صاحبان خانه از روند ارزیابی فعلی رضایت دارند اما به زودی تقاضای بیشتری می کنند: نظر سنجی / سرویس لینک

پیتسبورگ ، پا، 10 دسامبر 2020 / PRNewswire / – بیش از یک سوم از مصرف کنندگان که اخیراً خانه های خود را خریداری ، فروش یا سرمایه گذاری مجدد کرده اند ، تمایل خود را برای استفاده از فن آوری خود سرویس در روند بازرسی در خانه اعلام کردند ، به گفته اکثر کشورها ، آنها معتقدند که این کار سریعتر خواهد بود. نظرسنجی مصرف کننده به سفارش ServiceLink. گزارش ارزیابی و اختتامیه که امروز منتشر شد ، نشان داد که مصرف کنندگان ، گرچه اکثراً از روند ارزیابی سنتی راضی هستند ، اما معتقدند که بخشهایی از تجربه ، مانند زمانبندی ارزیابی و قرارها ، می تواند به میزان قابل توجهی بهبود یابد.

ServiceLink و بخش فناوری های EXOS این تحقیق را برای تجزیه و تحلیل چالش ها و فرصت های اصلی در فرآیندهای رهن و نقشی که استراتژی های رهن دیجیتال در افزایش روند ارزیابی و بسته شدن وام دهندگان و وام دهندگان دارند ، سفارش دادند. استراتژی و تحقیقات جاولین از 1500 مصرف کننده ای که طی دو سال گذشته با روند خرید مسکن و رهن تعامل داشته اند ، نظر سنجی کرده است.

نکات مهم در این بررسی شامل موارد زیر است:

  • پذیرش فناوری: 34٪ از مصرف کنندگان اظهار داشتند که اگر نیاز به بازرسی حضوری توسط ارزیاب را برطرف کند ، مایل به گرفتن عکس یا فیلم از خانه خود هستند ، در حالی که 30٪ بازرسی حضوری را ترجیح می دهند و 35٪ هیچ ترجیحی ندارند. در میان صاحبان خانه که ترجیح بازرسی را ابراز داشتند ، 90٪ از کسانی که در برنامه ریزی ارزیابی قبلی مشکل داشتند گفتند که از استفاده از فرآیند دیجیتال استقبال می کنند.
  • پذیرایان جوان: به طور بصری ، صاحبان خانه های جوان (18-34) با رویکرد بازرسی دیجیتال سلف سرویس (47٪) راحت تر بودند ، در حالی که صاحبان خانه های مسن (55+) کمتر از این بودند (24/13٪). طرفداران اعتقاد داشتند که فناوری self-service باعث سرعت بخشیدن به روند کار (69٪) و راحت تر می شود. کسانی که ارزیابی های حضوری را ترجیح می دهند گفتند که ارزیابی سنتی دقیق تر (66٪) است و از اینکه یک ارزیاب از نظر فیزیکی املاک را بررسی نمی کند (60٪) ناراحت کننده است.
  • ارزیابی سریع زمان چرخش: به طور کلی ، 79٪ از مصرف کنندگان گفتند که بازرسی ارزیابی آنها طی یک هفته از زمان تعیین قرار ملاقات انجام شده است ، از جمله 30٪ که بازرسی های آنها طی سه روز انجام شده است. در کل کشور ، درصد قابل توجهی از مصرف کنندگان (40٪) اظهار داشتند که گزارش ارزیابی خود را طی سه روز یا کمتر پس از بازرسی دریافت کردند ، از جمله 43٪ در شمال شرقی و جنوب ، 41٪ در غرب و 21٪ در غرب میانه. به طور کلی ، نزدیک به 75٪ از مصرف کنندگان گزارش ارزیابی خود را طی یک هفته پس از بازرسی دریافت کردند.
  • انتظارات ارزیابی: ارزیابی ها معمولاً مطابق با انتظارات بود. بیش از دو سوم پاسخ دهندگان گفتند که ارزیابی منعکس کننده ارزش مورد انتظار آنها است و 22٪ اظهار داشتند که این ارزیابی بالاتر از حد انتظار است. فقط 11٪ تحت انتظار بودند. وام گیرندگان refinance (21٪) و صاحبان خانه 55 سال به بالا (20٪) احتمالاً می گویند ارزش ارزیابی شده آنها کمتر از حد انتظار است.
  • استفاده مصرف کنندگان از برنامه ریزی دیجیتال: نحوه برنامه ریزی قرارهای ملاقات برای ارزیابی در حال تغییر است: در حالی که بیشتر آنها هنوز از طریق تلفن انجام می شوند ، استفاده از ایمیل و متن نیز در حال رشد است. تقریباً 70٪ پاسخ دهندگان این روشها را آسان می دانند.
  • شکاف های اطلاعاتی فرصت بهبود برنامه ریزی را برجسته می کند: تعداد بسیار کمی از مصرف کنندگان جزئیات مهم مربوط به ارزیاب خود را دریافت می کنند ، مانند عکس (21٪) یا نوع اتومبیلی که وی برای بازرسی با آن رانندگی می کند (9٪) ، در حالی که کمتر از نیمی از آنها (49٪) نام شرکت ارزیابی قبل.
  • بسته شدن راحت و راحت: مصرف کنندگان با مفهوم امضای الکترونیکی راحت بودند. تقریباً 90 درصد پاسخ دهندگان گفتند که این کار آسان و راحت است و 86 درصد گفتند که این باعث صرفه جویی در وقت می شود.
  • دهان دهان: بیش از 75٪ از وام گیرندگان که قبل از بسته شدن فرصت داشتند قبل از امضای الکترونیکی اسناد را امضا کنند ، گفتند که وام دهنده خود را توصیه می کنند. توصیه های دوستان و اعضای خانواده و روابط موجود با وام دهندگان دو مورد از مهمترین عوامل در انتخاب وام دهنده بودند.
اخبار مرتبط  بینش در مورد صنعت جهانی مواد غلیظ کننده مواد غذایی تا سال 2027

