نیویورک، 9 دسامبر 2020 / PRNewswire / – پیشرو پلت فرم شتاب تجارت الکترونیکی MikMak امروز اعلام کرد که نرم افزار فعال و تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک چند خرده فروشی آنها برای مارک های موجود در اروپا و کانادا. مارک های تجاری از جمله کلگیت، L’Oréal و شرکت Hershey از MikMak در ایالات متحده و / یا خارج از کشور برای درک رفتارهای خرید آنلاین ، بهینه سازی رسانه های خود برای تجارت الکترونیکی و فروش آنلاین استفاده می کنند.
در ماه آگوست ، MikMak اعلام کرد که یک 10 میلیون دلار دور بودجه سری A به رهبری Wavecrest Growth Partners. MikMak در حال حاضر درآمد خود را بیش از 200 درصد در سال جاری افزایش داده است. در سال 2020 ، تقاضای مصرف کننده برای تجارت الکترونیکی به دلیل همه گیری جهانی ده سال یکبار شتاب گرفته است و مارک های Fortune 1000 برای کمک به سرمایه گذاری در این رشد تجارت الکترونیکی به MikMak روی آورده اند.
وی ادامه داد: “امسال مارک های مصرف کننده در دسته های مختلف مانند CPG ، وسایل الکترونیکی مصرفی ، زیبایی ، مواد غذایی ، لوازم خانگی ، مراقبت های شخصی ، حیوانات خانگی و روحیات می دانند که دسته بندی آنها در آستانه رسیدن به نقطه اوج است که تجارت الکترونیکی به بیشترین درآمد آنها تبدیل خواهد شد.” راشل تیپوگراف، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی در MikMak. “ما به برندها بیشتر از آنچه در گذشته سفر کرده اند ، از سفر مشتری تجارت الکترونیک بینش می دهیم. با افزایش تقاضا برای تجارت الکترونیکی در سال جاری در سراسر جهان ، می دانستیم زمان آن است که ما در سطح بین المللی راه اندازی کنیم تا یک راه حل واحد برای مارک ها ارائه دهیم. “
به عنوان بخشی از این نقطه عطف ، دو محصول شاخص MikMak در دسترس هستند کانادا و اروپا. MikMak Insights ، یک راه حل تحلیلی تجارت الکترونیکی چند کاناله ، مارک ها را قادر می سازد تا درک کنند که چگونه مصرف کنندگان با رسانه ها و خرده فروشان ارتباط برقرار می کنند. MikMak Commerce ، یک راه حل فعال سازی تجارت الکترونیکی چند خرده فروشی ، به مشتریان اجازه می دهد تا با انتخاب یک مسیر بدون درز برای پرداخت در هر خرده فروشی ، مکان مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنند.
خرده فروشان عمده MikMak از مارک های مختلف پشتیبانی خواهند کرد اروپا و کانادا شامل آلدی ، آمازون ، کارفور ، لوبلاو و تسکو می باشد.
“MikMak Platform با استفاده از قابلیت های مدیریت موجودی ما ، به مارک ها کمک کرده تا تمام رسانه های خود را قابل خرید و سهم بازار را بدست آورند ایالات متحده، “گفت آدام ون لنته، مدیر ارشد فناوری در MikMak. “گسترش دسترسی MikMak به اروپا و کانادا به علامت های تجاری اجازه می دهد تا اثربخشی بازاریابی را بهبود بخشند و موقعیت خود را با خرده فروشان تقویت کنند ، این قابلیت ها برای مارک های قدرتمند برای سرعت بخشیدن به تجارت الکترونیکی در سطح جهانی قدرتمند است.
علاوه بر این ، MikMak Platform اکنون کاملاً منطبق با GDPR است و از زبانها و ارزهای محلی پشتیبانی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه MikMak چگونه می تواند به تسریع رشد تجارت الکترونیکی برند شما کمک کند ، به اینجا مراجعه کنید www.mikmak.com.
درباره MikMak:
MikMak پلت فرم پیشرو در زمینه شتاب تجارت الکترونیکی برای مارک های چند کاناله است و نرم افزار تحلیلی و فعال سازی تجارت الکترونیکی را برای کمک به تولیدکنندگان محصولات و شرکت های CPG برای درک رفتار آنلاین مصرف کنندگان خود ، تعیین بهترین استفاده از دلار بازاریابی و فروش آنلاین فراهم می کند.
محصول شاخص ، MikMak Insights اثربخشی بازاریابی را بهبود می بخشد ، سهم بازار را نسبت به رقبا افزایش می دهد و موقعیت یک مارک تجاری را با خرده فروشان تقویت می کند. محصول MikMak Commerce مارک ها را قادر می سازد تجارب خرید متصل به 200+ خرده فروش آنلاین را ایجاد کرده و مسیر خرید را از هر رسانه ، تبلیغ یا وب سایتی ساده کنند.
سرمایه گذاران MikMak شامل Wavecrest Growth Partners ، VaynerMedia ، Luminari Capital ، SLOW Ventures ، UTA Ventures ، Brave Ventures ، Lunch Partners ، Madrona Venture Group ، بنیانگذار Bazaarvoice هستند. برت هرت، بنیانگذار / مدیر عامل Hooklogic جاناتان اوپدیک و تاسیس CRO جان روزوچ ، مدیر عامل شرکت Foursquare دیوید شیم، و مدیرعامل کارگو هری کارگمن.
مخاطب:
جازی زو
(844) 645-6251
[email protected]
www.mikmak.com
منبع MikMak