صنعت تجزیه و تحلیل خرده فروشی در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 11 دسامبر 2020 / PRNewswire / – “بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی توسط برنامه (تجزیه و تحلیل بازاریابی ، تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی تبلیغاتی) ، عملکرد تجاری (امور مالی و عملیاتی) ، م Compلفه ، اندازه سازمان ، کاربر نهایی و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025” گزارش به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

اندازه بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی جهانی که باید از آن رشد کند 4.3 میلیارد دلار در سال 2020 تا 11.1 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با CAGR 21.2٪ در طول دوره پیش بینی.

مهمترین عوامل موثر در رشد بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، افزایش تقاضا برای داشبورد برای تجسم داده ها ، رشد روزافزون ابر و افزایش مداوم در تولید داده است. هدف این گزارش تعریف ، توصیف و پیش بینی اندازه بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی بر اساس م componentلفه ، عملکرد تجاری ، برنامه ، اندازه سازمان ، کاربر نهایی و منطقه است.

COVID-19 بر تمام عناصر بخش فناوری تأثیر گذاشته است. به دلیل ایجاد اختلال در زنجیره تامین سخت افزار و کاهش فعالیتهای تولید ، رشد زیرساختهای فناوری اطلاعات را کند کرده است. این بحران سلامت تأثیر بی سابقه ای بر مشاغل مختلف صنایع داشته است. در حالی که برخی در حال تلاش هستند ، دیگران در حال رشد هستند. افزایش حمایت دولت ها و چندین شرکت تجزیه و تحلیل داده می تواند در مبارزه با این بیماری بسیار واگیردار کمک کند. همچنین انتظار می رود مشاغل ارائه دهنده راه حلها و خدمات تجزیه و تحلیل خرده فروشی برای مدت کوتاهی شاهد کاهش رشد خود باشند. با این حال ، تصویب برنامه های مشترک ، اینترنت اشیا ، تجزیه و تحلیل ، راه حل های امنیتی و هوش مصنوعی در قسمت باقی مانده سال 2020 افزایش می یابد.

بخش خدمات در دوره پیش بینی با CAGR بالاتر رشد می کند

انتظار می رود بخش خدمات در بالاترین نرخ CAGR طی دوره پیش بینی رشد کند. نگرانی فزاینده سازمان ها برای به دست آوردن دید برای تشخیص و عیب یابی مشکلات قبل از تأثیر آنها بر عملکردها یا تجارب کاربر نهایی ، باعث اتخاذ راه حل ها و خدمات تجزیه و تحلیل خرده فروشی می شود.

بخش عملکرد عملکرد کسب و کار برای رشد در بالاترین نرخ CAGR طی دوره پیش بینی

پیش بینی می شود که بخش عملیاتی در بالاترین نرخ CAGR طی دوره پیش بینی رشد کند. این رشد را می توان به افزایش نیاز خرده فروشان برای ایجاد بینش عمیق تر در کل زنجیره ارزش عملیات خرده فروشی ، از جمله تهیه ، زنجیره تامین ، فروش و بازاریابی ، عملیات فروشگاه و مدیریت مشتری نسبت داد.

اخبار مرتبط  Poshmark، Inc. قیمت گذاری پیشنهادات اولیه را اعلام می کند

بخش تجزیه و تحلیل موجودی در بالاترین نرخ CAGR طی دوره پیش بینی رشد می کند

بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی به برنامه های مختلفی از جمله تجزیه و تحلیل کالا ، تجزیه و تحلیل قیمت ، تجزیه و تحلیل مشتری ، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی تبلیغاتی ، تجزیه و تحلیل عملکرد ، تجزیه و تحلیل موجودی و سایر موارد (مدیریت سفارش ، مدیریت حمل و نقل ، برنامه ریزی مجموعه و خوشه و املاک و مستغلات) تقسیم شده است. برنامه ریزی). پیش بینی می شود که بخش تجزیه و تحلیل موجودی کالا CAGR بالاتری را در طول دوره پیش بینی به دلیل نیاز روزافزون به افزایش فرایندهای تجاری با پیگیری کالاهای موجود و اطمینان از موجودی مازاد ثبت کند.

