آتلانتا، 11 دسامبر 2020 / PRNewswire / – به دنبال موفقیت چشمگیر در رشد و گسترش در سطح بین المللی ، مرغ کلیسا®، تبلیغ کرده است میچ لنگستون به معاون رئیس توسعه حق رای دادن برای ایالات متحده این حرکت توسط رهبری لانگستون در طول تلاش برای ایجاد نام تجاری مجدد و توسعه حق رای دادن برای کلیسا مارک های بین المللی خواهر ، مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا ™ ، که در 25 کشور انجام شد. لانگستون با موفقیت موفق به راه اندازی یکی از جامع ترین بازطراحی ها در تاریخچه مارک ها شد – از جمله طرح های جدید آرم و شمایل نگاری ، طراحی رستوران بین المللی جدید ، منو ، لباس فرم ، بسته بندی ، بازاریابی یکپارچه و کارزارهای روابط عمومی و توسعه یک کار جدید مرغ تگزاس برنامه موبایل کلیسا در حال حاضر با هدف انعکاس عملکرد فوق العاده لنگستون با حق امتیاز در سطح ایالات متحده ، ایجاد بیشتر کلیسا نام تجاری به عنوان حق رای دهنده انتخابی در گروه مرغ و به طور کلی بازار QSR.
“از آنجا که شرکت متمرکز بر سرعت بخشیدن به رشد ردپای ما در بازارهای فعلی و جدید در سراسر ایالات متحده است ، ما همچنان به توسعه روش های جدید برای افزایش دید ، ارتباط ، تعامل و اشتیاق برای کلیسا لانگستون گفت: “به عنوان معاون رئیس توسعه حق رای دادن ، من این فرصت را دارم که با یک تیم توسعه دهنده باورنکردنی ، تیم رهبری و جامعه حق امتیاز همکاری کنم تا به طور کامل به رشد بالقوه خود کمک کنیم. من صمیمانه منتظر همکاری و موفقیت مشترک ما در روزهای آینده هستم. “
قبل از سمت خود به عنوان مدیر ارشد بازاریابی بین المللی برای کلیسا، لانگستون به عنوان مدیر بازاریابی برای پوپی، جایی که او موقعیت تجاری بین المللی را راهنمایی کرد و برنامه های بازاریابی متمرکز بر رشد را طراحی کرد. لانگستون همچنین پیش از این به عنوان مدیر بازاریابی در فعالیت می کرد سیب، تعریف بازاریابی بین المللی ، معماری منو ، قیمت گذاری و توسعه محصول پیشرو.
لانگستون در سمت جدید خود گزارش خواهد داد پیت سروولد، معاون اجرایی عملیات ایالات متحده. نقش وی شامل هدایت تیم توسعه حق رای دادن از طریق انتخاب ، مذاکره و انجام آن خواهد بود کلیسا صاحبان امتیاز داخلی.
“توانایی ثابت شده میچ در بالا بردن سطح کلیسا نام تجاری از طریق بینش و تخصص او ارزش افزوده ای است کلیسا سروولد گفت: “رهبری توسعه حق رای دادن.” کمک های چندین ساله وی به مارک ما همچنان به ابتکارات کلی استراتژی مارک ما ارزش افزوده است و ما با انجام نقش جدید خود فقط نتایج مثبت بعدی را پیش بینی می کنیم.
در باره Church’s Chicken / Chicken Chicken ™ / Church’s Texas Chicken
تاسیس شده در سان آنتونیو ، TX، در سال 1952 توسط کلیسای جورج دبلیو، مرغ کلیسا، به همراه مارک های خواهرش مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا در خارج از ایالات متحده ، یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای سریع رستوران مرغ در جهان است. مارک ها در مرغ اصلی و ادویه ای تازه تهیه شده در طول روز و به صورت دسته های کوچک که با دست و دو نان تهیه می شوند ، تخصص دارند. مناقصه نوارها® ، ساندویچ ، بیسکویت های کره ای عسل از ابتدا و تازه پخته شده و کناره های کلاسیک به سبک خانگی همه برای یک ارزش عالی. مرغ کلیسا، مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا دارای بیش از 1500 مکان در 25 کشور جهان و بازارهای جهانی و فروش بیش از سیستم بیش از 1 میلیارد دلار. برای اطلاعات بیشتر در مورد مرغ کلیسا®، مرغ تگزاس یا مرغ تگزاس کلیساopportunities فرصت های حق رای دادن ، به http://www.churchs.com/franchiseget-started.php مراجعه کنید.
مخاطب:
886-571-3449
[email protected]
مرغ Church of Chicken
لینک های مربوطه
http://www.churchs.com