رنسانس چین به عنوان هماهنگ کننده جهانی مشترک برای عرضه موفق سهام هنگ کنگ در پاپ مارت خدمت کرده است

هنگ کنگ، 10 دسامبر سال 2020 / PRNewswire / – رنسانس چین (“رنسانس چین” ، کد سهامداری: 1911.HK) به عنوان هماهنگ کننده جهانی مشترک برای عرضه اولیه موفق (“IPO”) از گروه بین المللی پاپ مارت محدود (“Pop Mart” یا “شرکت” ، کد سهامداری: 9992.HK) در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ. پاپ مارت تقریباً بزرگ کرد 6.01 میلیارد دلار هنگ کنگ با مجموع 156 میلیون سهم (با احتساب گزینه مجموع امتیازات) به قیمت 38.5 دلار هنگ کنگ در هر سهم

پاپ مارت ، چین بزرگترین و سریعترین رشد شرکت اسباب بازی پاپ[1]، قصد دارد با استفاده از سود خالص جمع شده برای گسترش کانالهای دسترسی مصرف کننده شرکت و بازارهای خارج از کشور ، سرمایه گذاری بالقوه خود در ، خرید و اتحاد استراتژیک با شرکتها در طول زنجیره ارزش صنعت ، سرمایه گذاری در فن آوری برای تقویت بازاریابی و تلاش طرفداران خود ، و ضمن توسعه بیشتر مجموعه مالکیت معنوی (“IP”) ، دیجیتال سازی تجارت خود را ارتقا بخشد. با فعالیت مالکیت معنوی (“IP”) به عنوان اصلی ترین کار خود ، Pop Mart یک پلت فرم یکپارچه ایجاد کرده است که کل زنجیره صنعت اسباب بازی های پاپ ، از جمله توسعه هنرمندان ، عملیات IP ، دسترسی مصرف کننده و ارتقا promotion فرهنگ اسباب بازی های پاپ را پوشش می دهد و متعهد به ” اشتیاق طرفداران را روشن کرده و آنها را شاد می کند “. از همان زمان 30 ژوئن 2020، پاپ مارت مجموعه ای از 93 IP را مدیریت کرد و 3.6 میلیون عضو ثبت شده را ثبت کرد.

اخبار مرتبط  بزرگترین منطقه شراب چین رویاهای بزرگی دارد

رنسانس چین با پشتیبانی از شرکت طی مراحل مختلف رشد ، یک همکاری طولانی مدت با Pop Mart ایجاد کرده است. Huaxing Growth Capital ، شاخه اصلی سرمایه گذاری رنسانس چین ، از جمع آوری سرمایه Pop Pop حمایت کرد مه 2020. چین به عنوان هماهنگ کننده جهانی مشترک Pop Mart در IPO پاپ مارت ، با اطمینان از تعدادی از سرمایه گذاران با کیفیت ، در لیست موفق شرکت سهیم شد.

اخبار مرتبط  تقاضای جهانی برای نبافته پارچه های Meltblown سالانه تا سال 2024 6.3٪ افزایش می یابد

فن بائو، رئیس و مدیر ارشد اجرایی رنسانس چین و شریک بنیانگذار Huaxing Growth Capital گفت: “ما به Pop Mart به خاطر پیشنهاد مهم خود تبریک می گوییم. به عنوان یک دنباله دار از فرهنگ اسباب بازی های پاپ در چین، Pop Pop رهبر انقلاب بوده است چین فرهنگ اسباب بازی پاپ ، رشد صنعت از یک بازار طاقچه به جریان اصلی فرهنگ پاپ. پاپ مارت پیشتاز شرکت هایی است که می خواهند از تغییرات تاریخی در ترجیحات بازار مصرف ، که ناشی از تغییر نسل جوان در الگوی مصرف است ، استفاده کنند. به عنوان یک سرمایه گذار و یک شریک بلند مدت ، ما معتقدیم که بالاترین دستاورد پاپ مارت پیش روی آن است و ما امیدواریم که برای ادامه کار با آنها همکاری نزدیکتر داشته باشیم. ”

بخش اینترنت مصرف کننده مورد توجه تیم بانکی سرمایه گذاری رنسانس چین قرار گرفته است که در مورد انواع معاملات در بخش ، از جمله سرمایه گذاری های استراتژیک ، انتشار اوراق قرضه قابل تبدیل ، قرارگیری خصوصی ، معاملات M&A برای رهبران صنعت ، مانند JD.com ، Pinduoduo ، مشاوره می دهد. Gome ، MissFresh ، Club Factory ، Meiri Yitao و Helijia.

اخبار مرتبط  SheFactor 11 هدایای مجازی برای گال های زننده زندگی شما ارائه می دهد

در سال 2020 ، رنسانس چین به عنوان مشاور اصلی 17 IPO خارج از کشور و معاملات پیشنهادی شرکتهای اقتصاد جدید چینی با ارزش کل پذیره نویسی بیش از 23.6 میلیارد دلار آمریکا. معاملات شامل IPO هنگ کنگ JD Health ، هنگ کنگ لیست ثانویه JD. Com ، IPO ایالات متحده و پیشنهادات بعدی KE Holdings ، هنگ کنگ لیست ثانویه ZTO Express ، IPO ایالات متحده از Lufax و IPO ایالات متحده از Yatsen Global.

[1] براساس گزارش فراست و سالیوان بر اساس ارزش خرده فروشی Pop Mart به ترتیب با سهم 8.5٪ از بازار و رشد درآمد 2017 تا 2019 به ترتیب.

منبع چین رنسانس منابع محدود