# 400 گرم چالش اتحادهای جدیدی را با تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی اروپا اعلام می کند

مرا دنبال کنید تا سالم باشم اروپا: # 400 گرم چالش اتحادهای جدیدی را با تأثیرگذارهای رسانه های اجتماعی در سطح اروپا مطرح می کند

بروکسل ، بلژیک ، دسامبر 11 ، 2020 / PRNewswire / – امروز ، مرا دنبال کنید تا با کمپین سالم باشم اروپا از دوازده ماه گذشته با 6 تأثیرگذار رسانه های اجتماعی اروپا همکاری جدیدی را اعلام کرد.

هدف از این کمپین که توسط Freshfel Europe و Aprifel راه اندازی شده و توسط کمیسیون اروپا تأمین مالی شده است ، تشویق جوانان اروپایی برای افزایش مصرف میوه و سبزیجات به حداقل 400 گرم در روز ، برای بهبود و در نهایت به عنوان مثال ، عادات غذایی هزاره ها را تغییر دهید.

با هشتگ # 400 گرم چالش ، پیروان “به چالش کشیده می شوند” که میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم روزانه خود بگنجانند. این چالش ها توسط اینفوگرافیک ماهانه ، نکات و ویدیوها ، نشان دادن مزایای سلامتی میوه ها و سبزیجات در قالب جذاب و در همه کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغات ، تبلیغ می شوند.

اخبار مرتبط  700 هزار محصول برای اولین بار در 128th نمایشگاه کانتون ، پذیرای پیشرفت تکنولوژی

در مراسم راه اندازی جشنواره Eurockéennes در بلفورت در ژوئیه 2019 ، یک تن میوه و سبزیجات تازه به بینندگان جشنواره توزیع شد. در حالی که این کمپین همچنین برای بازدید از رویدادها در سال 2020 برنامه ریزی کرده بود ، به دلیل وضعیت بهداشت عمومی امکان پذیر نبود.

با این حال ، به عنوان یک ابتکار دیجیتالی ، خوشبختانه دستیابی به مخاطبان گسترده بدون حضور فیزیکی امکان پذیر بود. این کمپین در سراسر اروپا از زمان آغاز به کار خود در جولای 2019 بیش از 40 میلیون بار در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است و هدف آن دستیابی به این موفقیت در سال آخر پروژه است. “2021 سال بین المللی میوه و سبزیجات است و بنابراین یک سال مهم برای این کمپین است. حضور آنلاین ما به ما امکان می دهد تا مخاطبان زیادی را در سراسر اروپا جذب کنیم ، زیرا ما پیروان خود را برای شرکت در میوه و سبزیجات در طول سال در # 400 گرم چالش شرکت می دهیم ،“گفت فیلیپ بینارد ، نماینده کل Freshfel Europe.

اخبار مرتبط  رون سیمون و همکاران اولین دادخواست را در شیوع سالمونلا پیاز قرمز تشکیل می دهند

به همین دلیل ، عناصر آنلاین این کمپین با گسترش مشارکت های آنلاین تقویت شد. در سال 2021 ، 6 تأثیرگذار برجسته رسانه های اجتماعی اروپایی در تبلیغ این کمپین نقش خواهند داشت ، از جمله اسپانیایی کارلوس ریوس، آلمانی دنیس شوستر، ایتالیایی لوئیزا آمبروسینی، مemanسسه نجات لهستانی و Clemfoodie و GaëllePrudencio فرانسوی. همکاری های بیشتر در سال 2021 اعلام خواهد شد.

این ارتباطات نشان می دهد که پیروی از یک رژیم غذایی حاوی میوه و سبزیجات نه تنها سالم است ، بلکه بسیار خوشمزه است ، دستیابی به آن آسان و آزمایش آن نیز سرگرم کننده است. “کار با اینفلوئنسرهای اروپایی راهی عالی برای انتقال پیام ما به آن سوی مرزها است. این به ما امکان می دهد تا با جوامع مختلف ارتباط برقرار کنیم ، از جمله جوانان که ممکن است لزوماً به بهداشت و تغذیه توجه نکنند ،“گفت: ماتیلد فلچارد ، مدیر پروژه اروپایی اپریفل. در حالی که افزایش فعالیت های آنلاین موفقیت آمیز بوده است ، این کمپین امیدوار است که پس از انجام این کار ، به رویدادهای فیزیکی بازگردد.

اخبار مرتبط  ارزیابی بازار بسته بندی مواد غذایی جهانی 2018-2026 و تأثیر COVID-19

در اروپا ، از هر 5 بزرگسال 1 نفر چاق است و تا سال 2030 تخمین زده می شود که بیش از 50٪ از جمعیت اروپا چاق باشند. براساس سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، “میوه ها و سبزیجات از اجزای مهم یک رژیم غذایی سالم هستند “[[1]. به همین ترتیب ، WHO توصیه می کند حداقل 400 گرم میوه و سبزیجات در روز مصرف کنید. با این حال ، سطح مصرف میوه و سبزیجات در بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسیار کمتر از این میزان مصرف باقی مانده است ، زیرا تنها 14٪ از جمعیت اروپا این توصیه را دارند.

این میزان کم مصرف میوه و سبزیجات به ویژه در افراد 18 تا 30 ساله بسیار مشهود است. به همین دلیل ، این کمپین آگاهی پان اروپایی این گروه هدف خاص را هدف قرار داده است.

کیت مطبوعات دیجیتال کمپین را به اسپانیایی از اینجا بارگیری کنید

[1] https://www.who.int/dietphysicalactivity/fruit/en/

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1198670/FMTBH_with_Europe_Logo.jpg

منبع برای سلامتی با اروپا مرا دنبال کنید