تحقیقات شرکت New Whirlpool تغییر در زندگی در خانه در طول سال 2020 را کشف می کند. کارشناس پیش بینی می کند تغییرات در اینجا باقی بمانند

بنتون هاربور ، میش.، 10 دسامبر 2020 / PRNewswire / – با پایان یافتن سال 2020 ، بسیاری در مورد زمان بازگشت زندگی به حالت عادی حدس می زنند. اما کارشناسان می گویند COVID-19 برای همیشه جهان را تغییر داده است – از جمله زندگی در خانه. برای درک چگونگی تأثیر همه گیری بر زندگی در خانه در دراز مدت ، شرکت سازنده لوازم خانگی Whirlpool Corporation تحقیق جدیدی را برای درک چگونگی تغییر زندگی در سال 2020 سفارش داده است.

این گزارش نشان داده است که بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده (53 درصد) از نظرسنجی به طور متوسط ​​7.4 ساعت اضافی در خانه هر روز صرف می کنند ، معادل بیش از دو روز اضافی در خانه در هفته. * این باعث ایجاد تغییرات مثبت در پویایی در خانوارها شده است. که کارشناسان پیش بینی می کنند برای طولانی مدت باقی بماند.

تحقیق انجام شده با YouGov در میان بزرگسالان در ایالات متحده ، نشان داد:

تغییر در مسئولیت های خانه

  • از آغاز شیوع همه گیر ، 14 درصد از افراد مورد بررسی بیشتر به عنوان یک خانوار با هم آشپزی می کنند و این امکان را می دهد که تقریباً 36 میلیون نفر در ایالات متحده با هم بیشتر غذا بپزند.
  • 12 درصد کارهای خانه نیز بیش از هر زمان دیگری به یک کار مشترک تبدیل شده است ، به این معنی که بیش از 15 میلیون خانوار در ایالات متحده بیشتر کارهای مشترک را انجام می دهند – با لباسشویی (66 درصد) و آشپزی (65 درصد) محبوب ترین کارهای مشترک در میان کسانی که به اشتراک می گذارند تلاش.

اوقات با کیفیت تر در کنار هم به عنوان یک خانه

  • تقریباً یک چهارم (24 درصد) اظهار داشتند که احساس نزدیکی بیشتری با دوستان و خانواده خود دارند.
  • جای تعجب نیست که مشهورترین دلیل این امر ، صرف وقت بیشتر افراد در خانه است (57 درصد). اما همچنین از هر 5 نفر یک نفر (22 درصد) می گوید این به این دلیل است که آنها با هم در حال ورزش یا یادگیری مهارت های جدید بوده اند.
اخبار مرتبط  مشارکت تصویری و صوتی اختصاصی جوهرهای Dreamscape Media با دانشگاه یک روزه

یافتن زمان برای خودسازی

  • افراد بیشتری به علاقه مندان تبدیل شده اند. 16 درصد (که تقریباً 41 میلیون نفر را در ایالات متحده نشان می دهد) از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر حداقل یک سرگرمی یا مهارت جدید را به خود اختصاص داده اند.
  • از لیست ارائه شده ، آشپزی (29 درصد) ، باغبانی (23 درصد) ، طراحی / نقاشی (23 درصد) و شروع دوره جدید یادگیری (21 درصد) محبوب ترین سرگرمی هایی است که توسط افرادی که شروع به کار جدید کرده اند یکی
  • 17 درصد همچنین می گویند خلاقیت بیشتری در آشپزخانه پیدا کرده اند.

شاید تعجب آور نباشد که نزدیک به یک سوم (32 درصد) می گویند امسال قدردانی جدیدی از خانه هایشان پیدا کرده اند و 27 درصد می گویند گذراندن وقت بیشتر در خانه مثبت غیرمنتظره ای ایجاد کرده است.

احتمال تغییر نیز وجود ندارد. اگرچه نیمی از مردم (54 درصد) امیدوارند که زندگی تا سال 2021 به حالت عادی برگردد ، اما بیش از یک چهارم (28 درصد) اظهار داشتند که می خواهند تغییرات مثبت مثبتی را که در خانه انجام داده اند طولانی مدت ادامه دهند.