“ایجاد یک تجربه کامل دیجیتال تقریباً به طور فزاینده قیمت ورود به صنعت برای هر صنعت ، از جمله وام مسکن است. به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در ارزیابی و عنوان و راه حل های نزدیک و خدمات ، ما متعهد هستیم که عملکرد خود ، از جمله رضایت مشتری ، را به مشتریان اندازه گیری و گزارش دهیم. هر روز ” دیو استین متز، رئیس خدمات مبدا ، ServiceLink. “این نظرسنجی فرصتی است برای بررسی تجربه مشتری که صنعت ما از طریق لنزهای وسیع تری ارائه می دهد ، و ارزیابی میزان مصرف و ارزیابی مشتری از روند ارزیابی. یافته ها به وضوح نشان می دهد که مصرف کنندگان به دنبال راحتی و سرعت بیشتر هستند و آماده استفاده از فن آوری برای بهبود تجربه وام املاک و مستغلات. “

اخبار مرتبط  JELD-WEN 24 ساعت ALERT DEADLINE: دادستان کل سابق لوئیزیانا و Kahn Swick & Foti ، LLC به سرمایه گذاران با ضرر بیش از 100000 دلار مهلت یادآوری در دادخواست اقدام طبقاتی علیه JELD-WEN Holding، Inc. یادآوری کنید.

وی گفت: “یک تجربه ارزیابی یکپارچه نقش مهمی در ارائه خدمات شخصی ، تصمیمات اعتباری شفاف و پردازش کارآمد وام دارد که وام گیرندگان از شرکت های رهنی خود انتظار و مطالبه می کنند. آستین کیلگور، مدیر وام دیجیتال در Javelin Strategy & Research. “به همین ترتیب ، این مطالعه نشان می دهد که مدرنیزاسیون فرآیندهای بسته شدن خود را با همان نوع نوآوری رو به وام گیرنده که نحوه شروع مصرف کنندگان از روند درخواست وام را کاملاً متحول می کند ، برای وام دهندگان بسیار مهم است.”

