برندهای فیوچریشن حق جهانی در برابر برند تحسین شده فرهنگ پاپ پل فرانک را به دست می آورند

– مارک های فیوچریشن حقوق جهانی را نسبت به خود کسب می کنند پل فرانک، برند تحسین شده فرهنگ پاپ و سبک زندگی که توسط نماد برجسته ژولیوس میمون مشهور شد.

زوریخ ، 11 دسامبر سال 2020 / PRNewswire / – Futury Brands Switzerland AG امروز اعلام کرد کلیه حقوق مالکیت معنوی جهانی توسط فرهنگ مشهور پاپ و سبک زندگی تحسین شده توسط شرکت فرعی آن ، Paul Frank Limited ، پائول فرانک. خرید جهانی شرکت آمریکایی Paul Frank Industries LLC شامل نمونه کارهای گسترده ای در طراحی است که شامل بیش از 150 کاراکتر است ، به رهبری ژولیوس میمون. مارک های Futury مسئولیت مدیریت و رشد مجوزهای بین المللی ، توزیع و تجارت مستقیم با مصرف کننده را به عهده برند. با دفاتر در زوریخ ، هنگ کنگ، توکیو و سیدنی ، تیم تازه تأسیس برندهای Futurity ، به رهبری رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت استن وانIP دائمی را به ریشه های جنوب کالیفرنیای خود بازمی گرداند ، در حالی که جذابیت جهانی مشهور خود را برای لذت بردن از نسل های آینده تغییر شکل می دهد.

اخبار مرتبط  روز بازار سرمایه AAK 2020