می گوید: “وقتی دنیا احساس آشفتگی می کند ، ما معمولاً به دنبال سرپناه و آسایش در خانه های خود هستیم به عنوان مکانی که می توانیم آن را کنترل کنیم. این هرگز بیش از چند ماه گذشته صحت نداشته است.” میک ویکی، متخصص خوشبختی پیشرو در جهان ، نیویورک تایمز نویسنده و مدیر عامل پرفروش ، موسسه تحقیقات شادی. “همانطور که این مطالعه نشان می دهد ، تلاشی که ما برای ایجاد خانه های خود به عنوان پناهگاهی از دنیای خارج انجام داده ایم منجر به ایجاد تغییراتی در زندگی خانه و پویایی خانه شده است. از تغییر شکل خانه های ما ، تا بررسی نحوه اشتراک ما کارهای خانه ، به فکر کردن در مورد اینکه چگونه می توانیم به صورت فردی به رشد خود ادامه دهیم – حتی اگر در چهار دیواری ما باشد. با نگاه به آینده 2021 ، ممکن است نتوانیم تمام سرگرمی های خوبی که انتخاب کرده ایم را حفظ کنیم ، اما من فکر می کنم درک که خوشبختی خانگی است ، اینجاست تا بماند. “

اخبار مرتبط  شرکت Ventoux CCM Acquisition اعلام کرد بسته شدن گزینه بیش از حد تخصیص در ارتباط با عرضه اولیه اولیه خود

قطب آنلاین زندگی در خانه برای بهبود زندگی
برای کمک به مردم در حفظ این عادات ، شرکت Whirlpool در حال راه اندازی مرکز جدید “بهبود زندگی در خانه” است که مشاوره های تخصصی را از مارک های مختلف خود با هم جمع می کند ، با نکاتی از ویکیشن خوشبختی: http://www.improvinglifeathome.com/.

وی گفت: “در شرکت ویرپول ، ما دائماً در حال بهبود زندگی در خانه هستیم.” النور ریس، مدیر ارشد مبارزات جهانی ، شرکت ویرپول. “به همین دلیل ما این مطالعه جدید را برای درک چگونگی تغییر زندگی در یک سال گذشته سفارش داده ایم. در میان سختی ها ، چالش ها و عدم اطمینان در سال 2020 ، دیدن برخی از پوشش های نقره ای به دلیل پویایی و عادات جدید در خانه ها در همه جا ، دلگرم کننده است. ما می خواهیم سهم خود را در کمک به مردم حفظ کنیم ، به همین دلیل این مرکز آنلاین را راه اندازی کرده ایم که بهترین مطالب شرکت ما را با کمک مشاوره جمع می کند تا به مردم کمک کند بیشتر از زندگی در خانه استفاده کنند. “

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor برای بزرگداشت رویدادهای مهم (LVT-304) یک ساعت منحصر به فرد را تهیه می کند

درباره شرکت Whirlpool
شرکت Whirlpool (NYSE: WHR) پیشروترین شرکت لوازم آشپزخانه و لباسشویی در جهان است ، تقریباً دارای 20 میلیارد دلار در فروش سالانه ، 77000 کارمند و 59 مرکز تحقیق و تولید و فناوری در سال 2019. این شرکت Whirlpool ، KitchenAid ، Maytag ، کنسول ، Brastemp ، Amana ، Bauknecht ، JennAir ، Indesit و سایر نام های تجاری عمده را تقریباً در هر کشور در سراسر جهان به بازار عرضه می کند. اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت را می توان در whirlpoolcorp.com یافت.

در باره ویک ویک و موسسه تحقیقات شادی
ویک ویک مدیر عامل موسسه تحقیقات شادی است و یک نیویورک تایمز و نویسنده پرفروش تایمز. از کتابهای وی که در سراسر دنیا 2 میلیون نسخه فروخته شده است می توان به کتاب کوچک هیگ ، کتاب کوچک لیکا و هنر ساخت خاطرات اشاره کرد.

وی علاوه بر کار در م Instituteسسه تحقیقاتی خوشبختی ، همیار تحقیق برای دانمارک در بانک اطلاعات جهانی شادی ، عضو گروه مشاور سیاستگذاری گزارش جهانی سیاست خوشبختی ، عضو هیئت مدیره در بنیاد تحقیقات بهداشت و خوشبختی ، و خالق موزه شادی در کپنهاگ.

The Times توسط مایک The Indiana Jones of Smiles و احتمالاً خوشبخت ترین مرد جهان خوانده شده است.

* همه ارقام ، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد ، از YouGov Plc باشند. حجم کل نمونه 1380 بزرگسال بود. کارهای میدانی بین 10 تا 12 نوامبر 2020 انجام شده است. این نظرسنجی به صورت آنلاین انجام شده است. این ارقام توزین شده اند و نمایانگر کلیه بزرگسالان ایالات متحده (بالای 18 سال) هستند.

SOURCE Whirlpool Corporation

لینک های مربوطه

http://www.whirlpoolcorp.com