Chick’s Chicken® از میچ لنگستون به عنوان جانشین جدید توسعه حق رای دادن برای عملیات ایالات متحده استفاده می کند

آتلانتا، 11 دسامبر 2020 / PRNewswire / – به دنبال موفقیت چشمگیر در رشد و گسترش در سطح بین المللی ، مرغ کلیسا®، تبلیغ کرده است میچ لنگستون به معاون رئیس توسعه حق رای دادن برای ایالات متحده این حرکت توسط رهبری لانگستون در طول تلاش برای ایجاد نام تجاری مجدد و توسعه حق رای دادن برای کلیسا مارک های بین المللی خواهر ، مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا ™ ، که در 25 کشور انجام شد. لانگستون با موفقیت موفق به راه اندازی یکی از جامع ترین بازطراحی ها در تاریخچه مارک ها شد – از جمله طرح های جدید آرم و شمایل نگاری ، طراحی رستوران بین المللی جدید ، منو ، لباس فرم ، بسته بندی ، بازاریابی یکپارچه و کارزارهای روابط عمومی و توسعه یک کار جدید مرغ تگزاس برنامه موبایل کلیسا در حال حاضر با هدف انعکاس عملکرد فوق العاده لنگستون با حق امتیاز در سطح ایالات متحده ، ایجاد بیشتر کلیسا نام تجاری به عنوان حق رای دهنده انتخابی در گروه مرغ و به طور کلی بازار QSR.

اخبار مرتبط  مبلمان FURNITURE چین 2020 برای ارائه یك منبع كمك دیجیتال تحت عادی جدید

“از آنجا که شرکت متمرکز بر سرعت بخشیدن به رشد ردپای ما در بازارهای فعلی و جدید در سراسر ایالات متحده است ، ما همچنان به توسعه روش های جدید برای افزایش دید ، ارتباط ، تعامل و اشتیاق برای کلیسا لانگستون گفت: “به عنوان معاون رئیس توسعه حق رای دادن ، من این فرصت را دارم که با یک تیم توسعه دهنده باورنکردنی ، تیم رهبری و جامعه حق امتیاز همکاری کنم تا به طور کامل به رشد بالقوه خود کمک کنیم. من صمیمانه منتظر همکاری و موفقیت مشترک ما در روزهای آینده هستم. “

قبل از سمت خود به عنوان مدیر ارشد بازاریابی بین المللی برای کلیسا، لانگستون به عنوان مدیر بازاریابی برای پوپی، جایی که او موقعیت تجاری بین المللی را راهنمایی کرد و برنامه های بازاریابی متمرکز بر رشد را طراحی کرد. لانگستون همچنین پیش از این به عنوان مدیر بازاریابی در فعالیت می کرد سیب، تعریف بازاریابی بین المللی ، معماری منو ، قیمت گذاری و توسعه محصول پیشرو.

اخبار مرتبط  Watercrest Sarasota Living Living Community ساکنان آینده را با ویترین آشپزی اغوا می کند

لانگستون در سمت جدید خود گزارش خواهد داد پیت سروولد، معاون اجرایی عملیات ایالات متحده. نقش وی شامل هدایت تیم توسعه حق رای دادن از طریق انتخاب ، مذاکره و انجام آن خواهد بود کلیسا صاحبان امتیاز داخلی.

“توانایی ثابت شده میچ در بالا بردن سطح کلیسا نام تجاری از طریق بینش و تخصص او ارزش افزوده ای است کلیسا سروولد گفت: “رهبری توسعه حق رای دادن.” کمک های چندین ساله وی به مارک ما همچنان به ابتکارات کلی استراتژی مارک ما ارزش افزوده است و ما با انجام نقش جدید خود فقط نتایج مثبت بعدی را پیش بینی می کنیم.

در باره Church’s Chicken / Chicken Chicken ™ / Church’s Texas Chicken
تاسیس شده در سان آنتونیو ، TX، در سال 1952 توسط کلیسای جورج دبلیو، مرغ کلیسا، به همراه مارک های خواهرش مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا در خارج از ایالات متحده ، یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای سریع رستوران مرغ در جهان است. مارک ها در مرغ اصلی و ادویه ای تازه تهیه شده در طول روز و به صورت دسته های کوچک که با دست و دو نان تهیه می شوند ، تخصص دارند. مناقصه نوارها® ، ساندویچ ، بیسکویت های کره ای عسل از ابتدا و تازه پخته شده و کناره های کلاسیک به سبک خانگی همه برای یک ارزش عالی. مرغ کلیسا، مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا دارای بیش از 1500 مکان در 25 کشور جهان و بازارهای جهانی و فروش بیش از سیستم بیش از 1 میلیارد دلار. برای اطلاعات بیشتر در مورد مرغ کلیسا®، مرغ تگزاس یا مرغ تگزاس کلیساopportunities فرصت های حق رای دادن ، به http://www.churchs.com/franchiseget-started.php مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor برای دوش گرفتن راحت تر و راحت تر دوش دوش جدیدی را توسعه می دهد (CTK-2308)

مخاطب:
886-571-3449
[email protected]

مرغ Church of Chicken

لینک های مربوطه

http://www.churchs.com