جکمن انضباط طراحی مشتری را گسترش می دهد تا تقاضا برای پیشنهادات مستقل را برآورده کند

جکمن پس از دیدن نتایج کار اخیر خود برای Kay Jewellers، Dave & Buster’s، and Staples US For Kay Jewellers، برای ایجاد روش طراحی CX خود الهام گرفته شد، Jackman یک پلت فرم همه جانبه با نام اتحادیه ایجاد کرد که به کسانی که قصد دارند یک پیشنهاد ازدواج را ارائه دهند کمک می کند تا با همتایان و متخصصان طلا و جواهر برای یافتن الهام از انگشتر خود همراه با مشاوره و ایده در مورد نحوه طرح سوال. اتحادیه در طی 16 هفته از استراتژی تا اجرا راه اندازی شده است ، ضمن ارائه مشاوره تخصصی که به آنها امکان تصمیم گیری با اطمینان تر و الهام بخش تر را می دهد ، مشتریان را از طریق یک لحظه پر از احساس از زندگی پشتیبانی می کند. با قدرت ترین ، آنها را به بخشی از گفتگوهای فرهنگی پیرامون پیشنهادها تبدیل می کند ، در نتیجه مشتریان شادتر و یک جامعه تجاری با ثروتمندتر هستند.

اخبار مرتبط  شرکت UMF نتایج آزمایشگاهی را نشان می دهد که در آن نخهای Micrillon® غیرفعال کننده ویروس انسانی و آنفلوانزای انسانی A H1N1 و تخریب MRSA و E. coli هستند

برای شریک دیرینه خود دیو و باستر ، جکمن در پاسخ به چالش های منحصر به فرد یک بیماری همه گیر جهانی ، به سرعت یک استراتژی “آزمون و یادگیری” را فعال کرد ، در حالی که روی راه حل های بلند مدت و جدید تر نیز تمرکز داشت. در یک سری مسابقات آزمایشی چهار هفته ای ، جکمن یک نقشه راه یکپارچه را تنظیم کرد که شامل یک برنامه عملیاتی و یک سفر جدید و کامل مشتری نهایی به تمام کانال ها (دیجیتال و فیزیکی) بود و بسته به آنچه ممکن است اتفاق بیفتد در حالیکه بیماری همه گیر COVID-19 همچنان ادامه دارد. Jackman که با تیم پروژه Dave & Buster دست به دست می شود ، کل تجربه مشتری را با پیشرفت های کلیدی دوباره طراحی کرد: یک تجربه خوش آمدگویی ساده ، سرگرم کننده و ایمن ؛ یک مدل جدید غذای سلف سرویس ، از جمله سفارش موبایل ؛ یک تجربه غذای روزمره سریع که به مهمانان امکان می دهد هنگام بازی با خیال راحت میان وعده بخورند و یک تجربه خرید و بارگذاری ساده کارت قدرت. همه اینها در آزمایشگاه Guest Experience در آزمایشگاه به سرعت زنده شدند دالاس، تگزاس، ایجاد شده برای درک و در نهایت تعریف مجدد یک تجربه کاملاً جدید ، سرگرم کننده (و ایمن تر) که جوهره Dave & Buster است.

اخبار مرتبط  شرکت های نساجی پایدار در 11 و 12 نوامبر راه حل های زیست محیطی را بصورت آنلاین ارائه می دهند

Staples U.S. می خواست از صاحبان مشاغل کوچک در این زمان آشفته حمایت کند ، بنابراین جکمن Staplesconnect.com را ایجاد کرد. این پلتفرم صاحبان مشاغل کوچک را به یکدیگر متصل می کند تا از الهام و مشاوره عملی استفاده کنند. این امر با افزودن مجموعه ای منحصر به فرد از ابزارهایی که برای نیازهای فوری صاحبان مشاغل کوچک که به دنبال عملیاتی ماندن هستند ، از جمله ادغام با Instacart و دایرکتوری های محلی تجاری ، هدف قرار گرفت. Staples همچنین از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی به ارتقا businesses مشاغل محلی کمک کرد.

گفت: “اکنون بیش از هر زمان دیگر ، سازمانها نیاز فوری به واکنش نوآورانه به تغییر نیازها و انتظارات مصرف کننده دارند و در این فرصت فرصتی برای تعامل و ارضای عمیق تر وجود دارد.” کیفی لی، VP ، استراتژی تجربه مشتری در Jackman. “روش دقیق و سریع ما در بازار ، که رشته های فنی را به همراه بینش و خلاقیت انسانی به هم می رساند ، به ما امکان می دهد در زمان نیاز فوری و فرصت فوق العاده ، با ارزش ترین و چابک ترین منبع مشتری را داشته باشیم.”

اخبار مرتبط  خلاصه ای از هدیه تعطیلات II Cision

برای اطلاعات بیشتر:

سوفیا موریارتی
[email protected]
856.489.8654 ، داخلی 325

درباره جکمن
جکمن است آمریکای شمالی شرکت پیشگام تعامل مشتری جدید ، متخصص باز کردن قفل ارزش از طریق بینش عملی انسانی و اجرای سریع در کانال ها. Jackman با همکاری مدیران عامل آینده و تیم های رهبری آنها ، روش دقیق و اثبات شده خود را ارائه می دهد تا راه حل های جسورانه و ابتکاری ارائه دهد که به سرعت ارزش را باز می کند و حرکت را شعله ور می کند.

منبع جکمن