2020 ارزیابی صنعت میان وعده میوه

DUBLIN، 1 مه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار میان وعده های میوه ای – رشد ، روندها و پیش بینی ها (2020-2025)” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار میان وعده های میوه با CAGR 8.17٪ در دوره پیش بینی شده ، 2019-2024 رشد کند.

تخمین زده می شود که بازار میان وعده های میوه با توجه به افزایش تقاضا برای نوشیدنی هایی که سرشار از مواد غذایی هستند ، همراه با افزایش آگاهی مصرف کننده ، در درجه اول با مصرف غذای سالم ، شاهد رشد قابل توجهی است.

پیش بینی می شود افزایش مصرف کننده برای غذاهای فرآوری شده که سرشار از مواد مغذی هستند ، در مقایسه با سایر غذاهای فرآوری شده معمولی ، به رشد بازار میان وعده های میوه کمک کند.

از میان تمام بخش های بازار میان وعده میوه ، بخش سوپر مارکت ها / هایپرمارکت ها پیش بینی می شود به عنوان غالب ترین کانال توزیع و به دنبال آن بخش های دیگر در دوره پیش بینی ظاهر شود. با این حال ، تخمین زده می شود که کانال توزیع آنلاین بازار میان وعده میوه در دوره پیش بینی شاهد رشد چشمگیر باشد.

روندهای اصلی بازار

خرده فروشی آنلاین برای تقویت بازار پیش بینی می شود

پلت فرم خرده فروشی آنلاین با موفقیت خود را به عنوان یک بازار مناسب مستقر کرد ، و طیف گسترده ای از محصولات میان وعده میوه را ارائه می دهد ، از تعویض وعده های غذایی گرفته تا گزینه های سرسخت دلیل اصلی افزایش فروش از طریق خرده فروشی اینترنت ، میزان راحتی آن در اختیار مصرف کنندگان است ، زیرا آنها انتخاب ساده برندهای خود را در بین طیف گسترده ای از طعم ها و گزینه های محصول آسان می کنند.

اخبار مرتبط  بازار جهانی محصولات کیک و شیرینی 2020-2025: مشخصات تولیدکنندگان عمده

بنابراین ، فروشگاه های آنلاین و تجارت الکترونیک در درجه اول تمرکز خود را بر افزایش سهم بازار خود از نظر درآمد و محبوبیت در بین مصرف کنندگان متمرکز کرده اند. فروشندگان آنلاین بر حسب امنیت و قابلیت اطمینان بیشتر بر روی بهبود فرآیند های خرید تمرکز دارند ، در درجه اول به دلیل فرصت رشد برای فروش انواع تنقلات سالم از جمله میان وعده های میوه. این به نوبه خود باعث افزایش تقاضا برای این محصولات شد.

آمریکای شمالی بزرگترین سهم بازار را در اختیار دارد

تقاضای مصرف کنندگان برای گزینه های مناسب و سالم میان وعده های غذایی تا کنون ویژگی اصلی فروش وعده های غذایی میوه در کشور بوده است. اکثر این مصرف کنندگان به عنوان جایگزین های غذایی ، میان وعده های میوه را انتخاب می کنند. علاوه بر این ، سبک زندگی پرحجم ، همراه با نگرانی های سلامتی و سلامتی ، این تغییرات را در الگوهای غذایی مصرف کنندگان کشور به دنبال دارد.

به همین ترتیب ، بازار میان وعده میوه کانادا به دلیل افزایش جمعیت فزاینده و افزایش آگاهی سلامت در بین نسل جوان ، همچنان به رشد پایدار خود ادامه داد. پیش بینی می شود کمپین های بازاریابی ، از تولید کنندگان پیشرو در کشور ، تقاضا را در سراسر کشور افزایش دهند.

اخبار مرتبط  معرفی مشاور جوی ورزشکار جکی اتکینز (تالار مشاهیر)

چشم انداز رقابتی

بازار جهانی میان وعده های میوه بسیار پراکنده است و از رقبای منطقه ای و بین المللی تشکیل شده است. در این بازار بازیگرانی چون Hero AG ، Pioneer Foods ، Brothers International Food Corporation ، Sensible Foods ، Whitworths و Nims Fruit Crisps Limited تحت سلطه بازار است. علاوه بر این ، فعالان بازار برای گسترش سبد محصولات خود ، در درجه اول برای تأمین نیازهای بخش های مختلف محصولات ، به ویژه چیپس های میوه ای و میله ای ، بر فرصت های اعمال شده توسط بازارهای نوظهور متمرکز شده اند.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی
1.1 مطالعه تحویل
1.2 مفروضات مطالعه
1.3 دامنه مطالعه

2 روش شناسي تحقيق

3 خلاصه اجرائی

4 دینامیک بازار
4.1 درایور بازار
4.2 محدودیت بازار
4.3 تجزیه و تحلیل نیروهای پنج پورتر
4.3.1 تهدید ورود کنندگان جدید
4.3.2 قدرت چانه زنی خریداران / مصرف کنندگان
4.3.3 قدرت چانه زنی تولید کنندگان
4.3.4 تهدید محصولات جایگزین
4.3.5 شدت رقابت رقابتی

5 تفکیک بازار
5.1 توسط کانال توزیع
5.1.1 سوپر مارکت ها / هایپرمارکت ها
5.1.2 فروشگاه های راحتی
5.1.3 خرده فروشان متخصص
5.1.4 خرده فروشی آنلاین
5.1.5 سایر کانال های توزیع
5.2 جغرافیا
5.2.1 آمریکای شمالی
5.2.1.1 ایالات متحده
5.2.1.2 کانادا
5.2.1.3 مکزیک
5.2.1.4 بقیه آمریکای شمالی
5.2.2 اروپا
5.2.2.1 اسپانیا
5.2.2.2 انگلستان
5.2.2.3 آلمان
5.2.2.4 فرانسه
5.2.2.5 ایتالیا
5.2.2.6 روسیه
5.2.2.7 بقیه اروپا
5.2.3 آسیا و اقیانوسیه
5.2.3.1 چین
5.2.3.2 ژاپن
5.2.3.3 هند
5.2.3.4 استرالیا
5.2.3.5 بقیه آسیا و اقیانوسیه
5.2.4 آمریکای جنوبی
5.2.4.1 برزیل
5.2.4.2 آرژانتین
5.2.4.3 بقیه آمریکای جنوبی
5.2.5 خاورمیانه و آفریقا
5.2.5.1 آفریقای جنوبی
5.2.5.2 امارات متحده عربی
5.2.5.3 بقیه خاورمیانه و آفریقا

6 منظره رقابتی
6.1 فعال ترین شرکت ها
6.2 بیشتر استراتژی های پذیرفته شده
6.3 تجزیه و تحلیل سهم بازار
6.4 پروفایل شرکت
6.4.1 شرکت بین المللی مواد غذایی برادران
6.4.2 Crispy Green Inc.
6.4.3 شرکت Isofrut Inc.
6.4.4 غذاهای حساس
6.4.5 میان وعده های پوست کنده
6.4.6 شرکت هرشی
6.4.7 شرکت بارتون و بامبر با مسئولیت محدود
6.4.8 ارگانیک اردک کوچک

اخبار مرتبط  Ty Warner ، مخترع Beanie Babies ، یک خرس نسخه محدود را برای کمک به United Way Worldwide در مبارزه با COVID-19 معرفی می کند.

7 فرصت بازار و معاملات آینده

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/3nsvku مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com