# 400 گرم چالش مشارکت های جدیدی را با تأثیرگذاران برجسته رسانه های اجتماعی اروپایی اعلام می کند

بروکسل ، بلژیک ، 11 دسامبر 2020 / PRNewswire / – امروز امروز است مرا دنبال کنید تا با کمپین اروپا سالم باشم طی دوازده ماه گذشته با 6 تأثیرگذار رسانه اجتماعی در اروپا همکاری جدیدی را اعلام کرد.

این کمپین که توسط Freshfel Europe و Aprifel و با همکاری مشترک کمیسیون اروپا آغاز شده است ، هدف آن تشویق جوانان اروپایی برای افزایش و در نهایت تغییر عادات غذایی هزاره ها ، مصرف میوه و سبزیجات خود را به حداقل 400 گرم در روز افزایش دهد.

با هشتگ # 400 گرم چالش ، پیروان “به چالش کشیده می شوند” که میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم روزانه خود بگنجانند. این چالش ها را از طریق اینفوگرافیک ماهانه ، نکات و ویدئوها تبلیغ کنید.

در مراسم آغاز جشنواره Eurockéennes Festival در بلفورت در ژوئیه 2019 ، 1 تن میوه و سبزیجات تازه به بازدید کنندگان جشنواره توزیع شد. اگرچه این کمپین برای حضور در رویدادهایی در سال 2020 برنامه ریزی کرده بود ، اما به دلیل وضعیت بهداشت عمومی امکان پذیر نبود.

اخبار مرتبط  Montserrat Caballé: آخرین زیارت

خوشبختانه ، به عنوان یک ابتکار دیجیتال-اول ، حتی برای حضور گسترده مخاطبان حتی بدون حضور فیزیکی نیز امکان پذیر بود. این کمپین در سراسر اروپا از زمان آغاز به کار خود در جولای 2019 بیش از 40 میلیون بار در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است و انتظار می رود این موفقیت در سال آخر این پروژه باشد. “2021 سال بین المللی میوه و سبزیجات است و بنابراین یک سال مهم برای این کمپین است. به لطف حضور آنلاین ما ، ما می توانیم مخاطبان زیادی را در سراسر اروپا جذب کنیم. ما پیروان خود را به شرکت در چالش # 400 گرم برای افزایش مصرف میوه و سبزیجات در طول سال تشویق می کنیم، توضیح داد فیلیپ بینارد، نماینده کل Freshfel اروپا.

به همین دلیل ، عنصر آنلاین این کمپین با گسترش مشارکت های آنلاین تقویت شده است. در سال در سال 2021 ، 6 رهبر برجسته افکار رسانه های اجتماعی اروپا در ارتقا the این کمپین نقش دارند ، از جمله اسپانیایی کارلوس ریوس، آلمانی دنیس شوستر، ایتالیایی لوئیزا آمبروسینی، و همچنین lifemanagerka از لهستان و Clemfoodie و Gaëlle Prudencio از فرانسه. همکاری های بیشتر نیز در سال 2021 اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط  RXBAR بادام تازه وانیل RX A.M. را آغاز کرد جو دوسر

این همکاری ها برای نشان دادن این است که رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات نه تنها سالم است ، بلکه بسیار خوشمزه است. اجرای چنین رژیمی نیز آسان است و آزمایش آن نیز سرگرم کننده است. “کار با تأثیرگذاران اروپایی راهی عالی برای انتقال پیام ماست. از این طریق می توانیم به جوامع مختلف برسیم ، حتی جوانان که در غیر این صورت لزوماً نگران بهداشت و تغذیه نیستند، ماتیلد فلچارد ، مدیر پروژه اروپایی اپریفل را توضیح داد. اگرچه افزایش فعالیت های آنلاین موفقیت آمیز به اثبات رسیده است ، اما این کمپین امیدوار است که به محض ایمن بودن به فعالیت های فیزیکی ، دوباره به آنها بازگردد.

اخبار مرتبط  بینش در مورد صنعت جهانی مواد غلیظ کننده مواد غذایی تا سال 2027

از هر پنج بزرگسال در اروپا یک نفر چاق است و تخمین زده می شود بیش از 50٪ از جمعیت اروپا تا سال 2030 چاق باشند. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) “میوه ها و سبزیجات از اجزای مهم رژیم غذایی سالم هستند”[1]. بنابراین WHO مصرف حداقل 400 گرم میوه و سبزیجات در روز را توصیه می کند. با این وجود ، مصرف میوه و سبزیجات در اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسیار کمتر از این هدف مصرفی است: فقط 14٪ از جمعیت اروپا الزامات این توصیه را برآورده می کنند.

این مصرف کم میوه و سبزیجات به ویژه در گروه سنی بین 18 تا 30 سال قابل مشاهده است. به همین دلیل ، فعالیت آگاهی پان اروپایی بر این گروه هدف خاص متمرکز است.

کیت مطبوعات دیجیتال را برای کمپین به زبان آلمانی از اینجا بارگیری کنید.

[1] https://www.who.int/dietphysicalactivity/fruit/en/

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1198670/FMTBH_with_Europe_Logo.jpg

منبع برای سلامتی با اروپا مرا دنبال کنید