TORG ویندوزهای تجربی ابتکاری را برای بازاریابی خرده فروشی ارائه می دهد

طراحی شده به مانند پاریس، لندن و یک مکان “رمز و راز” در کوه های آلپ ، پنجره های سه بعدی مزایای متعددی را از طریق استفاده از پنجره های خالی فراهم می کنند. سرگرم کردن مشتریان در محل از طریق مشاهده مستقیم بدون تماس و انیمیشن مجازی بر روی تلفن مشتری. ارائه فرصت برای عکسهای “takeaway” رایگان ؛ تشویق مشتریان برای ارسال عکس در کانال های رسانه های اجتماعی و ورود به مسابقات به یکی از دو روش و اجازه دادن به مراکز برای گسترش تعامل رسانه های اجتماعی خود با مشتریان شرکت کننده.

وی می گوید: “هر مرکز خریدی در جهان دارای پنجره یا پنجره های خالی است ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم با استفاده از پنجره های خود ابزاری برای ایجاد تعامل با مشتریان خود ایجاد کنیم تا بتوانند به طرز لمسی با ما تعامل کنند.” لیزا کوئیر واگنر، مدیر TORG. “با همکاری تیم طراحی خود ، ما قادر به ایجاد یک فعالیت تبلیغاتی با استفاده از این فضا و فریب مشتریان خود برای استفاده از تخیلات خود برای خیال پردازی در مورد یک ماجراجویی پس از COVID ، ویندوز خود را برای ایجاد” سفر “بصری به پاریس، لندن و کوههای آلپ در یک صحنه زمستانی زیبا ، از فرار از واقعیت برای یک پرواز فانتزی فرار می کنند. ”

اخبار مرتبط  اولین کیت شروع کننده خانه هوشمند آقارا در کره جنوبی

مراکز فروش مشارکت شده توسط TORG با همکاری و بازاریابی: Lincoln City Outlets، Ore .؛ OKC Outlets ، شهر اوکلاهما ، اوکلا.؛ خروجی ها Nags Head ، N.C.؛ Outlets Ocean City ، Ocean City، Md؛ خروجی ها پارک سیتی ، یوتا و فروش ویلیامزبورگ ، آیووا. TORG اجاره و فروش Westbrook Outlets ، وستبروک ، کان.

TORG در حال استفاده از این برنامه منحصر به فرد به عنوان جایگزین برای هر نوع یک رویداد تعطیلاتی است که جمعیت زیادی ایجاد می کند ، که در این زمان ها مناسب نیست. Window Wonderland Getaway به مشتریان امکان می دهد تا در جدول زمانی و سطح راحتی خود با مراکز ارتباط برقرار کنند. خانم واگنر می گوید: “البته ، ما می خواهیم آنها از فروشگاه ها بازدید كنند و از آنها حمایت كنند ، اما این تبلیغات به آنها اجازه می دهد حتی در صورت عدم ورود به فروشگاه ، اما صرفاً برای ورود به فضای دیجیتال ما ، مشاركت داشته باشند.”

اخبار مرتبط  بنیاد Barilla و Food Tank شما را به این کنفرانس دعوت می کنند: "بازنشانی سیستم غذایی از مزرعه به چنگال

خانم واگنر می گوید: “صنعت فروش 33٪ ترافیک بهتر از مراکز خرید داخلی را تجربه می کند که فروش آن بیش از سال گذشته است ، حتی قبل از جمعه سیاه”. “ما فکر می کنیم که ارتقا our ما موفقیت فصلی مراکز ما را افزایش می دهد و ما را برای یک 2021 موفق آماده می کند.”

TORG تبلیغات را با 3DWD از توسعه داده است هلند و گروه طراحی قیف و مشاوره SLM از ایالات متحده.

TORG تنها اتحاد جهانی متخصصان است که رویکردی کاملاً جامع را به رسانه ها ارائه می دهد. جهان بینی آنها به تیم TORG این امکان را می دهد تا ایده ها ، فن آوری و فروشندگان دیگر قاره ها را برای معرفی به آنها ارائه دهد آمریکای شمالی.

با استفاده از یک رویکرد یکپارچه ، TORG با صاحبان و توسعه دهندگان در سراسر جهان برای جابجایی استراتژیک دارایی های کم عملکرد ، به حداکثر رساندن عملکرد مراکز موجود ، توسعه مقاصد جدید مرکز خروجی و ارائه راهنمایی های حرفه ای در زمینه گسترش خرده فروشی همکاری می کند. TORG همچنین مراکز خرید ، توسعه ، اجاره و بازاریابی را در سراسر دنیا از ارزیابی امکان سنجی اولیه تا خروجی موفق و افزایش دهنده ارزش خریداری می کند.

اخبار مرتبط  West Yost برای اهدا 30،000 وعده غذایی به جوامع محلی

عکسهای پنجره ها در سایت www.outletresource.com/traveloutlet در دسترس هستند.

خرده فروشان علاقه مند به پیوستن به خانواده مستاجران TORG در هر یک از مراکز باید به وب سایت TORG ، www.outletresource.com مراجعه کنند.

منبع گروه منابع خروجی