از آنجا که سال 2020 است ، Panera و Pepsi شروع به مهمانی نهایی پیتزا مجازی با King Bach و 50،000 دلار در بخش های اهدا می کنند

فصل هدیه دادن با یک ویدیوی جدید آغاز می شود شاه باخ به اشتراک گذاشتن برنامه های مهمانی مجازی خود ، پوشیدن و موارد دیگر از طریق اینستاگرام. همراه با نکاتی ، او همچنین نشان می دهد که چگونه همه می توانند در بهترین مهمانی پیتزا در سال شرکت کنند.

وی گفت: “با توجه به اینکه بسیاری از مردم امسال تعطیلات را به طور متفاوتی جشن می گیرند ، ما هیجان زده ایم که با شادی و سرگرمی مجازی و با همکاری پپسی برخی از خنده ها را برپا می کنیم.” ادواردو لوز، مدیر برند و مفهوم Panera. “پیتزاهای Flatbread و Pepsi جدید ما یک جفت کلاسیک هستند – و تحویل از Panera تعیین تاریخ و جمع شدن با دوستان را برای جشن گرفتن در ما آسان می کند.”

برای یک شانس برای برنده شدن ، عاشقان پیتزا باید یک سلفی مهمانی مجازی (لباس مجلسی بالا ، لباس خواب پایین) را در توییتر یا اینستاگرام با برچسب گذاری #PaneraPepsiSweepstakes ،PaneraBread وPepsi ارسال کنند. از جانب 11 دسامبر تا 20 دسامبر سال 2020، روزانه 100 برنده برای دریافت یک انتخاب می شوند 50 دلار کارت هدیه الکترونیکی Panera.

برندگان قرعه کشی و دوستداران پیتزا به طور یکسان می توانند از پیتزاهای نان پنیر ، مارگریتا و چیپوتل چیکن و بیکن لذت ببرند. پیتزا های Panera Flatbread با پایه ای از نان ترد ترد ساخته می شوند که با مواد غذایی خوشمزه و تمیز از جمله موتزارلا تازه ، گشنیز تازه و ریحان روی آن سنگ برشته می شود. هر نوع وعده غذایی یک وعده غذایی دلچسب و راضی کننده برای یک یا یک بشقاب قابل اشتراک برای خانواده و دوستان در کنار یک پپسی است.

اخبار مرتبط  BRI UMKM EXPO[RT] BRILIANPRENEUR 2020 برای اتصال MSME های پیشرو اندونزی با خریداران بین المللی به صورت مجازی پیش می رود

اسکات فینلو ، مدیر ارشد بازاریابی PepsiCo Foodservice ، گفت: “ما از همکاری با Panera برای جشن مقاومت ، خلاقیت و اجتماعات مجازی در میان خانواده های بزرگ و دوستان بسیار خوشحال هستیم.” “به علاوه ، مهمانی های پیتزا سرگرم کننده هستند و پیتزا Flatbread پانرا با پپسی بهتر است.”

برای قوانین و مقررات کامل قرعه کشی ، به PaneraPepsiSweeps.com مراجعه کنید. با دنبال کردن در مورد آخرین اخبار Panera و Pepsi به روز باشید panerabread و pepsi در شبکه های اجتماعی

* موارد منو ممکن است در کافه های نانوایی Panera در سراسر کشور متفاوت باشد.

درباره PepsiCo
محصولات پپسی کو بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان توسط مشتریان لذت می برند. پپسیکو بیش از تولید کرده است 67 میلیارد دلار در درآمد خالص در سال 2019 ، با استفاده از نمونه کارها مکمل غذایی و آشامیدنی شامل Frito-Lay ، Gatorade ، Pepsi-Cola ، Quaker و Tropicana. سبد محصولات پپسی کو شامل طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های لذت بخش است ، از جمله 23 مارک تجاری که بیش از 1 میلیارد دلار هر کدام در خرده فروشی سالانه تخمین زده شده است.

