم ، یک پلت فرم دیجیتال قدرتمند – JewelleryNet ، یک تیم اختصاصی جواهرات رسانه و یکی از معتبرترین برنامه های جوایز صنعت ، افزایش می یابد. – جوایز JNA.

جوایز SOURCE JNA