در میان مناطق ، آسیا و اقیانوسیه (APAC) برای رشد در بالاترین نرخ CAGR طی دوره پیش بینی

انتظار می رود APAC بالاترین CAGR را در طول دوره پیش بینی به ثبت برساند ، زیرا خانه بسیاری از اقتصادهای توسعه یافته و در حال ظهور است که فرصت های عمده ای برای رشد فروشگاه های خرده فروشی و توسعه فن آوری ارائه می دهند. چین، هند، و ژاپن به ویژه تمرکز بر مدیریت داده ها برای امکان تصمیم گیری های تجاری مبتنی بر داده و افزایش فرایندهای تجاری در بازار خرده فروشی.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی
4.2 بازار: سه برنامه برتر
4.3 بازار ، براساس منطقه
4.4 بازار ، براساس عملکرد و کاربرد تجاری

5 بررسی اجمالی بازار و روند صنعت
5.1 مقدمه
5.2 تجزیه و تحلیل خرده فروشی: تکامل
5.3 تجزیه و تحلیل خرده فروشی: اکوسیستم
5.4 دینامیک بازار
5.4.1 رانندگان
5.4.1.1 دیجیتالی سازی برای افزایش تجربه مشتری و عملیات خرده فروشی
5.4.1.2 افزایش تصویب فن آوری های مخرب برای پیش بینی روند آینده بازار
5.4.1.3 در حال رشد تعداد تلفن های هوشمند و افزایش استفاده از تجارت الکترونیکی
5.4.2 محدودیت ها
5.4.2.1 عدم پذیرش فناوری توسط بخش خرده فروشی غیر سازمان یافته
5.4.2.2 مسائل حقوقی و مسائل مربوط به حریم خصوصی داده ها
5.4.3 فرصت ها
5.4.3.1 پذیرش رو به رشد خدمات ابری در خرده فروشی
5.4.3.2 تکثیر تجزیه و تحلیل داده ها برای درک داده های مشتری در طول COVID-19
5.4.4 چالش ها
5.4.4.1 خرده فروشان در اثر بیداری از بیماری همه گیر COVID-19 با کمبود داده روبرو می شوند
5.4.5 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.5 بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی: تأثیر COVID-19
5.6 تجزیه و تحلیل مطالعه موردی
5.6.1 یک زنجیره خرده فروشی جهانی با استفاده از تجزیه و تحلیل پیشرفته و یادگیری ماشین برای پیش بینی مکان ها و درآمد فروشگاه های جدید
5.6.2 خرده فروش Fortune 500 از ژنوم مشتری برای ارائه تعامل شخصی با مشتری و درآمد بیشتر استفاده می کند
5.6.3 یک خرده فروش جهانی راه حل هوشمند تجزیه و تحلیل Manthan را برای اتخاذ تصمیمات تجاری مبتنی بر داده استفاده می کند
5.6.4 خرده فروش از Bridgei2I برای ارائه تجربه مشتری پیشرفته استفاده کرد
5.6.5 مشتری برای درک نیازهای مشتری ، از تجزیه و تحلیل Sas استفاده کرده است
5.6.6 Groupo Merza Sap راه حلهای Sap برای تجزیه و تحلیل سبد بازار
5.6.7 پیتر انگلیس برای تجزیه و تحلیل ردپای مشتری از بستر خرید مشتری Capillary استفاده کرد
5.6.8 a Global It Company باعث افزایش مشتری و وفاداری بهتر شده است
5.6.9 a Home Improvement خرده فروش افزایش یافته و بهینه سازی نیروی کار
5.7 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
5.7.1 ثبت اختراع ثبت شده: تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، توسط برنامه ، 2019-2020
5.8 تحلیل زنجیره ارزش
5.9 تجزیه و تحلیل فناوری
5.9.1 جستجوی صوتی
5.9.2 نمایشگر دیجیتال موجود در فروشگاه
5.9.3 خرید اجتماعی
5.9.4 خدمات موقعیت مکانی
5.9.5 جستجوی بصری
5.9.6 اتاق نصب هوشمند
5.9.7 Ai و Ml در خرده فروشی
5.9.8 IoT در خرده فروشی
5.9.9 کلان داده در خرده فروشی
5.1 تجزیه و تحلیل قیمت گذاری
5.11 تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)