روش شناسی

داده های مصرف کننده در این گزارش از طریق یک نظرسنجی آنلاین جمع آوری شده است مارس 2020 متشکل از 1500 مالک خانه های تک خانواده که یا رهن خرید ، وام مسکن بازپرداخت ، وام مسکن مسکن / خط اعتباری برای خانه تک خانواده خود به دست آورده اند و یا خانه ای تک خانواده را در یا بعد از آن فروخته اند ژانویه 2018.

درباره استراتژی و تحقیقات نیزه

استراتژی و تحقیقات Javelin ، یک واحد تجاری Escalent ، به مشتریان خود کمک می کند تا در دنیای مالی دیجیتال آگاهانه تصمیم بگیرند. این بینش استراتژیک را برای موسسات مالی ، دولت ، شرکت های پرداخت ، بازرگانان ، فین تک ها و ارائه دهندگان فناوری فراهم می کند. بینش مستقل جاولین از یک فرایند تحقیق دقیق حاصل می شود که مصرف کنندگان ، مشاغل ، ارائه دهندگان و اکوسیستم معاملات را ارزیابی می کند. این تحقیق مطالعات عمیق اولیه را برای تعیین خطرات و فرصتهای پویا در بانکداری دیجیتال ، پرداختها ، کلاهبرداری و امنیت و وام انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، به javelinstrategy.com مراجعه کنید و ما را دنبال کنید توییتر و LinkedIn.

اخبار مرتبط  دستکش های یکبار مصرف سریع تبدیل به کالاهای خرده فروشی می شوند و انتظار می رود که تسریع شوند

درباره فناوری های EXOS
EXOS ، بخشی از ServiceLink ، پیشرو در ارائه فناوری های دیجیتال مبتنی بر ابر به وام دهندگان و خدمات دهنده املاک و مستغلات است. EXOS Technologies انتظارات دیجیتالی مصرف کنندگان را از طریق برنامه های تلفن همراه ، تعامل صوتی ، API ها ، تجزیه و تحلیل های پیش بینی شده و هوش مصنوعی در اطراف تجربه رهن تغییر می دهد. محصولات EXOS شامل عنوان ، ارزیابی ها و افزایش و افزایش نقاط تماس دیجیتال حیاتی مصرف کننده در طول چرخه عمر وام های رهنی است. EXOS زمان چرخه را کاهش می دهد ، کیفیت را بهبود می بخشد و روابط وام دهنده با مصرف کننده خود را افزایش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد EXOS ، لطفاً به سایت exostechnology.com مراجعه کنید

درباره ServiceLink
ServiceLink ارائه دهنده برتر خدمات رهن دیجیتال به صنایع رهن و امور مالی است. ServiceLink با ارائه بهترین فن آوری های کلاس ، مجموعه ای کامل از محصولات و تجربه ثابت شده ، که بر پایه کیفیت ، انطباق و تعالی خدمات ساخته شده است ، پیشگام است. ServiceLink خدمات مبتنی بر ارزیابی ، عنوان و بسته شدن و سیل را به مبتکران رهن ارائه می دهد. و ارزیابی پیش فرض ، خدمات عنوان پیش فرض یکپارچه ، صورتحساب فروشنده و خدمات حسابرسی ادعا ، و همچنین خدمات میدانی و خدمات حراج به خدمات دهنده وام. ServiceLink به مشتریان در صنعت اعطای وام و فراتر از آن کمک می کند تا اهداف استراتژیک خود را تحقق بخشند ، کارآیی بیشتری کسب کنند و به مشتریان خود بهتر خدمات دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ServiceLink ، لطفا به سایت svclnk.com مراجعه کنید.


SOURCE ServiceLink

لینک های مربوطه

http://www.svclnk.com