راهنمایی PepsiCo چشم انداز ما این است که با پیروزی در هدف ، رهبر جهانی در غذاها و نوشیدنی های مناسب باشیم. “برنده شدن با هدف” نشان دهنده جاه طلبی ما برای پیروزی پایدار در بازار و جاسازی هدف در همه جنبه های تجارت است. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.pepsico.com.

اخبار مرتبط  تکمیل شرکتهای تابعه جهانی باقیمانده از سهام برجسته Domo

درباره Panera
سی سال پیش ، در زمانی که خدمات سریع به معنای کیفیت پایین بود ، Panera تلاش کرد تا این انتظار را به چالش بکشد. ما اعتقاد داشتیم که غذایی که خوب باشد و شما احساس خوبی داشته باشید ، توسط افرادی که مراقبت می کنند در یک محیط گرم و پذیرایی ارائه شود ، می تواند بهترین ها را از همه ما بیرون بیاورد. از نظر ما ، آن غذا همانطور که باید باشد و به همین دلیل است که ما وجود داریم.

بنابراین ، ما با یک تعهد ساده شروع کردیم: پختن نان هر روز در کافه های نانوایی خود. بدون میانبر ، فقط نانوایی هایی با مواد اولیه ساده و اجاق های گرم. هر شب ، هر نوع نان و اجناس پخته و نان فروخته شده با همسایگان نیازمند تقسیم می شد.

این سنت ها امروز ادامه دارد ، زیرا ما همچنان به یافتن راه هایی برای متحد بودن برای سلامتی میهمانان خود ادامه داده ایم. این به معنای تهیه منوی سوپ ، سالاد و ساندویچ است که ما افتخار می کنیم غذای خانواده هایمان را بدهیم. مانند مرغ و گوشت خوک که بدون آنتی بیوتیک روی سالادها و ساندویچ های ما پرورش داده می شوند. تعهد به شفافیت و گزینه هایی که مهمانان ما را قادر می سازد تا همانطور که می خواهند غذا بخورند طعم دهنده های فصلی و غلات سبوس دار. و تعهد به حذف یا عدم استفاده از مواد افزودنی مصنوعی (مواد نگهدارنده ، شیرین کننده ها ، طعم دهنده ها و رنگ ها از منابع مصنوعی موجود در لیست No No ما) در غذاهای کافه های نانوایی ما. چرا؟ زیرا ما فکر می کنیم ساده تر از این بهتر است و معتقد به سرو غذا همانطور که باید هستیم.

اخبار مرتبط  مسواک برقی اندازه بازار تا 2026 $ 3.8 میلیارد دلار ارزش دارد ، که با افزایش آگاهی در مورد بهداشت دهان و دندان و افزایش موارد پوسیدگی دندان در کودکان ، تا حد زیادی رانده می شود

زیرا وقتی برای خوب غذا خوردن نیازی به سازش ندارید ، تنها چیزی که می ماند لذت خوردن است.

ما همچنین بر بهبود کیفیت و راحتی متمرکز هستیم. با سرمایه گذاری در فناوری و عملیات ، ما اکنون روش های جدیدی برای لذت بردن از موارد دلخواه Panera – مانند سفارش موبایل و Rapid Pick-Up ® برای سفارشات تحویل و تحویل – ارائه کرده ایم که همه اینها برای راحتی کار میهمانان ما طراحی شده است.

از 29 سپتامبر سال 2020 ، 2148 کافه نانوایی در 48 ایالت و انتاریو وجود داشت ، کانادا، تحت نام Panera Bread® یا Saint Louis Bread Co.® فعالیت می کنند. برای اطلاعات بیشتر ، به panerabread.com مراجعه کنید یا ما را در توییتر پیدا کنید (panerabread) ، فیس بوک (facebook.com/panerabread) یا اینستاگرام (panerabread).

مخاطب
کریستینا پانتا / [email protected] / 703-473-6806
پانرا روابط عمومی / [email protected]
ملانی او سالیوان / [email protected]

منبع پپسی و پانرا