شرکای Zalando با نام های صنعتی برای انتشار تصاویر پیش از این دیده نشده

در مواجهه با عدم اطمینان و جدایی ، سالی پرچالش مانند این سال رو به رو می شود ، این مجموعه با عنوان الهام بخش – “ما دوباره آغوش خواهیم گرفت” – پیام خوش بینانه ای برای آینده مثبت تر و یادآوری درباره اهمیت ارتباطات شخصی در این دوره از تعطیلات. تصاویر استفاده شده در این کمپین را می توان بارگیری کرد اینجا.

در این کمپین دوست ، مدل و فعال زالاندو ، Rain Dove نیز حضور دارد.

مجموعه تصاویر توسعه یافته کمپین تعطیلات Zalando است ، “ما دوباره آغوش خواهیم گرفت” ، که در ماه نوامبر در کنار فیلم دوست داشتنی منتشر شد ،100 سال آغوشو یک سری تصاویر – پرتره های آغوش – از بغل کردن افراد واقعی.

به عنوان بخشی از تلاش ها برای تجلیل از قدرت ارتباط انسانی ، زالاندو از این پشتیبانی می کند صلیب سرخ برای کمک به کسانی که ممکن است منزوی باشند و در حال حاضر هیچ ارتباطی ندارند. در حالی که موارد زیادی وجود دارد که ما هنوز نمی توانیم آنها را بغل کنیم ، با هم منتظر لحظه ای هستیم که بتوانیم دوباره این کار را انجام دهیم. آنها از مصرف کنندگان می خواهند که تصویر یادگاری مورد علاقه خود را از عکس دوربین خود انتخاب کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای هر یک از پست های برچسب زده شده باZalando و با استفاده از #WeWillHugAgain ، Zalando پنج یورو به صلیب سرخ.

عکاس بروکلین بکهام ، که تصاویر احساسی او را به قطعه ای مناسب برای این کمپین تبدیل کرده است ، در رابطه با این انجمن گفت: “ارتباط انسانی و جسمی برای زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. در زمانی که بسیاری از ما جدا از عزیزان ، درست است که با زالاندو شریک شویم و پیام خوش بینانه ای را که ما دوباره از آن استقبال خواهیم کرد ، پخش کنیم. این تصاویر برای من بسیار شخصی هستند و لحظاتی را نشان می دهند که من اغلب آنها را به اشتراک نمی گذارم ، اما اکنون وقت آن است که قدردان لحظه ها باشم. لحظات بسیار خوبی را تجربه کرده ایم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا به زودی چنین لحظات دیگری ایجاد کنیم.

اخبار مرتبط  ROSEN، GLOBAL INVESTOR CUNSEL ، تشکیل پرونده دادخواست اقدام به اقدام به کلاس اوراق بهادار در برابر سرمایه گذاران شرکت بین المللی هونیول را اعلام کرد. سرمایه گذاران با ضرر بیش از 100K دلار را برای تماس با شرکت تشویق می کند

مدل و فعال مونرو برگدورف، که تصویری از یک آغوش گرم را بین او و دوستش بیلی مدل به اشتراک گذاشت ، افزود: “رول دوربین من پر از آغوش و آغوش باورنکردنی با خانواده و دوستانم است ، بنابراین انتخاب آن پیچیده بود. بازگشت بسیار خوب است به خاطرات گذشته نگاه کنیم و بدانیم که حتی اگر همه چیز در حال حاضر پیچیده باشد ، ما در آینده خاطرات بیشتری ایجاد خواهیم کرد. عزیزان ما پشتیبانی ما هستند ، به ما اجازه می دهند بینایی ، شنیدن و درک را احساس کنیم من می خواهم بسیاری از آنها را در تعطیلات از دست بدهم ، اما من می دانم که زمان های بهتری فرا می رسد. خوشحالم که بخشی از گسترش کمی مثبت بودن و عضویت در کارزاری هستم که به حمایت از کسانی کمک می کند بیشتر به ارتباط انسانی احتیاج دارند. “

اخبار مرتبط  استرس Relaxintuit.com؟ اضطراب؟ افسردگی؟ کتاب صوتی جدید Audiobook New Expert Expert Relief ReliefBward Now برنده جایزه شد

ناتالی ویلز، مدیر جهانی رسانه های اجتماعی و مصرف روابط عمومی ، برجسته کرد: ما خوشحالیم که بسیاری از چهره های شناخته شده صنعت صدای خود را به اشتراک می گذارند تا این پیام مثبت را به اشتراک بگذارند. تصاویری که به اشتراک گذاشته اید جشن زیبایی در ارتباط انسانی است و ما می خواهیم در این شرایط سخت احساس امید و خوش بینی را القا کنیم. برای ما مهم است که از این کمپین به عنوان فرصتی دیگر برای بازگرداندن جامعه و حمایت از آن استفاده کنیم صلیب سرخ در این مأموریت خود ارائه ارتباط و پشتیبانی از کسانی که در این دوره به آن احتیاج دارند. ”

# ویلهوگاگین
Zalando

یادداشت ها برای سردبیران:
کمک مالی زالاندو به صلیب سرخ برای این کمپین خواهد رسید 100000 یورو، در راس کمک های اخیر پنج میلیون نفری امسال.
برای اینکه محتوای کاربر در ورودی معتبر باشد ، باید با معیارهای زیر مطابقت داشته باشد:
این محتوا باید قبل از محدودیت COVID-19 در تماسهای شخصی گرفته شده باشد.
باید آغوش گذشته را نشان دهد (“حافظه آغوش”).
مدیریت اجتماعیZalando باید به درستی در تصویر یا کپی نشریه برچسب گذاری شود.
هشتگ # ما دوباره می خواهیم آغوش بگیریم باید در کپی پست ظاهر شود.
شرایط و ضوابط کامل در اینجا موجود است: https://zln.do/wewillhugagain

اخبار مرتبط  CIIE چهارم ثبت نام را آغاز می کند

برو به کمپین 100 سال آغوش در اینجا: https://www.youtube.com/watch؟v=hYLsVwlXj4g

درباره زالاندو:
زالاندو (https://corporate.zalando.com) برترین پلت فرم مد و سبک زندگی آنلاین در اروپا است. ما در برلین در سال 2008 تاسیس شده و مد تا سر را به بیش از 35 میلیون مشتری فعال در 17 بازار شامل لباس ، کفش ، لوازم جانبی و زیبایی می رسانیم. تنوع مارک های بین المللی از نام های معروف در جهان گرفته تا مارک های محلی است. پلت فرم ما یک مقصد مد همه در یک الهام ، نوآوری و تعامل است. ما به عنوان شیک ترین شرکت فناوری اروپا ، سخت تلاش می کنیم تا راه حل های دیجیتالی را برای هر جنبه از سفر مد – برای مشتریان ، شرکای خود و همه بازیکنان با ارزش تاریخ Zalando پیدا کنیم. هدف ما تبدیل شدن به “نقطه شروع مد” و یک بستر پایدار با تأثیر مثبت خالص برای مردم و کره زمین است.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1373888/Zalando_WeWillHugAgain.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1373890/Zalando_WeWillHugAgain.jpg

لینک های مربوطه

zalando.se

منبع زالاندو