6 بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، توسط کامپوننت
6.1 مقدمه
6.1.1 ملفه ها: تأثیر COVID-19
6.2 راه حل
راه حل های 6.2.1: رانندگان بازار
6.3 خدمات
6.3.1 خدمات: درایورهای بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی
6.3.2 خدمات حرفه ای
6.3.2.1 آموزش و پشتیبانی
6.3.2.2 اجرا و مشاوره
6.3.3 خدمات مدیریت شده

7 بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، براساس عملکرد تجاری
7.1 مقدمه
7.1.1 عملکردهای تجاری: تأثیر COVID-19
7.1.2 عملکردهای تجاری: رانندگان بازار
7.2 امور مالی
7.3 بازاریابی و فروش
7.4 منابع انسانی
7.5 عملیات

8 بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، توسط برنامه
8.1 مقدمه
8.1.1 برنامه های کاربردی: تأثیر COVID-19
8.1.2 برنامه ها: رانندگان بازار
8.2 تجزیه و تحلیل کالا
8.3 تجزیه و تحلیل قیمت
8.4 تجزیه و تحلیل مشتری
8.5 تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی تبلیغاتی
8.6 تجزیه و تحلیل Yeild
8.7 تجزیه و تحلیل موجودی
8.8 دیگران

9 بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، براساس اندازه سازمان
9.1 مقدمه
9.1.1 اندازه سازمان: تأثیر COVID-19
9.1.2 اندازه سازمان: رانندگان بازار
9.2 شرکت بزرگ
9.3 شرکت های کوچک و متوسط

اخبار مرتبط  700 هزار محصول برای اولین بار در 128th نمایشگاه کانتون ، پذیرای پیشرفت تکنولوژی

10 بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، توسط کاربر نهایی
10.1 مقدمه
10.1.1 کاربر نهایی: COVID-19 Impact
10.1.2 کاربر نهایی: رانندگان بازار
10.2 آفلاین
10.3 آنلاین

11 بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ، براساس منطقه
11.1 مقدمه
11.2 آمریکای شمالی
11.3 اروپا
11.4 آسیا و اقیانوسیه
11.5 خاورمیانه & آفریقا
11.6 آمریکای لاتین

12 منظره رقابتی
12.1 بررسی اجمالی
12.2 چارچوب ارزیابی بازار
12.3 سهم بازار ، 2019
12.4 تجزیه و تحلیل درآمد تاریخی از بازیگران اصلی بازار
12.5 تحولات کلیدی بازار
12.5.1 راه اندازی محصول جدید و پیشرفت محصول
12.5.2 گسترش تجارت
12.5.3 ادغام و ادغام
12.5.4 مشارکت ها ، توافقات ، قراردادها و همکاری ها
12.6 ماتریس ارزیابی شرکت ، 2020
12.6.1 ستاره
12.6.2 رهبر نوظهور
12.6.3 فراگیر
12.6.4 شرکت کننده
12.7 ماتریس ارزیابی راه اندازی / SME ، 2020
12.7.1 شرکت های مترقی
12.7.2 شرکتهای پاسخگو
12.7.3 شرکت های پویا
12.7.4 بلوک های شروع
12.8 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار ، توسط شرکت

13 پروفایل شرکت
13.1 مقدمه
13.2 مایکروسافت
13.3 IBM
13.4 اوراکل
13.5 نیروی فروش
13.6 SAP
13.7 AWS
13.8 موسسه SAS
13.9 قلیک
13.10 مانتان
13.11 Bridgei2I
13.12 میکرواستراتژی
13.13 Teradata
13.14 HCL
13.15 فوجیتسو
13.16 دومو
13.17 گوگل
13.18 سیستم های Flir
13.19 سازندگان اطلاعات
13.20 1010 داده
21/13 مویرگی
22/13 خرده فروشی
13.23 WNS
13.24 مناسب واقعی
13.25 وند
13.26 Fit Analytics
13.27 ویرایش شده است
13.28 تصمیم 6
13.29 Cubelizer
13.30 Thinkinside
13.31 فناوری های DOR
13.32 تجزیه و تحلیل نگاه اجمالی
13.33 پیگمالیوس
13.34 راه حل نرم افزاری Orenda

اخبار مرتبط  پتکو اعلامیه محرمانه پیش نویس بیانیه ثبت نام برای پیشنهادات پیشنهادی عمومی را اعلام می کند

14 ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/2ssu7f مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com